Проблем със запалването на 725 тдс

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.01.2011

Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от vesony » 27 Яну 2011, 19:51

Здравейте всички,от един месец карам БМВ 7,1998,725 тдс,но сутринта ме изненада кофти,не пожела да запали,върти и се усеща как се опитва да смръкне нафта,ама сякаш не и достига,след като падна акумулатора.....,оставих я,....преди малко един френд ми даде ток и започнах да въртя ама пак нищо,даже вече спря и да се опитва да пали,само върти....Нафта има около 25-30 литра,ток има...много хора ми казват че ми е замръзнала нафтата...други ми викат подгревни свещи,други нафтова помпа...според вас какво може да и е??
Поздрави на всички и предварително благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E38
Мечтае да кара: E38

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от Krasi-1.500000km. » 27 Яну 2011, 21:27

Првери си подгревателните свещи. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 3.11.2010
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от ELZAGG » 27 Яну 2011, 22:14

vesony написа:Здравейте всички,от един месец карам БМВ 7,1998,725 тдс,но сутринта ме изненада кофти,не пожела да запали,върти и се усеща как се опитва да смръкне нафта,ама сякаш не и достига,след като падна акумулатора.....,оставих я,....преди малко един френд ми даде ток и започнах да въртя ама пак нищо,даже вече спря и да се опитва да пали,само върти....Нафта има около 25-30 литра,ток има...много хора ми казват че ми е замръзнала нафтата...други ми викат подгревни свещи,други нафтова помпа...според вас какво може да и е??
Поздрави на всички и предварително благодаря!

Здравей колега, поздрави за покупката, но ти трябва диагностика и сервиз! ТДС-а е капризен и иска потдръжка, така че отиди на качествен сервиз. Аз имам същата, но първо направих и стегнах преди зимата двигателя, за да не ме изненадва. Вярно, че не е евтино, но си струва, караш Е38 все пак! Моят сега пали от четвърт и съм доволна, че от 7 дизела пред нас, само аз паля :lalala: ! Препоръчвам ти сервиза на Рашо, ще го намериш във форума.
От цървул, бална пантофка НЕ става!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от anzak » 27 Яну 2011, 22:16

започни от свещите една проверка и ако не се насочвай към помпа в резервоара имай предвид че при 2 изгорели свещи тдс- а отказва да пали на 90%
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от boris » 27 Яну 2011, 23:04

Ако не е автомат, дръпнете е с едно въже, ако запали след 20-30 метра, както каза колегата преди мен, сваляй подгряващите свещи за проверка и то с директни 12v, че понякога наличието на съпротивление не означава работеща свещ, и при мен една зима така от веднъж отказа, 4 свещи бяха отишли от вечерта до сутринта :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 16.12.2008

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от imenden » 28 Яну 2011, 13:34

Диагностика му е майката,тдс-а както всяка друга кола впрочем не се нуждае от гадаене и баене, а от професионалисти. КОлейката елзаа правилно те е насочила:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от ВИКИ » 28 Яну 2011, 14:44

ELZAGG написа:Вярно, че не е евтино, но си струва, караш Е38 все пак!


Само да кажа , че не е чак толкова скъпо - зависи къде пазаруваш!
Аз имам причтел който има сервиз и той купува частите с 35 до 50% отстъпка и така всичко си идва на мястото.
Комплет, всички филтри купе,масло, горивен,въздушен, филтрите на предния капак = 60лв.
Вярно е ,че не всеки има такива приятели но го казвам имформативно ;)
Тия по магазините за авточасти къпят яко :bang: а за тия по моргите няма да говоря :nono:

boris_k написа:Ако не е автомат, дръпнете е с едно въже, ако запали след 20-30 метра, както каза колегата преди мен, сваляй подгряващите свещи за проверка и то с директни 12v, че понякога наличието на съпротивление не означава работеща свещ, и при мен една зима така от веднъж отказа, 4 свещи бяха отишли от вечерта до сутринта :dunno:


:yes: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.01.2011

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от icony » 28 Яну 2011, 19:20

От скапана нафта ти е проблема. И аз имах същите перипетии тия дни по време на студовете. 4 пъти зареждах акумулатор и не пали. Преместих я в гараж с 9 oC температура и вече нямам проблеми - пали от раз.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от iv_laz » 28 Яну 2011, 20:12

Имах същия проблем с 525ТДС - Подгревни свещи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от Дифашир » 29 Яну 2011, 2:41

а стартера ти как е?питам защото моята я карам от почти 2 години и винаги ако успее да завърти пали защото акумулатора беше скапан после още по-скапан и ако няма достатъчно ток въобще не завърта,а иначе го свалям и го слагам на др. кола с по-малък двигател и го върти "та пушек се вдига",но последно време като я препотях повечко и после палеше по-трудно,после започна да пали още по-трудно и като е студена,и акумулатор и купих пак тая,ама това дюзи ли не гледах,направо ме побърка :paranoid:.обаааче миналата седмица реших да сменя горивния филтър и край,акумулатора падна и ток и давахме ,няма и няма!накрая стартера здаде багажа нацяло.тука един пич по прави и сега пали за 1 сек :lalala: и сега има голяма разлика от преди.просто се чувства че му е леко и прави повече обороти.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.01.2011

Re: Проблем със запалването на 725 тдс

Мнение от vesony » 29 Яну 2011, 11:01

Благодаря на всички Ви за изчерпателните отговори и мнения.Закарахме я с малко зор до "Народното Хоро" и след 15 минути майстора ми звънна с диагнозата.Оказаха се подгревни свещички,сега всичко е наред.
Искам да Ви попитам нещо относно автомата,по точно за начина на превключване.
Значи при мен когато натискам бавно педала и копчето е на А,става плавно и понякога почти не се усеща как превключва,няма някакви чукания и придърпвания,когато го натисна повече,си скача по-бързо и превключва по бързо.Акцентирам върху момента когато колата задържа някакви обороти около 2000 и малко отгоре за да набере скорост и тогова превключва,но това се получава когато има наклон и явно тежеста играе роля,а когато пътя си е равен си превключва преди 2000 оборота,може би около 1700,за мен това е нормално,при вас така ли е?Питам защото искам да знам дали е нужно да сменям маслото на скоростите?
Поздрави на всички.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook