Въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос
Когато колата работи в покой на едно място, около 20 минути и външна температура около 0 С' температурата на водата достига точно по- средата след тръгване на следващия ден при същата външна температура с скорост 120 км и на растояние 25км не може да достигне средата ,остават му около 5 мм до средата в ляво
Става въпрос за 730д
Става въпрос за 730д
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Въпрос
Аз си мисля,че термостата съвсем леко не притваря демек малко изпуска и след като тръгнеш в тоя студ.Въздушната струя я охлажда.Сигурен съм ,че лятото си е стояла на 12 часа.Пробвай нещо след като запалиш и започне да позагрява следи горното водно съединение като загрее дали загрява и долното говоря за тия които влизат в радиатора.Ако да,значи термостат не затваря плътно.
- petar0411
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: Въпрос
Maй термостата ще да е, така по това описание
- el_toro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Въпрос
термостата не затваря добре колега
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Re: Въпрос
GENIUM написа:Когато колата работи в покой на едно място, около 20 минути и външна температура около 0 С' температурата на водата достига точно по- средата.....
Става въпрос за 730д
Колега, когато колата работи на място тя загрява бавно но не чак 20 минути! При мен нещата стоят така: 2 минути и излиза от синия сектор, потеглям и 1000-1500м. и е точно в средата. Забравих да кажа ,че имам печка и работи. Както е загряла ако я остаяв да работи на място 10мин. стрелката леко връща, парното не духа така пълноценно. Подавайки газ са 2-3 секунди всияко се нормализира.
Ако термостата е задържал в отворено полужение картинката се променя и се доближава до проблема ти!
Не бързай да го сменяш но не изпускай уредите от око. понякога термостатите задържат от песачинки в антифтиза (котлен камък) и се нормализират когато песачинката птрмине. Лошо е ако задържи при отваряне!!!
Личен съвет: Източваш антифриза и го прицеждаш през филтърна хартия - филтър за кафеварка(Ако ти е сменян скоро). Ако ти е за смяна 2-3г. направо сменяй (НИКОГА БЪЛГАРСКИ имат сол в тях) ,промивка на радиатора и си готов.
- el_toro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Въпрос
Колега ти сигурен ли ,че нямаш проблем ??? Доста седмици (Е38) съм карал , но на нито една стрелката не е мърдала след като загреее на 12ч., независимо дали е на място или в движение. Иначе мойта излиза от синия сектор за не по-малко от 5 мин. работа на място и достига 12ч. след 15 мин работа на място. Това е сега , лятото е малко по-бързо
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Re: Въпрос
el_toro написа:Колега ти сигурен ли ,че нямаш проблем ??? Доста седмици (Е38) съм карал , но на нито една стрелката не е мърдала след като загреее на 12ч., независимо дали е на място или в движение. Иначе мойта излиза от синия сектор за не по-малко от 5 мин. работа на място и достига 12ч. след 15 мин работа на място. Това е сега , лятото е малко по-бързо
Да чукна на дърво - работи перфектно!!!
Когато колата работи на място и е загряла е отворени "големия" кръг и помпата развърта водата по-бавно. Това се отразява на правилното подаване на инфо на датчиците а те от своя страна на уредите.Реално мотора не променя работната температура.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани