проблем с вентилатора на мотора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- victor2k
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
проблем с вентилатора на мотора
Колеги,
Реших да пусна нова тема защото вече се изгубих в проблема.
Колата е 740и, автоматик е, северно-американска версия. Вентилатора работи на най-бърза степен, но не постоянно а в зависимост от оборотите.
До колкото успях да прочета моя вентилатор не е с резистори, а се управлява от компютъра на мотора. От друга страна ми изглежда все едно е зацепен с ремък към някаква ролка....
Като цяло проблеми нямам - нито с темепратурата нито с разхода. Обаче преди месец се беше случило за два дена и онзи ден пак: вентилатора супер силно завихря въздух и се чува неприятно дори в купето над 2000 оборота. Закачих да я гледам с INPA - от студен старт показжа 29 и 18 градуса на двата датичка за температурата на охлаждането ( след 5 часа престои на паркинг )
Друго което не ми е ясно - тази перка винаги е работила когато запаля мотора, дори и с малки обороти и без климатик и парно.
Търся насоки и причини.
Иначе по мотора няма грешки и нищо не съм трил от както я имам
Реших да пусна нова тема защото вече се изгубих в проблема.
Колата е 740и, автоматик е, северно-американска версия. Вентилатора работи на най-бърза степен, но не постоянно а в зависимост от оборотите.
До колкото успях да прочета моя вентилатор не е с резистори, а се управлява от компютъра на мотора. От друга страна ми изглежда все едно е зацепен с ремък към някаква ролка....
Като цяло проблеми нямам - нито с темепратурата нито с разхода. Обаче преди месец се беше случило за два дена и онзи ден пак: вентилатора супер силно завихря въздух и се чува неприятно дори в купето над 2000 оборота. Закачих да я гледам с INPA - от студен старт показжа 29 и 18 градуса на двата датичка за температурата на охлаждането ( след 5 часа престои на паркинг )
Друго което не ми е ясно - тази перка винаги е работила когато запаля мотора, дори и с малки обороти и без климатик и парно.
Търся насоки и причини.
Иначе по мотора няма грешки и нищо не съм трил от както я имам
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем с вентилатора на мотора
колега хубаво е да уточниш кой вентилатор че тя има 2 колата единия който се върти от водната помпа и е основен за охлаждане на мотора зацепва от виско съединителя и е нормално на студена кола да заработи след около 5 мин да изключи и после като загрее вече колата в зависимост от температурата на околната среда и оборотите на мотора пак да се включи но той не се управлява от никакви електроники 2-рия вентилатор е за климатика той стои отпред между бронята и климатичния радиатор той се управлява от компютъра това е на по новия модел със 3 кабела в буксата и по стария с резисторите той е основно за охлаждане на климатичния радиатор и при прекалено висока температура спомагателно се включва за охлаждане на мотора така че за начало кажи за кой вентилатор говориш
Барай шишарката Минкеее ....
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани