проблем с вентилатора на мотора

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

проблем с вентилатора на мотора

Мнение от victor2k » 23 Ное 2010, 6:31

Колеги,

Реших да пусна нова тема защото вече се изгубих в проблема.

Колата е 740и, автоматик е, северно-американска версия. Вентилатора работи на най-бърза степен, но не постоянно а в зависимост от оборотите.

До колкото успях да прочета моя вентилатор не е с резистори, а се управлява от компютъра на мотора. От друга страна ми изглежда все едно е зацепен с ремък към някаква ролка....
Като цяло проблеми нямам - нито с темепратурата нито с разхода. Обаче преди месец се беше случило за два дена и онзи ден пак: вентилатора супер силно завихря въздух и се чува неприятно дори в купето над 2000 оборота. Закачих да я гледам с INPA - от студен старт показжа 29 и 18 градуса на двата датичка за температурата на охлаждането ( след 5 часа престои на паркинг )
Друго което не ми е ясно - тази перка винаги е работила когато запаля мотора, дори и с малки обороти и без климатик и парно.

Търся насоки и причини.

Иначе по мотора няма грешки и нищо не съм трил от както я имам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем с вентилатора на мотора

Мнение от anzak » 23 Ное 2010, 19:24

колега хубаво е да уточниш кой вентилатор че тя има 2 колата единия който се върти от водната помпа и е основен за охлаждане на мотора зацепва от виско съединителя и е нормално на студена кола да заработи след около 5 мин да изключи и после като загрее вече колата в зависимост от температурата на околната среда и оборотите на мотора пак да се включи но той не се управлява от никакви електроники 2-рия вентилатор е за климатика той стои отпред между бронята и климатичния радиатор той се управлява от компютъра това е на по новия модел със 3 кабела в буксата и по стария с резисторите той е основно за охлаждане на климатичния радиатор и при прекалено висока температура спомагателно се включва за охлаждане на мотора така че за начало кажи за кой вентилатор говориш
Барай шишарката Минкеее ....

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook