Проблем с горивната помпа на тдс-а

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.07.2009

Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от karadimov.yuliyan » 09 Сеп 2010, 11:44

Колеги, имам следния проблем.
Вече пети път сменям потопяемата помпа на тдс-а. Първия път сложих помпа
на Vemo, след това сложих помпа на Siemens, след като и тя изгоря- вече съм
с оригинална помпа на БМВ, която върви заедно с цедката и кошницата с/у 500 лв.
Понеже помпите са с едногодишна гаранция, заплащах само разликата в цената.
Всичко това се случи в рамките само на няколко седмици. Когато в резервоара имаше
над 20 литра гориво, колата си вървеше и с изгоряла помпа. Въпросът ми е възможно ли е
да има запушвне някъде по горивната магистрала, което да води до допълнително налягане и
от там помпата да изгаря???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от Дифашир » 11 Сеп 2010, 8:43

щом върви би трябвало да няма запушване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2010, 19:16

Съдейки по лайната които плават в нафтата, с помпата препоръчвам да смениш и филтъра и така да пробваш. На чиста теория колкото повече се тормози помпата толково по бързо си заминава.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.07.2009

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от karadimov.yuliyan » 18 Сеп 2010, 12:10

Горивния филтър го сменям поне 2 пъти на 10,000 км точно поради тази причина,
цедката на самата помпа също я следя да не се забие..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от Дифашир » 18 Сеп 2010, 23:08

ами вземи че го пробвай тоя горивопровод.махай маркуча от помпата и после го откачи при двигателя и надувай всички тръбички с компресор и поне да се знае от там ли е или да мислим друго :smoke:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.07.2009

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от karadimov.yuliyan » 08 Фев 2011, 21:19

Вече няколко месеца/хил.км и никакви пробелими с ориг. помпа...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E38
Мечтае да кара: E38

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от Krasi-1.500000km. » 09 Фев 2011, 23:19

Маиката му е орегиналното и все пак си провери горивната система както ти каза колегата и я дръж с повече нафта в резервара. :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.07.2009

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от karadimov.yuliyan » 10 Фев 2011, 16:03

Ха, ха, с пари всеки може колега.. На мен лично много не ми се даваха 500 лв за горивна
помпа, за кола производство 12/96... Но впоследстие разбрах, че имало дефекта партида
на помпи - Siemens.. от по 260 лв всяка..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 26.11.2010
Пол: Мъж
Кара: E53 4.6

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от bobiE38 » 11 Фев 2011, 9:25

Освен това си направи и за всеки случай една диаггностика, че и аз си мислех че ми горят потопяемите помпи пък то какво се оказа.....:)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.07.2009

Re: Проблем с горивната помпа на тдс-а

Мнение от karadimov.yuliyan » 13 Фев 2011, 12:57

Какво се оказа?

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook