проблем е38 740 ил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kocaka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 11.01.2009
- Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo
Re: проблем е38 740 ил
Колега,може ли да изясниш какви са тези детонационни датчици и каде се намират и ако им знаеш наименованието на английски,че май имам подобен проблем на твоя.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем е38 740 ил
kocaka написа:Колега,може ли да изясниш какви са тези детонационни датчици и каде се намират и ако им знаеш наименованието на английски,че май имам подобен проблем на твоя.
Номер 7 от схемата
И се закрепят на блока, мисля че от вътрешната страна:
Eто и снимка къде се намират при М60
- kocaka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 11.01.2009
- Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo
Re: проблем е38 740 ил
Мерси колега,май ще трябва да се разколачва и колектора ама..... А дали при М62 е на същото място
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Re: проблем е38 740 ил
Да! И при М60 и при М62 се свалят всм. колектори за достъп до въпросните датчици!
Около 2 часа работа!
Успех!
Около 2 часа работа!
Успех!
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани