Странен проблем с парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- lhmmik0
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е46/е39/е60/е83
- Детайли за колата: е83 LCI, M57N2
Странен проблем с парното
Здравейте колеги,
Имам много странен проблем с парното на колата.Сега е студено и работи супер когато е на място или до около 1700об.След това с увеличаване на об. започва да духа все по студено.Много е дразнещо особено на дълъг път.Какво съм правил досега:
1. Колата е Е38/2008г./3D-218кс. - има клапан с ел.помпа също като при е46
2.Смених клапана с друг - замерен, проверен и тестван с мултицет и траф - всичко работи.След смяната пак същото, след 1700 об парното изчезва.
3.При откачени букси на клапана и помпата парното е на макс, независимо от оборотите.Не знам дали проблема не е ш климатроника, но какшо общо имат оборотите тук?!? А още нещо - термостат, водна помпа, ролки ремъци са сменени преди 2000км.Динамото е рециклирано също...
Някой има ли идея за това?
Имам много странен проблем с парното на колата.Сега е студено и работи супер когато е на място или до около 1700об.След това с увеличаване на об. започва да духа все по студено.Много е дразнещо особено на дълъг път.Какво съм правил досега:
1. Колата е Е38/2008г./3D-218кс. - има клапан с ел.помпа също като при е46
2.Смених клапана с друг - замерен, проверен и тестван с мултицет и траф - всичко работи.След смяната пак същото, след 1700 об парното изчезва.
3.При откачени букси на клапана и помпата парното е на макс, независимо от оборотите.Не знам дали проблема не е ш климатроника, но какшо общо имат оборотите тук?!? А още нещо - термостат, водна помпа, ролки ремъци са сменени преди 2000км.Динамото е рециклирано също...
Някой има ли идея за това?
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Странен проблем с парното
lhmmik0 написа:...
1. Колата е Е38/2008г./3D-218кс. - има клапан с ел.помпа също като при е46
1-во: Тук нещо не е така както е написано ??
lhmmik0 написа:...
2.Смених клапана с друг - замерен, проверен и тестван с мултицет и траф - всичко работи.След смяната пак същото, след 1700 об парното изчезва.
2-ро: Климатроника е двузонов, клапаните трябва да са два а не един.
lhmmik0 написа:...
3.При откачени букси на клапана и помпата парното е на макс, независимо от оборотите. Не знам дали проблема не е в климатроника, но какво общо имат оборотите тук?!? А още нещо - термостат, водна помпа, ролки ремъци са сменени преди 2000км.Динамото е рециклирано също...
Някой има ли идея за това?
Общо взето прилича на не добре обезвъздушена система. Как се държи температурата на двигателя като се гледа в "скритото" меню при различни обороти и скорости?
- lhmmik0
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е46/е39/е60/е83
- Детайли за колата: е83 LCI, M57N2
Re: Странен проблем с парното
Здравейте,
извинявам се много, грешка при писането -- колата е е83 а не е 38... ако може да се премести в подходящия форум? Ще я обезвъздуша утре, но като цяло досега това ми е 4-о бмв и досега не съм обезвъздушавал, пък и при откачена букса на клапана( тогава е постоянно отворен) парното направо ще стопи таблото
извинявам се много, грешка при писането -- колата е е83 а не е 38... ако може да се премести в подходящия форум? Ще я обезвъздуша утре, но като цяло досега това ми е 4-о бмв и досега не съм обезвъздушавал, пък и при откачена букса на клапана( тогава е постоянно отворен) парното направо ще стопи таблото
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани