Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 10 Юли 2012, 12:17

kespanok написа:Здравейте,

В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума :lalala: Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 :) Всичко е наред.


Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?


Честит радиатор, предполагам си изчистил и климатичния преди монтажа.
Предложението е естествено нови сфери - Febi мисля че имат подходящи предложения по темата, не са евтини, но пък не се сменят всеки ден :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от dobromir » 13 Юли 2012, 1:50

kespanok написа:Здравейте,

В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума :lalala: Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 :) Всичко е наред.


Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?


Колега каквото и да сменяш по окачването отзаде пак щети опират гумите просто джантите са много широки или освен да разпънеш леко калниците има подробни клипчета в нета как става но не е желатено да не стане фал с боята :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 13 Юли 2012, 9:24

Не е проблема в джантите а в гумите.

Аз също карам с десетки отзад с офсет 15 и не ми опира нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 13 Юли 2012, 9:48

Здравейте,

Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.

Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 13 Юли 2012, 10:05

kespanok написа:Здравейте,

Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.

Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат :)


Кажи с какви параметри са ти задните джанти и ще ти кажа дали ще ти опира и след като си отстраниш проблема с окачването.

При мен 275-ци също опират.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 13 Юли 2012, 11:00

10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.


Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?


На теб как ти е окачването ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 13 Юли 2012, 11:14

kespanok написа:10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.


Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?


На теб как ти е окачването ?


Мойте отзад са с абсолютно същите параметри и с 275 закача, но аз съм с обикновенно окачване. За това аз карам с гуми 255/40/17 и нямам никакви проблеми. Сигурен съм че и при теб ще опират и за напред дори и като оправиш окачването за това помисли за по-тесни гуми.

Отпред със с -40мм пружини и с 225 гуми всичко е 6 така.

Гумите за отпред за или 225 или 235 широчина. Няма смисъл да набиваш тия 245-ци. Така рискуваш и там да ти закача.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 13 Юли 2012, 11:22

Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....

Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 13 Юли 2012, 14:10

kespanok написа:Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....

Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?


Аз съм за, винаги :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 21 Юли 2012, 12:03

Здравейте,

След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре :)

Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl


Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 21 Юли 2012, 12:27

kespanok написа:Здравейте,

След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре :)

Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl


Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?


Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 22 Юли 2012, 11:13

bace_martu написа:
kespanok написа:Здравейте,

След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре :)

Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl


Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?


Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?



Здравей,

В купето е прекрасно, като затворя прозорците се чува много приятно, на отворени също е страхотно....въпреки че искам още по шумна да стане .
Като нямаш нищо в гърнето става по-шумно и плътно звученото .
Ще сложа снимки как точно става процедурата .
Има разлика но не е кой знае колко голяма, за мен лично е приятна, а както казах искам и още :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 22 Юли 2012, 11:39

Аз съм на косъм да си махна цялото задно гърне, за това те питам и по-подробно как си се справил с подобна интервенция.
Имам приятел който на Е39 М5 махна задните гърнете, но като че ли ми е малко прекалено. Пак е много приятна, но една идея по шумна от това, което бих понесъл при извънградско каране. Ще се радвам ако имаш някакви снимки да покажеш на процедурата :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 22 Юли 2012, 12:43

Ето снимки :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Лошото е че при мен беше тръгнало и гърнето, то се вижда къде са кръпките. А какво представлява на V8 гърнето отвътре не мога да ти кажа. За догодина и аз обмислям да махна всичко и да сложа прави тръби със резонатори. :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 22 Юли 2012, 17:17

Сега не дрънка ли прекалено много като няма нищо в него ?

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook