Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 08 Дек 2011, 13:13

Здравейте,


Искам да махна катализаторите на автомобила, но ме притесняват следните неща:

1.Ламбда сондите влизат преди катализаторите, както се виджда и от снимката - http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=18_0144&hg=18&fg=05
След като се сложат резонаторни гърнета и се направят нови дупки за сондите, дали няма да окаже влияние на работата на двигателя.


2.Мисля си дали не завъхря по специфичен начин въздуха още в самото начало на катализаторите ?

3.Ако някой е правил такава интервенция, ако може да сподели опита си ?

4.Посъветваха ме да не слагам прави тръби, а да си сложа резонатори ?


Мерси предварително за отделеното време,
Васил
Последна промяна kespanok на 20 Фев 2012, 17:34, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от kespanok » 17 Дек 2011, 14:37

Просто за информация:


Махнах катализаторите, но се появи дразнещия теникиен звук над 2000 оборота..... следователно ще сложа отворени резонатори и ще пиша отново.


Като вървене според мен е еднакво.


С поздрави,
Васил


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от Торук Макто » 18 Дек 2011, 22:25

С резонатори няма никакъв проблем.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от cod-cdbp » 19 Дек 2011, 9:31

Нямаш проблем с ламбда сондите по принцип, стига да ги пазиш от сериозни удари и механични проблеми.
Иначе потърси малко повече полезна информация за катализаторите, особено в Е39 форума имаше доста интересна дискусия.
Моето лично мнение е че ако работят добре е хубаво една промивка да им се направи, стига да не са тотално запушени, и да се слагат на колата. Краен вариант е изкормването им, и обратно на колата, макар и празни. Евентуално една тръба вътре, оребрена смятам че също би направила подобрение.
С тях е доста по-тихо и звука е много приятен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от kespanok » 19 Дек 2011, 22:31

cod-cdbp написа:Нямаш проблем с ламбда сондите по принцип, стига да ги пазиш от сериозни удари и механични проблеми.
Иначе потърси малко повече полезна информация за катализаторите, особено в Е39 форума имаше доста интересна дискусия.
Моето лично мнение е че ако работят добре е хубаво една промивка да им се направи, стига да не са тотално запушени, и да се слагат на колата. Краен вариант е изкормването им, и обратно на колата, макар и празни. Евентуално една тръба вътре, оребрена смятам че също би направила подобрение.
С тях е доста по-тихо и звука е много приятен.



Здравейте,


Звъка в движение е много добър и не се чува дрънкането, то е само на място при форсиране. Предполагам ще сложа отворени резонатори само за да махна дразнещия звук.

Засега имам по-важен проблем свързан с EML проблема и търся възможната причина. Предполагам ще пусна тема в най-скоро време.


С поздрави,
Васил



ПП: Също много искам да се свържа с хората от България с такива коли ( V12 ) Ако е възможно да ми помогнете? Засега имам контакт с една бяла от Варна.... предполагам че са 4-5 коли в България такива....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от Peter Angelov » 22 Дек 2011, 23:15

EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от kespanok » 30 Яну 2012, 16:33

Peter Angelov написа:EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.




Здравей,

Отново за информация:

Намерих какъв е проблема на колата с EML---->

Единият дросел не действа както трябва ( явно е замърсен ) и това кара колата да влиза в авариен режим.

Като се пооправи времето ще го отремонтирам и ще пиша отново.


Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от cod-cdbp » 30 Яну 2012, 17:11

kespanok написа:
Peter Angelov написа:EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.




Здравей,
Отново за информация:
Намерих какъв е проблема на колата с EML---->
Единият дросел не действа както трябва ( явно е замърсен ) и това кара колата да влиза в авариен режим.
Като се пооправи времето ще го отремонтирам и ще пиша отново.

Поздрави.


Мисля че като си бяхме писали ти казах да ги погледнеш и тях.
Демонтирай ги и двата и на маста у вас ги разкости, почисти и гресирай с хубава термоустойчива грес. После нови вакуумни маркучета и гарнитурки (може да си отрежеш и сам от клингерит, смятам че знаеш как става) и тестваш.
Погледни и гумените маркучи пътьом за напуквания. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от kespanok » 30 Яну 2012, 17:31

Здравей,

Найстина се оказа както ти ми каза :)


Имам следният въпрос :


Прегледах над 20 снимки на различни 12 цилиндрови двигатели и всички имат една разлика с моят:

Вакумните маркучи над дроселите при мен отиват отдолу на дроселите и се свързват, а на другите двигатели просто са запушени, но незнам къде отиват долните вакуми?

Прилагам снимки:

Другите двигатели:

Изображение

При мен:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от cod-cdbp » 30 Яну 2012, 22:01

Едното е преди а другото след "фейслифта" :winky:
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от kespanok » 30 Яну 2012, 22:08

cod-cdbp написа:Едното е преди а другото след "фейслифта" :winky:
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)



Аз мислих да го правя както е на снимката на другият двигател.... Явно си оставям всичко така :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Катализатори на BMW 750i V12

Мнение от cod-cdbp » 31 Яну 2012, 2:43

kespanok написа:
cod-cdbp написа:Едното е преди а другото след "фейслифта" :winky:
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)



Аз мислих да го правя както е на снимката на другият двигател.... Явно си оставям всичко така :)


Нямам време да ровя, иначе да съм ти описал всичко подробно, кое за какво е там.
Конкретно твоята кола, имаше някаква "екология", която мисле беше изкормена, от нея останаха два вакуума които можеш да затапиш с тапи.
Оглеждай внимателно и ако трябва си пиши или маркирай ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 20 Фев 2012, 17:39

Здравейте,


Днеска имах млако свободно време и се заех с разглобяването на проблемният дросел:


Останах учуден, защото като го отворих беше изключително чист и без никакви видими проблеми. Все пак изчистих всичко, намазах с тънка грес и го сглобих. Колата запали без проблеми, сега остана да изчистя и другият и после да ги синхронизирам ( като се оправи времето, че не мога да я изкарам от двора ).


Не съм правил снимки, защото има много снимков материал в интернет.Ако някой иска да ми каже и ще дам сайтове.


Ще ви пиша отново след всеки ремонт, за да може да има поне малко повече информация за тези автомобили в България.


С поздрави.


Ето и едно клипче :

http://www.youtube.com/watch?v=KtAh3Lp5b7Q&context=C390ee98ADOEgsToPDskJcuKiz_a_Ts4dbm8IPfQrO

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 20 Фев 2012, 20:32

Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 20 Фев 2012, 22:21

cod-cdbp написа:Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?




Здравей,


То няма стъпков мотор?

Дроселите са с ротор и четки - демек разглобих ги напълно, смазах ги, почистих ел.пистите и ги сглобих наново.

Следваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook