Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 20 Фев 2012, 23:23

kespanok написа:
cod-cdbp написа:Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?


Здравей,

То няма стъпков мотор?

Дроселите са с ротор и четки - демек разглобих ги напълно, смазах ги, почистих ел.пистите и ги сглобих наново.


Mда и за сега си припомних че е с обикновен ел мотор и тример който отчита позицията. Щом си стигнал до там, разглоби и другия и тогава синхронизирай ;) :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 04 Мар 2012, 18:07

Здравейте,

Малко информация от днеска ( 04.03.2012г ):

Разглобих и почистих и другият дросел, после отидох да ги синхронизирам. Честно казано не видях разлика преди и след тази процедура.


Засега всичко е на 6 и машината не прави грешката с EML.


За синхронизирането на дроселите трябва да се вдигнат около 5000 оборота на 1ва предавка няколко пъти. За жалост след тези действия отпред започна да пуши - оказа се дупчица в радиатора, която изпуска по-малко само във многоо високите обороти.

Бях чел че може да се преправи радиатор от 740 за 750 - дали това е така?


С позрави,
Васил


ПП: Не бях карал машината 2 месеца и днеска си направих такова удоволствие, че просто незнам с какво да го сравня :) ( струваше ми 40лв за 30км ) :mhihi:

Ето и една интересно получила се снимка :

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 07 Мар 2012, 12:28

Интересното е че и 2те коли които притежавам явно са много редки в нашата страна, за да не може никой да ми помогне :dunno:


* Другата кола : E36 316i Автоматик

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 07 Мар 2012, 12:40

Радиатора на 750 конкретно, до колкото съм чел е подложен на голямо натоварване и износване.
По западните форуми и сайтове има често срещани проблеми с него.
Честно казано съм си мислил, че при този мотор е подходящо да се изработи метално тяло за радиатора, даже има фирма в България, която прави радиатори по поръчка.
Смятам че подобна инвестиция е разумна с случая.
Ето малко четиво по темата:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/radiator/RadiatorReplacement.htm
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от Peter Angelov » 14 Мар 2012, 0:05

Колега kespanok това с разхода не е добре! Или бъркаш км. които си минал или парите за които си налял гориво. Моето Е31 с много динамично каране не ми прави
повече от 24/100. а двете коли нямат нищо общо. Стояне това са глупости да вземи си купи един нов радиатор и няма да има проблеми поне 5-6 г.

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 14 Мар 2012, 8:57

Peter Angelov написа:Колега kespanok това с разхода не е добре! Или бъркаш км. които си минал или парите за които си налял гориво. Моето Е31 с много динамично каране не ми прави
повече от 24/100. а двете коли нямат нищо общо. Стояне това са глупости да вземи си купи един нов радиатор и няма да има проблеми поне 5-6 г.

Успех




Здравей,


Колата харчи около 25/100 при нормално каране. Ако е интензивно със сигурност ще е над 30/100. Имам Grand Cherokee 5.2 V8 - той по-малко от 28/100 без да го настъпвам грам, не дава. И двете коли нямат проблеми със сигурност :)



Важното е какво да направя с радиатора - може ли да ме посъветвате от къде в България мога да намеря такъв и за какви пари ?

Намерих това засега - http://www.ebay.de/itm/KUHLER-WASSERKUHLER-BMW-5-7-8-5ER-7ER-8ER-524-750-850-/370593829804?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D390390052006%252B390390052006%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6989566163092417916



Мерси предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от Peter Angelov » 14 Мар 2012, 14:28

Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 14 Мар 2012, 19:33

Peter Angelov написа:Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.

Поздрави



Здравей отново, отностно разхода може да има значение гуми и тн.Отделно 7-цата не е ли по-тежка от 8-цата ?


За радиатора ако имаш възможност попитай, но не искам сериозно да се ангажираш, защото в момента имам по-важни неща от него :)


Мерси предварително и ще се радвам някой път да се съберем такива коли и да си поговорим, че и без това сме много, ама многоооо малко :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 15 Мар 2012, 18:54

kespanok написа:
Peter Angelov написа:Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.

Поздрави



Здравей отново, отностно разхода може да има значение гуми и тн.Отделно 7-цата не е ли по-тежка от 8-цата ?


За радиатора ако имаш възможност попитай, но не искам сериозно да се ангажираш, защото в момента имам по-важни неща от него :)


Мерси предварително и ще се радвам някой път да се съберем такива коли и да си поговорим, че и без това сме много, ама многоооо малко :roll:


Мога да помогна с радиатора, но нека не става в темата, че ще излезе като купува/продава.
Пиши ми на ЛС рама или оригинален номер на радиатора ;)

ПС. Наистина виж си сондите, може да се окажат разковничето...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от AcOrP » 05 Апр 2012, 22:23

Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 06 Апр 2012, 1:30

AcOrP написа:Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.


Всъщност моля те конкретизирай твоята М30-ка, аз лично от разхода съм доволен :smoke:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от AcOrP » 08 Апр 2012, 22:26

cod-cdbp написа:
AcOrP написа:Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.


Всъщност моля те конкретизирай твоята М30-ка, аз лично от разхода съм доволен :smoke:

да бе занем твойта харчи 12. Нищо,че според БМВ по данни от завода дават градски разход 16.3. за м30б30 ръчка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от bace_martu » 09 Апр 2012, 9:20

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от dobromir » 09 Апр 2012, 19:25

КОлеги знам че тук не е мястото на моят проблем но да не пускам друга тема .. Става въпрос за Е32 м30 мотора преди 1 месец смених четките на динамото и нямаше пролбеми, докато днес не ми светна лампата за акумулатора и чудно и тази на ръчната и тоците ми зеха да намаляват и като вдигна 50 60 и си идват откачих акумулатора за 1 час закачих го лампите не светнаха повече, но колата зе да работи на 500 оборота но видимо и по слух си работи както преди .. Някой ако може да даде съвет с нещо ще съм благодарен :) че ме чака пътуване извън града и да не стане някой гаф . :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от tsb_bg » 09 Апр 2012, 21:24

Ако си сменил само четките без блока на изправителя може това да е причината
Друга възможност са износени гривни на колекторите.
Пробва ли колко V е напрежението при зареждане и има ли разлика при включени консуматори

Това е при положение, че няма механична повреда (задържане) в алтернатора или ремъка и ролките които го задвижват

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook