въпрос за е32 735и

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ф30 328и
Мечтае да кара: ф30 340и
Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)

въпрос за е32 735и

Мнение от bmwe46m3 » 28 Дек 2010, 23:12

Значи хареса ми колата видях я на един светофар ,мисля да си взимам такава.
Коя година бихте ми препоръчали ако има значение , има ли киматроник или само с климатик ?
Като двигател разбрах,че е 6 редови , здрав и надежден ли е ? Като подръжка като кой модел от бмв и годиан бихте сравнили цените за части по окачване и двигател ? Колко харчи икономично и с настъпване ? искам да е 735и , автоматик или по-добре ръчна скоростна кутия ? Искам да знам всичко за модела + и - :) ще съм ви много благодарен ако ми помогнете с изобра ми на този автомобил .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от dobromir » 28 Дек 2010, 23:41

Колега колата е много добра, добър избор си направил няма да сгрешиш.Моторът М30 е много добър лесен за подържане и не е капризен. За мен е по добре да е автомат колата се пак караш ли музина и това и придава повече комфорт но трябва автоматът да е подаржан иначе ще си имаш проблеми. Има климатроник и без брой други екстри за модела. Успех при покупката :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2010, 0:13

Гледаш внимателно - печелиш обезателно... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Демек - гледай да няма ръжди по дъната на вратите, праговете и около капачката на резервоара. Иначе матора М3035 ще те очарова и недей да слушаш какви глупости се пишат тука по форума, колко бил тежък муден и тн, даже напротив - върви си като песен.
С автомата ако е гледан грижи няма да имаш освен да му сменяш регулярно маслото. Иначе се ремонтира сравнително евтино ако е проблемен.
Като цяло колата е евтина за поддръжка колкото едно Е34, само дето предлага доста повече екстри откъм интериор, окачване и управление.
За състезания не става, пък и големи джанти лично не ти препоръчвам да слагаш, ако смяташ че комфорта ти е по-важен от визията :yes: .
И най-важното е че винаги може да се сложат още екстри, имам чувството че те просто са безкрай :mhihi: :mhihi: :mhihi: .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ф30 328и
Мечтае да кара: ф30 340и
Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от bmwe46m3 » 29 Дек 2010, 20:27

Само не казахте г-д какъв разход прави :)
иначе съм се спрял на този модел ,защото изглежда класически и ме кефят кръглите фарове :) кефи ме самата визия :)
искам да е обаче с по широките бъбреци и по хубава предна броня като на снимката колата отдясно.
Иначе искам да е чисто черна :) черни джанти ест големи поне 18-19 зависи колко позволява ,за състезания си имам кола хихи :)
искам нещо класическо голямо , някво огромно животно със стил да го карам :) пък и едни хубави ауспуси ако са 2 или е 1 отзад ?

сега карам една е38 740 , 4.4 286 кс тя е с 2 ауспуха и вади такъв звук ,че получавам оргазъм и хората се обръщат :) и се кефят и снимат :) много наточена е : ) ама харчи 20 икономично и 29-35 с ръчка :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2010, 22:13

Мойта чете книжката си и прави разхода от нея :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Накратко - градското е около 16 +-2-3 литра според колко не те слуша главата.
Иначе извън града е 9-10 ориентировъчно, пак според колко не те слуша главата.
И все пак това си е разход ако мотора е читавелка :)
Така че всичко е до гледане. Препоръчвам ти да смениш всички гумени маркучи, водни въздушни вакуумни и тн като си закупиш колата.
И недей да слагаш други гърнета освен оригинални, не си заслужава, няма да извадиш кой знае каква визия, най-много само звук.
Иначе ето как се получи моята 735-ца след целия фейслифт отпред ;)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от dobromir » 29 Дек 2010, 22:52

download/file.php?id=93551&mode=view
Ето това е мойта кошарка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от bace_martu » 01 Яну 2011, 23:19

Взимай М60 мотор, мани го тоя М30. Не, че е лош и той, но М60 е просто по-нова генерация мотор - V образен 8 цилинтров с четири клапана и бобина на всеки цилиндър. Гарантирам ти, че няма да сбъркаш при изборана на 740 V8. В никакъв случай не е по-скъп като поддръжка спрямо М30B35, а и разхода му може да се случи и да е по-малък дори :mhihi: . Както каза Стоян по-горе, задължително след покупка си смени водните, маслените и бензиновите маркучи. Аз бих допълнил също и всички течности, както и всички гарнитури без тези на главите разбира се ако няма смисъл. Имай в предвид, че този автомобил ако се поддържа по нормалния ред ще надживее тройката от подписа ти ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от Fakiro » 02 Яну 2011, 15:05

:yes: 740 :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от cod-cdbp » 02 Яну 2011, 15:15

Fakiro написа::yes: 740 :yes:


Без лоши чувства отговора ми за 740 ще е : TRANS PROGRAM FAIL :twisted: :twisted: :twisted:

PS майтап да става :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от dobromir » 02 Яну 2011, 16:35

това с транс програм го изпитах не веднаш на 540 ката хахах :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от AcOrP » 02 Яну 2011, 16:43

Той,човека има идея от 4 литровия мотор за какво става на въпрос. А за м30-то е в пъти по евтин и лесен за обслужване от м60-то
Разхода е 20 в града икономично каране а нагоре може и повече. Окачване и други неща са като на Е34 като пари.
Минусите са,като всяка кола на 20 години просто много неща им е дошло времето и започват да не работят. И проблемите са,че нови оригинални от БМВ струват прекалено много.
А втора употреба не се знае колко ще изкарат, а не оригинални нови няма, като пример ще ти дам моторчето за регулация натиска на чистачките
пластмасовите зъбни колела на редуктора от годините просто се изронват от 3 сглобих 1 и изкара 1 месец.
Ново оригинално струва 460 лв и най-вероятно е произведено преди 20 години съответно пластмасата вътре също е устаряла.
Подобни проблеми има и с парното клапите са се деформирали от годините и почват да заяждат и духа или само топло или само студено
зависи как са заяли. Появява се луфт в секторната кутия,луфт в механизма на чистачките и такива дребни и дразнещи неща. Уплатненията на повечето е32-ки също са по устаряли.
На по старите ел инсталацията почва да дава ядове,таблото почва да си губи пикселите,чек модула обича да дава фалшиви грешки.
Общо взето се такива дребни нещица които обаче дразнят. Мотора е много здрав но е доста зле в ниските обороти
почва да върви след 3500 преди това е жива трагедия.Иначе екстри има много за модела 3,5 обаче стандартно си е с малкия бъбрек и ако искаш да е с голям ще трябва сам да си го направиш,
Климатроника ако е Р12 ще се наложи да се преработи за р134а.Ръчни скорости са доста рядко срещани за модела повечето са автоматици както са писали колегите е важно
да е подържан добре, защото ремонта е скъп. Друго което бих добавил е ако можеш да си намериш дълга база, си заслужава въпреки,че са големи коли, мястото отзад не е достатъчно заради
големия кош отпред и багажника отзад и допълнителните 14 см на дългата база си заслужават. За 19" джанти забрави ако смяташ да караш колата :) на 17" размерът на гумите е 225/50/17 или 245/45/17
което значи,че на 19 отиваш на 245/35/19 или 265/30/19 което ще убие целия комфорт и на това тежко купе джантите ще ги правиш доста често. Аз от 17-ки минах на 16" по тази причина но ако
държиш на визията 17" максимум 18".Късмет в търсенето на автомобил предполагам,ще се ориентираш от вън да внесеш нещо защото в БГ просто няма много предлагане а нещо читаво още по-малко вероятно
да намериш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от cod-cdbp » 02 Яну 2011, 23:25

Филипе, за пикселите и луфта не съм съгласен.
Пикселите на нашите табла се ремонтират бързо и безболезнено, да не кажа че е ДОСТА рядко срещан дефект.
За разхода и за вървежа, мога да ти кажа че 30-ката, особено твойта, не е като на читава 35-ца и има осезаема разлика във вървежа в ниските обороти.
Мойта старата Е32-ка също беше 30-ка и наистина беше мъртвило в ниските, но с 35-цата е друга бира.
И земи си оправи мотора преди да споделяш разход :bchug: :bchug: :bchug:
А климатроника, с малко старание и разглабяне работи както си му е реда, върпоса е да хванеш къде е проблема :smoke:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от AcOrP » 03 Яну 2011, 1:09

_65536_kb_sec_ написа:Филипе, за пикселите и луфта не съм съгласен.
Пикселите на нашите табла се ремонтират бързо и безболезнено, да не кажа че е ДОСТА рядко срещан дефект.
За разхода и за вървежа, мога да ти кажа че 30-ката, особено твойта, не е като на читава 35-ца и има осезаема разлика във вървежа в ниските обороти.
Мойта старата Е32-ка също беше 30-ка и наистина беше мъртвило в ниските, но с 35-цата е друга бира.
И земи си оправи мотора преди да споделяш разход :bchug: :bchug: :bchug:
А климатроника, с малко старание и разглабяне работи както си му е реда, върпоса е да хванеш къде е проблема :smoke:

Аз не съм казал,че не се ремонтират въпросните неща :) за всичко си има лек, клапите на парното се правят също и пикселите, а за ниските обороти е въпрос на мнение и определено 3,0 е
по мъртъв но и 3,5 не е кой знае колко по жив в ниските просто няма как да е силен мотора в ниските без да е вентилиран без да има променливо газоразпределение и т.н. А за разхода
е 16,3 по книжка и е постижим лятно време когато хората са на море. Реалния разход в трафика е 20. Както и да го смятаме за 2 години и половина сипвам догоре и засичам свалял съм го до 14 лятото
когато не се кара в час пик, иначе карам само и единствено между 8-9 15 км и вечер 18:00-19:00 15 км и разхода е 20. Няма смисъл да спорим наистина за разход-а с теб никога неможе да
се разберем на тая тема :) 520-ките харчат 15 но 740и харчи 13 :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от |`oTuH » 03 Яну 2011, 5:24

Колеги, а за тези двете някой нещо знае ли?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

?
4 8 15 16 23 42

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за е32 735и

Мнение от cod-cdbp » 03 Яну 2011, 6:42

|`oTuH написа:Колеги, а за тези двете някой нещо знае ли?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

?


Ако искаш да знаеш колко и къде са удряни не мога да ти кажа, но мога да ти гарантирам че не е като да не са удряни, било то и сериозно.
Просто ако уцелиш кола да не е млатена и да е от България, си пусни тото, аз пускам, щот съм гледал под боята и сериозен бой не е яла мойта поне, пък и вече всичко е сменено с читаво оригинално.
ПърваТА иначе някак си ми лови окото повечко, просто защото ми изглежда да не е толкова застигната от нечия поразяваща ръка, било то по мотор, боя интериор и тн.
Втората най-малкото се загледайте че от всяка страна различен тип лайстни са сложили - къде хромирани, къде шадоу, какво ви говори това.
За капак на всичко се сещам че тая кола я гледахме преди години с един приятел, като търсихме неговата, и не бих я взел и пари да ми дават. Правено, е мазано, китосвано яко, сигурно защото е имало яка катастрофа. Слаганили са където каквото имат и намерят.
Късмет.
Изображение

Следваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook