Спиране на паразитния въздух при V12

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от Peter Angelov » 03 Авг 2011, 12:56

:roll:
Последна промяна Peter Angelov на 03 Авг 2011, 14:54, променена общо 5 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от tsb_bg » 03 Авг 2011, 13:08

"Ами сега! Тук няма нищо за разглеждане. Или нямате достъп до тези снимки, или те не са на този уеб адрес. Моля, свържете се директно със собственика, за да получите достъп."


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от zlatko_baretata » 06 Авг 2011, 22:29

tsb_bg написа:
zlatko_baretata написа:...Линкът, който си пуснал, наистина е полезен, но трябва да се отбележат няколко грешки ...

Пуснах линка не за да се коментира изпълнението (в крайна метка какво да се смени и какво да се ремонтира е по преценка на този който прави ремонта или плаща) а за илюстрация къде и как е използван силикон.
За пореден път казвам, че за мен меродавни са предписанията по TIS

PS
Аз никога не бих сложил на кой автомобил закалявани валове , кобилици и т.н и не бих сложил стара (използвана гарнитура)

В крайна сметка, след като си пуснал линка, трябва да се коментира изпълнението. Защото там не е казано, че това или онова не е сменено или е мазано със силикон поради еди какви си причини.
Така че изпълнението трябва да се коментира, защото заблудите в тази тема станаха прекалено много.

Както и твоята заблуда, че Стоян е авторът на ремонта, предмет на темата, макар че той си коригира мненията и посочи източника, което му прави чест, между другото. :yes:

Аз все още чакам варненските тарикати и по-точно тоя, дето е продал май-много части за БМВ в България и дето не можем да го стигнем още 100 години, да ми даде цена за гарнитурите на всмукателните колектори. :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от tsb_bg » 07 Авг 2011, 7:36

Така въпроса със снимките го изяснихме
По въпроса с гарнитурите - не са гарнитури а уплътнителни фланци (две профилирани метални пластини около които е наслоен температуро и маслоустойчив каучук), което предполага да се напукат и скъсат далеч преди да се смачкат, деформират, изгорят и да не уплътняват, така че не виждам там точно какъв силикон ще помогне (No 10 и No11 от схемата). Освен това са предвидени да поемат и част от вибрациите което ги амортизира още по-бързо.

Изображение

Номенклатурен номер : 11611736656
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 255.17 BGN

Номенклатурен номер : 11611736657
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 255.17 BGN

(и всичко това х 2)

PS За да е ясно от самото начало аз не съм виждал разглобен този мотор, но съдя по фланците на които лягаха карбураторите при старите мотори навремето


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от zlatko_baretata » 07 Авг 2011, 17:50

tsb_bg написа:...
По въпроса с гарнитурите - не са гарнитури а уплътнителни фланци (две профилирани метални пластини около които е наслоен температуро и маслоустойчив каучук), което предполага да се напукат и скъсат далеч преди да се смачкат, деформират, изгорят и да не уплътняват, така че не виждам там точно какъв силикон ще помогне (No 10 и No11 от схемата)...

zlatko_baretata написа:...
А "стойките" реално са гарнитурите на входящия колектор и представляват две метални планки, вулканизирани заедно в моноблок от специална каучукова смес. Цели се топлоизолация на всмукателните колектори.


tsb_bg написа:...Освен това са предвидени да поемат и част от вибрациите което ги амортизира още по-бързо.

Това е така, но ефекта от вибрации върху тези гарнитури е минимален, особено при такъв балансиран мотор и такъв гладък празен ход. Погледни номера 14 и 15 от схемата, която си пуснал. Това са стойки, които държат смукателните колектори към капаците главите, за да няма напрежение върху гореспоменатите гарнитури. Така че, основната им функция е термоизолация на всмукателните колектори.

Цените, които си пуснал, са такива от представител на БМВ (Дару, Камор). Аз питах за цени от Митко, дето е продал най-много части за БМВ в България. :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от zlatko_baretata » 10 Авг 2011, 0:16

..................
Колега, такова отношение носи единствено негативни емоции... Ако ще казваш още нещо по темата - кавай, ако ще водиш война - намери си друго бойно поле...
Postman
10 Авг 2011, 9:10
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от tsb_bg » 10 Авг 2011, 7:55

Нека да се върнем на темата ако въобще има какво да се каже повече


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Спиране на паразитния въздух при V12

Мнение от zlatko_baretata » 10 Авг 2011, 20:36

Има още едно място, откъдето може да засмуква въздух и се случва доста често - о-пръстените на инжекторите. С времето така се изпичат, че стават твърди като бакелит и не осигуряват нужното уплътняване. Те също се сменят задължително при обслужването на мотора. Не видях някъде в темата да са споменати тези о-пръстени.
Също трябва да се добави, че като се свалят колекторите така или иначе, добре ще е да се изчистят хубаво дроселовите клапи, защото при тия дърти железа често силно замърсена клапа се движи трудно, а това, освен че пречи на еднаквото отваряне на клапите като ъгъл и скорост, пречи и за нормалната им синхронизация от EML-а, което също влияе на празния ход.
Последно, понеже свалянето на колекторите е най-тегавата част и при положение, че са разглобени, ще е грешка да не се отворят капаците на клапаните и да се види състоянието на валове и кобилици. По-принцип при V12-ките не би трябвало да има проблем с тях, но ако колата е била в ръцете на някой индиец, твърде е възножно да са си заминали поради некачествено масло или прекалено "чести" смени на маслото. Всички V12-ки на БМВ, вграждани в Е32, Е31 и Е38 по принцип са си удушени откъм валове (с изключение на S70), та ако има износване на валове и кобилици, силно препоръчително е да се сменят. Дъното на тези мотори е алусилово и практически вечно, така че там проблеми не би трябвало да има никакви. Ревизирането на главите би върнало двигателя до стойности на мощността, близки до заводските.
Успех.
Изображение

Предишна

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook