BMW 730 -малко въпроси.
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- deti483
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: синя Каручка
- Мечтае да кара: М3
BMW 730 -малко въпроси.
Здравейте колеги,
понеже в търсачката не намерих достатъчно искам да задам няколко въпроса относно покупка и поддръжка на
БМВ 730,произв. 91-94 г,със 218 к.с. и автоматична скоростна кутия:
1.Отпадна ли официално акциза за внос на автомобили над 163 к.с.в България?
2.Тоя двигател(V8) държи ли на газова/метанова уредба и доколко е удачно въобще да се преоборудва?
3.Опасна ли е покупка на автоматик при такава възраст на колата?
4.Кой от двата мотора на 730 i е по-здрав: 6-цилиндровия със 188 кс. или новия V8 със 218 к.с.?
5.Добра алтернатива ли е покупка на BMW 525 i,91-95 г ?
Предварително благодаря на отзовалите се!
понеже в търсачката не намерих достатъчно искам да задам няколко въпроса относно покупка и поддръжка на
БМВ 730,произв. 91-94 г,със 218 к.с. и автоматична скоростна кутия:
1.Отпадна ли официално акциза за внос на автомобили над 163 к.с.в България?
2.Тоя двигател(V8) държи ли на газова/метанова уредба и доколко е удачно въобще да се преоборудва?
3.Опасна ли е покупка на автоматик при такава възраст на колата?
4.Кой от двата мотора на 730 i е по-здрав: 6-цилиндровия със 188 кс. или новия V8 със 218 к.с.?
5.Добра алтернатива ли е покупка на BMW 525 i,91-95 г ?
Предварително благодаря на отзовалите се!
- ddddk
- ентусиаст
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Здравей колега,
Сега пак ще настане голяма и непродуктивна полемика... почвам аз:
1. Да.
2. Все едно питаш Левси или ЦСКА Само чети какъв спор ще настане
3. Покупката на автомобил секънд хенд си е опасна по своята същност. Всичко е късмет.
4. Мечо Пух казва: "Колкото повече, толкова повече"
5. Автомобили от два различни пазарни сегмента не могат да бъдат алтернатива един на друг.
Поздрави,
Д
Сега пак ще настане голяма и непродуктивна полемика... почвам аз:
1. Да.
2. Все едно питаш Левси или ЦСКА Само чети какъв спор ще настане
3. Покупката на автомобил секънд хенд си е опасна по своята същност. Всичко е късмет.
4. Мечо Пух казва: "Колкото повече, толкова повече"
5. Автомобили от два различни пазарни сегмента не могат да бъдат алтернатива един на друг.
Поздрави,
Д
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW 730 -малко въпроси.
по добре 740, с тоя Б30 все нещо няма да ти достига според мен, докато 40-ката се движи просто с лекота.
Като се качих за първи път на 740iL чуството за лекота беше несравнимо, не си усеща купето изобщо.
Като се качих за първи път на 740iL чуството за лекота беше несравнимо, не си усеща купето изобщо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: BMW 730 -малко въпроси.
По тази логика направо 750ил Той колегата иска да газифицира/метанизира. По добре колега се ориентирай към М50В25 е34 от 1995/96 и не се хвърляй на коли с разход от 15/100 до 22/100 бензин. После и на 8 цилиндровия мотор газовото е по скъпичко от на 6 цилиндровия. Смятай, че и м30В30 188 к.с. под 16/100 в Сф няма да го свалиш каквото и да правиш. Тези приказки че харчи 15/100 8 цилиндров мотор с 1800кг купе няма смисъл да ги раздуваме. Това са някакви идеални условия в Германия. Тук при светофар през 30м и спри тръгни в задръстванията ще гледаш все 18-20/100 бензин. Значи на газ пак толкова или малко повече. Просто тези коли не са икономични за жалост. Тя и моята не е ама това е др. въпрос
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Zubcho написа:По тази логика направо 750ил Той колегата иска да газифицира/метанизира. По добре колега се ориентирай към М50В25 е34 от 1995/96 и не се хвърляй на коли с разход от 15/100 до 22/100 бензин. После и на 8 цилиндровия мотор газовото е по скъпичко от на 6 цилиндровия. Смятай, че и м30В30 188 к.с. под 16/100 в Сф няма да го свалиш каквото и да правиш. Тези приказки че харчи 15/100 8 цилиндров мотор с 1800кг купе няма смисъл да ги раздуваме. Това са някакви идеални условия в Германия. Тук при светофар през 30м и спри тръгни в задръстванията ще гледаш все 18-20/100 бензин. Значи на газ пак толкова или малко повече. Просто тези коли не са икономични за жалост. Тя и моята не е ама това е др. въпрос
напълно съм съгласен със колегата
Последна промяна nikolayyyyyy на 05 Май 2010, 10:16, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Zubcho написа:По тази логика направо 750ил Той колегата иска да газифицира/метанизира. По добре колега се ориентирай към М50В25 е34 от 1995/96 и не се хвърляй на коли с разход от 15/100 до 22/100 бензин. После и на 8 цилиндровия мотор газовото е по скъпичко от на 6 цилиндровия. Смятай, че и м30В30 188 к.с. под 16/100 в Сф няма да го свалиш каквото и да правиш. Тези приказки че харчи 15/100 8 цилиндров мотор с 1800кг купе няма смисъл да ги раздуваме. Това са някакви идеални условия в Германия. Тук при светофар през 30м и спри тръгни в задръстванията ще гледаш все 18-20/100 бензин. Значи на газ пак толкова или малко повече. Просто тези коли не са икономични за жалост. Тя и моята не е ама това е др. въпрос
Не си съвсем прав, разхода му на място е под 2л/ч което значи че е икономичен колкото и М50, а при положение че се движи с лекота означава че изобщо не гори много за да тръгва => не се натиска много десния педал.
освен това с неговия мотроник много по прецизно се регулира сместта м-у двете банки цилиндри отколкото на М30 и М50 (без ванус).
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: BMW 730 -малко въпроси.
_65536_kb_sec_ написа:Не си съвсем прав, разхода му на място е под 2л/ч което значи че е икономичен колкото и М50, а при положение че се движи с лекота означава че изобщо не гори много за да тръгва => не се натиска много десния педал.
освен това с неговия мотроник много по прецизно се регулира сместта м-у двете банки цилиндри отколкото на М30 и М50 (без ванус).
Но аз говоря за е34 М50В25 с вАНУС от 1995/1996г. Където реглажа на сместа е по-прецизен. А това за натискането и горенето не си прав 8>6 => повече цилиндри повече гориво.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:Не си съвсем прав, разхода му на място е под 2л/ч което значи че е икономичен колкото и М50, а при положение че се движи с лекота означава че изобщо не гори много за да тръгва => не се натиска много десния педал.
освен това с неговия мотроник много по прецизно се регулира сместта м-у двете банки цилиндри отколкото на М30 и М50 (без ванус).
Но аз говоря за е34 М50В25 с вАНУС от 1995/1996г. Където реглажа на сместа е по-прецизен. А това за натискането и горенето не си прав 8>6 => повече цилиндри повече гориво.
Поздрави
Ще ти кажа че и ти не си прав,какво на Стоян м30-ката харчи по малко от м60б40 ли? Ти сам каза нов двигател по-прецизен е,по-близък до съвършенството и тн. Абе по-новото винаги е по-добре,единствения проблем е поддръжката. Щото като се замисля може да си избиеш разликата от парите за бензин на м30 само от разликата за поддръжка на м30 и м60. Но пак казвам м60 по-добре от м30 още повече от м30б30,ако беше м30б35 пак по-приемливо. А иначе авторе, не си слагай таралеж в гащите с тоя малолитражен осмак.зимай е32 с м60б40 ако няма да прави глупости,а ако ще газифицираш/метанизираш, си купи е32 с м30б35 и си тегли ножа после
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- wing 32
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Толбухин
- Пол: Мъж
- Кара: ми се Q7-V12 TDI
- Мечтае да кара: на писта
- Детайли за колата: R10
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:Не си съвсем прав, разхода му на място е под 2л/ч което значи че е икономичен колкото и М50, а при положение че се движи с лекота означава че изобщо не гори много за да тръгва => не се натиска много десния педал.
освен това с неговия мотроник много по прецизно се регулира сместта м-у двете банки цилиндри отколкото на М30 и М50 (без ванус).
Но аз говоря за е34 М50В25 с вАНУС от 1995/1996г. Където реглажа на сместа е по-прецизен. А това за натискането и горенето не си прав 8>6 => повече цилиндри повече гориво.
Поздрави
не забравяйте че и за автомат става на въпрос с V8 бенц на градско не ми се мисли за разхода
Re: BMW 730 -малко въпроси.
разхода и на 3л и на 4л и на 6-таците и на 8-ците е 16-20/100 в града. 6-ците са по здрави ама са и по стари, 6-ците са по прости и по лесни за ремонт в8-ците са вентилирани демек имат 32 клапана 6-ците 12. Газификация на 6-ка е се едно е карбуратор няма лъжене на компютри само спираш инжекторите като е на газ и си караш.
М30Б30 е малък на е32 т.е е като 316-ка за 3-та серия и 518 на 5-та серия.
М30Б30 е малък на е32 т.е е като 316-ка за 3-та серия и 518 на 5-та серия.
- deti483
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: синя Каручка
- Мечтае да кара: М3
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Благодаря на всички за мненията!
Май нещата отиват към Е 39 520/ 523 i
Поздрави!
Май нещата отиват към Е 39 520/ 523 i
Поздрави!
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Е39-ка 520 автомат в София градско харчи почти колкото моята 730ia M60B30 - между 16-17/100
Сега съм сигурен че компетентните пак ще се изкажат неподготвени, но който го съмнява този разход нямам нищо
против да ми напълни резервоара и да замериме
Сега съм сигурен че компетентните пак ще се изкажат неподготвени, но който го съмнява този разход нямам нищо
против да ми напълни резервоара и да замериме
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW 730 -малко въпроси.
bace_martu написа:Е39-ка 520 автомат в София градско харчи почти колкото моята 730ia M60B30 - между 16-17/100
Сега съм сигурен че компетентните пак ще се изкажат неподготвени, но който го съмнява този разход нямам нищо
против да ми напълни резервоара и да замериме
E аз отдавна съм казал че 520-ката градско харчи колкото мойта горе-долу, така че единствения смисъл от нея е извънградско къето пада по ниско като разход.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Разлика от 3/100 ако за вас не е нищо за други хора е бая. Стига сте говорили, че 3.0 в8 харчи колкото 2.0 редови 6 . Единствения вариант да харчат еднакво е шофера на 2.0 да е рацер а на 3.0 да е пенсионер. За някой който минава по 45 км дневно 3-4/100 си е сериозен проблем.
За дълъг път е същото. Като се вдигнеш да ходиш от Сф до Варна, ама минеш и през Бургас пак ще те бригат 2-3л. повече на 100км. Просто големия мотор е за голям джоб. Но аз съм сигурен, че и сега ще се намери някой да каже колко бил по-евтин 3.0/4.0. Само ще кажа, че там цените за подръжка са доста по различни от м50 или м52, а части втора ръка почти няма за тези мотори. За справка mitko_n1.
Всъшност мисля, че няма голямо значение дали караш примерно е34 520 или е34 540. Екстрите може вътре да са същите, возията същата, но единия ще има по голямо самочувствие и по-голям разход до точка Б. Важното е, че и за двамата важат ограниченията на скоростта ама този с М50 ще е стигнал до Б по-евтино
За дълъг път е същото. Като се вдигнеш да ходиш от Сф до Варна, ама минеш и през Бургас пак ще те бригат 2-3л. повече на 100км. Просто големия мотор е за голям джоб. Но аз съм сигурен, че и сега ще се намери някой да каже колко бил по-евтин 3.0/4.0. Само ще кажа, че там цените за подръжка са доста по различни от м50 или м52, а части втора ръка почти няма за тези мотори. За справка mitko_n1.
Всъшност мисля, че няма голямо значение дали караш примерно е34 520 или е34 540. Екстрите може вътре да са същите, возията същата, но единия ще има по голямо самочувствие и по-голям разход до точка Б. Важното е, че и за двамата важат ограниченията на скоростта ама този с М50 ще е стигнал до Б по-евтино
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW 730 -малко въпроси.
Всъшност мисля, че няма голямо значение дали караш примерно е34 520 или е34 540. Екстрите може вътре да са същите, возията същата, но единия ще има по голямо самочувствие и по-голям разход до точка Б. Важното е, че и за двамата важат ограниченията на скоростта ама този с М50 ще е стигнал до Б по-евтино
Айде да оставим удоволствието да караш между колите на градско и вместо за 10мин. да стигнеш за половин час от НДК до околовръстното по България в час пик-става и с пипната 520-ка на 3-та степен ,но си е малко зор.С по-мощният двигател можеш да изпреварваш много по-спокойно и безопасно,много по-лесно можеш да избегнеш нечия простотия,а това са неща свързани с живота ти ,а след като е свързано с това 2-3 литра отгоре едва ли са от толкова голямо значение.Освен ако не пътуваш от София до морето само в най-дясната лента с 80км ,но тогава и 518 ти е предостатъчен
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани