Питания за е32 V12?

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Stanchev » 09 Мар 2010, 18:48

давай смело и после сподели как е :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от tahsinov » 09 Мар 2010, 18:53

Ето един екземпляр за истински ценители:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Zubcho » 09 Мар 2010, 19:21

То тази кола кърти, лепи, цепи и вулканизира. НО и разхода направо те води в гроба :) Иначе :bowdown:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Stanchev » 09 Мар 2010, 19:24

щом гледаш към 12 цилиндъра, разхода е последното нещо, което ще те притеснява по колата ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Нено Б. » 09 Мар 2010, 19:51

_65536_kb_sec_ написа:
Нено Б. написа:22/100 е приемлив разход, предвид колата(мощност,маса и год.на произв.).
Наистина 8 бона за ГИ са много, а 2 бона за осмак ми изглежда подозрително :shock:
Когато търсех ГИ за моята 6-цил. омега, ми направиха оферта от 1800 лв в BRC.
TheKiller, някакви приблизителни цени на консумативи знаеш ли?


г/д като изключим по голямото количесто флуиди в мотора, свещи и кабели е същото като М50, горе-долу същите цени на 2-та ремъка, с обтегачите и ролките.
Свещите не е нужно да са кой знае какво имайки в предвид че мотора е сравнително дефорсиран.
От там нататъка се внимава с маслото с какъв визкозитет е, защото си имаме 12 хидравлични повдигача, които лееекинко са one-of-a-kind и си искат своето.
Смяната на консумативите като цяло е една малка нощна музика, за тихи луди, но с подходящи инструменти не е проблем. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сериозен проблем е ако се скапе стартер или алтернатор, не за друго а защото е трудоемка смяната и в сервиз за монтаж-демонтаж под 50 лева цена не виждам.
Също така редовен номер е прегарянето на изолацията на силовия кабел м-у стартера и алтернатора, което води до утечки, и се дължи на факта че минава под изпускателните колектори.
Редовен проблем са и електронните дроселови клапи които според състоянието си най-често подлежат на ремонт. Другото е че те след всяко откачане на акумулатор да се изпълни една процедура за синхронизацията им иначе мотора ще работи супер неравномерно.
Дебитомерите също са им слабо място ако се използват некачествени въздушни филтри.
Ако има още въпроси с радост ще ви отговоря.

Значи освен да "сипваш", можело и да си полезен.
Значи...фанатици сте и сте издигнали този двигател на пиедестал, само защото е 12-ак. Технически той не блести с нищо-дори не е вентилиран(2 клапана на цил.), а съгласете се, 80% от "гения" на един двигател е в главата.
Не сме във ферари форум, този двигател не е състезателен, оборотен...въобще е далеч от спорта. Предназначен е да задвижва лимузина, не совалка.
Ша върви на газ, не ами и гуми ще къса.
Значи за шестак няма проблем, ама за дванайсетицата не може-защо, каква ви е техническата обосновка? Предразсъдъците и високомерието го оставете за сервитьорката в кварталното кафе.
Естествено, че всмукателят ще се смени преди разпробиване...що за опасения ми изтъкваш :kuku: Аз дросела като чистих ония ден го свалях, та...
slatanic написа:За метан не си ли мислил?Хем икономия,хем много нютони!Как мислите колеги? :mhihi:

Общо взето, мисля каквото си искам.
rwd фен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Stanchev » 09 Мар 2010, 19:55

първо питаш във форума, после се караш, че ти отговарят :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Нено Б. » 09 Мар 2010, 20:03

Stanchev написа:щом гледаш към 12 цилиндъра, разхода е последното нещо, което ще те притеснява по колата ;)

Ами колега, би било така ако гледах F01 V12...
rwd фен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Stanchev » 09 Мар 2010, 20:10

Нено Б. написа:
Stanchev написа:щом гледаш към 12 цилиндъра, разхода е последното нещо, което ще те притеснява по колата ;)

Ами колега, би било така ако гледах F01 V12...

колега, дали ще еб*ш 18 годишна или 30 годишна, и двете искат к*р ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от ZLATEN » 09 Мар 2010, 20:40

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:а защо не си купиш 525 М20 па го газифицирай и го ръчкай колкото щеш.

и кво общо има петицата със седмицата,и има ли някво място за сръвнение изтръпналия м20 с дванайстака?


дванайсетака е просто две м20ки една до друга :mhihi: и аз не виждам проблем да му се боцне една газчица
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от slatanic » 09 Мар 2010, 20:44

Е да е същия да е същия колко да е същия?!Тва електронна гас,тва едни електроники дето свят ти се извива като видиш 5 компютъра.Абе май не е баш същия!И не се притеснявайте да кажете на момчето което си е задало въпроса,че е скрапер.Той си знае,но иска да кара в12ка на газ!Няма лошо!ДАПаджйите няма да умират гладни я!
Кой ще им дава работа,ако не такива ентусиасти!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от ddddk » 09 Мар 2010, 20:51

Stanchev написа:
Нено Б. написа:
Stanchev написа:щом гледаш към 12 цилиндъра, разхода е последното нещо, което ще те притеснява по колата ;)

Ами колега, би било така ако гледах F01 V12...

колега, дали ще еб*ш 18 годишна или 30 годишна, и двете искат к*р ;)


:yes:
кратко и пълно със съдържание!

Относно ГИ аз не виждам технически проблем при монтажа.
Въпросът е управлението.
Има ли въобще ГИ за V12 или ще се прави сбирщайн от 2 или 3 ГИ за по-малки двг-та?
От този въпрос следва и следващия: управлението на ГИ за V12 как се реализира?
Мисля си, че с два отделни компа, както написа Стоян по-горе, няма да стане, защото ще е много трудно да се синхронизират...

Разбира се, ако има производител на ГИ за V12, то всички по-горни мои писаници стават излишни... :roll:

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от BULL3T » 09 Мар 2010, 20:53

Нено Б. написа:
_65536_kb_sec_ написа:
Нено Б. написа:22/100 е приемлив разход, предвид колата(мощност,маса и год.на произв.).
Наистина 8 бона за ГИ са много, а 2 бона за осмак ми изглежда подозрително :shock:
Когато търсех ГИ за моята 6-цил. омега, ми направиха оферта от 1800 лв в BRC.
TheKiller, някакви приблизителни цени на консумативи знаеш ли?


г/д като изключим по голямото количесто флуиди в мотора, свещи и кабели е същото като М50, горе-долу същите цени на 2-та ремъка, с обтегачите и ролките.
Свещите не е нужно да са кой знае какво имайки в предвид че мотора е сравнително дефорсиран.
От там нататъка се внимава с маслото с какъв визкозитет е, защото си имаме 12 хидравлични повдигача, които лееекинко са one-of-a-kind и си искат своето.
Смяната на консумативите като цяло е една малка нощна музика, за тихи луди, но с подходящи инструменти не е проблем. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сериозен проблем е ако се скапе стартер или алтернатор, не за друго а защото е трудоемка смяната и в сервиз за монтаж-демонтаж под 50 лева цена не виждам.
Също така редовен номер е прегарянето на изолацията на силовия кабел м-у стартера и алтернатора, което води до утечки, и се дължи на факта че минава под изпускателните колектори.
Редовен проблем са и електронните дроселови клапи които според състоянието си най-често подлежат на ремонт. Другото е че те след всяко откачане на акумулатор да се изпълни една процедура за синхронизацията им иначе мотора ще работи супер неравномерно.
Дебитомерите също са им слабо място ако се използват некачествени въздушни филтри.
Ако има още въпроси с радост ще ви отговоря.

Значи освен да "сипваш", можело и да си полезен.
Значи...фанатици сте и сте издигнали този двигател на пиедестал, само защото е 12-ак. Технически той не блести с нищо-дори не е вентилиран(2 клапана на цил.), а съгласете се, 80% от "гения" на един двигател е в главата.
Не сме във ферари форум, този двигател не е състезателен, оборотен...въобще е далеч от спорта. Предназначен е да задвижва лимузина, не совалка.
Ша върви на газ, не ами и гуми ще къса.
Значи за шестак няма проблем, ама за дванайсетицата не може-защо, каква ви е техническата обосновка? Предразсъдъците и високомерието го оставете за сервитьорката в кварталното кафе.
Естествено, че всмукателят ще се смени преди разпробиване...що за опасения ми изтъкваш :kuku: Аз дросела като чистих ония ден го свалях, та...
slatanic написа:За метан не си ли мислил?Хем икономия,хем много нютони!Как мислите колеги? :mhihi:

Общо взето, мисля каквото си искам.


Бате как ще ти сипе не само той скоро. Сложи си метан ако искаш на В12,и след 1 година ще пускаш и ти теми като мене в страхотни истории.А после ще ти се смеят както ми се смяхте на мен. То хората с м20б20 имат проблеми като са боднали метан а ти с в12 ще караш и ще пееш.Айде моля те като ти се кара В12 хляб и сол 1 година събери няколко хилки за бензин и тогава карай такъв мотор а не да си боцкаш метани и газчици после да пишеш теми къде да си опраа колата.Тая тема е за катинар и мисля че ако не се заключи скоро ще се изпишат много глупости.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от Нено Б. » 09 Мар 2010, 21:23

Има ГИ за 12-аци.
Не съм споменавал думата метан.
Нека оттук нататък да пишат само хора, които са имали съприкосновение с е32 750.
rwd фен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от ZLATEN » 09 Мар 2010, 21:37

бих взел в12 заради звука само - http://www.youtube.com/watch?v=p05XT5bGH80 :twisted:
било то и на газ
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Питания за е32 V12?

Мнение от cod-cdbp » 09 Мар 2010, 21:40

Нено Б. написа:Има ГИ за 12-аци.
Не съм споменавал думата метан.
Нека оттук нататък да пишат само хора, които са имали съприкосновение с е32 750.


Нищо лично колега, само дето ти го казах и по нагоре - не става с ГИ защото ще си спретнеш такава одисея че после с кървави сълзи ще ревеш.
За липсата на място вече ти казах. До тука единственото решение което ми идва на ума е ГИ с течна фаза, всичко се управлява от стандартното ЕКУ, само се сменят дюзите и магистралите, нямаш изпарител имаш само една бутилка в багажника, но обичайно тя не е проблем защото тези коли имат нивомат, и могат да влачат бутилката.
За мен лично всичко различно от Течната фаза е порнография.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook