16-ки...17-ки.... стават ли за Е32 ?
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Мойте са като тия от снимката дето съм пуснал по-горе
Иначе, ако не бяха 4х100 твойте можеше да ти пусна лично
А за съботата, може и аз да се включа
Иначе, ако не бяха 4х100 твойте можеше да ти пусна лично
А за съботата, може и аз да се включа
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
_65536_kb_sec_ написа:VesoPesa написа:хммм, ще ги видим в събота евентуално
пред нас
Слушам и изпълнявам
drmirchev написа:Един колега беше бухнал 19-ки от М6 на е34, така че смело. Каквото влезе без да опира в амортисьора другаде няма да опре.
То ние точно това си мислим Че ся като загледах размерите дето дават на е34 за 6-ки са 7х16 ет20 а тия мойте са 8х16 ет23
та да видим
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
_65536_kb_sec_ написа:а бе намирисва ми че Е32 и Е34 имат точно там разлики в окачването
Еми в събота ще да стане ясно, а аз за всеки случей мисля да си взема фланците да видиш тогава с ет 3 как ще седят тия 16-ки
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Penchev написа:AcOrP написа:Колега голяма мъка е с тея джанти...
при 225 гуми с предни джанти 7J и ЕТ23 от едната страна упираше малко а от другата беше точно. ЕТ23 е точно с 3мм по навътре от оригиналният размер. За пример 7,5J с ЕТ20 разликата е около 5 мм от стандартния размер и нестават трябва фланци. От 3-та серия джантите са с ЕТ35-40 за което ще трябват фланци поне 15-20 мм. След адското смятане мислене и т.н Стигнах то следната формула не гарантирам колко е точна обаче.
Ширината на джантата * 25,4(от инч в милиметър)/2+Офсетът(ЕТ)
Така получаваме на колко от основата на главината навътре се изнася джантата.
При стандартна джанта 7J и ЕТ20 се получава
(7*25.4)/2 + 20 = 108.9
3 мм допустимо отклонение = 112 мм максимум
С удебеленото изречение не съм съгласен Нашите коли носят джанти всякакви за разлика от Е36 ...
Карам с джанти 7,5/16 ЕТ15 и нищо никъде не опира и няма как да опре.На Е34 съм виждал Борбет А , офсет 0 мм с нечовешките бордове - 9 / 16 цола на едно комби като моето, колегата беше свалил за баланс едната джанта на гуми центъра и след всичко си я качи и замина поживо поздраво Аз там фланец не видях изобщо а работата бе далеч по-изнасилена от при мен
Георги Пенчев
жоре, подкрепям те - аз съм с ЕТ 13 на мойте джанти, пак 16" 7.5j и не опира, така че никакъв проблем. събират се и 18" с ет 20 - лично пробвани на мойта кола...
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани