рали легенди-пилоти и автомобили
Модератор: Sharo
Юка Канкунен
Юка Канкунен е бил първият пилот с четири световни титли, последван от Томи Макинен.Юка е на 2 място с брой на ралита със своите 162 следващ испанският пилот Карлос Сайнц със 196.
Роден в Лаука , Финландия, Април 2, 1959.Израснал между коли и трактори Юка на седем годишна възраст започва да събира автографи от пилотите на провеждащите се ралита околко фермата на семейството му .Един от големите фактори помагащи на Юка да стане пилот е девет годишното приятелство на баща му и самият Тимо Макинен . Който всъщност вкарва Юка в ралитата.През 1978 на възраст от 23 г той дебютира с Форд Ескорт РС 2000 в регионалните шампионати .Една година по късно той взима участие и в световната купа със своя Форд и остава 14ти в рали 1000 езера. Възможностите на младият пилот биват забелязани от екипът на Тойота ,който през 1983 прави оферта на пилота . Качен е на Тойота Селика ТСТ .В първата си година сред професионалистите той има шесто место в рали 1000 езера .
победител 100 езера 1979
1000езера с тойота 1983
Канкунен през 1984 г. Продължава с намалена програма. Едва успява да завърши рали 1000 езера, където завършва пети. В другите три теста, Португалия, Нова Зеландия и РКС не успява да завърши състезанията. През 1985 г. Показва голямо подобрение. Дебютира в Сафари и с оглед ,че е за първи път в рали Африка взема съвсем неочаквани победа. Сезонът завърша с отлично 5 място в РКС и договор с Пежо за следващата година.
1984 рали португалия
Подписването с Пежо изненадва всички .Но в последният сезон от група Б след смърта на Хенри Тойвонен, Канкунен печели в Швеция ,Гърция, и Нова Зеландия .Тези победи и вторите места в Финландия и САЩ от Пежо отвърждават мнението си за Юка Канкунен .
В победата на рали акрополис 1986 след което става световен шампион
В края на 1986 г. ФИА решава да спре Б група и Peugeot решава да се съсредоточи за да се развие Peugeot 205 T16 Evo2 целящ да доминира на Париж-Дакар.След като канкунен отива в Ланча следва бурно развитие .Много разменящи се победи от страна на Юка Канкунен, Цезар Фиорио В ралита като Швеция Португалия съответно трети и четвърти ,след което изпуска участие от Сафари и Корсика ,последвано от второ място в Акропола и първо в САЩ .В рали Андалусия Канкунен е с аванс от 12 сек пред Байсон и Ален . Рали Сан Ремо е спечелено от Байсон ,но без възможност за оспорване на рали РКС поради ротации в екипа . Така Юка Канкунен в сезон 1986 извоюва първата си титла .
Юка втори на рали монте карло
През 1988 за това че от самият екип на Ланча Байсон е обявен за главен пилот и биват съсредоточени всички средства към него Юка подписва с Тойота за да довършат и до развият новата Селика . В Андалусия със Селиката той завършва пети ,а в Корсика представя Тойота Селика ГТ 4 СТ165. Старата Селика бива “пенсионирана“ след края на светованата купа след Акрополис,1000езера ,Сан Ремо ,РКС . През 1988 покрай бившият си екип Пежо,той става шампион на Париж дакар с Пежо 205 .
След дълго затишие покрай пилота идва и сезон 1989 в който постига първата си победа .Това се случва в рали Австралия. След петото място в Монте Карло и третата позиция в Рали Корсика .След това пилота успява да спечели петото място в Сан Ремо и третата в РКС и да завърши трети в подрежданети на водещите световни водачи .
1988 се връща в екипа на тойота
1988 побеждава в рали париж дакар но с пежо
След 1989 при победата в Рали Австралия той се завръща в редиците на Ланча през 1990 отново със съотборник Байсон в непобедимият отбор .Но от Тойота слагат като 1 шофъор Карлос Сайнц придружаван от Ериксон и Шварц.
Канкунен постига втора победа в Австралия Кения Акропола и Сан Ремо ,но постигнатите точки му достига само за третото място след Сайнц и Ауриол.
През 1991 с Ланча ,Канкунен печели Акропола и Сафари ,но Сайнц побеждава в Нова Зеландия и Аржентина и оставя Канкунен в завидна позиция с възможност да се бори за таз годишната титла .Във Финалндия Канкунен взима нещата в свои ръце и трите победи в Финландия Австралия и РКС и второто място в Каталуния и двете отпадания на Сайнц позволяват на Канкунен да завоюува третата си титла
През 1992 сезонат за Ланча и Канкунен не е много добър и биват през целият шампионат догонващият отбор.Блестящите в този сезон са Ауриол и Сайнц.Първият чупи рекорд за победи в сезона шест от първите седем спортни мероприятия,вторият е ужасен през втората половина на сезона. Канкунен печели само рали Португалия и две трети места .През 1993 преди изчезването на Ланча като състезателен отбор след шест поредни титли Канкунен се връща в Тойота отново .Той започва с победа в Швейцария и Сафари ,както и пето място в Монте Карло и пренебрегване на Акропола .Ден преди рали Аржентина обичайният му навигатор получава мозъчен кръвоизлив и е трябвало да се оттегли окончателно от шампионата .Съотборника му Грист бързо печели следващтото рали . Във Финландия навигатор бил Денис Гираудет и постигат победа отново . След това Грист печели в Австралия и на РКС
Така идва и четвъртата корона за Юка и първа корона при конструкторите за Тойота .
1992 рали сан ремо
1993 РКС печеливши, вие можете лесно да посветят четвърти път световен шампион
През 1994 двойка с Дидие Ауриол ,Канкунен отново бива въодушевен да спечели титлата.Сезонът започва с колебания в Монте Крало и втори тиумф в Португалия.След победата идва изоставане в Сафари четвърто място в Корсика и Акропола Ново отпадане в Аржентина поставя Юка Канкунен след Ауриол и Сайнц . Доброто второ място в Нова Зеландия се разсейва след разочароващото девето място в собствената си страна . След ралито Селика СТ185 е била заменена с СТ 205 спечелила второто място в Австралия след МакРии.Седмото място в Сан Ремо слга край на шансовете за титла този сезон .Последващото второ място в РКС не е било достатъчно да се подмести първият Сайнц,това кара Юка да се задоволи с третото място . Сезон 1995 ще се запомни с това , че на Тойота бива наложено наказание за 1 година и анулиране на всички точки и резултати през сезон 1995 .Сезонът завършил първи Сайнц втори МакРии трети Канкунен. Преди това тойота бива разкрита че използвала недопустими материали в подготовката на своят автомобил .
1994 Канкунен със Celica GT-Four ST205
1996 рали швеция едно от малкото състеззания за годината
Сезон 1997 предвещаващ да пъде като предходния много малко ралита и малко факти задоволяващи пилоти от ранга на Канкунен, Сайнц и т.н.
2000 със субаро един сезон който е за забравяне
През 2001г Kankkunen завършва с девето място в РКС 2002.
рали финландия 2002
През 2004 Канкунен се присъединява към екипа на Фолксваген на Париж Дакар . Участва в няколко състезания ,но нищо осебено .През 2005 не успява да завърши шампионата
2005 канхунен с туарег
СТАТИСТИКА
World Rally Championship record
Nationality of Finland Finnish
Active years 1979 – 2002
Teams Toyota, Peugeot, Lancia, Ford, Subaru, Hyundai
World rallies 161
Championships 4 (1986, 1987, 1991, 1993
Wins 23
Podium finishes 75
Stage wins 700
Points 1136
First world rally 1979 1000 Lakes Rally
Победител в състезания
1 Kenya 33rd Marlboro Safari Rally 1985 Toyota Celica TCT
2 Côte d'Ivoire 17ème Rallye Côte d'Ivoire 1985 Toyota Celica TCT
3 Sweden 36th International Swedish Rally 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
4 Flag of Greece 33rd Acropolis Rally 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
5 New Zealand 16th AWA Clarion Rally of New Zealand 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
6 United States 22nd Olympus Rally 1987 Lancia Delta HF 4WD
7 United Kingdom 36th Lombard RAC Rally 1987 Lancia Delta HF 4WD
8 Australia 2nd Commonwealth Bank Rally Australia 1989 Toyota Celica GT-Four
9 Australia 3rd Commonwealth Bank Rally Australia 1990 Lancia Delta Integrale 16V
10 Kenya 39th Martini Safari Rally Kenya 1991 Juha Piironen Lancia Delta Integrale 16V
11 Flag of Greece 38th Acropolis Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
12 Finland 41st 1000 Lakes Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
13 Australia 4th Commonwealth Bank Rally Australia 1991 Lancia Delta Integrale 16V
14 United Kingdom 47th Lombard RAC Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
15 Portugal 26º Rallye de Portugal 1992 41st Trustbank Safari Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
17 Argentina 13º Rally Argentina 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
18 Finland 43rd 1000 Lakes Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
19 Australia 6th Telecom Rally Australia 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
20 United Kingdom 49th Network Q RAC Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
21 Portugal 28º TAP Rallye de Portugal 1994 Toyota Celica Turbo 4WD
22 Argentina 19º Rally Argentina 1999 Subaru Impreza WRC
23 Finland 49th Neste Rally Finland 1999 Subaru Impreza WRC
First win 1985 Safari Rally
Last win 1999 Neste Rally Finland
Last world rally 2002 Rally Great Britain
Юка Канкунен е бил първият пилот с четири световни титли, последван от Томи Макинен.Юка е на 2 място с брой на ралита със своите 162 следващ испанският пилот Карлос Сайнц със 196.
Роден в Лаука , Финландия, Април 2, 1959.Израснал между коли и трактори Юка на седем годишна възраст започва да събира автографи от пилотите на провеждащите се ралита околко фермата на семейството му .Един от големите фактори помагащи на Юка да стане пилот е девет годишното приятелство на баща му и самият Тимо Макинен . Който всъщност вкарва Юка в ралитата.През 1978 на възраст от 23 г той дебютира с Форд Ескорт РС 2000 в регионалните шампионати .Една година по късно той взима участие и в световната купа със своя Форд и остава 14ти в рали 1000 езера. Възможностите на младият пилот биват забелязани от екипът на Тойота ,който през 1983 прави оферта на пилота . Качен е на Тойота Селика ТСТ .В първата си година сред професионалистите той има шесто место в рали 1000 езера .
победител 100 езера 1979
1000езера с тойота 1983
Канкунен през 1984 г. Продължава с намалена програма. Едва успява да завърши рали 1000 езера, където завършва пети. В другите три теста, Португалия, Нова Зеландия и РКС не успява да завърши състезанията. През 1985 г. Показва голямо подобрение. Дебютира в Сафари и с оглед ,че е за първи път в рали Африка взема съвсем неочаквани победа. Сезонът завърша с отлично 5 място в РКС и договор с Пежо за следващата година.
1984 рали португалия
Подписването с Пежо изненадва всички .Но в последният сезон от група Б след смърта на Хенри Тойвонен, Канкунен печели в Швеция ,Гърция, и Нова Зеландия .Тези победи и вторите места в Финландия и САЩ от Пежо отвърждават мнението си за Юка Канкунен .
В победата на рали акрополис 1986 след което става световен шампион
В края на 1986 г. ФИА решава да спре Б група и Peugeot решава да се съсредоточи за да се развие Peugeot 205 T16 Evo2 целящ да доминира на Париж-Дакар.След като канкунен отива в Ланча следва бурно развитие .Много разменящи се победи от страна на Юка Канкунен, Цезар Фиорио В ралита като Швеция Португалия съответно трети и четвърти ,след което изпуска участие от Сафари и Корсика ,последвано от второ място в Акропола и първо в САЩ .В рали Андалусия Канкунен е с аванс от 12 сек пред Байсон и Ален . Рали Сан Ремо е спечелено от Байсон ,но без възможност за оспорване на рали РКС поради ротации в екипа . Така Юка Канкунен в сезон 1986 извоюва първата си титла .
Юка втори на рали монте карло
През 1988 за това че от самият екип на Ланча Байсон е обявен за главен пилот и биват съсредоточени всички средства към него Юка подписва с Тойота за да довършат и до развият новата Селика . В Андалусия със Селиката той завършва пети ,а в Корсика представя Тойота Селика ГТ 4 СТ165. Старата Селика бива “пенсионирана“ след края на светованата купа след Акрополис,1000езера ,Сан Ремо ,РКС . През 1988 покрай бившият си екип Пежо,той става шампион на Париж дакар с Пежо 205 .
След дълго затишие покрай пилота идва и сезон 1989 в който постига първата си победа .Това се случва в рали Австралия. След петото място в Монте Карло и третата позиция в Рали Корсика .След това пилота успява да спечели петото място в Сан Ремо и третата в РКС и да завърши трети в подрежданети на водещите световни водачи .
1988 се връща в екипа на тойота
1988 побеждава в рали париж дакар но с пежо
След 1989 при победата в Рали Австралия той се завръща в редиците на Ланча през 1990 отново със съотборник Байсон в непобедимият отбор .Но от Тойота слагат като 1 шофъор Карлос Сайнц придружаван от Ериксон и Шварц.
Канкунен постига втора победа в Австралия Кения Акропола и Сан Ремо ,но постигнатите точки му достига само за третото място след Сайнц и Ауриол.
През 1991 с Ланча ,Канкунен печели Акропола и Сафари ,но Сайнц побеждава в Нова Зеландия и Аржентина и оставя Канкунен в завидна позиция с възможност да се бори за таз годишната титла .Във Финалндия Канкунен взима нещата в свои ръце и трите победи в Финландия Австралия и РКС и второто място в Каталуния и двете отпадания на Сайнц позволяват на Канкунен да завоюува третата си титла
През 1992 сезонат за Ланча и Канкунен не е много добър и биват през целият шампионат догонващият отбор.Блестящите в този сезон са Ауриол и Сайнц.Първият чупи рекорд за победи в сезона шест от първите седем спортни мероприятия,вторият е ужасен през втората половина на сезона. Канкунен печели само рали Португалия и две трети места .През 1993 преди изчезването на Ланча като състезателен отбор след шест поредни титли Канкунен се връща в Тойота отново .Той започва с победа в Швейцария и Сафари ,както и пето място в Монте Карло и пренебрегване на Акропола .Ден преди рали Аржентина обичайният му навигатор получава мозъчен кръвоизлив и е трябвало да се оттегли окончателно от шампионата .Съотборника му Грист бързо печели следващтото рали . Във Финландия навигатор бил Денис Гираудет и постигат победа отново . След това Грист печели в Австралия и на РКС
Така идва и четвъртата корона за Юка и първа корона при конструкторите за Тойота .
1992 рали сан ремо
1993 РКС печеливши, вие можете лесно да посветят четвърти път световен шампион
През 1994 двойка с Дидие Ауриол ,Канкунен отново бива въодушевен да спечели титлата.Сезонът започва с колебания в Монте Крало и втори тиумф в Португалия.След победата идва изоставане в Сафари четвърто място в Корсика и Акропола Ново отпадане в Аржентина поставя Юка Канкунен след Ауриол и Сайнц . Доброто второ място в Нова Зеландия се разсейва след разочароващото девето място в собствената си страна . След ралито Селика СТ185 е била заменена с СТ 205 спечелила второто място в Австралия след МакРии.Седмото място в Сан Ремо слга край на шансовете за титла този сезон .Последващото второ място в РКС не е било достатъчно да се подмести първият Сайнц,това кара Юка да се задоволи с третото място . Сезон 1995 ще се запомни с това , че на Тойота бива наложено наказание за 1 година и анулиране на всички точки и резултати през сезон 1995 .Сезонът завършил първи Сайнц втори МакРии трети Канкунен. Преди това тойота бива разкрита че използвала недопустими материали в подготовката на своят автомобил .
1994 Канкунен със Celica GT-Four ST205
1996 рали швеция едно от малкото състеззания за годината
Сезон 1997 предвещаващ да пъде като предходния много малко ралита и малко факти задоволяващи пилоти от ранга на Канкунен, Сайнц и т.н.
2000 със субаро един сезон който е за забравяне
През 2001г Kankkunen завършва с девето място в РКС 2002.
рали финландия 2002
През 2004 Канкунен се присъединява към екипа на Фолксваген на Париж Дакар . Участва в няколко състезания ,но нищо осебено .През 2005 не успява да завърши шампионата
2005 канхунен с туарег
СТАТИСТИКА
World Rally Championship record
Nationality of Finland Finnish
Active years 1979 – 2002
Teams Toyota, Peugeot, Lancia, Ford, Subaru, Hyundai
World rallies 161
Championships 4 (1986, 1987, 1991, 1993
Wins 23
Podium finishes 75
Stage wins 700
Points 1136
First world rally 1979 1000 Lakes Rally
Победител в състезания
1 Kenya 33rd Marlboro Safari Rally 1985 Toyota Celica TCT
2 Côte d'Ivoire 17ème Rallye Côte d'Ivoire 1985 Toyota Celica TCT
3 Sweden 36th International Swedish Rally 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
4 Flag of Greece 33rd Acropolis Rally 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
5 New Zealand 16th AWA Clarion Rally of New Zealand 1986 Peugeot 205 Turbo 16 E2
6 United States 22nd Olympus Rally 1987 Lancia Delta HF 4WD
7 United Kingdom 36th Lombard RAC Rally 1987 Lancia Delta HF 4WD
8 Australia 2nd Commonwealth Bank Rally Australia 1989 Toyota Celica GT-Four
9 Australia 3rd Commonwealth Bank Rally Australia 1990 Lancia Delta Integrale 16V
10 Kenya 39th Martini Safari Rally Kenya 1991 Juha Piironen Lancia Delta Integrale 16V
11 Flag of Greece 38th Acropolis Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
12 Finland 41st 1000 Lakes Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
13 Australia 4th Commonwealth Bank Rally Australia 1991 Lancia Delta Integrale 16V
14 United Kingdom 47th Lombard RAC Rally 1991 Lancia Delta Integrale 16V
15 Portugal 26º Rallye de Portugal 1992 41st Trustbank Safari Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
17 Argentina 13º Rally Argentina 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
18 Finland 43rd 1000 Lakes Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
19 Australia 6th Telecom Rally Australia 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
20 United Kingdom 49th Network Q RAC Rally 1993 Toyota Celica Turbo 4WD
21 Portugal 28º TAP Rallye de Portugal 1994 Toyota Celica Turbo 4WD
22 Argentina 19º Rally Argentina 1999 Subaru Impreza WRC
23 Finland 49th Neste Rally Finland 1999 Subaru Impreza WRC
First win 1985 Safari Rally
Last win 1999 Neste Rally Finland
Last world rally 2002 Rally Great Britain
.
Нямам думи за темата просто!
е30 М3 Marc Fleury- http://www.youtube.com/watch?v=dNXzOj4X ... 1&index=10
е30 М3 Marc Fleury- http://www.youtube.com/watch?v=dNXzOj4X ... 1&index=10
- Golqmcho_RS
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.02.2009
колега извинявам се за спам-а ама е Юха Канконен,наистина една доста солидна рали легенда,и един лек въпрос само аз ли съм заинтересуван да внедрявам БМВ в българският рали шампионат ?
100 km/h ne e skorost....a vreme da prevklu4a na wtora
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Golqmcho_RS написа:.... само аз ли съм заинтересуван да внедрявам БМВ в българският рали шампионат ?
не си само ти колега ....ние подготвяме един страхотен автомобил от нашата марка за подобна изява, скоро ще има повече подробности
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Golqmcho_RS
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.02.2009
има ли специализирана тема или....щото да не тук да ни затрият за спам
100 km/h ne e skorost....a vreme da prevklu4a na wtora
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Колеги,
няколко неща, първо предлагам някой модератор или админ да раздели
темата за да не се разваля хубавата тема, втори бих ви посъветвал да
проучите нещата по-подробно, защото предполага че подготвяте стари
модели, които са с изтекла хомологация - демек група X. Та доколкото
съм запознат хиксовете нямат право да се състезават в българския рали
шампионат.
няколко неща, първо предлагам някой модератор или админ да раздели
темата за да не се разваля хубавата тема, втори бих ви посъветвал да
проучите нещата по-подробно, защото предполага че подготвяте стари
модели, които са с изтекла хомологация - демек група X. Та доколкото
съм запознат хиксовете нямат право да се състезават в българския рали
шампионат.
- Golqmcho_RS
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.02.2009
наистина ако бъде възможно да бъдат разделени темите,от тази година БФАС пуска група Х или хобикар в всички състезания при определени изисквания...относно ролбар-а и седалките мисля че,направих запитване относно хомологацията на Е36 получих само общи изисквания за група Н
100 km/h ne e skorost....a vreme da prevklu4a na wtora
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Между другото на Е36 хомологацията за група Н важеше до 2008 година А това за връщането на Х-овете по ралитата е якоGolqmcho_RS написа: направих запитване относно хомологацията на Е36 получих само общи изисквания за група Н
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Роска още от началото на темата си обещал да пишеш за Интегралето а още се мотаеш
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Малко инфо за колите от гр.''Х''
Нов текст :
стр. 5 , чл. ІІІ ,т. 1 :
………..се допускат до участие хомологирани автомобили
от гр. “ А “ и “ Н “ и гр. “Х” / свободно модифицирани
серийни автомобили с валидна , изтекла или без
хомологация ,отговарящи на ……………………/
Тези автомобили ще участват в две групи : до 1600 см.
/ Х1 и Х2 / и над 1600 см. / Х3 и Х4 /.
Отпадат текстовете : - Автомобили с валидна хомологация не се допускат в гр. “Х”.
........в ралитата от републиканският шампионат колите от гр.Х ще могат да участват,стига да отговарят на изискванията от приложение'J''
Повече инфо http://www.bfas-bg.org/index.php
за разчистването на темата ще я оставя така,но до тук с
Ако имате нужда от друга тема....давайте да я започваме важното е да се говори и пише за истинският автомобилен спорт,а не за ...''аз и моето БМВ срещу Хондата на съседа''
Иво,страх ме е да напиша нещо за една легенда не знам дали аз мога да го направя А Интегралето е моята рали -легенда Няколко пъти започвах........но не се получаваше,нямаше достатъчно тежест в инфото
Ще помоля Сашо да го напише,очевидно му се отдава
Нов текст :
стр. 5 , чл. ІІІ ,т. 1 :
………..се допускат до участие хомологирани автомобили
от гр. “ А “ и “ Н “ и гр. “Х” / свободно модифицирани
серийни автомобили с валидна , изтекла или без
хомологация ,отговарящи на ……………………/
Тези автомобили ще участват в две групи : до 1600 см.
/ Х1 и Х2 / и над 1600 см. / Х3 и Х4 /.
Отпадат текстовете : - Автомобили с валидна хомологация не се допускат в гр. “Х”.
........в ралитата от републиканският шампионат колите от гр.Х ще могат да участват,стига да отговарят на изискванията от приложение'J''
Повече инфо http://www.bfas-bg.org/index.php
за разчистването на темата ще я оставя така,но до тук с
Ако имате нужда от друга тема....давайте да я започваме важното е да се говори и пише за истинският автомобилен спорт,а не за ...''аз и моето БМВ срещу Хондата на съседа''
Иво,страх ме е да напиша нещо за една легенда не знам дали аз мога да го направя А Интегралето е моята рали -легенда Няколко пъти започвах........но не се получаваше,нямаше достатъчно тежест в инфото
Ще помоля Сашо да го напише,очевидно му се отдава
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- Helix
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Евала за темата!Просто нямам думи!
Жалко че вече ралито не е това което е било през 80-те и началото на 90-те.Вече не е толкова интересно както беше преди........И за жалост и Ф1 е на същото положение.......Всички тези ограничения и нови провила лично за мен погубиха и рали спорта и пистовите състезания!
Това е моето любимо клипче, надявам се да ви хареса:
ПС: чуите думите в началото на клипа :Д
http://www.vbox7.com/play:971dd7de
Жалко че вече ралито не е това което е било през 80-те и началото на 90-те.Вече не е толкова интересно както беше преди........И за жалост и Ф1 е на същото положение.......Всички тези ограничения и нови провила лично за мен погубиха и рали спорта и пистовите състезания!
Това е моето любимо клипче, надявам се да ви хареса:
ПС: чуите думите в началото на клипа :Д
http://www.vbox7.com/play:971dd7de
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
вижте само колко народ са събирали ралитата едно време!!!!!
а сега не знам дали могат да съберат и 5хил човека...!!!
фиа съсипа моторните спортове....ужасна история.
а сега не знам дали могат да съберат и 5хил човека...!!!
фиа съсипа моторните спортове....ужасна история.
- Helix
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
SKISA написа:вижте само колко народ са събирали ралитата едно време!!!!!
а сега не знам дали могат да съберат и 5хил човека...!!!
фиа съсипа моторните спортове....ужасна история.
сега е забранено, за това няма толкова ,много хора!Като гледам кадрите от клипчетата почвам да си мисля че за добро са ограничили зрителите
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Helix написа:SKISA написа:вижте само колко народ са събирали ралитата едно време!!!!!
а сега не знам дали могат да съберат и 5хил човека...!!!
фиа съсипа моторните спортове....ужасна история.
сега е забранено, за това няма толкова ,много хора!Като гледам кадрите от клипчетата почвам да си мисля че за добро са ограничили зрителите
така е . имаше доста инциденти! и доста жертви....
но и сега с празните завои не еработа-така спорта няма да дръпне...
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани