Съзтезателни коли от Южна Африка
Модератор: Sharo
11 мнения
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Съзтезателни коли от Южна Африка
Малко снимки от Kyalami
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Е90-ката с какви сърце е под капака
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Е90 е перфектния спорт-седан май-май , много ме кефи таз кола
П.С. Моля да обърнете внимание на страничните наклони на колелата
П.С. Моля да обърнете внимание на страничните наклони на колелата
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Ами естествено с тези странични наклони има много по добра стабилност в завой и се избягва неравномерното износване (само външния край на слика,и по специялно ръба на протектора) което при много обиколки може да ти изиграе кофти беля по време на състезание
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
BMW_POWER написа:Фотошопче .....
Да ама не е фотошоп.
Сходимостта на предните колела се настройва според това къде ще се кара.
При болидите от Ф1 предните колела са по същия начин наклонени, ако сте обърнали внимание.
За различни цели се използват различни ъгли.
При трансфер на масите в завой по този начин площа на която стъпва гумата остава оптимална и се избягва износването по крайщата на гумите.
Сори за супер лайпкикя начин на обяснение.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
BMW_POWER написа:ФотоШОПЧЕ ... от Елин Пелин
Явно, че ги разбираш много графичните редактори.
Един въпрос работил ли си с графичен редактор от рода на PhotoShop или просто го споменаваш щото стана много модерна тая дума.
НЕ е ФОТОШОП, ако поне малко разибраше от подобни неща нямаше да спориш изобщо
Сега да не ми се обидиш нещо, не казвам, че съм разбирач на тая програмка, ма поне мога да работя на нея и знам как изглежда и как стават някой работи с нея.
BMW_POWER написа:ФотоШОПЧЕ ... от Елин Пелин
Разбрахме, че от обработка на снимки разбираш, сега ми кажи еквивалент на photoshop само че за видео файлове - http://video.google.com/videoplay?docid ... 333&q=wtcc
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
///M Power написа:Е90-ката с какви сърце е под капака
Стандартен N52B30, единственото което позволява правилника на този клас е ауспух и мениджмънт. Т.е. пълна свобода на аванса и гориво-подаването, но нямат право да бърникат вътре в двигателя. С други думи е почти стандартно 330i с много кораво окачване и без никакъв интериор, само един заварерн ролкейдж (ще ме прощавате, ама не знам БГ термина ). Обърнете внимание на мрежата зад бъбреците, която пази радиатора. Наклонените гуми са обичайна гледка при колите тип туринг - допълнителния камбър дава много стабилност в завоите при високи скорости.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани