какво ви е мнението за Шумахер

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 04 Яну 2007, 19:32

Glamav написа:С риск да повторя някой от преди:
Най-добрия умря преди години, а този е просто добър :!:


той щото е най-добрия затова сега е сред нас нали.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 04 Яну 2007, 21:19

не се радвайте деца .. идва ерата на новия най добър и така нататък живота продължава .. с хубава кола всеки може
вижте само за пример МАСА карача .. дадоха му кола и зе да лети в облаците а като го изгонят ще е като баричело и ървайн поредните пилоти :mhihi:
дай боже през новия сезон да няма проблеми и ще разберете кои е тои ;) :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 08 Яну 2007, 2:09

Михаел Шумахер – странната история на неговото оттегляне – 3 част


През 2005 г. Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло реши, че не иска Валентино Роси, въпреки че последният имаше твърда опция да се присъедини към отбора. Лука убеди Роси да не упражни опцията и да остане при мотоциклетните състезамия в Мото GP. Това решение разстрои Михаел Шумахер, който беше наясно какво предстои. Роси се готвеше по специална програма, чиято цел бе да натрупа опит с колата преди 2007 г. Шумахер тогава заяви: “Съжаляваме, че Роси няма да дойде в отбора. Според мен той е голям талант и би се справил с карането”.

Рос Браун, техническият директор на Ферари и основен съюзник на коалицията Тод-Шумахер, също не беше доволен и коментира: “Бяхме много впечатлени от постигнатото от него. Можеше да е много вълнуващо. Той беше впечатляващ във всички тестове, които направи, иначе нямаше да го вземем толкова насериозно. Щеше да е добро предизвикателство, жалко.”

Съобщението относно Роси подхрани спекулациите, че от Ферари вече са решили пилотската двойка за 2007-ма и че Кими ще бъде обявен за съотборник на Шумахер през следващия сезон. Но към средата на лятото това далеч не беше сигурно и във Ферари с пълна сила се водеше борба. Ситуацията беше патова и щеше да продължи да е такава до крайния срок за упражняване на опцията.

Междувременно Дейвид Робъртсън смяташе, че Ферари може и да не се възползва от опцията си за Кими и че Шумахер няма да иска да кара заедно с него. Това го подтикна да поднови преговорите с Рон Денис, за да си гарантира че си е оставил вратите отворени и в Макларън. Но колата на Макларън през 2006 г. беше провал, 3 ключови фигури от техническия отдел начело с Ейдриън Нюи си бяха тръгнали и условията бяха изцяло други. Затова през май Робъртсън започна сериозни преговори и с Флавио Бриаторе за евентуално преминаване на Кими в Рено. В лицето на Флавио Робъртсън откри отборен шеф, който отчаяно искаше да сключи договор. Минусите на това бяха, че заплащането щеше да е наполовина от това, което Райконен получаваше в Макларън или това, което щеше да получава във Ферари. Плюсовете бяха, че за сметка на това щеше да седне в силно конкурентна кола. Кола, която през май 2005 г. беше най-силната.

Позицията на Бриаторе беше съвсем различна от тази през декември 2005-та. Вече беше ясно бъдещето на отбора и Карлос Госн, президентът на автомобилната марка Рено, беше поел дългосрочно задължение за оставането на отбора във Формула 1. Бриаторе вече беше в състояние да предложи на Райконен прилично възнаграждение - според информации около 21 милиона долара, но с възможност да се сключат допълнителни индивидуални спонсорски договори на сума от около 10 милиона долара.

Двамата с Робъртсън проведоха обстойни преговори и самият Флавио инвестира от собственото си време в опити да омае Робъртсън. По-късно Флавио споделил ядосан пред приятели, че според него Робъртсън просто му е губел времето и Рено е бил резервен вариант срещу първия избор – Ферари. Но това не е така. Робъртсън действително е преговарял с Флавио смятайки, че Ферари няма да упражнят опцията си заради Шумахер.



През цялото лято зад кулисите в Маранело се вихреше гражданска война. Но Шумахер осъзна, че вече няма силата да налага нещата според волята си. Монтеземоло изгежда не му пукаше особено дали той ще остане или не. На подиума след Гран при на Германия, която Шумахер спечели следван от Маса и Райконен, пилот номер 1 на Ферари разигра публичен спектакъл демонстрирайки привързаност към съотборника си и тотално игнорирайки Райконен. Беше класическа постановка на Шумахер – той показваше на Лука пред всички какво иска и колко прекрасно би било ако стане. Монтеземоло изобщо не се впечатли. Дори обратното, според вътрешни източници това само е засилило решимостта му да се избави от суперзвездата. И през август се оказа, че Робъртсън е сгрешил в преценката си, когато Монтеземоло подписа договора.



Когато Шумахер разбра новината, той поиска от Монтеземоло да му даде срок до края на сезона да реши дали ще остане и партнира на Райконен. Междувременно поиска да не се разгласява нищо за подписания с Кими договор. Но Монтеземоло не се съгласи. Той търсеше разрешение на ситуацията и уведоми Шумахер, че очаква неговото решение до „Монца”, когато Райконен ще бъде обявен за пилот на Ферари. Изглежда по това време Рос Браун също бе решил да напусне, ако Шумахер не остане. Тази информация бе пусната сред журналисти, за да се окаже допълнителен натиск върху Монтеземоло. Краят обаче беше близо, Монтеземоло бе стигнал твърде далеч и нямаше връщане назад.

Монтеземоло спечели битката – Шумахер не пожела да кара заедно с Райконен и вместо това щеше да обяви оттеглянето си. Но това решение бе пряко волята му. Той би предпочел да продължи да кара с Фелипе Маса като съотборник. Сега през 2008 година седемкратният световен шампион, само на 37 години, трябва да реши какво ще прави с живота си. Шумахер прие да е консултант на Ферари през новия сезон и да отговаря за търсенето на млади пилоти. Само времето ще покаже дали ще успее да да забрави състезанията от Формула 1 и дали някои ден няма да се върне зад волана на автомобил от Гран при.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Мнение от S204 » 08 Яну 2007, 20:52

Евала за статията! :)
Относно Михаел: Ами спорта губи много от неговото оттегляне, шапка му свалям!
Обаче има някои изяви, които просто не му приличат, съжелявам ако преди това е коментирано: Катастрофата му с Деймън Хил '94, опита за катастрофа с Жак Вилнъов (година точно не помня), опита му буквално да прецака Алонсо през сезон 2006...просто помрачават името му. Настина сега беше момента да се оттегли, като победител, но съжелявам че е го кажа, и като победен от справедливостта!
На мен лично ще ми е супер неприятно да не го виждам на пистата! :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

ре

Мнение от NESH » 09 Яну 2007, 0:00

Ако си мислиш че някой ще кара с 350 км/ч до мен и няма да го приемам като война!? Ако зависи титлата ти от 2-3 секундна спорна постъпка при равни други шансове,как бихте постъпили....та той Хуан Монтоя и без да се бори за титли що глупости направи....някой дори красиви :mhihi: като катастрофата му със съотборника! И Дейвид Култард си призна миналата година че е "помогнал за втората титла на Хакинен" като в последният старт при дъжд натисна спирачката и откъсна на Шуми предно дясно колело ама така и не изгря да се позаяждаме с него! Я се сетете само за седмица назад какви глупости сме свършили по пътищата и на светофарите без да ни дават 45мил евро заплата и без да зависи титла от това! Тези хора минават ръба десетки пъти за 90 минути и за всяка ситуация имат няколко десети от секундата , а ние после ги съдим и размишляваме с години

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 09 Яну 2007, 8:56

Във формулата няма равни шансове, има преклено много влияещ катори и винаги има по-добър, а това че Шумахер си служеше със забранени средства е показател, че нещо не му е стигало :!:
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 09 Яну 2007, 9:07

Dimo написа:че нещо не му е стигало :!:
да за 94-95г може да не му е стигало караше сравнително по-слаба кола ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 09 Яну 2007, 13:09

madpetio написа:
Dimo написа:че нещо не му е стигало :!:
да за 94-95г може да не му е стигало караше сравнително по-слаба кола ;)



и сега какво излиза че колата го е направила шампион ли
ми хайде да го линчуваме и да му земем титлите ... трябва да има награди за колите ... а пилота няма значение кои ще е :D
Изображение

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 09 Яну 2007, 15:03

...попитали Мика Хакинен кой е най-добрия за последните години в Ф1,и той нескромно отговорил-''АЗ'' 8)
А какво ще кажите за Михаел Шумахер-бил поредния въпрос към Мика.
''О...той е господ!''

Дали е педи,гей или ...аз не мога да кажа,не съм спал с него!
дали е гаден,отвратителен, надменен също не занам,не съм работил с него и не сме си пили чая заедно!Но,че е уникален автомобилен пилот,който винаги е'' усещал'' болида-в това съм сигурен!
В GP -F 1всички карат,всички са прекалено добри,но малко са тези които карат с финес.Аз не харесвам силовите пилоти,може би защото автомобилният спорт не е футбол.
Та за Шумахер...номер 1 :!:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Яну 2007, 16:38

ПЕДЕРАСТ :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 09 Яну 2007, 17:06

Шу-ма-хер, Шу-ма-хер , Шу-ма-хер ! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Яну 2007, 17:24

bam-bam написа:
madpetio написа:
Dimo написа:че нещо не му е стигало :!:
да за 94-95г може да не му е стигало караше сравнително по-слаба кола ;)



и сега какво излиза че колата го е направила шампион ли
ми хайде да го линчуваме и да му земем титлите ... трябва да има награди за колите ... а пилота няма значение кои ще е :D


аз предлагам да вземем всички титли,то повечето пилоти са ставали шампиони щото са имали силна кола.......

пс:ще си ги раздадем на нас и ще пием бира от тях :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 09 Яну 2007, 18:41

roko написа:...попитали Мика Хакинен кой е най-добрия за последните години в Ф1,и той нескромно отговорил-''АЗ'' 8)
А какво ще кажите за Михаел Шумахер-бил поредния въпрос към Мика.
''О...той е господ!''

Дали е педи,гей или ...аз не мога да кажа,не съм спал с него!
дали е гаден,отвратителен, надменен също не занам,не съм работил с него и не сме си пили чая заедно!Но,че е уникален автомобилен пилот,който винаги е'' усещал'' болида-в това съм сигурен!
В GP -F 1всички карат,всички са прекалено добри,но малко са тези които карат с финес.Аз не харесвам силовите пилоти,може би защото автомобилният спорт не е футбол.
Та за Шумахер...номер 1 :!:
Е ТВА Е МНЕНИЕ :!: :yes: :yes:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Яну 2007, 20:55

колата що не направи шампион и Ървайн ,или пък Баричело толкоз години ,или пък Маса :?: много жалки коментари прочетох тука ,не ви правят чест ... най добрия бил умрял .. ако беше живял обаче нямаше май да е най добрия а ? то вие сте най добрите аз знам ,в 10-20 годишните кошници по цариградско :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Яну 2007, 22:54

Питайте Геле (Utah),той ще ви каже кой е най-добрия :mhihi:

П.С. Геле,сега за кой ше викаме бе :?: :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook