Гран при на Испания 14.05.2006

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Май 2006, 22:10

На Хуан Пабло Монтоя е предложен продължение на договора


Било съобщено, че на Хуан Пабло Монтоя е предложен продължение на договора с Макларън с още една година. Колумбиецът обаче още не си е направил труда да отговори на предложението, демонстрирайки наличието богат избор от възможности, една от които е при Рено. Ако Монтоя откаже това предложение, Рон Денис все още има надежда да създаде добър отбор с наличието на Гари Пафет, Луис Хамилтън и Педро Де Ла Роса.
По всичко личи, че на Монтоя въобще не му харесва в Макларън.



FIA: Oферта за доставчик на гуми от 2008


FIA обяви тази сутрин конкурс за избор на доставчик на гуми, който ще снабдява отборите в F1 за периода от 2008 до 2012. Офертите трябва да бъдат подадени до 23 юни. Досегашните доставчици Bridgestone и Michelin обявиха тяхното оттегляне, защото са против наличието само на един доставчик.



Ред Бул вади милиони за Роси


Петкратният шампион по мотоциклетизъм в кралския клас Валентино Роси още не е решил дали ще кара във Формула 1, но вече втори отбор след Ферари го иска в екипа си, пише испанският "Марка". Ред Бул го поканиха, загрижени, че Роси може да остане извън борда във Ферари, ако италианците вземат Кими Райконен, а Михаел Шумахер реши да остане още две години. Ред Бул няма големи успехи за двата сезона във Формула 1, но амбициите на собственика Дитрих Матешиц са по-големи дори от банковата му сметка от 1,6 млрд. долара. Австрийският богаташ е предложил заплата в милиони за Роси, ако дойде в отбора му.
Шампионът Фернандо Алонсо за пореден път отказа да премери сили с Валентино Роси на пистата с мотор и болид. "Нямам време за това", каза Алонсо в Севиля, където направи демонстративно каране пред 300 000 въодушевени испанци. Пилотът на Рено сподели също, че няма представа за състезателните и техническите качества на Макларън, където ще кара догодина. "Не сме говорили в детайли. Отивам там заради предизвикателството. Надявам се да спечеля втора титла с Рено тази година", каза още Фернандо.
Пилотите във Ф1 ще могат да изпробват всички болиди в шампионата, ако се осъществи идеята на шефа на ФИА Макс Мозли за размяна на състезателите след всеки старт. "Ще е интересно да видим какво може да направи Шумахер в Супер Агури например. Но за жалост идеята ми няма да се приеме", остава реалист Мозли.




Кристиян Алберс: Пистата в Монако е удобна за по-слабите пилоти



Пилотът Кристиян Албертс заяви, че според него трасето, на което се провежда Гран при на Монако е удобно за по-слабите пилоти да запишат добро класиране. Холандецът също така изрази надеждата си, че с подобренията по болида ще успее да се представи подобаващо следващата седмица в Княжеството.
“Гран при на Монако винаги е нещо специално за всеки пилот”, заяви Албертс.
“Екшъна по улиците на Княжеството е наистина невероятен и няма място за грешки. Пилотите по-назад в класирането имат предимство, защото високата скорост не е най-важното нещо и затова смятам, че имам шансове за нещо по-добре. С новото шаси и подобренията в окачването и двигателя ми дават увереност да се надявам да спечеля точки”, коментира холандецът.



Антъни Дейвидсън може да стане пилот на Супер Агури


Тест-пилотът на Хонда Антъни Дейвидсън най-вероятно ще премине в тима на Супер Агури от следващия сезон. Новия екип в шампионата на Формула 1 използва двигатели на Хонда и връзките между шефа на тима Агури Сузуки и Хонда са добри. От 2002 година насам, Дейвидсън има записани три официални старта и евентуалния му трнсфер в Супер Агури ще му даде възможност да кара редовно в състезанията.
“Ако Антъни дойде при нас, това ще е много добре за отбора”, заяви Агури .
“Имаме нужда от бърз пилот и той е точно такъв” заяви още шефа на Агури.



Новата кола на Тойота готова за ГП на Монако


Новият автомобил на Тойота премина успешно последните тестове на пистата “Пол Рикар” във Франция. Подобрения болид ще направи дебют на трасето в Монако този уикенд.
“Новата кола е развитие на шасито от колкото на аеродинамиката. Подобрихме доста механичното прилепяне” заяви Паскал Васелон.
“Направихме доста симулации . Пистата беше специално пригодена за характеристиките на Монако. По този начин получихме ценна информация за поведението на новото шаси и на гумите естественно. Дано в Монако имаме повече късмет и постигнем добър резултат”.

Предишна

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook