ГП на Европа 07.05.2006

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

ГП на Европа 07.05.2006

Мнение от Гост » 09 Май 2006, 0:45

Изображение


Писта: Нюрбургринг


Дължина на обиколка: 5,148 км

Обиколки: 60

Дистанция на състезанието: 308,863 км

Най-бърза обиколка по време на състезание:
М.Шумахер (Ферари) 1:29,468 минути (2004)

Най-бърза обиколка по време на квалификация:
М.Шумахер (Ферари) 1:28,351 минути (2004)

Победител през 2005 година: Фернандо Алонсо (Рено)


Тренировка 1


1. Александър Вурц 1:32.079
2. Антъни Дейвидсън 1:32.399
3. Роберт Кубица 1:32.852
4. Михаел Шумахер 1:32.858
5. Роберт Доорнбос 1:32.944
6. Дженсън Бътън 1:33.635
7. Рубенс Барикело 1:34.213
8. Кими Райконен 1:34.402
9. Ралф Шумахер 1:34.995
10. Адриан Сутил 1:35.332
11. Нийл Яни 1:35.365
12. Скот Спийд 1:35.612
13. Кристиян Алберс 1:35.985
14. Тиаго Монтейро 1:36.062
15. Такума Сато 1:37.817
16. Франк Монтани 1:37.933
17. Фернандо Алонсо без време
18. Джанкарло Фисикела без време
19. Ярно Трули без време
20. Хуан Пабло Монтоя без време
21. Кристиян Клийн без време
22. Дейвид Култард без време
23. Витантонио Лиуци без време
24. Фелипе Маса без време
25. Марк Уебър без време
26. Нико Розберг без време
27. Ник Хайдфелд без време
28. Жак Вилньов без време




Тренировка 2


1. Александър Вурц 1:32.675
2. Фернандо Алонсо 1:33.579
3. Михаел Шумахер 1:33.619
4. Роберт Доорнбос 1:33.799
5. Антъни Дейвидсън 1:33.870
6. Ралф Шумахер 1:33.883
7. Дженсън Бътън 1:33.920
8. Роберт Кубица 1:33.991
9. Джанкарло Фисикела 1:34.030
10. Адриан Сутил 1:34.179
11. Нико Розберг 1:34.215
12. Кристиян Алберс 1:34.472
13. Кими Райконен 1:34.536
14. Фелипе Маса 1:34.546
15. Рубенс Барикело 1:34.631
16. Марк Уебър 1:34.825
17. Хуан Пабло Монтоя 1:34.968
18. Кристиян Клийн 1:35.066
19. Дейвид Култард 1:35.241
20. Ник Хайдфелд 1:35.308
21. Витантонио Лиуци 1:35.406
22. Нийл Яни 1:35.479
23. Скот Спийд 1:35.669
24. Жак Вилньов 1:35.688
25. Тиаго Монтейро 1:35.902
26. Такума Сато 1:36.255
27. Франк Монтани 1:36.665
28. Ярно Трули без време




Квалификация



1. Фернандо Алонсо 1:29.819
2. Михаел Шумахер 1:30.028
3. Фелипе Маса 1:30.407
4. Рубенс Барикело 1:30.754
5. Кими Райконен 1:30.933
6. Дженсън Бътън 1:30.940
7. Ярно Трули 1:31.419
8. Жак Вилньов 1:31.542
9. Хуан Пабло Монтоя 1:31.880
10. Марк Уебър 1:33.405
11. Ралф Шумахер 1:30.944
12. Нико Розберг 1:31.194
13. Джанкарло Фисикела 1:31.197
14. Дейвид Култард 1:31.227
15. Ник Хайдфелд 1:31.422
16. Витантонио Лиуци 1:31.728
17. Кристиян Клийн 1:32.901
18. Кристиян Алберс 1:32.936
19. Скот Спийд 1:32.992
20. Тиаго Монтейро 1:33.658
21. Такума Сато 1:35.239
22. Франк Монтани 1:46.505


Състезание


1. Михаел Шумахер - Ферари 1.35:58,765
2. Фернандо Алонсо - Рено - +3.7 сек
3. Филипе Маса - Ферари - +4.4 сек
4. Кими Расйконен - Макларън Мерцедес - +4.8 сек
5. Рубенс Баричело - Хонда - +72.5 сек
6. Джанкарло Фисикела - Рено - +74.1 сек
7. Нико Розберг - Уилямс Косърт - +74.5 сек
8. Жак Вилньов - Заубер БМВ - +89.3 сек
9. Ярно Трули - Тойота - +1 обиколка
10. Ник Хайфелд - Заубер БМВ - +1 обиколка
11. Скот Спиид - Скудерия Торо Росо Косуърт - +1 обиколка
12. Тиаго Монтейро - Мидланд Ф1 Тойота - +1 обиколка
13. Кристиан Албъртс - Мидланд Ф1 Тойота - +1 обиколка

Отпаднали:

Ралф Шумахер - Тойота
Хуан Пабло Монтоя - Макларън Мерцедес
Такума Сато - Супер Агури Хонда
Франк Монтани - Супер Агури Хонда
Дженсън Бътън - Хонда
Кристиан Клийн - Ред Бул Рейсинг Ферари
Марк Уебър - Уилямс Косърт
Дейвид Килтард - Ред Бул Рейсинг Ферари
Витантонио Луци - Скудерия Торо Росо Косуърт




Временно класиране при пилоти:

1. Фернандо Алонсо (Рено) 44 точки
2. Михаел Шумахер (Ферари) 31
3. Кими Райконен (Макларън-Мерцедес) 23
4. Джанкарло Физикела (Рено) 18
5. Фелипе Маса (Ферари) 15
Хаун Пабло Монтоя (Макларън-Мерцедес) 15
7. Дженсън Бътън (Хонда) 13
8. Ралф Шумахер (Тойота) 7
9. Рубенс Барикело (Хонда) 6
Марк Уебър (Уилямс-Косуърт) 6
Жак Вилньов (БМВ-Заубер) 6
12.Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер) 5
13.Нико Розберг (Уилямс-Косуърт) 4
14.Дейвид Култард (Ред Бул) 1
Кристиян Клийн (Ред Бул) 1

Временно класиране при конструктури:

1. Рено 62 точки
2. Ферари 46
3. Макларън-Мерцедес 38
4. Хонда 19
5. БМВ-Заубер 11
6. Уилямс-Косуърт 10
7. Тойота 7
8. Ред Бул 2

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 09 Май 2006, 12:18

Проследете най-важните моменти от състезанието за Гран при на Европа тук


Преди минути започна състезанието на пистата “Нюрбургринг” за Голямата награда на Европа, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. От първа позиция потегли Фернандо Алонсо (Рено). Втори стартира Михаел Шумахер (Ферари). От втора редица тръгнаха съответно Фелипе Маса (Ферари) и Рубенс Барикело (Хонда), пети стартира пилотът на Макларън-Мерцедес Кими Райконен. Шести на стартовта решетка застана Дженсън Бътън (Хонда). Пилотите трябва да направят 60 обиколки по 5,148 км всяка или да изминат общо 308,863 км.

Коментари на живо:

Старт - Алонсо запази лидерството си на старта. Веднага след него се наредиха съотборниците във Ферари Михаел Шумахер и Фелипе Маса. Четвърти е Бътън, следват Райконен и Трули.

Първа обиколка - Кола за сигурност излезе на пистата, след лека катастрофа на Витантонио Лиуци. Болидът му загуби скорост в редата на трасето и предизвика проблеми.

Трета обиколка - Състезанието продължава нормално, след като колата за сигурност се прибра в бокса. Начело продължава да бъде Алонсо, следват Михаел Шумахер и Фелипе Маса.

Четвърта обиколка - Кими Райконен от Макларън изпревари пилота на Хонда Дженсън Бътън и вече е на четвърта позиция. В тази обиколка световният шампион за 2005 година Фернандо Алонсо от Рено записа най-бърза обиколка.

Осма обиколка - Райконен е само на 2,7 секунди зад третия в класирането Фелипе Маса от Ферари, докато разликата между първия и втория във временното класиране Алонсо и Шумахер е само 1 секунда.

Десета обиколка - Фелипе Маса започна да настига съотборника си във Ферари Михаел Шумахер. Марк Уебър от Уилямс и Джанкарло Физикела от Рено водят оспорвана битка за 11-та позиция.

Тринадесета обиколка - Марк Уебър изпусна управлението на болида си и колата загасна в зоната за сигурност. Той е третият пилот в това състезание, който напуска преждевременно надпреварата. След този инцидент има жълт флаг, който забранява изпреварването във втория сектор на пистата.

Шестнадесета обиколка - Лидерът в Гран при на Европа Фернандо Алонсо от Рено влезе първи от лидерите в бокса. В бокса на Ферари влезе и вторият пилот на Ферари Фелипе Маса.

Седемнадесета обиколка - Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер от Ферари също посети механиците си. Въпреки перфектната работа в бокса на "Черните кончета" Пилето излезе непосредствено след Алонсо.


Двадесета обиколка - Рубенс Барикело от Хонда също влезе в бокса за нови гуми и доливане на гориво. Той престоя при механиците си 8,5 секунди, като доля гориво за 20 обиколки.

Двадесет и първа обиколка - Дженсън Бътън (Хонда) влезе за първи път в бокса. Той престоя 8,3 секунди при механиците, като сипа гориво за 19 обиколки.

Двадесет и трета обиколка - Кими Райконен в бокса. Той престоя 7,9 секунди и наля гориво за 18 обиколки. Излезе на четвърта позиция след Фелипе Маса от Ферари.

Двадесет и четвърта обиколка - Джанкарло Физикела (Рено) се придвижи до седма позиция, но все още не е направил първи пит-стоп.

Двадесет и шеста обиколка - Физикела влезе в бокса. Той се забави 8 секунди при механиците си и сипа гориво за 18 обиколки.

Двадесет и седма обиколка - Хуан Пабло Монтоя от Макларън съпо посети механиците си. Той записа време от 9,2 секунди и излезе зад Жак Вилньов (БМВ) и Джанкарло Физикела от Рено.

Двадесет и девета обиколка - Пилотът на Хонда Дженсън Бътън получи повреда в двигателя и отпадна от състезанието. Има жълт флаг на пистата. Кристиян Клийн от Ред Бул също получи повреда и напусна пистата.

Тридесет и първа обиколка - Дебютантът в тима на Супер Агури Франк Монтани отпадна от Гран при на Европа, след като двигателят му се запали.

Тридесет и втора обиколка - Временно класиране в Гран при на Европа: Фернандо Алонсо (Рено), Михаел Шумахер (Ферари), Фелипе Маса (Ферари), Кими Райконен (Макларън), Нико Розберг (Уилямс), Рубенс Барикело (Хонда).

Тридесет и трета обиколка - Нико Розберг в бокса. Той престоя там 7,2 секунди и сипа гориво за 16 обиколки.

Тридесет и седма обиколка - Фернандо Алонсо влиза за втори път в бокса. Механиците му го задържаха 8,8 секунди в пита.

Четиридесета обиколка - Фелипе Маса от Ферари в бокса. Той престоя там 7,4 секунди при механиците си.

Четиридесет и първа обиколка - Михаел Шумахер влезе в бокса при преднина над 24 секунди пред Алонсо. Брилянтна работа на механиците на "Черните кончета" и Пилето излиза на първо място пред реното на Алонсо след престои в бокса от 6,8 секунди.

Четиридесет и трета обиколка - Кими Райконен (Макларън) влезе в бокса и престоя там 6,8 секунди. Той се върна на пистата зад Фернандо Алонсо от Рено.

Четиридесет и пета обиколка - Джанкарло Физикела (Рено) и Жак Вилньов (БМВ) влязоха едновременно в боксовете на отборите си. Тма механиците на френския отбор си свършиха по-добре работата и Физикела успя да изпревари Вилньов в борбата за седмото място.

Четиридесет и осма обиколка - Такума Сато от Супер Агури отпадна от състезанието след повреда в болида и се прибра в бокса на тима си.

Четиридесет и девета обиколка - Временно класиране в Гран при на Европа: Михаел Шумахер (Ферари), Фернандо Алонсо (Рено), Фелипе Маса (Ферари), Кими Райконен (Макларън), Нико Розберг (Уилямс), Рубенс Барикело (Хонда).

Петдесета обиколка - Нико Розберг влезе в бокса и успя да се върне на пистата на осма позиция.

Петдесет и първа обиколка - Кими Райконен (Макларън) свали голяма част от преднината на третия във временното класиране Фелипе Маса (Ферари) и се очертава една сериозна битка за мястото на подиума. В този момент бразилецът води на Кими с 2,1 секунди.

Петдесет и трета обиколка - Хуан Пабло Монтоя (Макларън) и Ралф Шумахер от Тойота отпаднаха почти едновременно от Гран при на Европа на пистата "Нюрбургринг".

Петдесет и шеста обиколка: Временно класиране: М. Шумахер, Ф. Алонсо, Ф. Маса, К. Райконен, Р. Барикело, Дж. Физикела, Н. Розберг, Ж. Вилньов. Очертава се ожесточена битка за третото място между Фелипе Маса от Ферари и Кими Райконен (Макларън).

Финал - Михаел Шумахер от Ферари записа втора победа през този сезон. На втора позиция остана световният шампион за 2005 година Фернандо Алонсо (Рено), а на трето място се класира съотборникът на Михаел във Ферари Фелипе Маса. Ето и първите осем в Гран при на Европа: М. Шумахер, Алонсо, Маса, Райконен, Барикело, Физикела, Розберг, Вилньов.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Май 2006, 0:18

Михаел Шумахер: Ще се боря до последно за титлата


Вече втори ден звездата на Ферари Михаел Шумахер е в плен на емоциите от последната надпревара във Формула 1. Както е известно, миналата неделя в Германия, Пилето спечели по категоричен начин състезанието на писата "Нюрбургринг" за Гран при на Европа. С помощта на блестящата тактика на екипа на Ферари, Шумахер измъкна първото място под носа на световния шампион Фернандо Алонсо (Рено). През следващите два дни Шуми ще почива в своя дом в Швейцария и ще се готви за предстоящото състезание тази седмица на пистата "Каталуния" за Гран при на Испания. Преди да отлети с частния си самолет за Швейцария германецът сподели още от своите впечатления за събитията на "Нюрбургринг".

"Чувствам се изключително горд от моя отбор", коментира Шумахер. "Механиците бяха просто фантастични. След подобна победа, усмивката не слиза от лицето ми дълго време. Така е и сега. За разлика от предишния сезон, тази година намерихме правилното темпо още в началото на шампионата. Автомобнилът е прекрасен и ако продължим да се развиваме в правилната посока, със сигурност ще станем шампиони. През последните две седмици навъртяхме много километри в тестовете и сега берем плодовете на своя труд", допълни германецът.

"Победата в Герамания е именно това което очаквахме да се случи", продължи Михаел. "Потенциалът на болида наистина е огромен и ще се боря до последно за световната титла. Отборът на Рено е основният ни конкурент за първите места. Очаквам на отделните писти да се представяме с променлив успех, но това е част от спорта наречен Формула 1. Като цяло всички в тима са силно амбицирани да си върнем световните титли. Формула 1 е битка на високо ниво и аз обожавам да се състезавам в това първенство. Нямам търпение да започне уикенда в Барселона. Искам победата на всяка цена", завърши седемкратният световен шампион.




Рос Браун: Шумахер не се представи зле като за старче


Техническият директор на Ферари - Рос Браун отвърна закачливо на критиките, че Шумахер е вече стар за да е топ-пилот във Формула 1.

Шумахер имаше много трудна година миналият сезон и непрекъснато се спекулира, дали ще остане да се състезава след 2006 година. Според много от критиците му, 37 годишният седемкратен световен шампион е прехвърлил зенита си и отстъпва на младостта на Алонсо и Райконен.

След като обаче Шумахер спечели две поредни победи - на Имола и Нюрбургринг, Рос Браун твърди че Пилето продължава да е във върхова форма.

"Не изглеждаше много лошо днес, нали? За старче се справи доста добре", заяви Браун след състезанието на Нюрбургринг.

"Това бе поредното велико представяне на Михаел. Беше по-различно от Имола, където трябваше да се защитаваме заради проблемите които имахме. Тук обаче непрекъснато атакувахме и успяхме".

"Беше много важно Алонсо да влезе преди нас в бокса. След това Михаел направи три невероятни обиколки, което бе решаващо. Той още не е загубил нищо от способностите си, знаем това със сигурност".




Шеф на Макларън впечатлен от пилот в сериите GP2

Един от шефовете на Макларън-Мерцедес Мартин Уитмарш сподели пред медиите на Острова, че е изключително впечатлен от представянето на пилота от сериите GP2 Люис Хамилтън. Състезателят на тима на "ART Гран при" е част от младежката програма за развитие на Мерцедес. Миналата неделя на пистата "Нюрбургринг" в Германия, Хамилтън доминира през целия уикенд и спечели първите две победи в кариерата си в шампионата на GP2. Според някои специалисти, Люис е един от бъдещите шампиони във Формула 1 и му предстои бляскаво бъдеще в най-авторитетната автомобилна надпревара в света.

"Представянето на Люис в първото състезание в събота е най-феноменалното каране, което някога съм виждал в шампионата на GP2", заяви Уитмарш. "Ако продължава по същия начин, той направо ще разбие цялата конкуренция в първенството. Да не забравяме, че той е за първа година в GP2, а повечето от неговите конкуренти се състезават вече втора година. Един доста сериозен показател за неговите качества. Щастлив съм, че Хамилтън е част от нашия голям екип. Той задължително трябва да триумфира с титлата този сезон. Това е неговият основен приоритет", завърши британецът.

Люис Хамилтън е роден на 1 юли 1985 година във Великобритания. През периода 1995-2001 година се занимава усилено с картинг. През 2002 година е трети в крайното класиране в шампионата на британската Формула Рено, а година по-късно печели титлата в тази серия. През 2004 година е пети в европейския шампионат на Формула 3. През 2005 година триумфира безапелационно в шампионата на Формула 3. От този сезон се състезава за тима на "ART Гран при" в сериите GP2. Собственост е на Мерцедес Моторспорт.


Фернандо е скучен шампион

И не допринася достатъчно за зрелището в спорта, заяви собственикът на търговските права на Формула 1 Бърни Екълстън пред английския тв канал ITV. "Този спорт му е дал толкова много, така че и той трябва да му даде нещо - каза британецът. - Може да се поучи от Дженсън Бътън. Той би бил един добър световен шампион."
Екълстън каза още, че не разбира призива на шефа на Макларън Рон Денис в спорта да има повече зрелище. "Изказванията на Рон ме озадачават, защото неговият тим последен би изпълнил този призив. Пилотите на Макларън не разговарят с никого и не вземат участие в никакви инициативи. Щеше да е хубаво, ако Рон сам изпълняваше собствените си предложения! Освен ако не е искал да каже, че всички трябва да го правят, само Макларън не. Да се надяваме, че в скоро време пилотите на Макларън ще разберат, че трябва да допринесат нещо за спорта."

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 10 Май 2006, 8:04

ЕТО ГО БАТКО :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Четиридесет и първа обиколка - Михаел Шумахер влезе в бокса при преднина над 24 секунди пред Алонсо. Брилянтна работа на механиците на "Черните кончета" и Пилето излиза на първо място пред реното на Алонсо след престои в бокса от 6,8 секунди. :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Май 2006, 14:09

Розберг убеден, че може да спечели точки и в Гран при на Испания

Младият пилот на Уилямс Нико Розберг чака с нетърпение Гран при на Испания след блестящото си представяне в последния старт на пистата „Нюрбургринг”. Там той стартира от последна позоция, но все пак успя да се пребори за място в зоната на точките, като завърши на седма позиция и спечели нови две точки в актива си. Той сподели, че вярва в силите си да направи още едно добро състезание и да добави нови точки в актива на отбора си.
„Въпреки че съм се състезавал на пистата в Барселона само един път в GP2 сериите, познавам добре това трасе заради многото тестове, които проведох с Уилямс през този сезон”, сподели младокът. „След Гран при на Сан Марино ние подобрихме значително представянето си и в Германия бяхме много конкурентноспособни и мисля, че в Каталуня ще имаме сили за ново добро класиране. Това е една интересна и бърза писта. Имам много хубави спомени там, но разбира се най-запомнящия се беше, когато за пръв път се качих в болид от Формула 1 през 2002 година”, завърши Нико.




В Макларън предпочитат Кими да остане


В Макларън предпочитат Кими Райконен за съотборник на Фернандо Алонсо през сезон ’07, призна публично изпълнителният директор Мартин Уитмарш.
“Не държим в тайна факта, че предпочитаме Кими да остане в тима. С тази цел ние му даваме максимума от време да реши какво иска да прави”, обясни Уитмарш.
Дори и финландецът да напусне Сребърните стрели това обаче не означава автоматично, че Монтоя ще остане. Напоследък все повече се засилват твърденията, че второто титулярно място може да бъде за Люис Хамилтън, който в момента кара в GP2.




Уебър иска да остане в Уилямс



Марк Уебър ще бъде щастлив да остане в Уилямс следващия сезон и се надява екипът да го задържи.
“Мисля, че тук има доста недовършена работа. Просто намирам, че ще е по-добре, ако мога да си свърша работата”, коментира Уебър.
Договорът на австралиецa изтича в края на годината. В него обаче има опция, според която от Уилямс трябва да вземат окончателно решение дали ще го задържат през следващите няколко месеца. Ако не се възползват от това условие, след изтичането на контракта австралиецът е свободен да си търси нов отбор.
Според самия Марк той е свършил доста по-добра работа в тима в сравнение с представянето си миналата година и признава, че се чувства доста по-комфортно след като разрешиха смяната на гуми.
За предстоящия старт от Уилямс подготвят механични подобрения, които да въздействат на представянето им в квалификацията. Също и нови части за хидравличната система, чрез които да се избегне проблемът, извадил от състезанието на Нюрбургринг Уебър.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Май 2006, 13:07

Фисикела: В Барселона Мишлен ще ни даде предимство


Джанкарло Фисикела се надява гумите Мишлен да му дадат решаващо предимство на пистата в Испания пред конкурентите, ползващи гуми Бриджстоун.

Италианският пилот на Рено записа две разочароващи състезания, в които не успя да влезе в челните 10 в квалификацията, а след това постигна осмо и шесто място. За сметка на това обаче, ползващите Бриджстоун Ферари записаха две победи чрез Шумахер, а Фелипе Маса постигна трето и четвърто място.

"Много оптимистично настроен съм за състезанието в Испания. Барселона е изключително трудна писта за гумите. Асфалтът е много абразивен и има много бързи завои. Това прави износването на гумите много голямо", заяви Фисикела.

"Мишлен обаче ще осигурят добри гуми за тези условия, тъй като познават пистата много добре и направихме много тестове тук. Спокоен съм, тъй като знам, че Мишлен ще са много бързи".




Ферари горди с представянето на двигателите си


Директорът на двигателите във Ферари - Паоло Мартинели похвали работата на екипа си, за втората поредна победа с един и същи мотор.

Рено спечели първите три състезания от сезона, но всяко с различен, нов мотор. През това време отборите ползващи двигатели Ферари изпитваха затруднения с надеждността, като на няколко пъти Шумахер, Маса и пилотите на Ред Бул трябваше да сменят моторите си.

В последните две състезания обаче Шумахер спечели победи ползвайки един и същи мотор и Мартинели изказа задоволството си от този факт. Сега в Испания Шуми ще разполага с чисто нов мотор, докато основният му конкурент Алонсо ще трябва да кара с използвания на Нюрбургринг двигател.

"От както двигателите са 2,4 литрови с 8 цилиндъра никой не е успявал да постигне две поредни победи с един и същ двигател. Затова на Имола бяхме само на половина доволни, докато сега може да се каже, че изпълнихме мисията си", заяви Мартинели пред Газета дело Спорт.

"Най-важното сега е внимателно да изследваме двигателите за да разберем как най-добре да оползотворим потенциала им на Барселона. След като веднъж решихме проблема с надеждността можем да мислим как да извлечем максимума от осемте цилиндъра. Заедно с добрите подобрения по шасито и аеродинамиката успяхме да окомплектоваме пакет, който да печели".




Ралф Шумахер абмициран за Гран при на Испания



След като отпадна от Гран при на Европа малко преди края, пилотът на Тойота Ралф Шумахер сподели, че е мотивиран да покаже истинските си възможности в Барселона този уикенд.
„Записахме добри резултати в тестовете на тази писта. В средния сектор съм по-бърз и то по време на симулация на състезание, а не на квалификация и това ме прави щастлив”, заяви Ралф. „Показахме на всички, че имаме потенциал да печелим точки, но за съжаление на целия екип проблема с двигателя ми попречи да завърша. Сигурен съм, че щом анализираме внимателно случилото се, ще открием проблема и ще го разрешим. Въпреки тестовете, които съм провеждал на това трасе, то е много коварно заради бързия вятър, който ти пречи да намериш правилните настройи на аеродинамиката. Друг важен момент е изборът на гуми. Убеден съм, че екипът ще си свърши добре работата и в неделя ще запиша няколко точки”, завърши по-малкият брат Шумахер.




Култард ще запише старт номер 200 в Испания



Пилотът на Ред Бул Дейвид Култард ще запише старт номер 200 във Формула 1 тази неделя на пистата “Каталуния” в Испания, събщават медиите на Острова. 35-годишният шотландец дебютира във Формула 1 с тима на Уилямс именно на това трасе на 29 май 1994 година. Тогава Култард замени на волана на екипа на Сър Франк Уилямс загиналия на 1 май същата година на пистата “Имола” легендарен бразилец Аертон Сена. През последните години Култи прекара по-голямата част от своята кариера в отбора на Макларън. Въпреки че имаше бърза кола, така и не успя да стане световен шампион и беше многократно побеждаван от тогавашните си съотборници Мика Хакинен и Кими Райконен.

“След като запиша своя старт номер 200 тази неделя в Испания ще знам, че със сигурност в боксовете на Формула 1 в скоро време няма да има никой пилот с такова постижение. Вярно е, че не съм ставал шампион във Формула 1, но толкова много участия в Гран при също не са малко и заслужават уважение”, коментира Култард.




Ярно Трули се надява да повтори успехите си в Испания


Пилотът на Тойота Ярно Трули изрази надеждата си да повтори добрите си класирания в Гран при на Испания от предишните години. През 2004 и 2005 година италианецът на два пъти се качи на подиума, след като завършваше на трета позиция. Той все още не е записал точки през този сезон и се надява да прекъсне сушата на трасето край Барселона.
„Имам няколко добри състезания на това трасе, особено последните две години, когато се завъшвах трети”, заяви Трули. „Познавам добре пистата, както и повечето пилоти във Формула 1. Има четири много бързи завои и това дава възможности за изпреварвания. Има дълга старт-финална права и веднага след това високоскоростен завой и ова прави трудно удържането на болида на пистата. Цялото състезание ще бъде едно изпитание за аеродинамиката на колата, но аз съм оптимист,че всичко ще бъде наред и ще успея да запиша едно добро класиране”, завърши пилотът.



ФИА отне суперлиценза на Иде

Международната автомобилна федерация (ФИА) отне суперлиценза на пилота на Супер Агури Юджи Иде, съобщават световните медии. Това автоматически означава, че симпатичният японец няма да участва повече в състезания от Формула 1 тази година. Както е известно, миналата седмица световната централа препоръча на тима на Агури Сузуки да замени Иде с друг пилот за няколко състезания. Макс Мозли и компания се усъмниха в подготовката на Иде и във възможностите му да участва в най-авторитетната автомобилна андпревара.

Днес японците веднага реагираха на ситуацията и обявиха, че след като взе участие в надпреварата за Гран при на Европа миналата седмица, Франк Монатни ще бъде втори пилот на тима и този уикенд за Гран при на Испания на пистата "Каталуния". Най-вероятно Монтани ще запише участие и в Монако.

"Съжалявам за решението на ФИА", заяви собственикът на тима Агури Сузуки. "Би ми се искало, преди началото на сезона Юджи да имаше повече време да свикне с колата, но ние бяхме допуснати до участие в последния момент и всичко стана много набързо. Просто трябваше да сме на линия за първото състезание в Бахрейн", допълни японецът.




Мерцедес иска да купи останалата част от Макларън

Автомобилният гигант Мерцедес проявява интерес към закупуването на пълния пакет акции на отбора, в който е акционер - Макларън. В момента германците притежават 40% от тима, докато директорът на "Сребърните стрели" Норберт Хауг и шейха Мансур Ожех държат по 30 % от акциите. Спортният директор на Мерцедес Норберг Хауг заяви, че в момента се обмисля подобен вариант за отбора.

"Наистина обмисляме да закупим останалите 60 % от тима. Все още няма взето окончателно решение и затова не мога да кажа нищо конкретно. Разбира се, ако Мерцедес иска да притежава собствен отбор във Формула 1, то най-удачния вариант е това да бъде Макларън. Не смятам, че бихме могли да си намерим по-добър партньор", коментира Хауг.



Рено предлага 145 милиона долара на Райконен


Отборът на Рено е предложил договор за 145 милиона долара на пилота на Макларън-Мерцедес Кими Райконен за срок от четири години, съобщава германското издание "Auto Motor Und Sport". Според последните инфорамции Кими се е срещнал с шефа на Рено Флваио Бриаторе по време на уикенда за Гран при на Европа в Германия миналата седмица. Колоритният италианец е предложил на "Ice man" атрактивната оферта от близо 36 милиона долара на сезон. Както е известно, договорът на финландеца с тима на Рон Денис изтича в края на тази година и за сега не е ясно къде ще кара през сезон 2007.

През последните месеци се спекулира изключително много с името на Райконен. Кими е пращан във Ферари, Ред Бул, Рено и къде ли още не. Очаква той да вземе решение за бъдещето си в средата на лятото.

Смята се, че финландецът не е доволен от развитието на болида на Макларън-Мерцедес през тази година и след старта на "Нюрбургринг" миналата седмица е коментирал, че автомобилът му е прекалено бавен.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Май 2006, 20:09

Евала за труда да даваш сичкото тва инфо ма давай повече за БМВ :idea:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Май 2006, 13:24

като пише за БМВ го слагам .. просто не са явно интересни и без тфа са толко зле .. и никои не се инересува от тях ;)
се пак сам немога да си измисля новите :lol:




Рено смята да се оттегли от GPMA

Отборът на Рено от Формула 1 смята да се оттегли от Асоциацията на автомобилните концерни (GPMA), съобщават медиите в Германия. Според изданието “Auto Motor Und Sport”, французите искат да подпишат новия договор “Конкорд” на Бърни Екълстоун, който ще регулира търговските и комерсиални права във Формула 1 в периода 2008-2012 година. По-рано тази година споразумението вече беше подписано от Ферари, Уилямс и останлите по-малки екипи в Гран при.

Подобен ход от страна на Рено със сигурност ще разбие асоциацията GPMA, в която членуват още Мерцедес, Хонда, Тойота и БМВ. През последната една година, автомобилните концерни заплашват ръководството на Формула 1, че през 2008 година ще организират алтернативни серии. Тимовете не са доволни от финансовите приходи, които получават и искат още пари от Бърни и президента на ФИА Макс Мозли.

Новият президент на екипа на Рено Ален Даса, вече бил съобщил за решението на отбора му. Oстанaлите члeнове на GPMA не били особенно очаровани от новината. Според Бърни войната във Формула 1 отдавна е приключила и сега са останали минимални детайли за доуточняване.

“Разликата между това което предлагаме и претенциите на GPMA са в порядъка на около 20 милиона долара. Така, че очаквам скоро всички да подпишат споразумението”, коментира с усмивка Екълстоун.

Отборът на Рено от Формула 1 смята да се оттегли от Асоциацията на автомобилните концерни (GPMA), съобщават медиите в Германия. Според изданието “Auto Motor Und Sport”, французите искат да подпишат новия договор “Конкорд” на Бърни Екълстоун, който ще регулира търговските и комерсиални права във Формула 1 в периода 2008-2012 година. По-рано тази година споразумението вече беше подписано от Ферари, Уилямс и останлите по-малки екипи в Гран при.



Нови супер-меки гуми Бриджстоун за Шумахер в Барселона


Михаел Шумахер ще преследва трета поредна победа на пистата Каталуня в Испания с чисто нови супер-меки гуми Бриджстоун.

Германският вестник Билд разкри, че японският производител на гуми е предоставил на отборите ползващи услугите му напълно нова спецификация този понеделни. Гумите са по-меки и по-бързи от тези, с които Шумахер спечели Гран При на Европа на пистата Нюрбургринг.

До сега Бриджстоун имаше проблем с много късия период на добра работа на горещо време. Сега обаче Шумахер не се притеснява от времето.

"Това дали е топло или студено вече не играе роля", заяви Шумахер пред Билд.

Напредъка на японците бе отбелязан и от Жан Тодт: " Бриджстоун направи огромен напредък и от тук нататък ще сме много силни".

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook