ГП на Сан Марино 23.04.2006

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Май 2006, 0:31

Карлин Моторспорт не се отказва от намерението си да участва във Формула 1

Собственикът на Карлин Моторспорт Тревор Карлин, заяви пред медиите на Острова, че екипът му все още не се е отказал от идеята си един ден да се включи в шампионата на Формула 1. Както е известно, вчера ФИА избра отборът на Дейвид Ричардс - Продрайв за 12-ти тим в първенството след две години. Отборът на Карлин Моторспорт бе измежду 22 отбора подали заявки за участие в Гран при през 2008 година. Освен него документите на ФИА полълниха още Дирексив на Жан Алези, Минарди на Пол Стодарт, проекти на Еди Ървайн, Еди Джордан и др. Всички те обаче, получиха отрицателен отговор от страна на Международната автомобилна федерация.

"Признавам, че съм много разочарован от решението на ФИА", заяви собственикът на отбора Тревор Карлин. "Възможността за участие във Формула 1, която се отвори през последните няколко седмици не беше за изпускане. От ФИА ни поканиха да оставим нашата кандидатура в офиса на централата. Нашите амбиции остават все така големи и бизнеспартньорите ни са напълно сериозни в намеренията си. Ще поддържаме връзка с Макс Мозли и компания и ще видим какво ще се случи. След време най-вероятно в шампионата ще могат да участват повече отбори", завърши британецът.



Ферари завърши тестовете в Италия и Франция

Вчера беше последният ден от тестовете на Ферари през тази седмица, които се проведоха на пистите в Италия и Франция. На “Фиорано”, Фелипе Маса завърши успешно работата си по настройките и новите компоненти на болида, като успя да завърти 124 обиколки, въпреки дъжда който отново заваля над трасето. Той записа най-добро време от 1:01,547 минути. На пистата “Пол Рикар” във Франция времето беше сухо и това помогна на първия пилот на тима Михаел Шумахер да завърши работата си по развитието на гумите Бриджстоун. Пилето завъртя 156 обиколки с най-добро време от 59,087 секунди.

Болидът на Ферари 248F1, който ще бъде на разположение на Шумахер и Маса за Гран при на Европа другата седмица ще направи своя дебют в Италия на “Фиорано” на 3 май, като зад волана на колата ще седне тест-пилотът на “Черните кончета” Лука Бадоер.




Новата кола на Тойота ще бъде напълно готова за Монако


През тази седмица отборът на Тойота от Формула 1 тества на пистата "Пол Рикар" във Франция новата си кола TF106B. Зад волана на "Б" модификацията на автомобила през първите дни застана Ярно Трули, а вчера болидът беше подкаран и от Ралф Шумахер. Както можеше да се очаква, първоначално машината имаше някои малки проблеми, но след това показа много добра скорост. В същото време тест-пилотът на японците Рикардо Зонта въртеше обиколки със старата версия - TF106 и правше изпитания на новите гуми Бриджстоун. За сега екипът на Тойота не смята да пуска новото шаси TF106B в официално състезание, но прогнозите на някои от шефовете в отбора показват, че колата ще бъде на линия за Гран при на Монако на 7 май.

"Тестовете на "Пол Рикар" бяха изключително продуктивни за нас", заяви мениджърът отговарящ за тестовете Герд Пфеифер. "Правихме изпитания на новите ни аеродинамични елементи и гумите. Също така търсехме решения на проблемите ни от последното състезание на "Имола". Новата кола навъртя огромно количество километри. След надпреварата в Испания ще се завърнем във Франция и ще подготвим TF106B за Монако. Най-вероятно новата модификация ще бъде използвана там за първи път", допълни той.




Монтедземоло: Дано Шумахер остане при нас още две години


Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло призна пред италианските медии, че според него звездата на отбора Михаел Шумахер ще се състезава за тима поне още две години. През последните месеци се разиграват какви ли не варианти за бъдещето на Михаел Шумахер. Както е известно, договорът на Пилето с екипа на "Черните кончета" изтича в края на тази година и за сега не е ясно дали той ще остане във Формула 1 или ще се пенсионира.


"Според мен Михаел иска да остане във Формула 1 поне още една година", заяви Монтедземоло. "В последно време журналистите му задват едни и същи досадни въпроси. Ще е добре ако остане във Ферари дори още две години, но единственно той може да реши това. Очаквам в най-скоро време да ни каже какво иска да прави. Ферари е неговия дом и си мисля, че ще е напълно нормално Михаел да приключи кариетата си при нас", завърши италианецът.




Бътън: Скоростта на колата се подобрява


Пилотът на Хонда Дженсън Бътън сподели днес пред медиите на Острова, че според него след тестовете на пистата “Силвърстоун” във Великобритания тази седмица скоростта на автомобила на японците е значително по-добра. В досегашните квалифинации за състезанията от Формула 1 тази година, Бътън винаги е успявал да се калсира в топ 3, но след финала на надпреварите той е постигнал само едно трето място на пистата “Сепанг” в Малайзия.

“През тази сседмица на “Силвърстоун” свършихме страхотна работа”, заяви Бътън. “Спокойно мога да кажа, че скоростта на колата е по-добра от преди. Сега трябва да поработим единственно по издържливостта на машината. В квалификациите се представяме отлично, но по време на състезанията не можем да поддържаме високо темпо. Пистата “Нюрбургринг” не едно от най-любимите ми трасета. Преди две години там успях да се кача на подимума, но общо взето германската писта е трудна за мен. Прилепянето е много слабо, и особенно в завоите когато се стъпи по-остро на бордюра болида е много труден за управление. Очаквам добро представяне в Германия, и се надявам този път двигателят на Хонда да издържи” , завърши британецът.




Вторите имена на пилотите от Формула 1

Всеки ден феновете на високите скорости в България четат на нашия уеб сайт sportal.bg новини за своите любими пилоти от шампионата на Формула 1. Много малко от тях обаче, знаят техните пълни и истински имена. Днес ви предлагаме някои любопитни факти за състезателите от Гран при.

Пълното име на световният шампион във Формула 1 за 2005 година всъщност е Фернандо Диас Алонсо. Диас е моминското име на неговата майка. Любопитно е, че пилотът на Макларън-Мерцедес Кими Райконен има второ първо име и така по паспорт 26-годишният финландец се казва Кими-Матиас Райконен. Той обаче не е най-известният спортист Райконен във Финландия. През 1998 година Вили Райконен спечели бронзов медал на Зимните Олимпийски игри в Нагано (Япония).

Един от пилотите на Мидланд, португалският състезател Тиаго Монтейро, всъщност се казва Тиаго Вагаросо да Коста Монтейро. Друг пилот с гореща кръв във вените е колумбийският ас на Макларън-Мерцедес Монтоя. Интересно е, че в личната му карта пише Хуан Пабло Монтоя-Ролдан.

В същото време ако се сте фен на италианските имена ще забележите, че в регистрите на Апенините няма да откриете никой с име Ярно. Това е така защото родителите на пилота на Тойота са го кръстили на името на финландския мотоциклетен състезател Ярно Сааринен, който загива през 1973 година на пистата “Монца”. Марк Уебър и Скот Спийд имат прекалено “скучни” презимена. Австралиецът се казва Марк Алън Уебър, а американецът е Скот Андрю Спийд.

Презимето на британеца Дейвид Култард е аристократичното Маршал, докато неговият сънародник Бътън има цели две – Александър и Лайонс. В паспорта на бразилеца Барикело пише: Рубенс Гонзалвес Барикело.

Ако прелетим до Япония ще видим, че там хората нямат втори имена. Името на Такума Сато може да бъде видяно и като Сато Такума. Същото важи и за Юджи Иде и неговото Иде Юджи. В страната на изгряващото слънце Сато на японски означава “подпомагам” или в друг смисъл “човек който помага на другите”.




Ярно Трули се надява на по-добър късмет в следващия кръг


Пилотът на Тойота Ярно Трули не започна по най-добрия начин новия сезон във Формула 1. Италианецът имаше множество проблеми по болида, както и участва в няколко катастрофи и това му попречи да запише добри класирания. Той заяви, че се надява лошия късмет да го остави и най-после да има възможността да запише първия си подиум от 1999 година насам.

„През първите четири старта на този сезон нямах късмет и мисля, че сега е време това да се промени”, сподели Трули. „След като разрешихме повечето проблеми с колата можем да се концентрираме върху представянето си в следващите стартове”, добави той. „На „Нюрбургринг” времето ще бъде главния фактор за класирането ни. Предимство за мен е, че познавам добре това трасе от кариерата ми във Ф3 сериите. Ще бъде страхотно отново да се боря с лидерите за челните места. Знам, че имаме добра кола и вярвам, че имаме сили да зарадваме феновете си”, завърши пилотът.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Май 2006, 12:05

Няколко отбора от Ф1 искат по 50 двигателя на сезон

Преди няколко седмици ФИА обяви, че през 2007 година планира да “замрази” развитието на двигателите във Формула 1 за срок от пет години. За да стане това обаче, всички отбори в шампионата трябва да се съгласят с новите изисквания на Международната централа. Това правило е едно от многобройните рестрикции, които Макс Мозли и компания смятат да въведат в първенството през следващите години. Днес стана ясно, че автомобилните концерни на БМВ, Мерцедес, Хонда и Тойота не одобряват това “замразяване” на моторите за 5 години. Към този момент всички останали екипи са съгласни на подбно правило, като се счита, че едни от най-големите му поддръжници е тима на Рено.

Според медиите на Острова, по време на двучасова среща на пистата “Имола” между представители на Ферари, Косуърт и Рено, са е стигнало до контра-предложение от 50 двигателя на сезон за всичките тестващи и състезателни болиди. По този начин отборите ще си спестят повече 15 милиона евро само от материалите, с които се конструират двигателите. Според някои специалисти 50 двигателя са прекалено много и щяло да се стигне до компромисна бройка от 25 агрегата.

“Замразяването” на двигателите ще спести повече от 60 милиона евро. По този начин Формула 1 определено ще стане по евтина”, коментира мениджърът на Рено Флавио Бриаторе.

Друг аспект на дискусиите е и евентуалното въвеждане на специален бутон на волана на пилота, с който за лимитиран период от време ще може да се повишава мощността на двигателя с цел да има повече изпреварвания. Тогава оборотите най-вероятно ще бъдат ограничени на 19 500 об/мин, а при натискане на този бутон въртящият момент ще се покачва до 20 000 об/мин.




Болидът на Ферари бил нелегален


Италия. Техническият директор на Ферари Рос Браун сподели пред медиите в Италия, че ако някой от отборите във Ф1 внесе протест срещу крилата на болида на „Черните кончета", то от страна на италианците ще последва ответна реакция и жалба. Според Браун, ако компонентите по колата на Ферари са нелегални, то тогава всеки един тим нарушава правилника на ФИА. Миналата седмица се разбра, че техническият директор на Хонда Джеф Уилис е изпратил протестно писмо до Международната федерация, в което твърди, че предният спойлер на Ферари променя ъгъла си на действие според въздушния поток. Уилис заяви, че има видеозапис, който доказва неговата теория.




Валентино Роси: Най-късно през юни ще дам отговор дали ще премина във Формула 1


Най-късно през юни ще стане ясно какво ще бъде бъдещето ми, дали ще остана в мотоциклетизма или ще премина във Формула 1”, обяви световният шампион по мотоциклетизъм Валентино Роси. Както е известно италианецът има предложение да се състезава за тима на Ферари.
Италия. Най-късно през юни ще стане ясно какво ще бъде бъдещето ми, дали ще остана в мотоциклетизма или щепремина във Формула 1”, обяви световният шампион по мотоциклетизъм Валентино Роси. Както е известно италианецът има предложение да се състезава за тима на Ферари




Лука ди Монтедземоло: Ферари се върна на върха, можем пак да спечелим титлата


Президентът на Ферари Лука ди Монтедземолое категоричен: конкуренцията във Формула 1 в жестока, но тимът е готов за нови титли. Лука ди Монтедземоло говори и за бъдещето в интервю за авторитетния италиански вестник "Гадзета дело Спорт".
- Г-н президент, изсъхнаха ли вече сълзите на радостта след "Имола"?
- Не беше ми се случвало отдавна, но когато механиците се обадиха, за да ми кажат "този полпози-шън е за вас", не се сдържах.
- Какво означаваха тези сълзи?
- Че Ферари не е просто първата фирма, в която започнах да работя преди 24 години благодарение на Енцо Ферари. Ферари е моят живот. Освен това, честно казано, не разбирам хората, които нямат някоя силна страст.
- Все пак вие не плакахте дори след първата световна титла на Шумахер?
- Не плаках на публично място. Направих го у дома, в 6 сутринта, преди да отида да празнувам на Маранело.
- Да приготвим ли още носни кърпички, или "Имола" ще остане един изолиран епизод?
- Ще имаме още победи тази година, но се надявам да не се вълнувам толкова силно повече.
- Остава да разберем какви са намеренията на Шумахер. Немците твърдят, че той иска договор за две години, а Ферари обмисля офертата си?
- Не е вярно. Той трябва да реши. Той знае, че ако иска да остане 2 години, ще му ги дадем. Той трябва да обяви намеренията си
- Поставили ли сте някакъв краен срок?
- До един месец ще знаем всичко.
- Каква е според вас вероятността Шумахер да се съгласи да остане?
- Бих казал 50-50.
- Може ли победата на "Имола" да окаже влияние върху неговото решение?
- Бързата кола помага и Михаел отдавна знае това. Бъдещето му обаче зависи само от това, което става в главата му, а не от ситуацията във Ферари.
- Опитайте се да разчетете мислите му.
- Вярвам, че Михаел иска да продължи още една година, но не и да се изправи пред същите въпроси след 5 месеца. Вероятно би се съгласил да подпише и за още два сезона, но в момента се опитва да прецени дали през 2008 година все още ще има желание да се състезава.
- Как е възможно Шумахер да остава толкова мотивиран на 37 години?
- Дисциплина, страст, забележителна скромност и силна подготовка.
- А какво да кажем за Тод, който е на 60 години и изглежда като влюбен?
- Тод е изключителен човек. Желая му всичко най-добро. Дори да реши да напусне пистата, той няма да остави Ферари, убеден съм. Животът на Тод е свързан с Ферари така, както аз съм свързан силно с Тод.
- Ако трябваше да присъдите "Оскар" за най-добро представяне в последните години, на кого бихте го дали - на Тод за Ферари или на изпълнителния шеф на ФИАТ Серджо Маркионе?
- Поставяте ме в неудобна ситуация. Ферари спечели 11 титли за 6 години - един резултат, който трудно може да бъде надминат във Формула 1. Когато си мисля къде беше ФИАТ преди две години и виждам къде е сега, съм също толкова доволен. Маркионе и неговият екип, Тод и неговият екип са истински световни шампиони.
- И ФИАТ започна да печели отново?
- Пазарите ни облагодетелстват. Нашите продукти се харесват на хората. За новата Панда 4X4 получавам молби, все едно става дума за модел на Ферари.
- Да се върнем към пилотите. На Имола казахте: "Райконен е фантастичен пилот, Валентино е необикновено и миого интелигентно момче." Но ако Шумахер реши да остане, няма да видим нито един от двамата във Ферари?
- Моето убеждение е, че в живота не трябва да преяждаш, но все пак е по-добре да има изобилие. Днес ние нямаме проблеми с пилотите. С Роси ще говорим в идните няколко седмици, за да вземем някакво решение. С Райконен не ни свързва абсолютно нищо, ако се изключи фактът, че го смятаме за един от тримата най-добри пилоти
в момента.
- Значи Шумахер не налага вето?
- Не, в никакъв случай.
- А за Маса какво мислите, по-добър ли е от Баричело?
- За Рубенс имам отлични спомени. С него винаги печелехме титлата при конструкторите, като изключим миналата година. Той спечели важни състезания, но олицетворява миналото. Маса олицетворява бъдещето
- Във Формула 1 Ферари се опитва да настигне и изпревари Рено, но във футбола Милан се стреми да направи същото с Ювентус (б.р. - интервюто е правено преди вчерашния кръг в Серия А). Какво ще се случи?
- Надявам се нещата да се развият по различен начин. Ферари има време за обрат. Надявам се на Милан да не му стигне. Вярвам, че Юве заслужава скудетото, така както Милан заслужаваше най-много да е №1 в Европа. Сега се иска голяма концентрация в оставащите три мача.
- Чуват се освирквания към Капело...
- Те са напълно неблагодарни и несправедливи. Вярвам, че в последните години Ювентус направи нещо забележително и като резултати, и като управление.
- За Ювентус се чуват много неща. Ще остане ли завинаги клубът свързан със семейство Аниели?
- Семейство Аниели претърпя тежка загуба със смъртта на Джани и Умберто. То загуби двама обаятелни мъже с голяма страст към отбора. Това не означава отказ от клуба. Просто на Ювентус сега се гледа по друг начин.
- Щом не е възможно да си представим Юве без Аниели, възможно ли е да си представим клуба без изпълнителния шеф Джираудо, генералния мениджър Моджи и треньора Капело?
- Макар че съм респектиран от резултатите, които постигнаха, вярвам, че рано или късно това ще се случи.
- Да завършим с няколко блиц въпроса. Бриаторе, Рон Денис или Франк Уилямс?
- Да кажем, Франк Уилямс. Уважавам го най-много заради това, което направи във Формула 1, дори в най-трудните моменти.
- Мозли или Бкълстън?
- Двамата ги познавам отдавна, започнахме заедно, желая им доброто дори когато мислим по различен начин. Мозли направи много за сигурността на Формула 1. Що се касае до Екълстън, макар на моменти да се показваше твърде алчен, без него съвременната Формула 1 нямаше да съществува.
- Дела Вале (б.р. - президентът на Фиорентина) или Галиани (б.р. - вицепрезидентът на Милан)?
- Голям приятел съм с Диего, макар че не съм привърженик на Фиорентина.
- Морати или Майчини (б.р. -собственикът и треньорът на Интер)?
- На Масимо му желая всичко най-добро.
- Италия 1990 или Торино 2006?
- Италия 1990 беше необикновено изживяване както в живота ми, така и в професионалната ми кариера. Церемонията по откриването на игрите в Торино беше много впечатляваща и Италия се представи великолепно
Вярно е, че конкуренцията във Формула 1 е жестока, но ферари възкръсна. Постигнахме два полпозишъна в 4 състезания, Спечелихме на Имола, а в Бахрейн загубихме с 1 метър. В Малайзия сменихме двигателя, а в Австралия сбъркахме с избора на гуми, но въпреки това сме в битката за върха и ще останем там до края. Нямам никакви съмнения, че ферари може да спечели титлата. На Имола бяхме най-бързи още от петък. Това няма да остане единствената птичка, която пролет не прави. Виждам, искам и вярвам, че ферари заслужава да е на върха, макар че за победите роля играят много малки подробности. Знаем, че можем да подобрим всичко: аеродинамиката, двигателя, гумите. Имаме поле за развитие.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Май 2006, 23:47

Фисикела смята Макларън за по-опасни от Ферари


Джанкарло Фисикела все още вярва, че има шанс да стане световен шампион. След само 4 състезания от началото на сезона, Фисикела вече изостава с цели 21 точки от съотборника си.

Въпреки това италианският пилот смята, че до края остава още много време и все още има шансове да настигне съотборника си. Допълнителна мотивация му дава и фактът, че догодина Алонсо си заминава и от Рено искат титлата да остане при тях. След победата на Фисикела в Малайзия, Флавио Бриаторе официално му разреши да се бори за титлата.

"Фернандо вече има над 20 точки аванс пред мен и това е лошо. Но шампионата е дълъг, така че имам всички шансове да наваксам изоставането", заяви Фисикела пред ITV.

"Рецептата ми за успех е да давам най-доброто от себе си на всяко състезание и да съм хладнокръвен. Ако искам да спечеля титлата трябва да съм бърз навсякъде".

Подобно на Бриаторе, Фисикела също смята, че основният съперник на Рено ще е Макларън. Според Джанкарло победата на Шумахер в Сан Марино се дължи на удобната за Ферари писта и скудерията не представлява заплаха за Рено.

"Въпреки лошите постижения досега Макларън притежава скоростта. Мисля, че те имат потенциала да бъдат основният ни конкурент".

"Ферари направиха огромна крачка спрямо миналата година, но все пак Имола е специална писта за тях. Хонда пък са много, много бързи на квалификациите, но не са толкова силни по време на състезанията".





Бриджстоун се подготвя за мокро състезание в Германия



След като Михаел Шумахер спечели първото състезание за болид, ползващ гумите Бриджстоун за повече от 18 месеца, (без да се брои фарсът в САЩ миналата година, когато не участва нито един отбор с Мишлен), от японския доставчик са мотивирани да продължат с доброто представяне.

Ферари проведе специални тестове на гумите на пистите Фиорано и Пол Рикар, а Тойота се присъедини към тях на френското трасе. Уилямс и Мидланд пък провеждаха изпитания на Силвърстоун. След тестовете директорът за моторните спортове на Бриджстоун - Хироши Ясакава изрази оптимизма си за предстоящото състезание на Нюрборринг:

"Състезанието за Гран При на Европа е ключово за Бриджстоун и отборите, които ползват услугите ни. Досега през сезона имаме спечелени 2 пол позишъна, една победа, едно второ и едно трето място. Решени сме да дадем на нашите отбори най-добрите гуми за състезанието в Германия".

"След победата в Имола е много важно да продължим с развитието.Тестовете на Пол Рикар и Фиорано бяха особено полезни за предстоящото състезание, особено заради факта, че се очаква да имаме мокра писта в някои дни", допълни техническият директор на Бриджстоун Хисао Суганума.

"Гран При на Европа тази година се провежда по-рано от друг път и затова планинските условия там ще доведат до по-ниски температури, както и мокро време. Взехме това в предвид в избора ни за съставките на гумите за това състезание".

"Ще изберем по-меки сплави, тъй като повърхността на пистата е по-гладка и освен това температурата на асфалта ще бъде по-ниска. Същевременно сцеплението ще е много важно, особено в първите завои на пистата. Заради несигурността на времето ще се наложи да предвидим работата на гумите да е в доста по-широки граници".

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 1:08

Студеното и мокро време не притеснява Рено


Пилотите на Рено - Фернандо Алонсо и Джанкарло Фисикела, са спокойни, че отборът ще е силен, независимо какво е времето на пистата Нюрборгринг този уикенд.

Германската писта е известна с непредсказуемото си време заради планинския регион, в който се намира. В допълнение тази година състезанието ще се проведе по-рано от предишни години. Миналата седмица на Нюрборгринг дори валя сняг.

"Вярно е, че може да вали и да е студено в някои моменти на уикенда и самото състезание. Но това не е проблем за мен, тъй като се чувствам много добре в подобни условия и гладкият ми стил на каране е много подходящ за мокра писта", заяви Фисикела.

"Мишлен направи голям напредък с техните гуми интермидиет и за мокро през миналата година. Така дори да завали, това не ме притеснява нито мен, нито отбора"

Според Алонсо пък, доброто представяне Мишлен на студената писта в Австралия миналия месец дори може да означава предимство за френския производител при подобни условия.

"В Австралия колата се държеше страхотно при студените температури и гумите бяха много добри. Същото бе и през зимата. Когато бе студено, бяхме много бързи. Така че, ако условията на Нюрборгринг са такива, ще е добре за нас".



Уилямс с нова аеродинамика на Нюрборгринг



Уилямс ще въведе нови аеродинамични подобрения по болида си за предстоящото състезание за Гран При на Европа на пистата Нюрбургринг.

"Нюрборгринг е трасе, на което Уилямс традиционно се представя добре и очакваме да сме много конкурентноспособни и този уикенд", заяви техническият директор на тима Сам Майкъл.

"След програмата за развитие, която проведохме след завръщането на отборите в Европа, смятаме да въведем някои аеродинамични подобрения на болида FW28, за да върнем конкурентоспособността на отбора обратно".

"Стратегията ни ще се състои в едно или две спирания по време на състезанието, което е още една причина да следим развитието на гумите по време на състезанието. От Бриджстоун разработиха два вида съставки за тази писта и гумите би трябвало да се представят добре независимо от времето".




Шумахер: На Нюрбургринг ще се боря за победа



Михаел Шумахер заяви, че ще се бори за победата на домашната си писта Нюрборгринг тази неделя.

Трасето, на което се провежда състезанието за Гран При на Европа, се намира само на няколко километра от родния град на Шумахер - Керпен. След победата на Ферари на Имола, Пилето е мотивиран да продължи добрата си серия на една от любимите си писти.

"Винаги ми е било приятно да дойда на Нюрбургринг, тъй като идвам от Керпер. Този път обаче очаквам състезанието дори с още по-голямо нетърпение. Това е така, защото този път имам големи надежди да се представя добре и да зарадвам хората, които ще бъдат тук, за да ме подкрепят", заяви Шумахер.

"След победата на Имола и успешните тестове, които проведохме, съм уверен, че мога да се боря за победата. И това би било голям напредък, имайки предвид къде се намирахме миналата година".

"Мотивирани сме да направим ново добро представяне. Разбира се - конкуренцията е много силна, но и ние сме силни. Оставихме зад гърба си проблемите, които имахме в началото на сезона и вярваме, че ще сме абсолютно конкурентни".




Състезанието на Нюрбургринг спасено поне до 2009 година


След като през последните седмици се шуми изключително много около бъдещето на състезанието за Гран при на Европа на пистата “Нюрбургринг“, днес стана ясно, че организаторите на трасето са подисали нов три годишен договор с шефа на Формула 1 Бърни Екълстоун. Както е известно, в средите на Гран при напоследък се дискутира горещо възможността Германия да остане със само едно състезание в календара на шампионата. Надпреварата за Гран при на Германия се провежда на пистата "Хокенхайм" в средата на лятото. Другият вариант предложен от президента на ФИА Макс Мозли, "Хокенхайм" и "Нюрбургринг" да си сменят на ротационнен принцип домакинството на Гран при на Германия, за сега като че ли отпада.

“Ние вече имаме договор за организиране на състезание от Формула 1 до 2009 година“, заяви директорът на пистата Валтер Кафиц. “Така тук ще се провежда кръг от шампионата още дълго време. Може би след време ще е трудно във Формула 1 да има две състезания в една и съща страна, но за сега едва ли ще имаме проблеми“, допълни той.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 12:22

Нико Розберг се надява на добро представяне в първото си домашно Гран при

Най-младият пилот във Формула 1 през този сезон Нико Розберг от тима на Уилямс сподели, че се надява да се представи добре в Гран при на Европа на пистата „Нюрбургринг” тази неделя. Той добави, че е уверен в себе си и колата и вярва, че ще се бори за влизане в зоната на точките.
„Ще бъде невероятно да карам на една от домашните ми писти”, заяви Нико. „Имал съм успехи на това трасе в други серии, но е вълнуващо, че ще стартирам с болид от Формула 1. Пистата е много разнообразна и определено не се скучае. Вярвам, че в неделя ще бъда в зоната на точките, защото отборът направи голяма крачка напред в развитието си по време на тестовете през изминалата седмица”, завърши той.




Бергер: Ред Бул не се интересува от Монтоя

Частичният собственик на Торо Росо Герхард Бергер вярва, че Ред Бул не е заинтересован от привличането на Хуан Пабло Монтоя.
Появиха се твърденият, че колумбиецът, чийто договор с Макларън изтича в края на годината, може да подпише контракт с Ред Бул, но според Бергер тимът ще заложи на други имена.
„Ако отборът не може да привлече Михаел Шумахер, Фернандо Алонсо или Кими Райконен, тогава трябва да разполага с някой от петте пилота на бъдещето и според мен Монтоя не е сред тях. Тези пет, без някаква подредба по важност, са Ковалайнен, Розберг, Кубица, Спийд и Лиуци”, коментира Бергер.
Въпреки че Дитрих Матешиц намеква, че иска да привлече Шумахер в отбора си, според Бергер подобно развитие на ситуацията е малко вероятно.

Предишна

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook