малко Ф1 новинки 2

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 26 Яну 2006, 3:46

Отборите с Бриджстоун обединяват сили срещу Мишлен


Ферари, Тойота, Уилямс и Мидланд се договориха да се съюзят в развитието на Бриджстоун като споделят информация за развитие на гумите, обяви техническият директор на Ферари Рос Браун.

Тойота и Уилямс напуснаха Мишлен през миналата година, за да дойдат в лагера на Бриджстоун, давайки по този начин безценна информация на японците за развитие на гумите, което миналата година беше съсредоточено изцяло над Ферари.

"Постигнато е споразумение между Тойота, Уилямс, Ферари и Мидланд да се споделя всичката информация. Така че всичката информация от тестовете на гумите отива в централна информационна банка, която всеки от нас ще може да гледа и да вижда как се развиват гумите", заяви Браун на пресконференцията при представянето на болида 248 Ф1.

"За Бриджстоун това е по-голяма и сложна задача, но си струва заради повечето възможности за развитие. Миналата година имаше само една кола и никой не знаеше - в колата ли е проблема, в гумите ли или и в двете. Сега има още 2 отбора и от Бриджстоун могат да са много по уверени за работата която вършат", допълни Браун.

Това е втори сериозен удар за отборите каращи с Мишлен, след като бе върнато правилото позволяващо смяната на гуми в боксовете.



Хонда, започва надпреварата за 2006



Рубенс Барикелло е развълнуван от смяната на отборите след толкова години. Бътон е пред един решителен сезон. Техния отбор, който от тази година се казва само Хонда се цели само във върха. Това са днешните новини от представянето на новата RA 106 на японската фирма.

"Това е един специален ден за мен"-казва екс ферариста- "Много съм развълнуван защото след 6 години се представям с нов отбор. Хонда имат традиции в моторния спорт и е прекрасно да съм част от този отбор. Нямам търпение да седна зад волана на новата кола, от разговорите с нашите техници мисля, че имаме достатъчно причини да бъдем оптимисти".

"2006-а - каза Бътон- ще бъде една много важна година за нас. По време на зимните тестове направихме голям прогрес със хибридния автомобил и почувствах силната подкрепа на Brackley и Tochigi (английското и японското седалище на компанията) през последните месеци. Аз дадох своя дял като работих усърдно върху моето физическо състояние за да съм перфектно потготвен. Сега чакам с нетърпение първото състезание в Бахрейн".

Ник Фрай генералния директор на отбора заявява решително: "Нашата цел е да се борим за победа във всяко състезание. Горд съм че мога да представя две нови коли една за Барикелло и една за Бътон, демонстрирайки нашата професионализъм и решителност".
Джефри Уилис разказа за характеристиките на новия автомобил: "Искахме да решим проблема с аеродинамиката, който имахме през 2005. Постигнахме много подобрения в тази насока, също за да отговорим на новите технически изисквания за новия по малък V8 двигател RA806E. Той е резултат на едногодишен интензивен труд, започвайки с тестовете върху първия прототип през май месец на миналата година".

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 27 Яну 2006, 1:24

Barcelona: Тестовете завършиха успешно


Времената от тестовете вчера :
01 Фелипе Маса Ferrari 1:15.664 67 об.
02 Фернандо Алонсо Renault 1:16.200 94 об.
03 Дженсън Бътан Honda 1:16.578 72 об.
04 Джанкарло Физекела Renault 1:16.728 84 об.
05 Рубенс Баричело Honda 1:16.737 51 об.
06 Ник Хайдфелд BMW 1:17.046 61 об.
07 Ярно Трули Toyota 1:17.068 109 об.
08 Оливие Панис Toyota 1:17.422 90 об.
09 Хуан Пабло Монтоя McLaren 1:17.481 80 lоб.
10 Дейвид Култард Red Bull 1:17.582 76 об.
11 С. Спийд Scuderia Toro Rosso 1:18.092 85 об.
12 Г. Пафет McLaren 1:18.247 65 об.
13 Р. Кубика(?) BMW 1:20.016 62 об.

Бразилецът Фелипе Маса, който се присъедини към екипа на Ферари в края на меналия сезон е постигнал най-добро време на вчерашните тестове в Барселона, като е спрял хронометрите на 1:15.664 за 67 обиколки.
Следва го световният шампион Ф.Алонсо, който е работил главно по настройки на скоростите и Дженсън Бътан.



Антъни Дейвидсън може да кара за Супер Агури



Британският пилот Антъни Дейвидсън може да кара за новия отбор във Формула 1 Супер Агури. 26-годишният състезател в момента е тестов пилот на Хонда.Както е известно, Хонда дава двигатели и на новия японски отбор, така че трансферът на британеца е напълно възможен.



Герхард Бергер ще прави свой отбор във Формула 1



Герхард Бергер разкри, че обмисля да направи собствен отбор от Формула 1, когато влязат в сила новите правилници за намаляване на разходите през 2008 година. Австриецът, който е спечелил 10 победи за Гран При, има огромен опит във Формула 1 като пилот и като ръководител.



Хонда представи новия болид RA106



Отборът на Хонда представи новия си болид RA106 във Формула 1. Церемонията протече в Испания, а партньор на Дженсън Бътън от този сезон ще бъде Рубенс Баричело.За разликата от останалите тимове, екипът на Хонда произведе двe идентични състезателни коли и двамата пилоти ще започнат тестовете в едно и също време.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: Ruse

Мнение от IASHO » 27 Яну 2006, 3:48

Е ти си луд братле.Не е истина какъв фен си :yes:
ICQ 241-620-174

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 27 Яну 2006, 15:25

казва се болен мозък :mhihi: :mhihi: :mhihi:
бате и ти да нема ко да праиш по цели нощи ще се чудиш ко да измислиш да си уплатняваш времето ... не че иначе не съм фен де ама не на БМВ ... McLaren :yes:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Яну 2006, 1:45

Уилямс представи новия си болид


Тимът от Формула 1"Уилямс Косуърт"представи официално новия си болид FW28 за сезон 2006.Tова стана на церемония в централата на отбора в Оксфорд.Уилямс се раздели с партньора си БМВ през миналата година и сега двигателите ще бъдат доставяни от Косуърт.



Шумахер: С качествата на новия автомобил отново ще се боря за титлата


Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер призна в интервю за немските медии, че е останал впечатлен от качествата на новия болид на Ферари.Автомобилът на италианския тим, който е с нов индекс 248 F1, щял да позволи на германеца да се бори отново за титлата в шампионата през следващия сезон.


п.с. тоя верва ли си или го е фанал птичи грип :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 30 Яну 2006, 2:38

Уилямс показа новата си кола

Изображение


Отборът на Уилямс показа новата си кола за сезон 2006-та година в петък във фабриката си в Груув.

Новият болид FW28 ще бъде задвижван от двигател Косуърт V8, след като в края на миналата година Уилямс се раздели с БМВ. Баварският концерн закупи отбора на Заубер и ще участва със собствен тим.

Колата ще има напълно реконструирано окачване с цел да се пригоди към новите изисквания на гумите Бриджстоун, с които ще кара отборът през тази година. Това е втората генерална промяна, след като миналата година тимът се състезаваше с гуми Мишлен.

Техническият директор на тима Сам Майкълс заяви, че очакванията от колата са големи:"FW28 носи голяма отговорност на раменете си и трябва да възвърне славата на Уилямс. Има много добри отбори във Формула 1 и е просто как да ги победиш - трябва да направиш по-бърза кола".

"FW28 е голяма промяна спрямо дизайна от миналата година отчасти заради новите изисквания за аеродинамика, както и заради промени по механиката предизвикани от смяната на гумите Мишлен с тези на Бриджстоун, както и новият двигател Косуърт V8. Това беше много интересна кола за проектиране и вярвам, че ще продължи да е така и по време на развитието й през 2006 г." завърши Майкълс.

Съсобственикът на Уилямс Патрик Хед добави: "Очаквам да има промяна. Очаквам тази кола да печели състезания".

Първите тестове на новия болид ще бъдат на пистата във Валенсия на 31 януари

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 31 Яну 2006, 15:05

Допуснаха 11-ти отбор във Формула 1



Формула 1 ще има 11 отбора още през тази година. ФИА потвърди с официално изявление, че е приела молбата на новият отбор Супер Агури Рейсинг.

"След като получи разписка за необходимите финансови гаранции и с единодушното съгласие на конкурентните отбори, ФИА прие късното влизане на Супер Агури Ф1 в световният шапионат ФИА Формула 1 за 2006 година", се казва в изявлението.

Това означава, че за първи път от 2002 година, когато Ароуз фалира, на стартовата решетка ще има 22 болида.

Новият японски отбор ще се състезава именно с шасита закупени от Ароуз и модифицирани за да отговарят на новите правила. Болидите с които Супер Агури ще се състезава в първите 3 състезания, вече са издържали краш-тестовете.

Шансовете на отбора се подхранват и от обявеното от Хонда намерение да подкрепя отбора. Освен доставката на двигатели, ще бъдат осигурени 3 топ инжинера, както и 8 техници помагащи през уикендите на състезанията.

Очаквано тимът ще ползва услугите на сънародниците си от Бриджстоун за доставчици на гуми, с което отборите каращи с Бриджстоун стават 5.

Основна звезда за очертаващият се като изцяло японски тим, се очаква да бъде Токума Сато. Пилотът по-известен с маневрите си в стил камикадзе отколкото със скороста си, обаче все още не е потвърдил подписа си.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Фев 2006, 1:18

Ферари е с по-голям шанс за Световна титла от Германия


Въпреки, че Ферари отстъпи от позицията на абсолютен хегемон във Формула 1, заемана от"черните кончета" в последните години на миналия и първите на новия век, Михаел Шумахер винаги е сред фаворитите за титлата. Големият шампион даде интервю за Спорт-Експрес, в което заяви, че Ферари има по-голям шанс да спечели Световната титла във Формула 1, отколкото Германия - на Мондиал 2006.


Рено обеща агресивна защита на титлите




Световният шампион при конструкторите във Формула 1 Рено представи в сряда новия си болид R26 на церемония в Монако.Заради техническите изисквания двигателят е вече осемцилиндров, V-образен, вместо 10-цилиндровия.




Михаел Шумахер: По-добре да се откажа, отколкото да се радвам на пето или шесто място



Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер даде интервю за едно от най-престижните руски издания -"Комерсант".- Михаел, като че ли най-актуалният въпрос около вас е, ще съумеете ли да си върнете титлата в шампионата или след 15 години ще проведете последния си сезон във Формула 1?!- Имам действащ контракт с Ферари до края на 2006 година и смятам да го изпълня.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Фев 2006, 15:23

Рено се разделя с Фор и Mild Seven


Бъдещето на Рено в Гран при е обвързано с успехите на екипа, но те няма да задържат Патрик Фор и Mild Seven въпреки дългото им присъствие в спорта. В края на сезона изтича договора на цигарената марка с екипа и той няма да бъде подновен, като по този начин Рено губи главния си спонсор.
В средата на годината пък в пенсия ще излезе Патрик Фор, като все още не е ясно дали ще има негов заместник и ако има, кой ще е той.



Роси завърши тестовете вчера в чакъла



Само няколко завоя след първото си излизане на пистата вчера Валентино Роси се завъртя и колата му се оказа в чакъла. Това бе и краят на изпитанията му за вчерашния ден. „Пистата бе много мокра и това бе главната причина за инцидента”, описа случилото се говорителя на Ферари, Лука Коладжани. Днес се очаква Роси да кара отново с F2004. Говорител на мениджъра му пък излезе с изявлението: „Шофирането на две колела е неговата работа. Това на четири е неговото хоби.”




Райконен прекратява тестовете заради болест




Още във вторник завършиха тестовете на Кими Райконен за тази седмица. След като прекара дълго време в бокса заради механични проблеми, вчера финландецът си тръгна рано-рано от пистата и се прибра в хотела с висока температура. Днес състоянието му не се е подобрило, заради което той не се е възползвал от предвидения за него ден за изпитания. До края на седмицата за Макларън в изпитанията ще вземат участие Монтоя, Де ла Роса и Пафет.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 03 Фев 2006, 2:03

Фисикела се цели в титлата през новия сезон


Пилотът на Рено Джанкарло Фисикела изрази увереността си, че през новия сезон ще бъде един от претендентите за спечелването на световната титла във Формула 1. През изминалата състезателна година италианецът започна превъзходно сезона, след като спечели Гран При на Австралия, но след това проблеми с колата го принудиха да се примири с мястото на втори пилот в помощ на съотборника си Фернандо Алонсо.
“2005 година беше много интересна за мен. Имах много красиви моменти, но след тях се появиха и много трудни. Всичко вече е зад гърба ми и гледам само напред”, заяви Фисикела. “През сезон 2006 нещата са много прости - състезавам се за отбор, който защитава световната си титла, така че е нормално и разбираемо и аз да съм се прицелил в нея. Притежавам една страхотна кола и искам с нея да печеля състезания и точки и да нося радост на феновете”, завърши Джанкарло Фисикела.



Рено остава във Формула 1 и след края на сезон ...



На презентацията на колата за новия сезон в Монте Карло президентът на Рено Карлос Гона отхвърли появилите се информации, че концернът ще напусне Формула 1 след края на 2006 година.
“Имаме договор за доставка на двигатели до 2008 година. Много е рано да мислим какво ще стане след това, но искам да добавя, че засега сме изключително доволни от постигнатите успехи и със сигурност за момента не мислим за каквото и да било оттегляне”, заяви босът на френския автомобилен гигант.



Бриаторе нападна Ред Бул



Шефът на Рено Флавио Бриаторе обвини Ред Бул, че е предал отборите от Формула 1, които карат с Мишлен, като е гласувал за промяна в правилника за смяната на гуми по време на състезанията. Бриаторе се нахвърли срещу тима на Ред Бул, който е с двигатели на Ферари, че е нарушил баланса във вота, довел до смяната в правилника. Миналата година пилотите трябваше да ползват едни и същи гуми в квалификацията и в старта. Това облагодетелства екипите с Мишлен, а по новите правила Ферари и Бриджстоун отново ще наберат сила. Новият сезон започва с Гран При на Бахрейн на 12-ти март.
"Приемаме, че промяната в квалификациите за място е за доброто на всички. Смятаме, обаче, че употребата на само един комплект гуми беше добро правило. Но някой от семейството на Мишлен ни предаде. Ред Бул гласува срещу нас, това е пълна лудост. Разстроен съм и ще е интересно да видим какво ще прави този отбор през годината", каза Бриаторе.
Мишлен отнесе доста критики от ръководството на Международната автомобилна федерация, след като компанията препоръча на отборите си да не стартират в Гран При на САЩ, тъй като не може да гарантира издръжливостта на гумите на тази писта. Френският производител ще напусне Формула 1 в края на сезона.
Мишлен спечели 19 от 20 старта миналата година и доминираше изцяло. Бриджстоун доминираше през 2004 година с Ферари, но тогава смяната на гумите беше позволена и състезанията бяха серия от спринтове между спиранията в бокса.




Михаел Шумахер: Валентино Роси има талант за...




Пилотът от Формула 1 Михаел Шумахер заяви, че 5-кратният световен шампион в MotoGP Валентино Роси има всички шансове да пробие във Формула 1 и да стане една от водещите фигури в този спорт.
“Напълно е възможно Валентино да стане един от най-добрите сред нас. Има таланта и най-вече желанието да го направи. Моето мнение е, че на него ще му бъде по-лесно да премине от 2 на 4 колела отколкото обратното”, заяви 7-кратният световен шампион, който миналата година прави тестове за отбора на Дукати като част от рекламната стратегия на тима от MotoGP.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 03 Фев 2006, 13:39

5500 гледат тестове на Валентино Роси с Ферари


Рекордните за тестове във Формула 1 5500 зрители отидоха на пистата край Валенсия, за да гледат как седемкратният световен шампион по мотоциклетизъм Валентино Роси кара Ферари. След завъртането си и само половин обиколка в първия ден 26-годишният италианец изненадващо постигна девето време. Доктора остава зад себе си пилоти като Дейвид Култард, Ярно Трули и Марк Уебър. Роси изостана само на секунда от съотборника си и носител на 7 световни титли Михаел Шумахер. Най-бърз бе шампионът Фернандо Алонсо с Рено пред Дженсън Бътън с Хонда. Според бащата на Валентино е почти сигурно, че синът му ще премине във Формула 1 след изтичането на договора му с Ямаха догодина. От 2007 г. с нови пилоти може да е Макларън. Желанието си да напуснат заявиха Кими Райконен (в Тойота или Ферари) и Хуан Пабло Монтоя, който е недоволен от привличането на Алонсо.




Бърни Екълстоун иска бюджети до 50 млн. евро




Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун обяви, че иска радикално съкращаване на разходите в шампионата. Той има намерение да направи това еднолично, като наложи ограничение в бюджетите на отборите. Според немското издание "Шпорт Билд", цитирано от "Монитор". Бърни иска да лимитира годишните суми до минималните от съвременна гледна точка 50 млн. евро. За тази години Тойота предвижда например бюджет от над 400 млн. евро.
"Сега тимовете трябва да похарчат поне 200 млн. евро, за да бъдат конкурентноспособни, но според мен парите не трябва да надвишават 50 млн. евро, се изказа Екълстоун. - Техниката напредва бързо и отборите трябва да могат да постигат същите резултати с доста по-малко пари. "Косуърт" например може да създаде добър мотор, като инвестира 14 млн. евро на година. Все пак аз смятам, че най-добрите промоутъри на Ф1 са самите пилоти. Вижте например Михаел Шумахер. Неговите победи и титли предизвикаха огромен интерес към Ф1 в Германия и доведоха и други немски пилоти като брат му Ралф, Френцен и Хайфелд". Според боса тази роля на състезателите е много важна, тъй като по настоящем интересът към стартовете намалява, а организаторите на отделните "Гран при" бележат сериозни загуби. До момента има официално предложение годишните бюджети на екипите да бъдат сведени до 100 млн. евро от 2008 г.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 08 Фев 2006, 1:23

Ферари открадна аеродинамичен дизайнер на Макларън


Ферари потвърди привличането на аеродинамичния дизайнер на Макларън - Николас Томбазис.

38 годишният грък, който напусна Ферари през 2003 г. в посока Макларън, ще замени в Скудерията Алдо Коста като главен аеродинамичен дизайнер. Коста пък ще бъде повишен в началник на дизайн и развитие и ще докладва директно на техническият директор Рос Браун.

Бившият главен дизайнер на Ферари - Рори Бърни, чиято е заслугата за няколко от най-успешните шампионски коли на Ферари, ще остане като кунсултант на дизайна и развитието. Южноафриканският специалист от отдавна има желание да се оттегли, но все пак подписа двугодишно удължение на договора си с Ферари.

Томбазис е третият специалист от дизайнерския екип на Макларън, който обявява напускането на сребърните стрели за последните два месеца.

Ейдриън Нюи напусна тима в посока Ред Бул през декември миналата година, а миналата седмица бе обявено, че шефа на аеродинамиката Питър Продромоу ще се присъедини към него по-късно тази година.




В Супер Агури не очакват победа поне 3 години



В новия отбор във Формула 1 Супер Агури са реалисти за дебютния си сезон. Те не планират победа в следващите три години.“Ние сме стъпили на земята и не си поставяме неизпълними задача”, каза спортният директор на японския тим Даниеле Аудето пред телевизия ITV.



Тиаго Монтейро и Кристиян Алберс ще карат за Мидланд



Дебютиращият във Формула 1 тим на Мидланд представи официално болида си за сезон 2006 MF1 Toyota M16.Това стана на бляскаво тържество на пистата"Силвърстоун"в Англия в петък.Двигателите на отбора ще се доставят от Тойота, а цветовете на новия болид са в червено, сиво и бяло.



Валентино Роси ще прави още тестове с Ферари



Шампионът в клас Мото Гран При на световният шампионат по мотоциклетизъм Валентино Роси ще направи още тестове с отбора от Формула 1 Ферари в следващите няколко месеца



Мидленд представи болида за новия сезон


Изображение
Изображение

Новакът във Формула 1 – Мидленд Рейсинг представи официално болида за новия сезон. Презентацията се състоя днес на пистата “Силвърстоун” в Англия.. За първи път в 56-годишната история на Формула 1, ще има отбор, сътезаващ се под руски флаг. Пилоти на руския тим през 2006 година ще бъдат холандецът Кристиан Албертс и португалецът Тиаго Монтейро. Тимът ще разполага и с четирима тест-пилоти. Това са германците Маркус Винкелхок и Адриан Сутил, швейцарецът Джорджо Мондини и руснакът Роман Русинов. Автомобилите на Мидленд ще бъдат с двигатели на Тойота, а цветовете на тима са сребристо сиво, червено и бяло.
“Форсирахме осъществяването на плановете ни и се присъединихме към Формула 1 година по-рано. Трябваше да преодолеем редица трудности, но така е по-увлекателно. Целта ни през този сезон е да се утвърдим в шампионата и да демонстрираме прогрес. Сигурен съм, че тандемът Албертс – Монтейро ще бъде конкурентноспособен и ще постигне високи резултати”, заяви изпълнителният директор на Мидленд Колин Колс.
До сега своите автомобили за сезон 2006 представиха тимовете на Тойота, БМВ-Заубер, Ферари, Хонда, Уилямс и Рено




Монтоя: "Няма да чакам Рон Денис.....


Колумбийският пилот Хуан Пабло Монтоя от отбора на Макларън-Мерцедес от Формула 1 обяви, че няма да чака до последния момент ръководството да му предложи нов договор.
Договорът на Монтоя с Макларън е до края на този сезон, но слуховете упорито пращат световния шампион Фернандо Алонсо при "сребърните стрели" от 2007 година. Това означава, че или Монтоя, или финландецът Кими Райконен трябва да си търсят нови отбори.

Невъздържаният нрав на латиноамериканеца веднага се прояви и в личен разговор с шефа на тима Рон Денис той заяви, че няма никакво намерение други да решават бъдещето му.

В стария договор на Монтоя имаше опция за удължаване с още два сезона, но предложението трябваше да бъде направено до 31-ви декември 2005 година. Денис не даде никакви признаци, че започва преговори и пилотът веднага каза, че започва да си търси нов екип.




Супер Агури правят първи тестове на Свети Валентин


Най-новият отбор във Формула 1 Супер Агури ще направи първите тестове на болида си за новия сезон на 14 февруари, когато се празнува денят на влюбените - Свети Валентин. Според непотвърдена информация зад волана ще бъде бившият пилот на БАР Хонда Такума Сато. Тестовете ще бъдат проведени на английската писта Силвърстоун, след което отбора ще се премести на пистата в Каталуня, където ще продължат тестовете на колата



Алекс Вурц няма търпение да се качи в новия болид



Тест-пилотът на отбора от Формула 1 Уилямс Алекс Вурц изрази нетърпението си да се качи зад волана на новия болид на отбора FW28 другата седмица. През изминалите дни Вурц направи множество тестове на пистата във Валенсияно със стария модел на Уилямс FW27C.
“През миналата седмица имах два много интересни дни, в които успях да потвърдя проблемите, към които трябва да се фокусираме. Досега работихме върху електрониката на колата, но всичко това беше върху старата кола. Сега нямам търпение да подкарам новата и да започна да работя над нея”, заяви австриецът.




Монтоя: Новият болид става все по-добър


Въпреки някои проблеми с двигеталя, новият болид на Макларън става все по-добър", заяви колумбийският пилот Хуан Пабло Монтоя.
Той прекара три дни в тестове на "MP4-21" на пистата в Херес като наблегна на дълги сесии за проверка на издръжливостта на двигателя.
В петък машината не понесе натоварванията, имаше и проблеми с хидравликата.
"Километрите, които навъртаме, ни позволяват да завършим някои ключови програми с болида и очаквам да продължим тестовете и през следващата седмица", заяви пилотът.
"Колкото повече караме, толкова повече развиваме и усъвършенстваме болида и мога да кажа, че вършим наистина добра работа. Имахме някои технически проблеми, но тестовете са точно за да ги премахнем", каза Монтоя.




Тойота



Отборът на Тойота пък завърши тридневни тестове на пистата във Валенсия и концентрира работата си основно върху фините настройки на болида TF106 към новите гуми Бриджстоун. Отборът смени доставчика си в края на миналата година и сега прави тестове с всички различни модели на японския производител на гуми.
"Мисля, че свършихме доста добра работа през изминалите три дни. Колата се държеше изключително сигурно и това ни позволи да направим серия от тестове на гумите. Получихме интересни резултати, пробвахме нови модели и настройки за по-добра адаптация към Бриджстоун", каза главният инженер на отбора Дитер Гас.
"Следващата седмица на Херес ще сме с почти същата програма, но ще изследваме как да постигнем точната температура за оптималното представяне на гумите", допълни Гас.




Шумахер: Все още Рено са номер едно




Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер призна, че Рено отново имат най-бързата кола. Последните тестове се състояха на пистата край Валенсия (Исп) и всички отбори участваха с болидите за сезон 2006. Най-бърз бе Фернандо Алонсо, а съотборникът му Хайки Ковалайнен остана трети. "Напълно съм доволен от тестовете - сподели Шумахер в сайта на Ферари. - Като цяло Рено все още са най-бързи, но ние и Хонда сме плътно зад тях. Продължавам да бъда оптимист за предстоящия сезон." Германецът се изказа ласкаво и за представянето на Валентино Роси. "Продължавам да твърдя, че това момче има талант. Доброто впечатление, което ми направи при първите тестове, сега се потвърди с отлични времена." Роси продължава да тества за Ферари. В първия ден от новата седмица той остана пети в компанията на деветима пилоти от Формула 1.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Фев 2006, 2:01

Бразилия заменя Белгия в състезанията на Формула 1


След като стана ясно, че белгийската писта"Спа" ще бъде ремонтирана, кметът на Рио де Жанейро веднага предложи услугите на писта"Нилсон Пикет" да приеме пилотити и техните болиди.



Рио Де Жанейро готов да замести Спа в календара на Ф1



Бразилия. Кметът на Рио Де Жанейро Сезар Майа изрази готовност града да организира кръг от Формула 1, информират бразилските медии. Ръководството на Ф1 извади белгийската писта от календара и това дава надежди на кмета на Рио, че града може да заеме овакантеното място в календара. Ако ФИА приеме предложението в Бразилия ще има две състезания от календара на Ф1, като в момента в Сао Паоло също се организира “Гран При”. Пистата “Нелсон Пикет” в Рио приемаше “керванът” между 1981-1990 година. Още по темата»




Нови места заради Фернандо Алонсо



Организаторите на Гран При на Испания във Формула 1 са предприели мярката, заради великолепното представяне на местния любимец Алонсо, който стана световен шампион през миналия сезон.




Болидът на Торо Росо ще бъде единственият с 10 цилиндъра



Болидът на Скудерия Торо Росо за новия сезон във Формула 1 направи дебюта си на пистата в Херес в четвъртък.Витантонио Луици бе пилотът, който тества състезателния автомобил STR01. Противно на очакванията болидът не е модификация на RB1 на Ред Бул, нито пък на PS05 на Минарди.



Двигателят на Уилямс плаши конкурентите във Формула 1


Австралийският ас на Уилямс - Марк Уебър, заяви, че двигателят Косуърт, задвижващ болида му, е "дяволски добър".

Уилямс подписа с Косуърт за 2006 година, след като предишните им партньори от БМВ решиха да се състезават със самостоятелен отбор.

Отборът на сър Франк блестеше миналата седмица, като тест пилотът Александър Вурц оглави времената на пистата Херес. Много от конкурентите останаха впечатлени от представянето на новия болид FW28 и особено двигателя Косуърт. От Хонда дори признаха, че изостават по отношение на двигателите от Косуърт.

"Трябва да подобрим малко баланса на колата, но иначе тимът е свършил чудесна работа. Това е добра кола и досега нямам проблеми със скоростите, а двигателят е дяволски добър", заяви Марк Уебър пред Аутоспорт.

Изпълнителният директор Тим Роутсис пък заяви, че двигателят е един от най-добрите в сериите.

"Моето мнение е, че моторът не отстъпва много на който и да било, ако въобще отстъпва. Всичко ще стане ясно обаче в тренировките за първото състезание в Бахрейн".




Макларън най-бърз на тестовете на Херес



Педро де ла Роса бе най-бърз по време на тестовете на Херес вчера, използвайки хибриден болид на Макларън. На второ място само на 3 стотни след него остана управлявания от Фисикела болид на Рено.

Де ла Роса работеше върху развитието на гумите Мишелин и използваше V10 двигател, докато съотборникът му - Кими Райконен бе с подобрения V8. Финландецът записа една девето време въпреки, че по-рано през седмицата Монтоя имаше доста оптимистични резултати.

Фисикела пък бе възпрепятстван от проблем със задното крило, подобен на този, който тест пилота Хеики Ковалайнен имаше в сряда. Двамата пилоти трябваше да използват единственият здрав спойлер съвместно, редувайки се да излизат един по един на пистата.

Марк Вебер даде нови поводи за оптимизъм на Уилямс с третото си време, в същият ден в който от Хонда признаха, че двигателя Косуърт е вероятно най-мощният в шампионата. Представянето на Вебер е дори още по-впечатляващо, предвид факта, че той не използва новата подобрена скоростна кутия.

Дженсън Бътън бе единственият представител на Хонда на пистата, тъй като отбора вече подготвя багажа си за заминаване в Бахрейн, където другата седмица ще има серия от тестове. Британецът записа 4-то време фокусирайки се върху тестване на гумите.

БМВ имаше умерен повод за оптимизъм с 5-то и 6-то място съответно на Жак Вилньов и Ник Хайфелд. Единствения проблем за германците бе повреда в помпата за гориво на Хайфелд, което го принуди да приключи тестовете за деня.

Тойота имаше разочароващ ден, като Ярно Трули и Ралф Шумахер завършиха на 9-то и 10-то място. Това прави дори още по-очакван новия аеродинамичен пакет, който ще стартира с откриването на болида ТФ106.

В борбата на опашката Скудерия Торо Росо успя да вземе предимство пред Мидланд. На тестовете обаче отсъстваше абсолютният фаворит за последното място - Супер Агури.



Н Пилот Отбор Време Об.
1. Де ла Роса Макларън-Мерцедес (M) 1:17.451 123
2. Фисикела Рено (M) 1:17.479 76
3. Вебер Уилямс- Косуърт (B) 1:17.767 104
4. Бътън Хонда (M) 1:17.990 118
5. Вилньов БМВ- Заубер (M) 1:18.179 111
6. Хайфелд БМВ- Заубер (M) 1:18.278 63
7. Ковалайнен Рено (M) 1:18.542 45
8. Росберг Уилямс- Косуърт (B) 1:18.843 60
9. Райконен Макларън-Мерцедес (M) 1:18.929 40
10. Трули Тойота (B) 1:19.083 103
11. Р.Шумахер Тойота (B) 1:19.320 107
12. Люци Торо-Росо Косуърт (B) 1:19.394 79
13. Алберц Мидланд- Тойота (B) 1:20.685 90
14. Монтейро Мидланд- Тойота (B) 1:20.922 63

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Фев 2006, 0:42

Отборът на Макларън от Формула 1 показа болидите си, боядисани с цветовете за новия сезон. Впечатляващите автомобили спряха дъха не само на публиката, но и на самите пилоти.

"Леле. Колко красива кола. Разбира се, тествал съм MP4-21, много при това, но да видиш болида по този начин е нещо съвсем различно", възкликна Хуан Пабло Монтоя.

"Виждал съм илюстрации на новия дизайн, но те не дават ни най-малка идея за истинския ефект. Определено ще създава фурор по пистите. Ако успеем да направим колата толкова бърза, колкото изглежда, значи сме добре", каза Кими Райконен.

Дизайнът е почти изцяло нов, както и самият болид. Цветовете са запазени, отново доминират черното, сребристото и ярко червените линии от времето, когато спонсор беше марката цигари "Уест", но сега на колата е изписано името на уискито "Джони Уокър".

Първото истинско изпитание за новия МР4-21 е на 12-ти март, когато сезонът започва с Гран При на Бахрейн.



Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Фев 2006, 14:16

Рено обеща пълна подкрепа за Алонсо


Ръководството на тима от Формула 1 Рено обеща пълна подкрепа на настоящия световен шампион Фернандо Алонсо в борбата за нова световна титла, въпреки че испанецът напуска в края на сезон 2006.
“Ние сме сериозен отбор и въпреки всичко Алонсо е при нас още един сезон така, че ще има пълната подкрепа от нас, както и съотборника му Джанкарло Фисикела”, заяви техническият директор на французите Боб Бел.
Въпреки това обещание Алонсо изрази притесненията си, че шефовете на тима няма да му помагат на 100 % в борбата за титлата през новия сезон.
“В ситуацията, в която се намирам не очаквам да получавам същата информация като Фисикела, защото от Рено ще се страхуват да не отнеса нещо от тях в Макларън”, сподели пред испанските медии Фернандо Алонсо.




ФИА поставя ултиматум на тимовете от Формула 1



Ръководството на ФИА в лицето на Макс Мозли постави ултиматум на отборите от Формула 1 да подпишат в следващите 3 месеца споразумение за намаляване на разходите на тимовете или ще бъдат заплашени от застрашени от изваждане от състезанията през следващите сезони. Това предупреждение бе отправено към Рено, Тойота, Макларън-Мерцедес и БАР-Хонда, след като останалите отбори вече одобриха предложението и се подписаха под него.
“Решен съм този договор да стане реалност, защото силно вярвам, че парите във Формула 1 трябва да бъдат ограничени, за да могат и по-малките отбори да се развиват. Не можем да накараме отборите да подпишат насила, но има голяма вероятност, който не е съгласен да бъде изваден от Формула 1”, заяви Мозли.

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook