малко Ф1 новинки 2

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

малко Ф1 новинки 2

Мнение от Гост » 29 Ное 2005, 3:31

собственика на формулата чичко бърни и една немска банка са продали правата на състезанието на една финансова група .. преди малко го чух по ройтерс а тя пък го чула от някакъв друг източник които иска да е невидим (та ивка ако е проблем кои е тои подрипай им на тех не на мен ;) )
до момента тая финансова група е била собственик на 50 % ся вече е на 75 % а чичко бърни си запазва само 25 %

и другото важно което чух по ройтерс е че петролната компания Петронас ще е главния спонсор на нашия така много обичан концерн БМВ в така любимата ни формула 1 ... това ще продължи има нема 1 мандат на правителството

п.с. ифка и преди да почнеш пак да ми подскачаш само да попитам ... http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24912 тея тука наши герои дали сами са си го измислили или са копи пасте ? а не им скачаш на тех така ... не искам да намекна че май съм ти антипатичен и както каза бат ти сенчо не издребняваЙ ... само едно не ми е ясно за вас няма ли ЖЕНИ ? та само се заяждате с некои които се опитва да прай нещо полезно ... имам чуството че имате нужда от голямо разтоварване на цялото това напрежение .. така че ти казах ако ше се прайш на мъшкар карай наред като го видя това имаш пълното право да ми се караш ... а не по избор на редактора ;) иначе сичко е обречено на провал :idea:

п.с.2 как беше лафа за рибата миризмата и главата ....

п.с.3 да ти показвам ли сички темо от днес които нямат източник или няма нужда и сам мисля че си ги видел отдавна ама ти е през ... не че искам нещо да ти намекна пак де ... ако пък не си ги видел бих ти казал само едно .. спишш момче спиш ...

п.с.4 източник агенция Фокус Мокус барбарокус .. редакция бам-бам :!:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 29 Ное 2005, 13:43

Флавио Бриаторе смята, че новите правила облагодетелстват Рено

След като отборите се съгласиха да върнат смяната на гуми по време на състезанията, специалистите във Формула 1, коментират че това ще е от полза за Ферари и Бриджстоун, които изоставаха значително от конкурентите си, ползващи гуми Мишлен.
Въпреки това, босът на Рено - Флавио Бриаторо, смята, че промяната е направена за доброто на спорта и че тя няма да облагодетелства скудерията, а по-скоро ще бъде от полза за неговия отбор.
"Въпреки че спечелихме, имахме смелоста да подкрепим промените", заяви Бриаторе пред Гадзета дело Спорт. "Направихме го за доброто на Формула 1, но в интерес на истината очакваме да се възползваме по-добре от основните си конкуренти от Макларън, тъй като през този сезон те използваха по-добре меките смеси на Мишлен от нас".
"Не мисля обаче, че промените ще дадат предимство на Бриджстоун, тъй като Ферари и Тойота не си сътрудничат заради стари шпионски скандали, докато отборите, които се състезаваме с Мишлен, се съгласихме да обменяме информация".
Бриаторе се изказа критично относно цялостната полза на новите правила и каза, че той би бил далеч по-радикален.
"Ф1 продължава да бъде стерилна. Казахме на техниците да измислят промени, осигуряващи повече изпреварвания, но засега те не са предложили нищо. Очевидно не са чак такива гении. Ако бях аз, щях да давам точки в квалификацията и да обърна стартовата решетка за състезанието на обратно".
Същевременно италианецът се исказа скептично относно перспективите на Ейдриан Нюй в Ред Бул. Бившият главен дизайнер на Макларън премина в Ред Бул в края на този сезон и е амбициран да изведе средняшкият отбор до върха.
Бриаторе обаче смята, че Ред Бул нямат сериозни намерения във Формула 1 и собственикът им, австрийският милиардер и собственик на енергийната напитка - Дитрих Матешиц, е купил отбора по-скоро за развлечение.
"Той е богат човек, който е решил да се позабавлява. А относно Нюй - искате ли да се обзаложим, че няма да спечели нищо в Ред Бул? Добре, че хората правят грешки, иначе щеше да е трудно да се побеждава".



Взеха книжката на Фисикела

Джанкарло Фисикела остана без книжка

Италианският пилот Джанкарло Фисикела останал без книжка, заради превишена скорост, според италианската информационна агенция АНСА.
Звездата на Рено е бил спрян в предградие на Рим от полицията рано в неделя, след като е бил засечен да кара със 148 км/ч, при ограничение от 60 км/ч.
Инцидента идва в доста неподходящ момент, меко казано, след като Фисикела написа специална статия на челната страница на Гадзета дело Спорт миналата седмица, в която предупреждава младежите за опасностите от уличните състезания, при едно от които е загинал 16 годишен младеж.
Италианецът обяснил че бързал да се прибере защото 5 годишният му син бил болен, но поел пълна отговорност за случая.
"Бързах за вкъщи, защото гледачката се обади да каже, че синът ми има силна треска. Извинявам се и съм готов да си платя. Знам, че направих грешка. Въпреки това, моята позиция относно безопасноста по пътищата остава непроменена", завърши Джанкарло.


източник: ввв.дир.бг

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 29 Ное 2005, 14:41

Ти правиш ли разлика между това да не напишеш източник и това да заявиш, че ти си превел и написал нещо? Ама айде, за да не разваляме и тази ти тема от сега нататък да си пишем и двамата на ICQ или L.S.
Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 29 Ное 2005, 15:48

а да ... айде да не ми усираш пак темата прояви разбиране най после и земи излезни навън и се разходи малко ... и не искам да си пишем имам си гадже ... аз просто питах що само на мен ми праиш забележка а другите могат да минат щото има доста теми преди мойта които си драскат и нема никфи източници

п.с. ако не си ме разбрал (явно е така) ... искам да ти кажа в прав текст видел сам че има много теми без източници и сам си писал и аз като тех ... така че ... а иначе ако искаш да ме превъзпитаваш изпуснал си ми първите 7 ся вече нема смисал така че седни си на гъза ако не искаш да си пишем безмислениици :idea:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 29 Ное 2005, 22:54

Тя темата вече е осрана от факта, че ника ти присъства вътре сещаш ли се. Едно време си мислех, че поговорката "Ти му говориш, оно рупа ли рупа" е само шега, но вече знам, че е истина. Айде като заидваш на ЕКО-то ми кажи. Ще седнем и ще ти го обаясня в очите за какво става дума. Вземи си и гаджето ако искаш.
Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 30 Ное 2005, 2:07

сега бате да ти кажа защо я усра и тая ... и оно ше си рупа докато и оно другото само си рупа а не обяснява и ти казах грам неа да си зема поука и шет си продължавам кат тебе и няма кфо да ти се обяснявам като на мацка зададох симпъл куесчан ама май не ти изнася
ок искаш ред имаш го само ЧЕ ... къде е забележката към сичките други като мен и преди мен ... така че докато само си рупаш с мен и се праиш че вършиш работа нема да стане почни да рупаш и по другите и може да се опраи сичко ... вдена ли ся къде е проблема ? (не че те обижам ама малоумен щеше да ме разбере какво се опитвам да ти кажа )

п.с. да се надявам тоя път си ме разбрал че вече не знам на какъв език да ти го кажа за да ми отговориш


п.с. айде стига си рупал само че аз иам мнения да трупам та да свърша малко работа


Революционни правила във Формула 1 от 2007 година

Горе: новото крило. Долу: въздушният поток преди и след въвеждане на крилото. снимки: FIA

След като обяви плановете си за новите правила през следващият сезон, ФИА гласи нови революционни промени за 2007 година. Основното нововъведение ще бъде специалното задно крило, улесняващо значително изпреварванията.

Проучване на ФИА ясно показа, че огромното мнозинство от фенове ( 94%) желае да наблюдава повече изпреварвания. Това се случва във време, в което изпреварванията във Формула1 стават все по-трудни.

Повечето подобрения в аеродинамиката на болидите се правят в така наречените условия на "чист въздух", който не е разсеян от задното крило на караща отпред кола. В условията на състезание обаче, когато колите се преследват на минимална дистанция, крилото на първият болид значително намалява аеродинамичното представяне на каращият зад него. Това прави изпреварваният изключително трудни, а понякога и невъзможни.

В резултат на това, колкото по-добра е аеродинамиката на определен болид , толкова по-лош е ефекта когато той е зад друга кола и толкова по-голяма е неговата загуба.

За да улесни изпреварванията ФИА стартира програма за проучване на възможностите да се подобри аеродинамичното прдставяне на болид, каращ в "сянката" на друг болид. Целта е да се направят промени във формата на колата, които да въведат крило, зад което преследващият автомобил да генерира по-голяма прилепяща сила и намаленo съпротивление.
Проучванията на екипа на ФИА, извършени заедно със стратегическите си партньори от АМД доведоха до създаването на централно крило генериращо слизащ въздушен поток (Centreline Downwash Generating Wing). То ще бъде представено на специална среща днес в Лондон.


Намеренията са това крило, в комбинация с по-широките колела и гладките гуми, да формират основната част от техническите правила за 2008 година. С подкрепата и сътрудничеството на тимовете е възможно въвеждането на тези промени да стане още пред 2007г.

По този повод президентът на ФИА Макс Мозли заяви:

"Това ново проучване е важно за бъдещето на Формула 1. С въвеждане на това крило, ние ще дадем на феновете на моторните спортове точно това, което поискаха: каране колело до колело и много повече изпреварвания"
"Надяваме се тимовете да ни сътрудничат в оптимизирането на тази радикално нова промяна така, че аеродинамичните подобрения да се въведат във Формула 1 още през 2007 година, вместо да се налага да чакаме до 2008" допълни Мозли.

По-рано през този месец ФИА вече обяви намеренията си за промени в правилата за сезон 2006. Те включват промени във формата на квалификациите, както и позволяване смяната на гуми по време на състезанията.


Източник :
дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге :winky:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 30 Ное 2005, 13:15

Дженсън Бътън отстъпи водещия номер на Баричело

Дженсън Бътън направи жест към новия си съотборник Баричело


Пилотът на Хонда Дженсън Бътън отстъпи номера си на новопристигналия негов съотборник Рубенс Баричело. Въпреки, че Бътън е водещият пилот в отбора и по право трябва да получи болида с номер 11, той направи жест към дошлия от Ферари бразилез, понеже това било щастливото му число.

"Нямам претенции към нито един номер, като изключим номер 1 разбира се, който бих носил с огромна гордост когато постигна мечтата си да стана световен шампион. Но в момента знам колко специален е номер 11 за Рубенс и мисля, че е хубаво да направя този жест".

"Имаме достатъчно поводи за съперничество на пистата, няма нужда да сме конкуренти извън нея. Ние вече сме добри приятели с него и очакваме с нетърпение да бъдем и съотборници. Надявам се само номера да не бъде прекалено късметлийски за него", заяви Бътън.

С номер 11 Баричело е спечелил всичките си титли в картинга, с него записал първото си участие във Формула 1, както и е постигнал първата си победа в Ф1.

Междувременно Бътън отхвърли критиките към себе си, породени от 100 - те участия във Формула 1 без да постигне нито една победа, както и обвиненията че е плейбой.

"Нито един от съотборниците ми, карали със същият болид като мен, не е постигал победа. Говорим за Ралф Шумахер,Жак Вилньов, Ярно Трули, Джанкарло Фисикела и Токума Сато. А това са добри пилоти, нали? И повечето записаха победи, след като преминаха в други отбори", направи анализ на ситуацията си в отбора Бътън.

"Хората мислят, че съм прекалено голям плейбой. Но ако аз само ям, спя и дишам с автомобилните състезания, това би влошило представянето ми. Като всеки друг човек имам нужда да се отпусна. Но това въобще не е в мащабите, в които бива представено по медиите".

Британецът има големи очаквания за този сезон, след като японците от Хонда демонстрираха, колко сериозни намерения във Формула 1 имат, като изкупиха напълно собственоста на отбора от БАР. В следствие на това Бътън промени решението си да премине в Уилямс, с който имаше договор и се наложи да заплати огромна неустойка на сър Франк.

"Може да казват, че направих много скъпа грешка, но тя ще си струва, ако стана световен шампион.Сега, след като Хонда поеха отбора, вярвам, че ще имаме много сериозен пакет през този сезон. Уверен съм, че ще сме между основните претенденти", завърши Бътън.



От догодина променят името на Формула 1

От догодина Кока-Кола ще навлезе масирано във Формула1


От 2006 година световният шампионат във Ф1 може да носи официално името "Кола-Кола Формула 1". Това ще е първият случай в 50- годишната история на Формула 1, в който името на сериите ще бъде продадено.

Според германския вестник Билд, собственикът на Ф1 Бърни Екълстън ще приеме предложението на американския гигант, което е на стойност 130 милиона евро. Много отбори бяха близо до споразумение с концерна от Атланта в миналото, но до договор така и не се стигаше. Очаква се сега финансовата лисица Бърни да успее да вкара свежи пари в шампионата.

Причина за тази стъпка е икономическата криза, която притиска отборите. В търсене на още източници на приходи, Бърни закара шампионата в нови маркетингови полета като Бахрейн, Китай и Турция.

Подобен ход ще засили позициите на собственика на мажоритарния дял от Формула 1 пред автомобилните компании, които все по-сериозно навлизат в спорта и дори заплашват със създаване на собствен шампионат. От тази година Хонда става едноличен собственик на Бар, Заубер продаде екипа си на БМВ, а Минарди ще се превърне във "младежки" отбор на Ред Бул.



Източник: дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Дек 2005, 2:14

Бразилският пилот от Формула 1 Рикардо Зонта подписа снощи нов едногодишен контракт с тима на Тойота, съобщава Ройтерс. Така и през идния сезон 2006/2007 той отново ще изпълнява ролята на тест пилот.

Източник : Топспорт :winky: :mhihi:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Дек 2005, 15:28

Алонсо с ново гадже

Алонсо си хареса певицата Ракел Розарио


Световният шампион Фернандо Алонсо ще започне новият сезон с ново гадже. Според медиите в Испания, 24 годишният пилот на Рено излиза със сънародничката си Ракел Розарио, вокалистка на групата "Ел суено де Морфео" (сънят на Морфео).

"Двойката често е засичана заедно в Овиедо", се казва в публикация на испанското списание "Think Spain".

Алонсо се раздели с бившата си приятелка, Каролина Коста, през Август. От тогава той нямаше нито една победа и едва в последното състезание, когато вече си бе осигурил титлата, спечели за Гран При на Китай.

Новата си любов, Алонсо срещнал миналия месец на събитие в Мадрид, на което нейната група е свирила в чест на шампионската му титла. Явно бандата и е била ангажирана по "негова покана".

Източник : дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Дек 2005, 14:18

Отборите от Формула 1 готови за новата година

Бившият световен шампион Жак Вилньов от Канада ще кара във Формула 1 за отбора на БМВ-Заубер през 2006 година, обявиха от германския тим.Вилньов, чийто баща е пилотът от миналото на Ф1 Жил Вилньов, ще е в екип с Ник Хайдфелд.



Нико Росберг ще е втори пилот на Уилямс за 2006


Нико Росберг ще се състезава за Уилямс през следващия сезон, след като е подписал дългосрочен контракт с английският отбор, съобщи АтласФ1.

20 годишният син на Световния Шампион за 1982 Кеке Росберг ще партнира на Австралиеца Марк Вебер. Интересното е, че макар Кеке Росберг да е финландец, синът му е роден в Германия и се състезава под немски флаг.

“Вярвам, че аз съм само един от многото хора във Формула 1, които са истински развълнувани от възможностите на Нико Росберг,” заяви шефа на отбора Франк Уилямс.

“Имайки предвид колко е внимателен съм доволен, че той допринесе за историята на Формула 1 и подписа с нас за следващият сезон.”

Назначаването на Росберг като най-млад пилот на стартовата решетка, последва след решението на британеца Джейсън Бътън да откупи контракта си с Уилямс за да може да остане в БАР- Хонда.

Обявлението прекрати надеждите на бразилеца Антонио Пицония, който заместваше Германеца Ник Хайлдфелд за последните 5 състезания през миналият сезон. Хайлдфелд ще се състезава за новия отбор на БМВ през следващата година.

Росберг който ще бъде първият син на световен шампион във Формула 1 след отеглянето на Деймън Хил през 1999, спечели встъпителните GP2 поддържащи серии този сезон.

Вече най-младият човек сядал зад волана на болид от Формула 1 тествайки Уилямс още на 17 годишна възраст през 2002 година, Росберг ще е четвъртият Германски пилот с потвърден контракт за сезона през 2006 година.

Франк Уилямс заяви че го е избрал поради няколко причини, не на последно място от които неговите състезателни умения.

“Неговият вроден талант в болида е равен на интелигентноста му извън него, демонстриран от дълбоките му технически познания и комуникация на информация през последните месеци, които той прекара като тест пилот,”

“Въпреки младостта си, неговият богат опит е огледало на ранният старт направен от някои негови колеги във Формула 1. Удивително е, че до 20 годишна възраст Нико е записал повече състезания отколкото неговия баща... през цялата си кариера.”

Финландеца Кеке Росберг спечели шампионата именно с Уилямс, въпреки че имаше само една победа за сезона. Той се оттегли през 1986 с 5 победи от 114 старта.

Росберг джуниър ще стартира новите си задължения в тима през зимните тестове с дебюта на новия двигател Косуърт V8. Изпитанията са насрочени за 29 Ноември в Барселона.

Източник : дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 03 Дек 2005, 1:29

Големите плашат Ф1 с напускане

Големите автомобилни производители във Формула 1 са решени да стартират собствен шампионат през 2008, ако до няколко седмици не се разберат със собствениците на сериите за разпределението на приходите. В асоциацията GPMA (Grand Prix Manifacturers Association) влизат БМВ, Мерцедес, Тойота, Рено и Хонда. Те представляват половината от отборите в решетката.
"Ако не постигнем компромис за по-справедливо разпределение на парите, се махаме. Не можем повече да чакаме, защото ще ни трябва време да се организираме, да сключим договори с пистите и куп други неща", сподели шефът за Формула 1 в Рено Патрик Фор. Според него в момента отборите са в ситуацията на актьори, които трябва да си плащат, за да участват във филм. Смяната на собствеността върху Формула 1 по никакъв начин не засяга GPMA. Миналата седмица Бърни Екълстън и баварската банка Байерн ЛБ продадоха дяловете си на инвестиционна групировка за $ 1 млрд. "И какво от това? В последните 3 години Бърни продаде 3 пъти Формула 1. Не мога да си обясня как продава вече продадено нещо", допълни Фор.



ФИА обяви отборите и пилотите във Формула 1 за 2006 г.






Международната автомобилна асоциация - ФИА, обяви списъка с отбори и пилоти, които ще се състезават в шампионата за 2006 година.

В списъка не е включен предложения от Агури Сузуки отбор, както и не са назовани официалните спонсори на Макларън и Уилямс.

Вторият пилот на БМВ не е назован, но се очаква това да бъде Жак Вилньов. Той има договор с Заубер, който бе купен от БМВ и германците още не са решили дали да оставят канадеца или да му платят неустойка.

Вторият отбор на Ред Бул - Скудерия Торо Росо (бившият Минарди), също не е назовал пилотите си, но вероятно това ще бъдат Витантонио Люци и Скот Спийд.

Лист на участниците в шампионата на Формула 1 за 2006 г.

Майлд Севън Рено
1 Фернандо Алонсо
2 Джанкарло Фисикела

Макларън Мерцедес
3 Кими Райконен
4 Хуан-Пабло Монтоя

Скудерия Ферари Малборо
5 Михаел Шумахер
6 Фелипе Маса

Панасоник Тойота Рейсинг
7 Ралф Шумахер
8 Ярно Трули

Уилямс Ф1 Тийм
9 Марк Уебър
10 Нико Росберг

Луки Страйк Хонда Рейсинг Ф1 Тийм
11 Рубенс Баричело
12 Дженсън Бътън

Ред Бул Рейсинг
14 Дейвид Култарт
15 Кристиян Клийн

БМВ Заубер Ф1 Тийм
16 Ник Хайфелд
17 Не е обявен

МФ1 Рейсинг
18 Тиаго Монтейро
19 Кристиян Албертс

Скудериа Торо Росо
20 Не е обявен
21 Не е обявен


Източник : дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Дек 2005, 2:34

Хакинен: Кими няма да има проблеми с Алонсо през новия сезон


Бившият пилот от Формула 1 Мика Хакинен, който е и последният състезател на Макларън с титлата от шампионата, заяви, че твърдо поддържа сънародника си Кими Райконен в борбата му за трофея.Макар последният да отстъпи в директния сблъсък с испанеца Фернандо Алонсо през изминалия сезон, Хакинен е убеден, че през новия той ще вземе достоен реванш от конкурента си.


Източник: дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 04 Дек 2005, 2:58

Много си оригинален, кат маратонки NAIK :)
Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 05 Дек 2005, 2:54

напрай се че некои те вика отвънка и излезни да изпуснеш напрежението ако не иди на лъвов мост и кажи да го пишат на мойта сметка ;)

п.с. и ако искаш толко да скачаш на некои секи ден има доста интересни теми и вместо да ръсиш тука простотии земи им се скарай малко нали за тфа имаш тея права .... желателно е да не ми отговаряш за да не усереш пак темата и асенчо да я заключи .. сега сичко е в правилата значи седи си мирен на газ0 :!:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 05 Дек 2005, 13:39

Кими Райконен е пилот на 2005 година според британското списание “Аутоспорт” :bowdown: :bowdown: :bowdown:


Финландският пилот на Макларън Мерцедес Кими Райконен бе обявен за пилот на годината в анкетата на авторитетното английско списание “Аутоспорт”. Финландецът, който остана втори във Формула 1 на 21 т. след Фернандо Алонсо (Исп) с Рено, получи наградата си от Найджъл Менсъл, световен шампион за 1992 г Алонсо и Райконен спечелиха по 7 победи през 2005 г.

Източник: дабалюдабалюдабалюточкадирточкабеге

Следваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook