малко Ф1 новинки

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

малко Ф1 новинки

Мнение от Гост » 05 Ное 2005, 1:30

Oтборът на Уилямс почти сигурно ще сключи контракт с Тойота за доставчик на двигатели от 2007 година. Както е известно, догодина пилотите на Сър Франк Уилямс ще карат с двигатели на Косуърт. По-рано този сезон германския концерн БМВ напусна англичаните и купи тима на Заубер, за да се състезава самостоятелно във Формула 1. От екипа на Уилямс бяха принудени да подпишат договор с независимата малка британска компания Косуърт, след като отказаха да плащат на БМВ огромните суми пари за двигатели поискани от баварците. Според медиите на Острова договорът между Уилямс и японците ще бъде подписан в най-скоро време. Според запознати фактът, че Уилямс и Тойота сключиха едновременно нов договор за доставчик на гуми с Бриджстоун и изоставиха Мишлен не е случаен. Очаква се в следващите седмици да има повече яснота относно този проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 05 Ное 2005, 20:54

Завърна се Ф1 новинаря :wave: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Ное 2005, 3:30

Магистратите в Италия насрочиха дата за делото на двамата механици на Тойота обвинени в промишлен шпионаж. Те ще бъдат изправени пред съда в Модена на 28 април 2006 година. Както е известно през 2003 година двама от механиците на японския тим бяха уволнени от екипа, след като италианците от Ферари обвиниха бившите си служители, че са откраднали секретна информация от базата на тима в Маранело. Тогава според Ферари автомобилът на Тойота за 2003 г - TF103 е приличал изключително много на шампионския болид на “черните кончета” от 2002 година. Действително през 2003 година в аеродинамично отношение в колата на Тойота нямаше почти никакви разлики от тази на Ферари от предишния сезон. За сега не е ясно как ще се развие делото, но някои специалисти очакват дълги години затвор за провинилите се механици.


Дизайнерът на Макларън Ейдриън Нюи преминава в Ред Бул, след като договорът му със Сребърните стрели изтече през януари 2006 г.
Нюй е един от най-добрите специалисти по аеродинамика в съвременната история на Формула 1. Преди да премине в Макларън и да постигне небивал успех с Мика Хакинен и Кими Райконен, през 90-те години печели шампионата с отбора на Уилямс.
Съществуваха предположения, че Нюй може да се върне отново в отбора на сър Франк, изглежда обаче предложението от Ред Бул е било доста убедително.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Ное 2005, 1:35

Нова телевизия взима Формула 1
Програмната директорка Ева Кирилова преговаря в Париж


Нова телевизия иска правата за излъчване на състезанията от Формула 1 през следващия сезон. От медията отказаха коментар, но стана ясно, че програмната директорка Ева Кирилова е в Париж, където преговаря именно по този въпрос.
- Не мога да кажа нищо в момента, защото разговорите още не са завършили - лаконична бе самата Кирилова.
Досега българските фенове гледаха състезанията по Ринг тв. Телевизията купи пакета за 350 000 евро съвместно с ITV, като стартовете се излъчваха на запис по Ринг тв и директно по ITV. Преди 3 години bTV също проявяваше интерес към Ф1, но се отказа.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 16 Ное 2005, 1:35

Контузията на седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер не е сериозна, съобщиха от пресслужбата на Ферари. Както е известно пилотът на "черните кончета" контузи десния си глезен по време на приятелски футболен мач в Швейцария миналата седмица. “Михаел се намира в отлично състояние, заяви един от говорителите на Ферари.- В момента той е в своя дом в Швейцария и си почива от дългия и напрегнат сезон. Няма нищо вярно в информацията, че Шумахер ще трябва да се възстановява два месеца”, завърши той. Междувременно мениджърът на “пилето” Вили Вебер сподели пред германското издание “Ауто Билд”, че е впечатлен от спокойствието на Шумахер. “Михаел тренира всеки ден във фитнеса, заяви Вебер.- Този сезон не беше от най-лесните за него. Той обаче е изключително спокоен и вярва, че много скоро отново ще започне да побеждава по пистите във Формула 1”, допълни германецът.

Световният шампион по мотоциклетизъм в клас Мото ГП Валентино Роси направи нови тестове с автомобил на Ферари. За втори път тази година, след изпитанията през август италианския тим покани сънародника си да управлява кола от Формула 1. Този път тестовете се проведоха в Италия на пистите на Ферари в Мугело и Фиорано. Роси седна зад волана на болида на “черните кончета” от 2004 година - F2004. Във Фиорано Валентино завъртя общо 40 обиколки, като най-бързия му тур беше с време 59,21 секунди. За сравнение най-бързата обиколка на седемкратния световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер е с време 55,99 секунди.

Отборът от Формула 1 Тойота подписа договор с Бриджстоун за доставка на гуми през следващите три години, съобщиха от японския тим. Както е известно през последните няколко сезона Тойота разчиташе на гумите на френския производител Мишлен. "Изключително много съм доволен от постигнатото споразумение, заяви днес шефът на Тойота мотоспорт Сутоми Томита.- Сигурен съм, че през следващите години с помощта на нашите партньори от Бриджстоун ще постигнем много успехи във Формула 1. Нашата цел е да станем световни шампиони и се надявам това да стане с възможно най-скоро. Вярваме, че гумите на Бриджстоун ще паснат идеално на специфичните особености на автомобила на Тойота”, завърши японецът.
Първите официални тестове на новите гуми на Бриджстоун ще се състоят на 29 ноември на пистата “Каталуня” в Испания.

Световният шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо ще направи първи тестове на пистата “Херес” в Испания на 16 декември, съобщи спортният всекидневник “Марка”. Пилотът на Рено ще тренира със стария болид чак до януари. Целта на тестовете е да се изпробват гумите на колата.


Мениджърът на братя Шумахер Вили Вебер заяви за германското списание “Шпорт Билд”, че пилотът на Тойота Ралф Шумахер е прекалено чувствителен и това му пречи да покаже на какво е способен по пистите на Формула 1. Както е известно този сезон германецът имаше по-слаби резултати в почти всички състезания от съотборникът си Ярно Трули. “Ралф е прекалено чувствителна личност, заяви Вебер.- В зависимост от това как хората се отнасят с него, той си променя настроението във всеки един момент. Това му пречи изключително много във Формула 1. Когато беше в тима на Франк Уилямс не му беше никак леко, сега в Тойота се получава същото. Според мен катастрофата в Индианаполис не повлия особено много на представянето му, но все пак имаше някакво въздействие върху психиката му. Все пак той се блъсна в бетонната стена с повече от 300 км/ч”, допълни той.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Ное 2005, 2:39

Съдът в Милано заплаши с големи глоби организаторите на пистата “Монца”. Магистратите в Италия искат шумът от трасето да бъде намален. Според тях това може да стане с изграждането на специална конструкция около пистата. Инициативният комитет на местните жители се оплака в съда, че звуците които идват от двигателите на автомобилите е нетърпим и нарушава спокойствието им. Според медиите на Апенините съществува възможност през 2006-та година Гран При на Италия от шампионата на Формула 1 да не се състои ако тези проблеми не бъдат разрешени в най-скоро време. Както е известно на легендарната писта “Монца” през цялата календарна година се провеждат и много други състезания. “Винаги сме се съобразявали с исканията на местните жители и със законите на Италия, заяви директорът на “Монца” Джорджио Бегела. – Ако се стигне до ново решение ще го приемем без никакви протести от наша страна. Този уикенд на "Монца" отново ще се проведе състезание. Сигурен съм, че няма да имаме проблеми с никого”, допълни италианецът.

Пилотът на Уилямс-Косуърт Марк Вебер призна, че е доволен от промяната в правилата за двигателите във Формула 1. Както е известно през следващият сезон двигателите в най-авторитетния автомобилен спорт в света ще бъдат с обем 2,4 литра V-образни 8-цилиндрови мотори. Вебер вярва, че скоростта във Формула 1 ще намалее, а от там автомобилите във формулата ще станат по-сигурни. “Сигурен съм, че още по време на първите състезания пилотите ще почувстват колите много по-бавни, заяви Вебер.- Наистина моторите V10 звучат по-приятно, но ще трябва да свикваме бързо с новите правила. Напоследък болидите във Формула 1 започнаха да стават много бързи, особено на писти като Монца. Трябваше ФИА да направи нещо. Сега колите ще са по-бавни и това е добре за сигурността на пилотите”, допълни австралиецът.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 19 Ное 2005, 1:20

Кариерата на бившият световен шампион във Формула 1 от 1997 година Жак Вилноьв е поставена под въпрос, съобщават медиите на Острова. Както е известно Вилньов има договор да се състезава за Заубер и през 2006-та година, но новите собственици от БМВ Мотоспорт най-вероятно няма да разчитат на услугите му. Те вече регистрираха във ФИА по-рано тази седмица новото име на тима “БМВ Заубер Формула 1”. Ако Жак не остане в екипа на баварците, германският концерн ще трябва да заплати на канадеца неустойка в размер на 13 милиона долара. Според последните слухове във Формула 1, БМВ преговарят с пилота от автомобилните серии GP2 Хейки Ковалайнен. Към този момент Вилньов няма никаква информация относно бъдещето си и изглежда, че от БМВ не смятат за необходимо да се свързват с него. “За сега не мога да ви кажа нищо по този въпрос. Официална информация относно Жак Вилньов няма. Очаквайте в най-скоро време развитие по този случай”, заяви един от говорителите на БМВ.

Отборът на Ферари даде краен срок до юни 2006-та година на Валентино Роси да реши дали ще се състезава във Формула 1 за тима на “черните кончета” през някоя от следващите години. Както е известно петкратният световен шампион по мотоциклетизъм в клас Мото ГП Роси направи тази сезон на три пъти тестове с автомобил от Формула 1.Италианецът постигна много добри резултати и за пореден път доказа, че за него няма значение дали се състезава на две или четири колела. “Никога не съм казвал, че ще се състезавам във Формула 1, заяви Роси. – Може би един ден ще направя тази революционна стъпка в кариерата ми. От Ферари ми дадоха краен срок и ще имам време да си помисля. За сега обаче в съзнанието ми съм състезател по мотоциклетизъм. Обожавам моторите и очаквам с нетърпение новия сезон догодина”, допълни той

Отборът на руския милиардер Алекс Шнайдер “Мидланд Ф1 Рейсинг” ще се състезава догодина във Формула 1 от името на Руската автомобилна федерация, съобщават медиите на Острова. Както е известно по-рано този сезон компанията на Шнайдер “Мидланд Груп” закупи тима на Еди Джордан. Базата на отбора “Мидланд Ф1 Рейсинг” се намира във Великобритания, но Международната автомобилна федерация (ФИА) изисква всеки един тим във Формула 1 да получава лиценз за участие първо от автомобилната федерация на страната си. Шнайдер притежава канадско гражданство, но е роден в Русия и затова през 2006-та година по пистите на Формула 1 “Мидланд Ф1 Рейсинг” ще се състезава под знамето на Русия. Ако новият отбор спечели състезание от календара на Формула 1, по време на награждаването по уредбата на трасето ще звучи химна на Русия. “Днес направихме първата крачка по дългия път към най-високите нива на световният автомобилен спорт, заяви президентът на Руската автомобилна федерация Виктор Кирянов. - Надявам се, че един ден благодарение на нашите общи усилия, руските пилоти ще имат възможност да карат и да побеждават във Формула 1", допълни той. За сезон 2006 в кокпита на Мидланд се очаква да бъдат пилотите Кристиан Алберс от Холандия и Тиаго Монтейро от Португалия.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 21 Ное 2005, 2:18

Отборът от Формула 1 Рено ще направи тестове с новият си 2,4 литров V-образен 8 цилиндров двигател едва в през януари догодина. През последните няколко месеца френският производител тества новият си агрегат единствено в лабораторни условия. Почти всички останали тимове във Формула 1 вече сложиха новите мотори в автомобилите си и се подготвят трескаво за шампионата през 2006-та година. Шампионите от Рено обаче ще закъснеят с пистовите изпитания. Техническият директор на Рено Роб Уайт сподели, че няма място за притеснения и всичко ще бъде готово за първия старт в Бахрейн през март 2006-та година. “Всички фенове на Рено трябва да бъдат спокойни за бъдещето, заяви Уайт.- Времето наистина е малко, но това е нормално след като правилата за двигателите се промениха и вече няма да използваме старите 3 литрови V10. Ние подготвяме новите V8 от началото на октомври миналата година. Все още имаме много работа, но гарантирам, че ще се борим отново за победа във всяко едно състезание във Формула 1”, завърши той.

Президентът на Ферари Лука ди Монтеземоло отрече появилата се информация, че тима на “черните кончета” е дал краен срок до юни 2006-та година на Валентино Роси да реши дали ще се състезава във Формула 1. Както е известно петкратният световен шампион по мотоциклетизъм в клас Мото ГП Роси, е свързван с пилотско място в отбора от Маранело в близкото бъдеще на най-авторитетния автомобилен спорт в света. В последните няколко дни Валентино направи няколко тестове с автомобил на Ферари и постигна забележителни резултати. “Прекалено много се шуми около тези тестове на Роси, заяви Монтеземоло. – По добре да оставим Валентино на спокойствие. Той е един изключителен професионалист и много добре знае какво прави. Много съм доволен, че нашият сънародник направи тези изпитания с кола на Ферари. Роси ще вземе решение дали да се прехвърли на четири колела без никой да го притиска със срокове и условия. Ако след време реши да участва в Гран При, е добре дошъл при нас. Сигурен съм, че Валентино може да спечели шампионската титла и във Формула 1”, завърши италианецът.

Отборът от Формула 1 Ферари продължава със своята тест програма на пистата “Сахир” в Бахрейн, съобщават медиите в Италия. Автомобилите на “черните кончета” са управлявани от тест-пилотите на отбора Лука Бадоер и Марк Жене. Двамата направиха общо 109 обиколки и събраха много ценна информация за поведението на колата. Болидите на Ферари са оборудвани с новия V-образен 8-цилиндров двигател. Жене кара автомобилът от тази година F2005, но машината е съобразена с новите правила на Международната автомобилна федерация (ФИА). Бадоер пилотира хибриден модел на Ферари за сезон 2006. Изпробват се някои нови елементи по аеродинамиката, както и различни смеси на новите гуми на Бриджстоун. Най-доброто постижение за сега е на Бадоер с време от 1:35,024 минути. За сравнение времето на световният шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо, с което той спечели по-рано тази година пол-позишън за Гран При на Бахрейн е от 1:29,848 минути.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 21 Ное 2005, 2:25

Пиши откъде ги публикуваш тези новини, редно е ;)
Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 21 Ное 2005, 14:09

представи си че си ги превеждам сам и сичко ще е окей ;)
ако преча мога и да спра

п.с. ако искаш да ме заместиш и знаеш англиски знаеш как се работи с гуглето нали казваш и спирам и без тфа никои не цени труда на другия само гледа да плюва ;)

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 21 Ное 2005, 15:03

Ти си много докачлив. Въобще нямах предвид това. А откъде ги взимаш статиите на английски, че ми е интересно.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Ное 2005, 15:51

ааа евала за новините ;) интересни попадения има.

и аз си мисля, че е редно да пишеш урл като източник. нищо, че си нямаме закони за авторкси права...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 21 Ное 2005, 16:24

http://www.f1bg.com/ Новините тук ти ли си ги писал, защото са същите?

[steeN] написа:ааа евала за новините ;) интересни попадения има.

и аз си мисля, че е редно да пишеш урл като източник. нищо, че си нямаме закони за авторкси права...


Той човека реши, че се заяждам с него, а грам не съм имал предвид това :)
Изображение
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 22 Ное 2005, 2:12

Хайде стига толкоз оффтопик.

Бам-бам, труда ти не остава неоценен независимо дали ги превеждаш или копираш или там каквото ги правиш. Задължително е обаче да пускаш най-отдолу името на източника, откъдето си видял тази информация. От доста време сме подгонили други форуми и сайтове заради теми, копирани от нашия форум без да е упоменато името му, и няма да изглежда добре ако ние правим същото и по-този начин се излагаме. ;)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Ное 2005, 3:16

нема нужда да ми се извинявате .. явно пак преча на някои да диша и понеже си нема работа намерил с кои да си мери пишката .. щом е така несмятам че има нужда повече да "копирам" може сами да си ги четете вече

п.с. то понеже това е най големия проблем на писаниците у форума ама айде майната му нема да се мре я пак ме прецакахте да си трупам мнения

Следваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook