Албърт парк 2011 Ф1
Модератор: Sharo
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Албърт парк 2011 Ф1
хахааяхахх мал шанс за алфонсо ахахахах мал шанс 4е пак е зад петров ,в абудаби можеше и да го изпревари във 100ната обиколка аххаха жалко ,4е състезанието имаше само 55 ахахха
гранде Петров и гранде Хамилтън
гранде Петров и гранде Хамилтън
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Албърт парк 2011 Ф1
Фететл както винаги... първи! Вярно ред бул дава крила
Евала на Алосо каране на макс
Евала и на Петров... често ще се бърка горе на почетната стълбичка
Марцедесите много състезания им трябват още...
Т'ва с крилата колко ли висши трябва да имам за да го схвана?
Евала на Алосо каране на макс
Евала и на Петров... често ще се бърка горе на почетната стълбичка
Марцедесите много състезания им трябват още...
Т'ва с крилата колко ли висши трябва да имам за да го схвана?
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Албърт парк 2011 Ф1
Bavarcho написа:Фететл както винаги... първи! Вярно ред бул дава крила
Евала на Алосо каране на макс
Евала и на Петров... често ще се бърка горе на почетната стълбичка
Марцедесите много състезания им трябват още...
Т'ва с крилата колко ли висши трябва да имам за да го схвана?
Тва с подвижните крила не е трудно за схващане,ама е тъпо !
На всяка писта ще има определен участък (зона за изпреварване) ,където ще може да се ползва системата. Идеята е ,че когато двама пилоти са с разлика под 1 сек един от друг ,при навлизане във въпросната зона,рейс контрола подава индикация на гонещия пилот,че има право да "отвори" крилото. Застигнатия пилот обаче няма право да задейства системата в автоммобила си и остава да разчита само ка КЕРС ,ако има точец де . Тъй като системата е централизирана, при дефект във софтуера и невъзможност за изпращане на разрешителен сигнал на даден пилот,ще може ,да се съобщава и по радиото от тима му след разрешение от рейс контрола.
При всички останали случаи като самостоятелно преминаване през "зоната за изпреварване" или разлика по-голяма от 1сек м/у двете коли,крилата не могат да се пипат. При разлика по-малка от секунда ,в която и да е част на пистата извън "зоната за изперарване" също нямат право да ползват ДРС.
Ако тия правила останат в тоя им вид,очаквам доста спорни моменти при ключови изпреварвания и анализи на телеметрия и като цяло сеир и зрелища,което за мен е тъпотия в най-високотехнологичния спорт.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани