ГП Хокенхайм на Германия

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

ГП Хокенхайм на Германия

Мнение от Гост » 20 Юли 2005, 12:29

Дължина 4574 м
Обиколки 67
Рекорд 1:13.78
Уеб сайт www.hockenheimring.de
Св. тренировки 1 22.07.2005 г. 12:00 ч.
Св. тренировки 2 22.07.2005 г. 15:00 ч.
Св. тренировки 3 23.07.2005 г. 10:00 ч.
Св. тренировки 4 23.07.2005 г. 11:15 ч.
Квалификация 1 23.07.2005 г. 14:00 ч.
Състезание 24.07.2005 г. 15:00 ч.


Първо състезание: 1970 година
Състезания до момента: 28
Дължина на пистата: 4.574
Обиколки: 67
Обща дължина на дистанцията: 306.458км
Най - бързи обиколка:
2004: Кими Райконен - 1`13:780
2003: 1:14.917 (Хуан Пабло Монтоя, Уилямс)
2002: 1:16.462 (Михаел Шумахер, Ферари)
2001: 1:41.808 (Хуан Пабло Монтоя, Уилямс)
2000: 1:44.300 (Рубенс Баричело, Ферари)

Най-бърза квалификация:
2004: 1:13.306 (Михаел Шумахер, Ферари)
2003: 1:15.167 (Хуан Пабло Монтоя, Уилямс)
2002: 1:14.389 (Михаел Шумахер, Ферари)
2001: 1:38.117 (Хуан Пабло Монтоя, Уилямс)
2000: 1:45.697 (Дейвид Култард, Макларън)

Последни победители:
2004: Михаел Шумахер, Ферари
2003: Хуан Пабло Монтоя, Уилямс
2002: Михаел Шумахер, Ферари
2001: Ралф Шумахер, Уилямс
2000: Рубенс Баричело, Ферари

Най-много победи при пилотите:
Михаел Шумахер - 3
Нейджъл Менсъл - 2
Герхард Бергер - 2
Рубенс Баричело - 1
Деймант Хил - 1

Най-много победи при конструкторите:
Уилямс - 6
Ферари - 5
Бенетон - 2
Макларън - 1

Най-много спечелени ПОЛ при пилотите:
Деймант Хил - 2
Михаел Шумахер - 2
Нейджъл Менсъл - 2
Мика Хакинен - 2
Герхард Бергер - 2

Най-много спечелени ПОЛ при конструкторите:
Уилямс - 7
Макларън - 3
Ферари - 3
Бенетон - 1


Пилотът на Макларън-Мерцедес Кими Райконен не се е предал в борбата за шампионската титла и заплаши лидера във временното класиране Фернандо Алонсо от Рено, че още нищо не е свършило и не е решено. Финландецът се надява в края на седмицата да победи в състезанието за Голямата награда на Германия на пистата “Хокенхайм”, където "Сребърните стрели" са домакини. “Решен съм да стопя разликата между двама ни, имам още достатъчно време и в Германия ще имам доста добра възможност”, каза Кими, цитиран от "Марка"..

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Юли 2005, 0:37

Рено или Макларън? Това изглежда е единственият въпрос преди състезанието за Гран При на Германия. Много експерти залагат на “Сребърните стрели”, които бяха наистина добри на последните тестове. Коментаторът на германската телевизия Премиере обаче не отписва и Рено: “Изходната позиция за състезанието на Хокенхайм е напълно равностойна и за двата отбора”.
Досега водачът в генералното класиране Фернандо Алонсо можеше да разчита на своя болид на всяка писта, сега обаче испанецът има лошо предчувствие за състезанието. “В последните две години имахме проблеми със задните гуми на завоите заради високите температури в Германия”, коментира Алонсо пред BBC. Затова той подканя своя екип да анализира и подготви всичко максимално добре за неговата битка с финландеца Кими Райконен за световната титла във Формула 1. “Трябва да намерин баланса между бързина и сигурност”, каза още той.
Прогнозата за времето би трябвало да успокои Алонсо, защото по време на състезанието в неделя се очаква температура около 20 градуса, следователно проблем с гумите не би трябвало да има. Въпреки всичко времето никога не може да се предскаже с перфектна точност. Освен това в Рено имат задачата да се борят срещу "Сребърните стрели" пред феновете на Мерцедес. “Макларън ще са много мотивирани да спечелят домашното си състезание. Ние знаем, че ще има страхотна битка”, коментира Алонсо. Една битка, която испанецът на фона на своите 26 точки преднина, може да очаква съвсем спокойно. И той го прави. “Едва сега идват трасетата, на които наистина

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Юли 2005, 13:05

Пистата "Хокенхайм", на която тази неделя ще се проведе състезанието за Голямата награда на Германия, носи абсолютно различни спомени на двамата основни претенденти за световната титла Фернандо Алонсо и Кими Райконен. Докато испанецът е пример за постоянство през изминалите години на това трасе, Айсмен няма по-черна серия на никоя друга писта в света. Освен това състезанието на Хокенхайм ни предлага няколко пилоти, които се завръщат у дома, няколко пилоти, които се завръщат във Формула 1 и един, който си тръгва.

Стремежът към целта
Четири пъти стартира Кими Райконен на "Хокенхайм" и досега нито един път не е достигал до финала. 2001 година го спря технически дефект в неговия "Заубер”, 2002 година излезе от пистата, 2003 година се сблъска с Ралф Шумахер и Рубенс Баричело на старта, 2004 година се счупи задното крило на болида му. “Все някога всяка черна серия свършва”, не позволява паника финландецът.

Фернандо щастливецът
Абсолютно противоположна е ситуацията с водача във временното класиране Фернандо Алонсо. При всичките си излизания на пистата, испанецът е завършвал - 2002 година като тест-пилот на Рено, 2003 година завърши четвърти, а 2004 година дори стъпи на подиума, финиширайки трети.

Германска родина
Чувство за завръщане у дома всява "Хокенхайм" у много пилоти и отбори. По този показател пистата може да се състезава дори със "Силвърстоун". Германски корени имат отборите БМВ Уилямс, Макларът-Мерцедес и Тойота. Към тях трябва да се прибави и триото немски пилоти - Михаел и Ралф Шумахер и Ник Хайдфелд.

Чао, Патрик!
Времето на Патрик Фризахер във Формула 1 вече свърши. Австриецът трябваше да напусне отбора на Минарди, след като спонсорите отказаха да заплатят нужните пари. Той ще бъде заместен от холандеца Роберт Доорнбос, който досега участваше само в тестовете с тима на Джордан в петък и състезанието в неделя ще бъде неговата премиера.

Киеза се връща
Джордан вече намериха заместник за петъчните тренировки на Доорнбос в лицето на датчанина Николас Киеза, който още днес ще влезе в надпреварата с третата кола на Джордан. Дали той ще участва и в тренировките в Будапеща, още не е ясно.

Не плачи, Австрия!
Дори и алпийската република да трябва да се откаже от Патрик Фризахер, все пак в надпреварата се връща Александер Вурц. Тест-пилотът на Макларън ще участва в петъчните тренировки вместо колегата си Педро де ла Роса.

Направи го още веднъж, Шуми!
Въпреки всякаква логика, близо 100 000 фенове ще бъдат на пистата в очакване на една победа на Шуми. Въпреки това повторение на успеха от миналата година изглежда почти невъзможен. Ако все пак Шумахер успее да стигне до “Чудото на Хокенхайм 2005”, това ще бъде неговата четвърта домакинска победа след 1995, 2002 и 2004 година.

Старата любов ръжда не хваща
Новата писта "Хокенхайм" след 2002 година предлага по-атрактивни изпреварвания, повече сигурност и по-добра видимост от трибуните. Въпреки това не всички пилоти са доволни от преустройствата, тъй като много приятни преди бяха отсечките от пистата, които бяха в гората. “Малко съм разочарован от преустройствата, старата писта беше нещо особено”, заяви Марк Уебър. Ник Хайдфелд също вижда нещата по този начин: “Трасето е добро, но трябва да кажа, че старата писта ми допадаше повече.”



Free 1
1. 35 WURZ McLaren Mercedes M 1'14"277 221.689 Km/h
2. 38 ZONTA Toyota M 1'15"634 + 0'01"357
3. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'15"644 + 0'01"367
4. 3 BUTTON BAR Honda M 1'15"851 + 0'01"574
5. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'15"901 + 0'01"624
6. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'16"259 + 0'01"982
7. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'16"280 + 0'02"003
8. 37 LIUZZI RedBull Cosworth M 1'16"733 + 0'02"456
9. 4 SATO BAR Honda M 1'16"795 + 0'02"518
10. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'17"197 + 0'02"920
11. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'17"277 + 0'03"000
12. 16 TRULLI Toyota M 1'17"341 + 0'03"064
13. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'17"423 + 0'03"146
14. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'17"442 + 0'03"165
15. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'17"665 + 0'03"388
16. 7 WEBBER Williams BMW M 1'17"689 + 0'03"412
17. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'18"132 + 0'03"855
18. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'18"988 + 0'04"711
19. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'19"151 + 0'04"874
20. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'19"400 + 0'05"123
21. 39 KIESA Jordan Toyota B 1'19"933 + 0'05"656
22. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'20"108 + 0'05"831

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Юли 2005, 1:34

Отборът на Макларън-Мерцедес доминира и на втората свободна тренировка, като тримата пилоти на “Сребърните стрели”, които взеха участие в тренировката, намериха място между първите четири. Най-добро време отново записа третият пилот на Макларън Александер Вурц, който спря хронометрите на 1:13,973 минути и подобри времето си от първата тренировка с около 0,300 секунди. Втори се нареди Кими Райконен, отново с Макларън, който изостана с 0,603 секунди от съотборника си Вурц, а тройката се допълва от водача във временното класиране Фернандо Алонсо с Рено. Испанецът записа време от 1:15,560 и по този начин изпревари Хуан Пабло Монтоя (Макларън) с около 0.200 секунди. Световният шампион Михаел Шумахер се нареди едва десети, с време 1:16,474 минути и изоставане от 2,501 секунди от Александер Вурц. Единственият, който не записа време на тази сесия, бе пилотът на Ред Бул-Рейсинг Дейвид Култард. В 24-тата минута от тренировката той излезе от пистата и според правилата трябваше да напусне болида си и да прекрати участието си в тренировката. Времето в Германия беше добро по време на днешните две тренировки, като температурата на въздуха беше между 20 и 22 градуса, на асфалта - между 27 и 29 градуса, небето беше облачно, но дъжд така и не заваля.


Free 2

1. Александер Вурц (Макларън-Мерцедес) 1:13.973
2. Кими Райконен (Макларън-Мерцедес) 1:14.576 + 0.603
3. Фернандо Алонсо (Рено) 1:15.560 + 1.587
4. Хуан Пабло Монтоя (Макларън-Мерцедес) 1:15.772 + 1.799
5. Рикардо Зонта (Тойота) 1:16.091 + 2.118
6. Джанкарло Физикела (Рено) 1:16.146 + 2.173
7. Фелипе Маса (Заубер-Петронас) 1:16.161 + 2.188
8. Витантонио Лиуци (Ред Бул-Рейсинг) 1:16.297 + 2.324
9. Ярно Трули (Тойота) 1:16.411 + 2.438
10. Михаел Шумахер (Ферари) 1:16.474 + 2.501
11. Ралф Шумахер (Тойота) 1:16.575 + 2.602
12. Кристиян Клиен (Ред Бул-Рейсинг) 1:16.658 + 2.685
13. Дженсън Бътън (БАР-Хонда) 1:16.752 + 2.779
14. Марк Уебър (Уилямс-БМВ) 1:16.879 + 2.906
15. Ник Хайдфелд (Уилямс-БМВ) 1:16.893 + 2.920
16. Рубенс Баричело (Ферари) 1:16.913 + 2.940
17. Жак Вилньов (Заубер-Петронас) 1:16.938 + 2.965
18. Такума Сато (БАР-Хонда) 1:16.992 + 3.019
19. Нараин Картикеян (Джордан-Тойота) 1:17.506 + 3.533
20. Кристиян Алберс (Минарди-Косуърт) 1:17.830 + 3.857
21. Робърт Доорнбос (Минарди-Косуърт) 1:17.978 + 4.005
22. Тиаго Монтейро (Джордан-Тойота) 1:18.227 + 4.254
23. Николас Киеза (Джордан-Тойота) 1:19.484 + 5.511
24. Дейвид Култард (Ред Бул-Рейсинг) не записа време



Макларън на няколко пъти се опита да поднови договора на Кими Райконен, който изтича в края на 2006 година и вече постави твърдо въпроса на масата, съобщи испанският всекидневник “Марка”. Финландецът обаче още не е дал окончателен отговор, тъй като се притеснява от непрекъснатите проблеми с двигателя, които му пречат да постигне по-добро класиране и да намали преднината на аса на Рено Фернандо Алонсо в генералното класиране. Тази година Райконен ще вземе 14 млн. евро, но знае, че от отбора на Ферари също го искат. Босът на Макларън Рон Денис обаче не гледа на това с добри очи и смята, че ако Кими иска да стане шампион, не трябва да напуска тима. “Има много случаи, в които даден пилот не печели шампионската титла, защото си е сменил отбора”, каза Денис

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Юли 2005, 12:25

McLaren Mercedes continued its domination of the German Grand Prix


Free 3
1. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'15"684 217.568 Km/h
2. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'15"753 + 0'00"069
3. 5 ALONSO Renault M 1'16"477 + 0'00"793
4. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'16"698 + 0'01"014
5. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'16"799 + 0'01"115
6. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'16"926 + 0'01"242
7. 7 WEBBER Williams BMW M 1'16"961 + 0'01"277
8. 16 TRULLI Toyota M 1'17"053 + 0'01"369
9. 6 FISICHELLA Renault M 1'17"061 + 0'01"377
10. 4 SATO BAR Honda M 1'17"331 + 0'01"647
11. 3 BUTTON BAR Honda M 1'17"397 + 0'01"713
12. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'17"408 + 0'01"724
13. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'17"536 + 0'01"852
14. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'17"599 + 0'01"915
15. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'17"617 + 0'01"933
16. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'18"102 + 0'02"418
17. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'18"217 + 0'02"533
18. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'18"229 + 0'02"545
19. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'19"083 + 0'03"399
20. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'19"103 + 0'03"419



Free 4

1. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'14"128 222.135 Km/h
2. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'14"449 + 0'00"321
3. 5 ALONSO Renault M 1'14"758 + 0'00"630
4. 6 FISICHELLA Renault M 1'14"958 + 0'00"830
5. 3 BUTTON BAR Honda M 1'15"072 + 0'00"944
6. 7 WEBBER Williams BMW M 1'15"111 + 0'00"983
7. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'15"253 + 0'01"125
8. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'15"255 + 0'01"127
9. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'15"391 + 0'01"263
10. 16 TRULLI Toyota M 1'15"417 + 0'01"289
11. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'15"491 + 0'01"363
12. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'15"599 + 0'01"471
13. 4 SATO BAR Honda M 1'15"699 + 0'01"571
14. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'15"781 + 0'01"653
15. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'16"037 + 0'01"909
16. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'16"072 + 0'01"944
17. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'16"674 + 0'02"546
18. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'16"912 + 0'02"784
19. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'17"210 + 0'03"082
20. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'17"966 + 0'03"838

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Юли 2005, 14:57

Финландският пилот на Макларън Мерцедес ще стартира от първа позиция утре след като спечели пол-а на току-щи завършилите квалификации. Неговият колега Хуан Пабло Монтоя пък се завъртя на финалния завой и така утре ще стартира от последна позиция. Eто и класирането:


1. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'14"320 221.561 Km/h
2. 3 BUTTON BAR Honda M 1'14"759 + 0'00"439
3. 5 ALONSO Renault M 1'14"904 + 0'00"584
4. 6 FISICHELLA Renault M 1'14"927 + 0'00"607
5. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'15"006 + 0'00"686
6. 7 WEBBER Williams BMW M 1'15"070 + 0'00"750
7. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'15"403 + 0'01"083
8. 4 SATO BAR Honda M 1'15"501 + 0'01"181
9. 16 TRULLI Toyota M 1'15"532 + 0'01"212
10. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'15"635 + 0'01"315
11. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'15"679 + 0'01"359
12. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'15"689 + 0'01"369
13. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'16"009 + 0'01"689
14. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'16"012 + 0'01"692
15. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'16"230 + 0'01"910
16. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'17"519 + 0'03"199
17. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'18"313 + 0'03"993
18. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'18"599 + 0'04"279

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Юли 2005, 21:48

Фернандо Алонсо спечели Голямата награда на Германия след едно вълнуващо състезание, в което пилотът на Макларън Кими Райконен почти загуби шансовете си да настигне испанеца в генералното класиране при пилотите. Финландецът стартира от първа позиция и до 35-тата обиколка водеше с убедителна преднина пред пилота на Рено, който още на старта успя да задмине Дженсън Бътън и да стане втори. Тогава обаче за трети пореден път Райконен получи повреда в двигателя на своя болид и беше принуден да прекрати участието си в състезанието.
Още на старта се получиха няколко инцидента, които нямаха значение за борбата в челото. Марк Уебър, Такума Сато и Ярбо Трули се сблъскаха, както по-късно направиха и Дорнбос и Вилньов, но всички пилоти се върнаха невредими на пистата. Хуан Пабло Монтоя стартира много силно и се изкачи до 12-та позиция, въпреки че след грешката си във вчерашната квалификация бе принуден да стартира от последно място. Кими Райконен започна да трупа разлика от самото начало и след първите спирания той стана убедителен лидер. Както се очакваше, Макларън бяха избрали стратегия с изтеглени спирания, която изглеждаше много подходяща поради факта, че Райконен беше натрупал голяма преднина, а Монтоя излезе пети след първите спирания в бокса. В 35-тата обиколка дойде и голямата драма в състезанието, след като Кими получи повреда в двигателя за трети пореден път и трябваше да прекрати участието си. Проблеми с болида на финландеца имаха и стюардите на "Хокенхайм" и почти 15 минути не можаха да го закарат в бокса, тъй като беше блокирал. От този момент натататък Алонсо нямаше проблеми и поддържаше разлика около 30 секунди пред втория. Голяма битка имаше за второто място, което Михаел Шумахер съумя да задържи до 45-тата обиколка, когато беше изпреварен от Дженсън Бътън. Големият печеливш от вторите спирания в бокса беше Монтоя, който с ново изтеглено спиране, успя да изпревари и Шумахер, и Бътън и зае второ място. Последното разместване в челото стана в последната обиколка, когато Физикела изпревари световния шампион Михаел Шумахер и го остави на пето място.

Класиране за Гран При на Германия:
1. Фернандо Алонсо (Рено) 1:26:28.599
2. Хуан Пабло Монтоя (Макларън-Мерцедес) + 22.500
3. Дженсън Бътън (БАР-Хонда) + 24.400
4. Джанкарло Физикела (Рено) + 50.500
5. Михаел Шумахер (Ферари) + 51.600
6. Ралф Шумахер (Тойота) + 52.200
7. Дейвид Култард (Ред Бул-Косуърт) + 52.700
8. Фелипе Маса (Заубер-Петронас) + 56.500
9. Кристиян Клиен (Ред Бул-Косуърт) + 1:09.800
10. Рубенс Баричело (Ферари) 1 обиколка
11. Ник Хайдфелд (Уилямс-БМВ) 1 обиколка
12. Такума Сато (БАР-Хонда) 1 обиколка
13. Кристиян Алберс (Минарди-Косуърт) 2 обиколки
14. Ярно Трули (Тойота) 3 обиколки
15. Жак Вилньов (Заубер-Петронас) 3 обиколки
16. Нараин Картикеян (Джордан-Тойота) 3 обиколки
17. Тиаго Монтейро (Джордан-Тойота) 3 обиколки
18. Роберт Дорнбос (Минарди-Косуърт) 4 обиколки
19. Марк Уебър (Уилямс-БМВ) 12 обиколки

Отпаднали:
Кими Райконен (Макларън-Мерцедес)


1. Фернандо Алонсо (Испания) 87 точки
2. Кими Райковен (Финландия) 51
3. Михаел Шумахер (Германия) 47
4. Хуан Пабло Монтоя (Колумбия) 34
5. Рубенс Баричело (Бразалия) 31
6. Ярно Трули (Италия) 31
7. Джанкарло Физикела (Италия) 30
8. Ралф Шумахер (Германия) 26
9. Ник Хайдфелд (Германия) 25
10. Марк Уебър (Австралия) 22


1. Рено 117 точки
2. Макларън Мерцедес 95
3. Ферари 78
4. Тойота 57
5. Уилямс БMВ 47
6. Ред Бул 24


Фернандо Алонсо логично беше в много добро настроение след победата си на Гран При на Германия, 12 кръг от шампионата във Формула 1. “Това беше перфектен ден за мен. Колата ми също беше перфектна. Вече се бях примирил, че и второто място не е толкова зле. Когато Кими отпадна, състезанието стана скучно. Фактът, че Макларън беше толкова силен, беше истинска изненада. Имаме още много какво да подобряваме”, коментира испанецът на пресконференцията след състезанието“. Въпреки изумителното си представяне, у Хуан Пабло Монтоя имаше леко разочарование - “Малко съм ядосан, защото днес можех да спечеля. Искам още веднъж да се извиня на отбора. Като цяло денят не беше лош”. Доволен беше и британецът Дженсън Бътън, който заяви, че истински се е забавлявал на състезанието. “Много е трудно да изпревариш Михаел. Това беше един страхотен уикенд”, завърши Бътън.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.01.2003
Местоположение: Варна

Мнение от BMW fan » 24 Юли 2005, 22:20

Честито Уебър завърши втори!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Юли 2005, 22:29

дайте класирането
ТДС - Турбо Див Селянин

mafozi
Аватар

Мнение от mafozi » 25 Юли 2005, 1:13

BMW fan ... ти да не си гледал некои карт серии ? :mhihi:
Bavarishe ... дал сам го малко по нагоре ще се постарая другия път да е с по голями букви ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 25 Юли 2005, 1:18

mafozi написа:BMW fan ... ти да не си гледал некои карт серии ? :mhihi:
Bavarishe ... дал сам го малко по нагоре ще се постарая другия път да е с по голями букви ;)

Е ти случайно да си Бам-бам
ТДС - Турбо Див Селянин

mafozi
Аватар

Мнение от mafozi » 25 Юли 2005, 1:41

абе нещо ми се е бъгнал ника и немога да влеза а треа да си погрижа за темата ми и за тфа нали треа да ви помагам като нещо не знаете да го разбирате първи ;)

п.с. само ме яд за Кими нема такава кола и такъв карък :evil: после пак разни пилета и галфонсовци ше се кефят на подиума

Жалко за Ледения, така е в спорта
"Каквото и да кажа, ще е прекалено малко. Първо, съжалявам за Ледения. Той е един страхотен пилот, но в спорта се случват такива неща - заяви Флавио Бриаторе. - Фернандо за пореден път показа класата си. Имахме проблеми с мотора на Фисикела. Бях на косъм да му кажа да прекрати състезанието и добре че не го направих. Виждате докъде стигна той."


Монтоя изкупи глупавата си грешка
"Човекът на деня за мен се казва Хуан Пабло Монтоя. Той изкупи глупавата си грешка на квалификациите - сподели коментаторът на RTL Ники Лауда. - Станахме свидетели на един изключително интересен старт. Много ми е мъчно за Кими. Не му се случва за първи път. Той трудно ще преживее случилото се."
"Кими Райконен отпадна заради дефект в хидравликата - заяви шефът на Макларън Рон Денис. - Той е един страхотен пилот и наистина много съжалявам за него. Не заслужава това", продължи Денис, според когото титлата още не е загубена.


Най-слабото ни място са гумите
"Извинявам се на хилядите фенове, които днес ни подкрепиха - заяви Михаел Шумахер. - Искаше ми се да ги зарадвам, но в момента това е върхът на възможностите ни", продължи седемкратният световен шампион, който бе разочарован от петото си място. "Окончателно загубихме всякакви шансове за титлата. Оттук нататък трябва да използваме възможно най-оптимално времето, което ни остава, за да подобрим болида си. Излишно е да давам коментари за старта. Всички видяхте, че с времето ставах по-бавен. Най-слабото ни място продължават да са гумите. Гарантирам, че ще направим всичко възможно, за да излезем бързо от кризата", завърши Шуми.


Без Кими ми беше скучно
"Много, много жалко за Райконен. Вече почвам да го съжалявам. Той опрeделено беше по-бърз от мен - заяви Фернандо Алонсо. - Днес имах много добър ден. Безкрайно съм щастлив. Бях се задоволил с второто място, честно казано. Не мисля, че титлата вече е решена. Ще се боря докрай", продължи пилотът на Рено, който бе в страхотно настроение. "Щом отпадна Райконен, някак ми беше скучно до края", пошегува се лидерът в класирането.


Имах шанс и го използвах
"Резултатът, който постигнахме днес, е много добър. Благодаря на екипа за перфектната работа - бяха първите думи на Дженсън Бътън. - Трябва да призная, че е много трудно да се изпревари Михаел. Имах шанс и го използвах."
"Много ме е яд на грешката, която допуснах вчера на квалификацията. Сега можеше да съм първи - ядосваше се Хуан Пабло Монтоя. - Признавам, че аз съм си виновен за катастрофата. Исках да бия Кими."


Кими Райконен отново отпада заради проблеми с болида


Фернандо Алонсо се докосна до титлата във Формула 1, след като завърши пръв и на "Хокенхайм". Това е шеста победа за испанеца през сезона. До края остават 7 старта. 24-годишният Алонсо дръпна с 36 точки пред втория в класирането Кими Райконен, който вчера дълго време водеше колоната и с всяка изминала обиколка увеличаваше преднината си. Финландецът обаче отпадна заради проблеми с болида.
Страхотен ден имаше Хуан Пабло Монтоя. Колумбиецът катастрофира в квалификациите, тръгна предпоследен, но финишира втори. Изненадващо на подиума се качи и британецът Дженсън Бътън, а Михаел Шумахер завърши пети.
Най-съобразителен на старта бе Михаел, който още в първите метри успя да изпревари Бътън и излезе трети. Колоната поведоха Райконен и Алонсо. Такума Сато и Джанкарло Фисикела се блъснаха и пилотът на Рено се върна на задните позиции. Предницата на японеца се повреди още на първата обиколка и той влезе в бокса, за да бъде сменена. Последва го Марк Уебър заради технически проблеми с колата си.
За шоуто на пистата се погрижи Жак Вилньов, който предизвика цели три катастрофи.
Секунди след като се блъснаха Сато и Фисикела, пилотът на Заубер се заби в Рубенс Баричело. Бразилецът излезе от пистата, но веднага продължи. После Вилньов блъсна пилота на Минарди Дорнбос, а на 27-ата обиколка последва третият най-зрелищен гаф. Жак в буквалния смисъл на думата реши да мине през Тиаго Монтейро. С невероятна сила той се заби в болида на Джордан. Вилньов остана без предница и принудително влезе в бокса.
Кими уверено водеше колоната и с всяка измината обиколка трупаше преднина. Кошмарът за многобройните фенове на Макларън Мерцедес, които бяха изпълнили една цяла трибуна и подготвиха уникална хореография, дойде на 35-ата обиколка. Незнайно защо Кими ставаше все по-бавен. Той буквално се влачеше няколко метра на пистата, спря и повече не се помръдна. По-късно шефът на Макларън
Рон Денис заяви, че се е повредила хидравликата.
Честта на отбора спаси Монтоя. Колумбиецът влезе най-късно в бокса, кара безпогрешно и заслужено се добра до челните места.
Фернандо Алонсо излезе на първо място и до края не го изпусна. Невероятна битка за третото място спретнаха Шумахер и Бътън. Михаел дълго време се справяше с атаките на британеца, но ставаше все по-бавен. Така на завоя "Шпицкурве" световният шампион бе изпреварен от вътрешната страна. Няколко обиколки преди края до Шуми се добра и Фисикела. Пилотът на Рено се опита да атакува германеца, но без успех. Звездният момент за Фисикела дойде една обиколка преди края. На един завой той намери пролука и остави седемкратния световен шампион на пета позиция.


kles
Аватар

Мнение от kles » 25 Юли 2005, 15:00

продължаваме с новинките за всички фенове ;)
Спортният директор на Мерцедес Норберт Хауг се извини на Кими Райконен за непрекъснатите повреди, които финландецът получава в болида си. Вчера вторият в генералното класиране за световната титла при пилотите не успя да завърши в състезанието за Голямата награда на Германия на пистата "Хокенхайм" и почти загуби шансове да настигне Фернандо Алонсо (Исп) с Рено. Райконен отпадна заради проблеми с хидравликата в средата на състезанието, след като дотогава водеше убедително пред испанеца. “Извинявам се на Кими. Дори да спечелим всички оставащи състезания до края, шансовете на Алонсо за титлата пак остават много големи”, каза Хауг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.01.2003
Местоположение: Варна

Мнение от BMW fan » 26 Юли 2005, 21:31

BMW fan ... ти да не си гледал некои карт серии ?


Ако обърнете внимание ще забележите че Уебър вижда втори карирания флаг обаче е на кусур обиколки от Алонсо ;) ;) ;)
На това ни остана да се радваме!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 26 Юли 2005, 22:45

хитровато......

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook