Съвет за 640d/640i gran coupe

6-та серия ('04+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 20d LCI
Мечтае да кара: F10
Детайли за колата: black sapphire

Съвет за 640d/640i gran coupe

Мнение от bangelov » 13 Юни 2018, 21:19

Здравейте Колеги,

Обмислям покупка на 640 бензин или дизел xdrive (след 2015 facelift) и имам нужда от съвети относно евентуални проблеми, здравина на мотора при дизела/бензина и други неща, за които да внимавам. От цялата гама на 6та серия, кои са надежните модели, доколкото съм чувал 650 е проблемен. Всякаква информация ще ми е полезна.

От Интернет виждам, че при 640 дизел, мотора е N57D30 (3.0 L I6 twin-turbo), а при 640 бензин N55B30 (3.0 L I6 turbo), които са сходни с 5та серия ако не бъркам.

Благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3161
Регистриран на: 3.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвет за 640d/640i gran coupe

Мнение от dextuar » 13 Юни 2018, 22:08

Моторите са същите като при Е9х фейслифт/F30. В подфорум Е9х/F30 може да прочетеш за тях. Успех с покупката, това е една невероятно красива кола :yes: При конкретния дизел е би-турбо и май не е чак толкова здрав като предходния M57 би-турбо, верига на 200к трябва да се смени, в темата за тунинга на N54/N55 може да прочетеш за бензина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Съвет за 640d/640i gran coupe

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Юни 2018, 22:23

Не са както при Е9Х(имаш предвид бензиновия)особено пък да го даваш за пример с N54, който има разлики с N55. Да N55 е във F13, но има разлика, тука вече е 320 коня, а при Е9Х всичките са 306.

Първите от префейса започват от 27-28 евро за бензинките и 24-25 за дизела. Това е обратно на логиката(като нов дизела в по-скъп)понеже има около 3 пъти повече дизели на пазара от тия модели, отколкото бензин. Вторите по принцип са на по-малко км.
Да, сходни са с тези във F10, но има известни разлики. Най-вече тази, че при F10 няма модификация 540i, това го има чак в G30 и там e 340 коня. При F10 е 535i само и единствено и ВСИЧКИТЕ са 306 коня. 640d са 313 коня, 640i са 320 коня.

Според мен бензина е по-добрия вариант, болежка на него освен дюзите не се сещам, но може да потърсиш из подфорума на F10, там има подробни обяснения. Все пак купе(макар и гран)е по-хубаво някак да е бензин, само гледай да не е екс-драйв защото на тия килограми забавянето след 100 се усеща, а щом и 650i ти е вариант, то екса ти отпада задължително. :mhihi:
За 5.0i пак в подфорума на F10 и F01 има изписано доста, дюзите са проблем също, ама и други неща. Такъв мотор трябва да е на значително по-малко км. или като го вземеш да си го направиш, един колега беше описал подробно всичко в цифри, някъде към 14 хил. май беше дал за всичко.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3161
Регистриран на: 3.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Съвет за 640d/640i gran coupe

Мнение от dextuar » 13 Юни 2018, 22:32

Дал съм пример как се казва темата, а не да гледа N54. Не мисля, че хардуерно има разлика между N55 306 и N55 320 коня.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 878
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Съвет за 640d/640i gran coupe

Мнение от kolp » 14 Юни 2018, 8:10

650 е най-подходящо за този модел според мен, а и ако търсиш 2015 най-вероятно ще има остатъчна гаранция. тоя двигател няма равен, но без xdrive наистина.
Everyone needs a V8 in their life!

Назад към E63/E64/F12/F13

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook