Код за грешка 29f4 и 29f5
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Код за грешка 29f4 и 29f5
Здравейте колеги, с риск да повтарям някоя от темите, имам въпроси по проблем с катализаторите, съответно банка 1 и банка 2.Сблъскал ли се е някой колега с тези проблеми на бмв 530 хи Н52б30? От двигателния отсег мирише на неигорял гориво(вероятно богата смес) и колата пуши, появавя се понякога и тресене заради оборотите(мени ги 50 нагоре 100 надолу, 120 нагоре и така...). Насочил съм се към смяна на ламбда сонди преди катализаторите, тъй като от Carly излиза грешка heated lambda sensor. Въпрос-ламбда на кат 1 и кат 2 еднакви ли са(изключвам смо дължината на кабелите-за тях знам че не са еднакви), питам защото искам да сложа 2 еднакви ОЕМ - идват ми с голяма отстъпка.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Код за грешка 29f4 и 29f5
Eднакви са, но имай предвид че едната е с дължина с кабела 1400мм, а другата - 910мм. Тези грешки са свързани с ефективността на катализаторите и са резултат от "отчета" на задните сонди. В тоя смисъл - със смяната на предните сонди е твърде възможно да не постигнеш нищо, ако сместа е богата причините може и да са други.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Код за грешка 29f4 и 29f5
Аз до колкото съм запознат, предните сонди са регулаторни на сместа, т.е. Ако те не сработват или работят със закъснение, или както на carly излиза, че подгрева не е наред(знам че подгрева е само на предните) съответно сместа няма да е ок и кат 1 и кат 2 ще отчитат грешка (на задните сонди)? Или съм в грешка???
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Код за грешка 29f4 и 29f5
Да, предните са регулиращите за сместа, задните са контролни за състоянието на катализаторите. Естествено че и задните имат подгряващ елемент, двата бели проводника са точно за нагревателя. Закачи колата на свястна диагностика - INPA, ISTA. Виж точно за коя сонда(и) дава изгорял подгрев. Bank1 или Bank2 е ясно, но важното е дали е sensor 1 (before cat) - предна или sensor 2 (after cat) - задна. Работата на предните сонди можеш да видиш и на живи данни.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани