Шум в мотора след 2500обр.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- mad_bastard
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.02.2022
- Пол: Мъж
Шум в мотора след 2500обр.
Здравейте колеги взех едно BMW E61 за занимаване в слободното ми време с прецакана кутия, направих кутията ама явно съм голям късметлия че освен кутията има и шум в мотора точно след 2500обр и до към 4000 е силно тракане\чукане.
Нещата които първо правих беше да сменя маслото, прегледах много внимателно старото и масления филтър няма никакви стружки никъде (мислех че е биелен лагер).
До тук ситуацията е следната свалени са 6те дюзи и на 6ти цилиндър има леко разтопено бутало и цилиндъра е малко надран гледано е с камера (дюзите са пикаели и така била карана), според майстора хлопа буталото в цилиндъра и според него са сменени дюзите много скоро защото седяла греста още.
Колата пали по един и същи начин топла или студена, няма пушеци няма прекъсвания нормална работа на тоя шестак, въобще никаква симптоматика на липса на компресия от някой цилиндър и се съмнявам в мнение на майстора че буталото хлопа в цилиндъра вие какво ще кажете?
Друг въпрос който забелязах чак сега, колата не съм я карал никога защото нямаше номера от 2 дена я подкарам леко няма никаква тяга примерно до 2000обр се усеща мотора после умира на 3000 и до там (то и без това не вдигам повече 2000 с това тропане), но щом включа кутията на ръчен режим тоя мотор почва да се развърта както трябва и цеди предавките. Хората които правиха кутията казаха че не е от нея било дроселова клапа имала записана грешка, изтриха я колата тръгна, но само докато не я загасих и после пак влезна в сервизен мод.
Въпроса е че съм тръгнал да търся цял мотор и съм в един омагьосан кръг от който трудна май ще излензна.
Нещата които първо правих беше да сменя маслото, прегледах много внимателно старото и масления филтър няма никакви стружки никъде (мислех че е биелен лагер).
До тук ситуацията е следната свалени са 6те дюзи и на 6ти цилиндър има леко разтопено бутало и цилиндъра е малко надран гледано е с камера (дюзите са пикаели и така била карана), според майстора хлопа буталото в цилиндъра и според него са сменени дюзите много скоро защото седяла греста още.
Колата пали по един и същи начин топла или студена, няма пушеци няма прекъсвания нормална работа на тоя шестак, въобще никаква симптоматика на липса на компресия от някой цилиндър и се съмнявам в мнение на майстора че буталото хлопа в цилиндъра вие какво ще кажете?
Друг въпрос който забелязах чак сега, колата не съм я карал никога защото нямаше номера от 2 дена я подкарам леко няма никаква тяга примерно до 2000обр се усеща мотора после умира на 3000 и до там (то и без това не вдигам повече 2000 с това тропане), но щом включа кутията на ръчен режим тоя мотор почва да се развърта както трябва и цеди предавките. Хората които правиха кутията казаха че не е от нея било дроселова клапа имала записана грешка, изтриха я колата тръгна, но само докато не я загасих и после пак влезна в сервизен мод.
Въпроса е че съм тръгнал да търся цял мотор и съм в един омагьосан кръг от който трудна май ще излензна.
- mad_bastard
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.02.2022
- Пол: Мъж
Re: Шум в мотора след 2500обр.
Поради пикаещата дюза на шести цилиндър която е стопила буталото сега се е променила горивната камера и това което съм бил чувал реално не било чукане, а детонация и ще се вади мотора това е ясно...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани