Шум при работа на двигател
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Шум при работа на двигател
Здравейте колеги,
моля за мнение откъде може да е този тракане … майстора ми каза, че са дюзи .. свалих ги и ги пратих за стенд, но при дюзите няма проблем. Другото предположение беше, че е от демпферна шайба, но и там няма проблем, тъй като я смених преди 2 месеца … последното беше хидравлична помпа … смених две и тракането си остана.
Вече съм изчерпан и парите си хвърчат а проблема не се решава …
Ето видео, за да чуете -
https://youtube.com/shorts/Q2fEYyAWLiY?feature=share
моля за мнение откъде може да е този тракане … майстора ми каза, че са дюзи .. свалих ги и ги пратих за стенд, но при дюзите няма проблем. Другото предположение беше, че е от демпферна шайба, но и там няма проблем, тъй като я смених преди 2 месеца … последното беше хидравлична помпа … смених две и тракането си остана.
Вече съм изчерпан и парите си хвърчат а проблема не се решава …
Ето видео, за да чуете -
https://youtube.com/shorts/Q2fEYyAWLiY?feature=share
Re: Шум при работа на двигател
Обърни внимание на маховика, ако при натискане на съединителя спира шуменето значи там ти е проблема. Друг вариант, който ми идва на първо четене без никаква информация за автомобила какво му е поведението разбира се са биелни лагери. Нито едно от двете не е нито евтино, нито приятно за смяна.
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Шум при работа на двигател
Дай малко повече Инфо за колата… ръчка/автомат напр.
На мен ми звучи като демпферен маховик.
На мен ми звучи като демпферен маховик.
Re: Шум при работа на двигател
Постоянно ли трака? Ако е демпферна шайба, трябва постоянно да трака, особено, като караш и ще има вибрации. Повечето случаи излиза , както е писал пичагата - съединител. Пробвай , леко да натиснеш педала на съединителя, ако се усили тракането вече е ясно. Другото , което може да бъде, ако тракането е само при студен старт- скапаните горива, дизелака трака кат трактор. Баща ми , като зарежда от Турция - примерно, машината бачка кат масло, тука е татактактак
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Шум при работа на двигател
Много, много грозен звук. Както казват колегите натисни съединителя и виж дали ще се промени звука. В зависимост какво точно се е скапало на маховика(ако е от него), може да се усили, може и да утихне звука, няма гаранция кое ще е от двете. На мен обаче не ми звучи толкова на маховик, колкото на сериозни железа, биелни лагери може би. Когато камерата се премести в дясно, където има "пряка видимост" с картера звука се усилва. Според мен ако я качите на подемник запалена и отдолу звука ще е блускащ в картера. Все пак по видео нищо не е сигурно.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Шум при работа на двигател
То имало клип, сега видях, иначе нямаше да ги ръся. Не е съединител също за мен или па да е той, ама толкова да трака , когато не е натиснат? То мисля,че , ако е толкова разбит маховника, когато я караш, като дадеш газ, трябва да има леко мърдане на оборотите, пък колата да не тръгва веднага , т.н. форсиране.Или да има леки вибрации придружени с мърдане на обороти на свободна, все едно ще тръгва да гасне.Говорим ,ако е разбит толкова много съединителя, но може и да греша. Също , кажи от къде си, ако някой колега, може да те насочи към майстор с акъла си, че до сега , като чета, проблемите на колата са се определяли с хвърляне на боб
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани