Светеща лампа на маслото
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Светеща лампа на маслото
Здравейте.Пореден проблем.530 д 2004 год.Лампата за маслото ми светва на ниски обороти след повече от 30 минути работа.Смених маслото и нямах проблем за около 1000 мили и след това пак същото.Направи ми впечатление,че покачва нивото на маслото.Антифриза е добре,остава да е нафта.Казаха,че е от дпф и го махнах.Смених маслото пак,но сега пак светна лампата след час.Другия проблем е,че като я оставя да работи на място и след 10 минити тръгна пуши за около 4-5 минути и след това спира.С дпф пушеше бяло-синьо,след отстраняването синьо.Някакви идеи и Благодаря
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Светеща лампа на маслото
Rusev29 написа:Здравейте.Пореден проблем.530 д 2004 год.Лампата за маслото ми светва на ниски обороти след повече от 30 минути работа.Смених маслото и нямах проблем за около 1000 мили и след това пак същото.Направи ми впечатление,че покачва нивото на маслото.Антифриза е добре,остава да е нафта.Казаха,че е от дпф и го махнах.Смених маслото пак,но сега пак светна лампата след час.Другия проблем е,че като я оставя да работи на място и след 10 минити тръгна пуши за около 4-5 минути и след това спира.С дпф пушеше бяло-синьо,след отстраняването синьо.Някакви идеи и Благодаря
За да ти свети лампата за маслото, това означава, че няма достатъчно налягане, премери го колко е и ако е под нормата, отваряй мотора, износрни лагери е най вероятната причина.
а синия пушек е от масло, което пък значи че сегментите са довиждане, така, че си за ремонт на мотора от където и да го погледнеш по описанието което си дал.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Светеща лампа на маслото
Първо премери налягането, защото може лампата да свети на празен ход и заради дефектен сензор за налягането - при мен имаше такъв проблем. Иначе за синия пушек колегата е споменал какви са причините вероятно, но разходът на масло може да не е заради сегменти, а през турбината - прегледай турбопътищата и кулера за масло, ако няма мери компресията. Клапанът за картерната вентилация също може да е причина за разход на масло на празен ход - ако не си го проверявал никога, по-добре го смени.
Re: Светеща лампа на маслото
Извинявам се ако не съм споменал,но не харчи масло,а качва нивото.Вчера източих маслото около 11 литра.Може ли да е инжектори за да пълни с нафта картера.Миналата година писах в темата "Стружки в маслото" и се оказа стопено бутало
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Светеща лампа на маслото
Освен през дюзите няма от къде другаде да влезе нафта в маслото.
Остранен ли е ДПФ-а на колата ?
Питам зашото ако не е, то той може да е причина за постоянни регенерации (неуспешни) от които да се пълни маслото с нафта, ако е махнат вероятно в самите дюзи е проблема.
Остранен ли е ДПФ-а на колата ?
Питам зашото ако не е, то той може да е причина за постоянни регенерации (неуспешни) от които да се пълни маслото с нафта, ако е махнат вероятно в самите дюзи е проблема.
Re: Светеща лампа на маслото
Да,дпф го махнах преди три дена и смених маслото.нарочно налях 8 литра да видя да не би аз да се бъркам нещо,но на другия ден беше на макс.Има ли значение,че турбото е надуто и е към 250-260 к.с.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Светеща лампа на маслото
Rusev29 написа:Да,дпф го махнах преди три дена и смених маслото.нарочно налях 8 литра да видя да не би аз да се бъркам нещо,но на другия ден беше на макс.Има ли значение,че турбото е надуто и е към 250-260 к.с.
Маслото нали го гледаш на нормално загряла кола, 4-5 минути след гасене.
Re: Светеща лампа на маслото
Колата седи на паркинг повече от 10 часа докато съм на работа и преди да я запаля го меря.
Re: Светеща лампа на маслото
Rusev29 написа:Да,дпф го махнах преди три дена и смених маслото.нарочно налях 8 литра да видя да не би аз да се бъркам нещо,но на другия ден беше на макс.Има ли значение,че турбото е надуто и е към 250-260 к.с.
И при мен пълни, но 1л. на 1000 км. Аз мисля, че е от о-пръстени на дюзите, но при теб е много и най-вероятно е от някоя гарнитура на помпата за високо налягане. Пиши като го оправиш, ще е полезно и за други колеги с подобен проблем.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Светеща лампа на маслото
ако е от гнп- пълни за 20км 5-6л. играл съм го на 39ката и счупи турбото но я хванах навреме, преди да счупи и друго.
тоя мотор е пътник- може и да е разпънал толкова веригите, че да изтърва от обтегача масло
тоя мотор е пътник- може и да е разпънал толкова веригите, че да изтърва от обтегача масло
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Светеща лампа на маслото
Rusev29 написа:Колата седи на паркинг повече от 10 часа докато съм на работа и преди да я запаля го меря.
Маслото на М57N се мери на загрята кола, 5 минути след гасене на мотора.
страница 185 - http://hosted.top/Owner's%20Manual%20E6 ... %20LCI.pdf
Re: Светеща лампа на маслото
Той вече е източил 11 литра, което е знак за проблем.
Пък и както и да го мери няма да има голяма разлика.
Пък и както и да го мери няма да има голяма разлика.
Re: Светеща лампа на маслото
Колега, пиши дали има развитие по темата при теб. При мен има - смених проблемни дюзи, но продължава да качва нивото на маслото. На диагностика излиза неуспешни регенерации. Въпреки, че ДПФ филтъра е в добро състояние и има добра проходимост, се замислям дали да не го премахна. По-горе колега казва, че ако е от ГНП (семеринг) ще пълни по много и сега се двоумя какво да направя. Някакви идеи?
Re: Светеща лампа на маслото
vld написа:Освен през дюзите няма от къде другаде да влезе нафта в маслото.
Остранен ли е ДПФ-а на колата ?
Питам зашото ако не е, то той може да е причина за постоянни регенерации (неуспешни) от които да се пълни маслото с нафта, ако е махнат вероятно в самите дюзи е проблема.
Не е ли възможно от помпата за високо налягане да вкарва нафта в маслото ?
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Светеща лампа на маслото
Rusev29 написа:Да,дпф го махнах преди три дена и смених маслото.нарочно налях 8 литра да видя да не би аз да се бъркам нещо,но на другия ден беше на макс.Има ли значение,че турбото е надуто и е към 250-260 к.с.
а премахна ли софтуеърно ДПФ-а или само механично?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани