Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 05 Апр 2020, 8:04

Освен 46-стицата вземе и една Е61 2010 година N43B20A мотор 170 коня, с автомат на ZF 6HP19

Та въпросът ми е, има ли някой болежки за предварително отстраняване при този модел, колата ще се кара много, включително и през цяла Европа..

Ако има някакви знайни болежки на модела, е по добре да направя една превенция, и да ги отстраня планово, отколкото да карам и да чакам нещо да се счупи.. :bchug: :yes:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от expl0de » 05 Апр 2020, 13:47

Има много какво да му се чупи на този мотор, понеже е доста сложен като изпълнение и предвид мощността, като почне да се разваля е спорно колко си заслужава да се прави. На първо време препоръчвам да си пуснеш от скритото меню температурата на антифриза и да гледаш до колко качва. До 110 е добре, на 120 излиза грешка, но може да си караш доста време на 117, което се отразява зле на всички уплътнения и започват да текат. Лечението е термостат. Също заради електрическата водна помпа слагай само БМВ антифриз, който си смазва както трябва и няма да те остави на пътя. Безаварийно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 29 Юни 2020, 21:25

малко ъпдет по темата.

бавареца е вкаран в бокса, сменени са филтър масла вериги хидравлични повдигачи 16 броя и масло и филтър на автомата заедно с пластмасите зад хидрблока....

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
имаше счупен хидравличен повдигач
Изображение

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4

сега тръгнах да правя задната инсталация, всички кабели са накъсани обаче ми трябват железните водачи утре ще ги снимам :bchug:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 02 Юли 2020, 7:29

Оправих и задната инсталация, днеска цял ден се занимавах, много пипкава работа. :paranoid: :conf: :banghead:

Втори път с таквос чудо не се хващам!!!!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

обаче сега всичко свети като ден...
Изображение :lalala: :lalala: :driving: :driving:


Нови ролки и ремък свещи + обтегач
Изображение

Профилактика на динамото + смяна на реле регулатора с четките....
Изображение
Тотална сума за всичко около 1000 евро.. :driving:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 22.07.2016
Пол: Мъж

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от jordan00 » 02 Юли 2020, 9:42

Браво колега, така се прави :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 02 Юли 2020, 13:31

Хора как се зануляват показанията на сервизният интервал и спирачките.. :bowdown: :dunno:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 29.01.2008
Кара: е60 530i N52

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от lupu » 02 Юли 2020, 14:49

onewg написа:Хора как се зануляват показанията на сервизният интервал и спирачките.. :bowdown: :dunno:


Има клипчета в ютуб през менюто на километража става, но ако ти е заминал датчика на накладките няма да можеш да го занулиш. Иначе и през ИСТА Д става

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от kamendc » 02 Юли 2020, 17:00

onewg написа:Профилактика на динамото + смяна на реле регулатора с четките....
Изображение
Тотална сума за всичко около 1000 евро.. :driving:

Това "умен алтернатор" ли е? Efficient Dynamics

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 02 Юли 2020, 18:25

Предполагам че е по LIN :mhihi: 100 и кусур евро е регулатора!!!

иначе lupu беше прав, преебан датчик, спъваше цялата работа, сменихме го сега всичко е ОК.....


Едит: всъщност датчика не е преебан (просто е износен) :dummy: понеже е постоянно триещ се по диска, вътре има резистора матрица,
и така компютъра разбира до къде са накладките, след всяка смяна на накладките трябва да се сменя и датчик, ако диска е почнал да го захапва!!
Последна промяна onewg на 04 Юли 2020, 8:35, променена общо 1 път
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от vld » 04 Юли 2020, 7:05

:clap: :clap: :clap:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010

Мнение от onewg » 04 Юли 2020, 8:27

Изчистих и клапата понеже намалеше менеше малко обороти, сега оборотите спят заковани,
имаше малко проблем със сместа на ниски обороти, уж показват ламбдите че е добре а пък свещите чернеят,
оказа се от силно замърсена клапа!!!! и двигателя на празен ход утихна... :lalala:

Обаче имайте предвид че, ако чистете дроселовата клапа, трябва да преадаптиране наново клапата,
иначе дава грешка адаптация на клапата и DSC спира да работи и колата започва да не се форсира!!!! :bowdown:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook