Условия за self регенерация на ДПФ

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от don't be » 30 Мар 2020, 9:48

колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За милиони-няма закони.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от vld » 30 Мар 2020, 14:29

Monky написа:Как разбирате, че е почнал процеса на регенерация?

Зависи от колата, ако е автоматик се усеща промяна в поведението.
Аз ги гледам с bimer tool (btool expert) почти остоянно просто си го пускам на телефона си си гледам живи днни докато си карам.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от vld » 30 Мар 2020, 14:30

don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.

За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от Monky » 30 Мар 2020, 14:34

vld написа:
Monky написа:Как разбирате, че е почнал процеса на регенерация?

Зависи от колата, ако е автоматик се усеща промяна в поведението.
Аз ги гледам с bimer tool (btool expert) почти остоянно просто си го пускам на телефона си си гледам живи днни докато си карам.


Мерси!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от don't be » 30 Мар 2020, 15:33

vld написа:
don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.

За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.



330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф. :D
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d '09

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от Malik » 30 Мар 2020, 16:33

Честно казано досега не съм я "хващал" в крачка.

Разбирам, че е минала регенерация, когато се сетя и пусна btool-а, и видя, че преди 60 км (примерно), е направена успешно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от flober » 30 Мар 2020, 16:55

Извън града е трудно да я разбереш ,освен ако не си познаваш добре колата или не гледаш температурата от скритото меню,а в града започва да бучи в гърнетата.Поне при мен е така.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от vld » 30 Мар 2020, 19:28

don't be написа:
vld написа:
don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.

За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.



330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф. :D

Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от Powerslide » 30 Мар 2020, 19:57

vld написа:
don't be написа:
vld написа:
don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.

За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.



330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф. :D

Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?


И аз като имах 330д 231 автомат беше по същия начин.
Колата дойде от Италия с перфектно чисти гърнета , макар със грешки по свещи и реле.
След като заредих от нашата нафта и оттогава за 1 година напред винаги са били черни гърнетата , даже тук го във форума съм питал няколко пъти.
Какво ли не пробвах и пак са черни ,всичко работещо, без грешки , нормални регенерации и пак са черни.
Така я продадох и момчето си я кара.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от don't be » 30 Мар 2020, 20:48

vld написа:
don't be написа:
vld написа:
don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.

За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.



330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф. :D

Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?




Ми колега на място си държеше 3-5мбар. На 2000 обр. Беше 150. Лошото е че от четене на форума се реших и го махнах, това стана днес и хич не се кефя, оставих катализатора но турбото присвирва и ме дразни. Трябваше да я покарам така и да видя.... Смених свещи и малкия термостат също, можеби ако му бях дал шанс на дпф щеше да влезе в крачка. При чупенето не беше толкова зле, беше се пропукал но нямаше стопявания.
За милиони-няма закони.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Условия за self регенерация на ДПФ

Мнение от vld » 31 Мар 2020, 8:14

Пичове не е от нафтата, моята е61ца вече 60 000км я карам в България с нафта от бениностанциите, ауспусите са ми бели и чисти няма чернилка никъде.
Като се пропука питата е по добре да се смени или отстрани, защото почва да кърти парчета и да се изхвърлят назад по генерцията, може и да стане запушване.
Има рециклирни филтри по немския ибей на по 300-350 евро.
Да определено е гадно да мирише, и турбината се чува, ама това е положението.
Във фейса въврви една реклама за възтановяване на ДПФ и катализатори, но не познавам някой дето да даде мнение за услугата след като се е възполваол.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook