Условия за self регенерация на ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За милиони-няма закони.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
Monky написа:Как разбирате, че е почнал процеса на регенерация?
Зависи от колата, ако е автоматик се усеща промяна в поведението.
Аз ги гледам с bimer tool (btool expert) почти остоянно просто си го пускам на телефона си си гледам живи днни докато си карам.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
vld написа:Monky написа:Как разбирате, че е почнал процеса на регенерация?
Зависи от колата, ако е автоматик се усеща промяна в поведението.
Аз ги гледам с bimer tool (btool expert) почти остоянно просто си го пускам на телефона си си гледам живи днни докато си карам.
Мерси!
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
vld написа:don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф.
За милиони-няма закони.
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
Честно казано досега не съм я "хващал" в крачка.
Разбирам, че е минала регенерация, когато се сетя и пусна btool-а, и видя, че преди 60 км (примерно), е направена успешно.
Разбирам, че е минала регенерация, когато се сетя и пусна btool-а, и видя, че преди 60 км (примерно), е направена успешно.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
Извън града е трудно да я разбереш ,освен ако не си познаваш добре колата или не гледаш температурата от скритото меню,а в града започва да бучи в гърнетата.Поне при мен е така.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
don't be написа:vld написа:don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф.
Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
vld написа:don't be написа:vld написа:don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф.
Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?
И аз като имах 330д 231 автомат беше по същия начин.
Колата дойде от Италия с перфектно чисти гърнета , макар със грешки по свещи и реле.
След като заредих от нашата нафта и оттогава за 1 година напред винаги са били черни гърнетата , даже тук го във форума съм питал няколко пъти.
Какво ли не пробвах и пак са черни ,всичко работещо, без грешки , нормални регенерации и пак са черни.
Така я продадох и момчето си я кара.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
vld написа:don't be написа:vld написа:don't be написа:колеги колко трябва да стане бекпрешъра, че да запише грешка? Моята в движение прави 700mbar при пълна газ, но грешки нямам.
За каква точно кола става въпрос?
Дай мксимално повече информация, мотор пробег, сника на ауспуха и тн.
330d. 231 2006, автомат. аспуха е черен като на без дпф.
Щом е черен кюнеца е фира или някой го е надупчил или се разпаднал сам.
Купувш рециклиран или го махаш това са ти вариантите.
Колко милибара държи на място?
Ми колега на място си държеше 3-5мбар. На 2000 обр. Беше 150. Лошото е че от четене на форума се реших и го махнах, това стана днес и хич не се кефя, оставих катализатора но турбото присвирва и ме дразни. Трябваше да я покарам така и да видя.... Смених свещи и малкия термостат също, можеби ако му бях дал шанс на дпф щеше да влезе в крачка. При чупенето не беше толкова зле, беше се пропукал но нямаше стопявания.
За милиони-няма закони.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Условия за self регенерация на ДПФ
Пичове не е от нафтата, моята е61ца вече 60 000км я карам в България с нафта от бениностанциите, ауспусите са ми бели и чисти няма чернилка никъде.
Като се пропука питата е по добре да се смени или отстрани, защото почва да кърти парчета и да се изхвърлят назад по генерцията, може и да стане запушване.
Има рециклирни филтри по немския ибей на по 300-350 евро.
Да определено е гадно да мирише, и турбината се чува, ама това е положението.
Във фейса въврви една реклама за възтановяване на ДПФ и катализатори, но не познавам някой дето да даде мнение за услугата след като се е възполваол.
Като се пропука питата е по добре да се смени или отстрани, защото почва да кърти парчета и да се изхвърлят назад по генерцията, може и да стане запушване.
Има рециклирни филтри по немския ибей на по 300-350 евро.
Да определено е гадно да мирише, и турбината се чува, ама това е положението.
Във фейса въврви една реклама за възтановяване на ДПФ и катализатори, но не познавам някой дето да даде мнение за услугата след като се е възполваол.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани