Харч на масло , след принудителна регенерация на DPF ,
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Харч на масло , след принудителна регенерация на DPF ,
Уважаеми колеги , Здравейте . Много се извинявам ако има вече писана такава тема .
Нов съм във форума , и съответно от седмица карам BMW Е60 530xd 231к.с 2006г .
Стария собственик беше сменил горния термостат до ЕГР-а , съответно от скритото меню хванах колата ,че държи 55-60 градуса . Смених и долния термостат , нещата се оправиха и колата почна да си държи нормална температура ,
но DPF-а е запушен , колата си вървеше нормално , но нямаше този ряз който трябва да има . В неделя пуснах принудителна регенерация , и карах 150 км магистрално с около 130-140 км , и според мен колата си направи регенерацията , защото я усещам доста по агресивна в момента ( дано не си внушавам ) но за да съм сигурен ще трябва да я закача пак на диагностика , за да видя дали не е записала отново грешката за запушен DPF . Тя мисля ,че беше P480 . До колкото разбрах това е за нормално запушен филтър , а P481 , за много запушен филтър . Въпроса ми е ,че сутринта ми светна лампичка за маслото , и ми изписа да долея литър , долях 500 грама и на щеката мина над средата , съответно 600-700 грама ще е на макс. Колата я взех от човек на реални 279000 проверена . Маслото е сменено на 270 000 км с оригинално на BMW 5w30 . Въпроса ми е дали е възможно от регенерацията , да е дръпнала маслото , или просто е нормално да го пипат с 5w30 синтетика . И ако може дайте предложение за читаво масло за този мотор , първо BMW ми е и не им знам много спецификите . Ще съм благодарен на всякъкви съвети относно всичко . Мисля да сменям масло тази седмица , и не знам какво е правилно да му сложа , не мисля ,че е редно да го държа до 15 000 км , ввинаги си го сменям на 10 000 км , в момента това е на толкова . С едма дума от запушен дпф освен по слаб вървеж и по голям разход на гориво , има ли опасност да харчи и маслото . Благодаря ви много , предварително .
Нов съм във форума , и съответно от седмица карам BMW Е60 530xd 231к.с 2006г .
Стария собственик беше сменил горния термостат до ЕГР-а , съответно от скритото меню хванах колата ,че държи 55-60 градуса . Смених и долния термостат , нещата се оправиха и колата почна да си държи нормална температура ,
но DPF-а е запушен , колата си вървеше нормално , но нямаше този ряз който трябва да има . В неделя пуснах принудителна регенерация , и карах 150 км магистрално с около 130-140 км , и според мен колата си направи регенерацията , защото я усещам доста по агресивна в момента ( дано не си внушавам ) но за да съм сигурен ще трябва да я закача пак на диагностика , за да видя дали не е записала отново грешката за запушен DPF . Тя мисля ,че беше P480 . До колкото разбрах това е за нормално запушен филтър , а P481 , за много запушен филтър . Въпроса ми е ,че сутринта ми светна лампичка за маслото , и ми изписа да долея литър , долях 500 грама и на щеката мина над средата , съответно 600-700 грама ще е на макс. Колата я взех от човек на реални 279000 проверена . Маслото е сменено на 270 000 км с оригинално на BMW 5w30 . Въпроса ми е дали е възможно от регенерацията , да е дръпнала маслото , или просто е нормално да го пипат с 5w30 синтетика . И ако може дайте предложение за читаво масло за този мотор , първо BMW ми е и не им знам много спецификите . Ще съм благодарен на всякъкви съвети относно всичко . Мисля да сменям масло тази седмица , и не знам какво е правилно да му сложа , не мисля ,че е редно да го държа до 15 000 км , ввинаги си го сменям на 10 000 км , в момента това е на толкова . С едма дума от запушен дпф освен по слаб вървеж и по голям разход на гориво , има ли опасност да харчи и маслото . Благодаря ви много , предварително .
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Харч на масло , след принудителна регенерация на DPF ,
Смени филтъра на картерните газове ако не е сменян и според мен пробвай с 5w40 (по-стабилно е за нашия климат)
Re: Харч на масло , след принудителна регенерация на DPF ,
Купих директно от Ауто Бавария оригинално на БМВ 5w30 ,което си му и дават . С такова е и карано до сега .
Интересното е ,че преди 5 дни маслото беше на макс , а след приндителна регенерация , 1 ден след това ми светна лампата за масло , че трябва да долея .
Доливането не е много за да дойде на макс около 600 грама , но ме извести , и ми изписа ,че трябва да долея литър масло .
Та интересно е дали запушения ДПФ повишава разхода на масло или не ? Много съм чел , и много отзиви съм чувал ,че след премахването му разхода на масло се повишава , дали е така не знам .
Интересното е ,че преди 5 дни маслото беше на макс , а след приндителна регенерация , 1 ден след това ми светна лампата за масло , че трябва да долея .
Доливането не е много за да дойде на макс около 600 грама , но ме извести , и ми изписа ,че трябва да долея литър масло .
Та интересно е дали запушения ДПФ повишава разхода на масло или не ? Много съм чел , и много отзиви съм чувал ,че след премахването му разхода на масло се повишава , дали е така не знам .
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Харч на масло , след принудителна регенерация на DPF ,
Няма връзка разхода на масло с ДПФ-а, ама никава, единствено му пречи на добрата работа.
Тоест когато колата харчи масло ДПФ-а се задръства значително по бързо и много по често регенерира, докато в един момент почва да не смогва.
Обратното явление да ти повиши нивото на маслото е много по вероятно когато ти е запушен ДПФ-а, дължи се на неизгоряла нафта която попада в маслото.
Не бързай със заключенията за разхода, сипи ново масло смени си клапана за картерната вентилация и покарай и наблюдавай.
Пиши как се движат нещата.
Тоест когато колата харчи масло ДПФ-а се задръства значително по бързо и много по често регенерира, докато в един момент почва да не смогва.
Обратното явление да ти повиши нивото на маслото е много по вероятно когато ти е запушен ДПФ-а, дължи се на неизгоряла нафта която попада в маслото.
Не бързай със заключенията за разхода, сипи ново масло смени си клапана за картерната вентилация и покарай и наблюдавай.
Пиши как се движат нещата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани