ЕGR Проблем 530д 231
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
ЕGR Проблем 530д 231
Здравейте колеги
ЕГР а стои отворен на 5% постоянно градско извънградско, на място..винаги. Пускам тест с ISTA +, отваря затваря всичко нормално минава теста без грешка, други грешки няма.. Промяна в ускорение няма..
Отделно извънградско егр се омаслява и пръска.. Турбото е чисто ново (не рециклирано) на две седмици..
Помагайте , че незнам къде да търся проблема вече
ЕГР а стои отворен на 5% постоянно градско извънградско, на място..винаги. Пускам тест с ISTA +, отваря затваря всичко нормално минава теста без грешка, други грешки няма.. Промяна в ускорение няма..
Отделно извънградско егр се омаслява и пръска.. Турбото е чисто ново (не рециклирано) на две седмици..
Помагайте , че незнам къде да търся проблема вече
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke ..
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Стойностите..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke ..
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Ако седи постоянно на 5% е вероятно софтуерно изключен.
Защо не си купиш кит за елиминиране на цялата ЕГР система?
И как така ЕГР-а се пръска?
Защо не си купиш кит за елиминиране на цялата ЕГР система?
И как така ЕГР-а се пръска?
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
datchko написа:Ако седи постоянно на 5% е вероятно софтуерно изключен.
Защо не си купиш кит за елиминиране на цялата ЕГР система?
И как така ЕГР-а се пръска?
пръска масло от кулера и омаслява егр а
колата е при мен от 2 години не е изключен и не знам къде да търся проблема
пп: а мога ли да проверя по някакъв начин дали е изключен, но преди си работеше както трябва
Bayerische Motoren Werke ..
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: ЕGR Проблем 530д 231
С Dis може да видиш как ти е настоен Ерг-а.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
toni написа:С Dis може да видиш как ти е настоен Ерг-а.
А какви трябва да са стоиностите имаш ли си на идея ?
Bayerische Motoren Werke ..
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Стойности не си спомням. По спомен като ти сканира Ерг ти казва в какво положение е и също може да променяш в проценти колко да ти отваря клапана.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
toni написа:Стойности не си спомням. По спомен като ти сканира Ерг ти казва в какво положение е и също може да променяш в проценти колко да ти отваря клапана.
ок мерси, ще погледна , но съм почти сигурен , че не е изключен спфтуерно, а постоянно е отворен на 5% и не мърда а с тест отваря до край - затватя и пак на 5%.. това ме мъчи и незнам поради каква причина е
Bayerische Motoren Werke ..
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Ако стойността му след диагностика на ЕГР от ISTA/DIS е 0 означава, че си работи стандартно. При стойност от 0 до 40 означава, че ЕГР е ограничен в зависимост колко по-висока е стойността, но все пак работи и при най-високата стойност. Това съм го правил на 320д 2004-та, но мисля, че и при 530д е така от тези години.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Simbazz написа:Ако стойността му след диагностика на ЕГР от ISTA/DIS е 0 означава, че си работи стандартно. При стойност от 0 до 40 означава, че ЕГР е ограничен в зависимост колко по-висока е стойността, но все пак работи и при най-високата стойност. Това съм го правил на 320д 2004-та, но мисля, че и при 530д е така от тези години.
Да но колкото и да е ограничен, ще отваря при някакво натоварване било то извън града или при голямо натоварване в града, но при мен не помръдва от 5%
Bayerische Motoren Werke ..
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Имай впредвид че при минусови температури ЕГР-а не работи колата сама си го изключва. За последния месец при мен съм го виждал да работи 4-5 пъти през другото време седи на 5%. Търсих в нета някаква информация и това успях да намеря като обяснение.
"To avoid deterioration of the combustion efficiency under cold ambient temperatures, it is necessary to restrict the EGR ratio in relation to the intake air temperature. To avoid icing inside the intake manifold at ambient temperature below 4°C and therefore the risk of engine damages the EGR rate has to be reduced and sometimes to shut off if the intake manifold temperature falls below 4°C."
"To avoid deterioration of the combustion efficiency under cold ambient temperatures, it is necessary to restrict the EGR ratio in relation to the intake air temperature. To avoid icing inside the intake manifold at ambient temperature below 4°C and therefore the risk of engine damages the EGR rate has to be reduced and sometimes to shut off if the intake manifold temperature falls below 4°C."
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
да , но температурата на входящия въздух е над 4 градуса
лятото закарах колата в един доста известен сервиз в пловдив за махане на дпф и ремап..остава варианта да са изключили и егр а без да ме оведомят , защото аз исках само дпф и ремап. Какво мислите
лятото закарах колата в един доста известен сервиз в пловдив за махане на дпф и ремап..остава варианта да са изключили и егр а без да ме оведомят , защото аз исках само дпф и ремап. Какво мислите
Bayerische Motoren Werke ..
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Изтрит е софтуерно. Затова стои така
Колкото до омасляването, най-вероятно е от О-пръстена на бързата връзка, идваща от кулера... често срещан проблем, особено при коли със заминали тампони на мотора.
Колкото до омасляването, най-вероятно е от О-пръстена на бързата връзка, идваща от кулера... често срещан проблем, особено при коли със заминали тампони на мотора.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Ненко Вранков написа:Изтрит е софтуерно. Затова стои така
Колкото до омасляването, най-вероятно е от О-пръстена на бързата връзка, идваща от кулера... често срещан проблем, особено при коли със заминали тампони на мотора.
Благодаря много на всички !
Егр а е изключен това останових.. изключили са го при ремапа без да съм го искал.. явно всичко върви в един файл и просто го копират.. дпф , репам и егр..
А проблем ли е да карам така за известно време с Егр кулер, малкия термостата и егр а си.. дефакто съм карал 6-7 месеца така проблем ли е да карам още два.. докато взема кита ?
Bayerische Motoren Werke ..
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: ЕGR Проблем 530д 231
Не е проблем, аз така карах година.
Просто като е изключен не вкарва изгорелите газове обратно.
Аз избрах кита за пълно премахване поради това, че спестявам един термостат и охладителя, който има навика да се пука.
Просто като е изключен не вкарва изгорелите газове обратно.
Аз избрах кита за пълно премахване поради това, че спестявам един термостат и охладителя, който има навика да се пука.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани