БМВ 530д - "В кома" - Няма светещи индикатори и не пали.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
БМВ 530д - "В кома" - Няма светещи индикатори и не пали.
Здравейте колеги,
Моята кола е Бмв 530д е60 2005 - 218х.п.
Бях оставил колата 3-4 без да я паля и днес реших да се повозя, но уви.
Запали с малко мъка(акумулаторът е заминал) всичко ОК. След около 30 мин. тръгнах да гася колата, въртя ключа, изкарах го дори, но колата с характер и не иска да се угаси... ... Загасихме я с едно приятелче.
Така след това не искаше да изключи контакта. Заключвах-отключвах не реагира... Пробвах да запаля но без успех.
Махна клемата на акумулатора и я свързах пак и контактът се беше загасил... Всички светлини по интериора си работят(без тези на таблото) и навигацията също работи. Пробвах да запаля колата, но не издаде признаци на живот. Въртя ключа няма светлини няма никой, и не върти стартера.
Та проверихме бушоните в жапката и в багажнига - всички бяха здрави... Намерихме един, който като се изкара и вкара, ми се пуска контакта(пробвах да завъртя стартера но без успех) и не се изгасва докато не се махне клемата на акумулатора.
Пуснахме го на Иста д- и излезе халл сензор "заключвене и отключване,разпознаване и не разпознаване на ключа".
Пробвахме и резервен ключ и няма резултат...
Споделете някой съвет...
Благодаря предварително
Моята кола е Бмв 530д е60 2005 - 218х.п.
Бях оставил колата 3-4 без да я паля и днес реших да се повозя, но уви.
Запали с малко мъка(акумулаторът е заминал) всичко ОК. След около 30 мин. тръгнах да гася колата, въртя ключа, изкарах го дори, но колата с характер и не иска да се угаси... ... Загасихме я с едно приятелче.
Така след това не искаше да изключи контакта. Заключвах-отключвах не реагира... Пробвах да запаля но без успех.
Махна клемата на акумулатора и я свързах пак и контактът се беше загасил... Всички светлини по интериора си работят(без тези на таблото) и навигацията също работи. Пробвах да запаля колата, но не издаде признаци на живот. Въртя ключа няма светлини няма никой, и не върти стартера.
Та проверихме бушоните в жапката и в багажнига - всички бяха здрави... Намерихме един, който като се изкара и вкара, ми се пуска контакта(пробвах да завъртя стартера но без успех) и не се изгасва докато не се махне клемата на акумулатора.
Пуснахме го на Иста д- и излезе халл сензор "заключвене и отключване,разпознаване и не разпознаване на ключа".
Пробвахме и резервен ключ и няма резултат...
Споделете някой съвет...
Благодаря предварително
Ако не искаш нещо търсиш причини, ако го искаш търсиш начини...Успехът не изисква обяснения, неуспехът не позволява оправдания!!!
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: БМВ 530д - "В кома" - Няма светещи индикатори и не пали.
[eдно не много претендиращо мнение].
Остави я да си почине малко и като се по-стопли с хубав акумулатор пробвай всичко отначало. Моята кола ми беше направила много подобен номер: в една студена сутрин, подгрявам два пъти уж да запали лесно, но акумулатора не издържа и като завъртях светнаха лампите и спря да върти. После колата се държеше МНОГО странно, когато НЕ е на конктакт ключа, дори когато изляза с ключа от колата и я заключа - колата СТОЕШЕ на контакт. Когато вляза и дам на конктакт с ключа - колата ИЗЛИЗАШЕ от контакт. Това няколко пъти, викам си тая кола тотално откачи, махнах клемата, оставих я да си "почине" малко и като се постопли отивам закачам клемата и всичко беше нормално, втори път (да чукна на дърво) не ми го е правила тоя номер.
Остави я да си почине малко и като се по-стопли с хубав акумулатор пробвай всичко отначало. Моята кола ми беше направила много подобен номер: в една студена сутрин, подгрявам два пъти уж да запали лесно, но акумулатора не издържа и като завъртях светнаха лампите и спря да върти. После колата се държеше МНОГО странно, когато НЕ е на конктакт ключа, дори когато изляза с ключа от колата и я заключа - колата СТОЕШЕ на контакт. Когато вляза и дам на конктакт с ключа - колата ИЗЛИЗАШЕ от контакт. Това няколко пъти, викам си тая кола тотално откачи, махнах клемата, оставих я да си "почине" малко и като се постопли отивам закачам клемата и всичко беше нормално, втори път (да чукна на дърво) не ми го е правила тоя номер.
Tires are evil - destroy them all ...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани