E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Kiryakov
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Здравейте,
От около седмица ходя по мъките и немога да си реша проблема с моята E61 535d. Всичко започна преди около месец, когато сутрин на студен двигател малката турбина влизаше от време на време в авариен режим - пушеше зверски бяло от ауспусите на изгоряло масло и не искаше да вдига повече от 2000 оборота в движение или ако вдигне отнемаше няколко секунди. Това се случваше предимно докато двигателя е студен и много рядко като загрее и се оправяше след няколко минути шофиране. Реших,че малката турбина е свършила и преди няколко дни я свалих за рециклиране. Оказа се, че перките почти нямат луфтове и имат съвсем леко износване на сегментите, но все пак реших да сменя перката + сегментите за да съм сигурен, че всичко ще е наред. Турбината я направи човек на име Мириян в гр. София на бул. Христо Ботев. Качихме турбината на колата, сглобихме всичко и реших, че вече няма да имам проблеми. Отидох за едно кръгче на тангентата да тествам колата и при скорост 140 км/ч. изпуши зверски генерацията гъсто бяло-сив дим до такава степен пушеше, че дима от ауспусите влизаше в купето ми през затворения багажник. Викнах си пътна помощ и бях сигурен, че перката на малката или голямата турбина е станала на парченца. Разглобихме отново всичко и извадихме турбините - перките бяха на място и нямаха никаъв луфт...
Вътре в малката турбина видимо имаше около 200-300 милилитра прясно масло. Решихме да извадим маркуча за картерната вентилация от турбината и да пробвам така какво ще стане. Покарах час-два и проблеми нямаше, освен че под капака пушеше доста, защото все пак маркуча за картерните газове е изкаран. Филтър картерни газове е сменян преди около 6 месеца с ОЕМ (оригинален) от мен лично, но днес все пак помолих един приятел да ми услужи с неговият филтър от неговата 535-ца само за тест дали ще има някаква промяна. Сложихме го и промяна нямаше, големите пушеци от откачения маркуча за картерната вентилация си останаха без промяна. Върнах си моят филтър, закачихме маркуча на картерните газове за турбината, където си му е мястото и пак отидох да тествам - пак влезе в авариен режим около 2000-2200 оборота и започна да пуши бяло и да не върви. Върнах се пред сервиза и загасих мотора. След няколко минути я запалих пак и двигателя се изфорсира сам на място или така нареченият (Diesel runaway) вдигна оборотите до над 5000 и не можех да я загася в рамките на 5-10 секунди колкото и да помпах START-STOP бутона.
Загасна сама за около 10 секунди. Не смеех да запаля в следващия час, защото знам, че ако стане пак така и не успея да я загася освен да си извадя телефона и да направя клипче как се саморазрушава мотор, друго няма какво да направя. Е, в крайна сметка реших да я запаля, защото така или иначе нямаше какво да губя. Запали си нормално и работеше повече от перфектно без да се форсира. Установихме, че турбините изсмукват маслото от маркуча за картерните газове - когато маркуча е сложен на турбините е проблем, когато не е сложен няма проблем.. Смятате ли, че мотора е чао или все пак надеждата умира последна и причината може да е някъде другаде?
Благодаря предварително за отговорите!
От около седмица ходя по мъките и немога да си реша проблема с моята E61 535d. Всичко започна преди около месец, когато сутрин на студен двигател малката турбина влизаше от време на време в авариен режим - пушеше зверски бяло от ауспусите на изгоряло масло и не искаше да вдига повече от 2000 оборота в движение или ако вдигне отнемаше няколко секунди. Това се случваше предимно докато двигателя е студен и много рядко като загрее и се оправяше след няколко минути шофиране. Реших,че малката турбина е свършила и преди няколко дни я свалих за рециклиране. Оказа се, че перките почти нямат луфтове и имат съвсем леко износване на сегментите, но все пак реших да сменя перката + сегментите за да съм сигурен, че всичко ще е наред. Турбината я направи човек на име Мириян в гр. София на бул. Христо Ботев. Качихме турбината на колата, сглобихме всичко и реших, че вече няма да имам проблеми. Отидох за едно кръгче на тангентата да тествам колата и при скорост 140 км/ч. изпуши зверски генерацията гъсто бяло-сив дим до такава степен пушеше, че дима от ауспусите влизаше в купето ми през затворения багажник. Викнах си пътна помощ и бях сигурен, че перката на малката или голямата турбина е станала на парченца. Разглобихме отново всичко и извадихме турбините - перките бяха на място и нямаха никаъв луфт...
Вътре в малката турбина видимо имаше около 200-300 милилитра прясно масло. Решихме да извадим маркуча за картерната вентилация от турбината и да пробвам така какво ще стане. Покарах час-два и проблеми нямаше, освен че под капака пушеше доста, защото все пак маркуча за картерните газове е изкаран. Филтър картерни газове е сменян преди около 6 месеца с ОЕМ (оригинален) от мен лично, но днес все пак помолих един приятел да ми услужи с неговият филтър от неговата 535-ца само за тест дали ще има някаква промяна. Сложихме го и промяна нямаше, големите пушеци от откачения маркуча за картерната вентилация си останаха без промяна. Върнах си моят филтър, закачихме маркуча на картерните газове за турбината, където си му е мястото и пак отидох да тествам - пак влезе в авариен режим около 2000-2200 оборота и започна да пуши бяло и да не върви. Върнах се пред сервиза и загасих мотора. След няколко минути я запалих пак и двигателя се изфорсира сам на място или така нареченият (Diesel runaway) вдигна оборотите до над 5000 и не можех да я загася в рамките на 5-10 секунди колкото и да помпах START-STOP бутона.
Загасна сама за около 10 секунди. Не смеех да запаля в следващия час, защото знам, че ако стане пак така и не успея да я загася освен да си извадя телефона и да направя клипче как се саморазрушава мотор, друго няма какво да направя. Е, в крайна сметка реших да я запаля, защото така или иначе нямаше какво да губя. Запали си нормално и работеше повече от перфектно без да се форсира. Установихме, че турбините изсмукват маслото от маркуча за картерните газове - когато маркуча е сложен на турбините е проблем, когато не е сложен няма проблем.. Смятате ли, че мотора е чао или все пак надеждата умира последна и причината може да е някъде другаде?
Благодаря предварително за отговорите!
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Вижте гарнитура на капака на клапаните
Но си мисля, че са сегменти.
Но си мисля, че са сегменти.
- landolin
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Малко тъпо предложение, но въздушния филтър и тръбите след него как са?
Щом филтъра за картерните е оригинален не би трябвало да пуска чак толкова масло за да почне да се форсира сама - виж и другата турбина как е.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Щом филтъра за картерните е оригинален не би трябвало да пуска чак толкова масло за да почне да се форсира сама - виж и другата турбина как е.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Имаш повлякло бутало най-вероятно или нямаш маслени сегменти.
А след това форсиране над 5000об/мин за около 10 сек, нещата ще са още по зле.
Виж че няма масло в картера.
Мотора трябва да се отваря
А след това форсиране над 5000об/мин за около 10 сек, нещата ще са още по зле.
Виж че няма масло в картера.
Мотора трябва да се отваря
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Незнам дали има значение,но все пак да кажа и аз нещо.
Един колега си носи турбото на бул.Христо Ботев и после му се разказа играта.
Ускоряваше само над 3000 оборота пушеше бяло страшна работа беше.
Не се занимавайте с такива сервизчета достатъчно пари пестите като рециклирате вместо да купите нова.
Закарай я в Турбо Хюс.
Един колега си носи турбото на бул.Христо Ботев и после му се разказа играта.
Ускоряваше само над 3000 оборота пушеше бяло страшна работа беше.
Не се занимавайте с такива сервизчета достатъчно пари пестите като рециклирате вместо да купите нова.
Закарай я в Турбо Хюс.
Re: E61 535d турбините смучат масло от картерните газове
Колега , изчисти си мотора , няма какво да губиш. 1.добавка в маслото за почистване преди да го източиш , работи на място колкото е описано според добавката, 2.наливаш само хидравлично евтинко и работи 20-на минути на място с него вместо моторно , 3. наливаш двигателно евтинко масло за промивка и пак работи на място и в движение известно време , 4.наливаш нормално масло и караш. За протокола аз съм го пробвал на бензинов . Също ми пушеше през маркуча от картерната вентилация , вече не , разхода който имах е вече в миналото , 2000 км изминати .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани