Смяна на сигменти

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Смяна на сигменти

Мнение от Kurtov » 23 Дек 2019, 8:58

don_gori написа:1/1000 :mhihi: това да не е някой Зил :mhihi:


По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Смяна на сигменти

Мнение от bioz » 23 Дек 2019, 9:08

Kurtov написа:
don_gori написа:1/1000 :mhihi: това да не е някой Зил :mhihi:


По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
То не всичко дет пише по форума е вярно

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна на сигменти

Мнение от vld » 23 Дек 2019, 9:53

bioz написа:
Kurtov написа:
don_gori написа:1/1000 :mhihi: това да не е някой Зил :mhihi:


По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
То не всичко дет пише по форума е вярно

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Толкова е официално по спецификация в БМВ иди питай ако не вярваш.
И това не е защото толкова е нормално, а просто защото ако напишат че е 1л. на 10 000км. ще се налага доста често да сменяват гаранционно мотори ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 24.07.2018
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията

Re: Смяна на сигменти

Мнение от Denis yusein » 30 Дек 2019, 13:10

Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 26.02.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Няма BMW ;-)
Мечтае да кара: Нова

Re: Смяна на сигменти

Мнение от Venelin1111 » 30 Дек 2019, 13:54

Не някаква семеринга, а семеринг колянов вал


Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Няма вече BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 29.01.2008
Кара: е60 530i N52

Re: Смяна на сигменти

Мнение от lupu » 30 Дек 2019, 17:07

Denis yusein написа:Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала


Не че нещо, ама от един семеринг едва ли си губил толкова много масло освен ако не е оставяла петна като я спираш, което не си споменал в по-горните постове. По скоро е от марката на маслото или просто си попаднал на по-читава партида :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Смяна на сигменти

Мнение от vankatagsi » 30 Дек 2019, 22:52

Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна на сигменти

Мнение от vld » 31 Дек 2019, 13:18

vankatagsi написа:Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота

Колега тоя бардал ако го смениш с равенол още по малко ще харчи.
Да по скъпо е маслото ама е много по каествено.
На бардал стават само маслата дето са по 60лв. литъра с един тон добавки, всички останали са посредствени масла с не по ралични от тези които се продават в метро и кауфланд.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.11.2019
Пол: Мъж
Кара: E60 530i
Детайли за колата: M54B30 Ръчка

Re: Смяна на сигменти

Мнение от Radrick » 02 Яну 2020, 12:50

zAcK написа:Много хубав е М54, ама да не ти е в колата :mhihi: :mhihi: :mhihi: Около 2000 година БМВ започнаха да правят скапани бензинови двигатели!!! Факт, който трудно може да се пренебрегне. Да, има малко светлина при 550i E60, ама останалите са си ебати чикиите, а за новите V8 да не говорим - тотални скрапери.... :banghead:

Иначе, има варианти, ама няма кой да се занимава. Долните два сегмента(с масления) стават от M52TU на M54 :bchug:


Имат проблем ама от бмв не искат да си признаят освен ако не ги натиснеш (явно) понеже моята е със гаранционен ремонт на сигменти ,доколкото разбрах от репорта дори цялата глава е сменена ,и интересното е ,че сега не го пипа маслото не знам какво са правили и какви сигменти са сложени.40 страници репорт с история и ремонти имам по моята производство 2003-та (ремонта на сигментите е правен 2008-ма) ,явно първите бройки са имали проблемчета и добре ,че са отремонтирани и не се налага аз да наливам една торба пари :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 3.12.2018
Пол: Мъж

Re: Смяна на сигменти

Мнение от PolYank » 02 Яну 2020, 14:41

Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна на сигменти

Мнение от vld » 02 Яну 2020, 17:13

PolYank написа:Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.

Маслото на М57 се мери само на напълно загрял мотор на 88 градуса на антифриза.
Караш загрява ти колата, спираш на равно чакаш 5-10 минути и мериш на щеката.
На студен мотор показва по малко защото маслото си изменя обема при различна температура.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook