Смяна на сигменти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Смяна на сигменти
don_gori написа:1/1000 това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Re: Смяна на сигменти
То не всичко дет пише по форума е вярноKurtov написа:don_gori написа:1/1000 това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
bioz написа:То не всичко дет пише по форума е вярноKurtov написа:don_gori написа:1/1000 това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Толкова е официално по спецификация в БМВ иди питай ако не вярваш.
И това не е защото толкова е нормално, а просто защото ако напишат че е 1л. на 10 000км. ще се налага доста често да сменяват гаранционно мотори
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Смяна на сигменти
Не някаква семеринга, а семеринг колянов вал
Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Няма вече BMW
Re: Смяна на сигменти
Denis yusein написа:Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
Не че нещо, ама от един семеринг едва ли си губил толкова много масло освен ако не е оставяла петна като я спираш, което не си споменал в по-горните постове. По скоро е от марката на маслото или просто си попаднал на по-читава партида
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Смяна на сигменти
Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
vankatagsi написа:Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота
Колега тоя бардал ако го смениш с равенол още по малко ще харчи.
Да по скъпо е маслото ама е много по каествено.
На бардал стават само маслата дето са по 60лв. литъра с един тон добавки, всички останали са посредствени масла с не по ралични от тези които се продават в метро и кауфланд.
- Radrick
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
- Детайли за колата: M54B30 Ръчка
Re: Смяна на сигменти
zAcK написа:Много хубав е М54, ама да не ти е в колата Около 2000 година БМВ започнаха да правят скапани бензинови двигатели!!! Факт, който трудно може да се пренебрегне. Да, има малко светлина при 550i E60, ама останалите са си ебати чикиите, а за новите V8 да не говорим - тотални скрапери....
Иначе, има варианти, ама няма кой да се занимава. Долните два сегмента(с масления) стават от M52TU на M54
Имат проблем ама от бмв не искат да си признаят освен ако не ги натиснеш (явно) понеже моята е със гаранционен ремонт на сигменти ,доколкото разбрах от репорта дори цялата глава е сменена ,и интересното е ,че сега не го пипа маслото не знам какво са правили и какви сигменти са сложени.40 страници репорт с история и ремонти имам по моята производство 2003-та (ремонта на сигментите е правен 2008-ма) ,явно първите бройки са имали проблемчета и добре ,че са отремонтирани и не се налага аз да наливам една торба пари
Re: Смяна на сигменти
Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
PolYank написа:Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.
Маслото на М57 се мери само на напълно загрял мотор на 88 градуса на антифриза.
Караш загрява ти колата, спираш на равно чакаш 5-10 минути и мериш на щеката.
На студен мотор показва по малко защото маслото си изменя обема при различна температура.
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани