530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, за който се надявам да ме насочите ако знаете как. Четох доста във форума (да не мислите, че не знам как се използва търсачката), но не открих информация, която може да ми е полезна за моя случай.
Колата пуши след като двигателя е загрял. Настъпвам малко повече газта и няма пушеци, но като си махна крака от педала и колата е на скорост започват едни бели кълбета зад мен, та чак ме е срам да я карам!
ПРЕДОСТАВЯМ МАЛКО ИНФОРМАЦИЯ
Колата е E60 530d 218 hp - 2005 година Автоматик.
Наскоро разбрах, че всъщност DPF и катализатора са изтърбушени.
ГРЕШКИ НА ECU
НАБЛЮДЕНИЯ ОТ МЕН
На скоро, може би преди около 2 месеца ми се наложи да сменя термостата на EGR клапана. Преди това, колата не пушеше така или поне не ми е направило впечатление. След смяната (може би) при напълно загрял двигател пуши на място. Не е много, но пуши бял цвят.
Иначе, колата върви, като луда!
Не харчи масло, също и антифриз. Тъй като разбрах, че няма DPF и катализатор, скоро ще отида да ги премахнат и софтуерно, както и да се направи ремап.
ВЪПРОСИ НА ПРЪВ ПРОЧИТ
БИХ СЕ РАДВАЛ ДА МЕ НАСОЧИТЕ ПОЕТАПНО, КОЕ ДА ПРОВЕРЯВАМЕ И ДА ОТПАДАТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ!
Благодаря Ви предварително!!!
Имам следния проблем, за който се надявам да ме насочите ако знаете как. Четох доста във форума (да не мислите, че не знам как се използва търсачката), но не открих информация, която може да ми е полезна за моя случай.
Колата пуши след като двигателя е загрял. Настъпвам малко повече газта и няма пушеци, но като си махна крака от педала и колата е на скорост започват едни бели кълбета зад мен, та чак ме е срам да я карам!
ПРЕДОСТАВЯМ МАЛКО ИНФОРМАЦИЯ
Колата е E60 530d 218 hp - 2005 година Автоматик.
Наскоро разбрах, че всъщност DPF и катализатора са изтърбушени.
ГРЕШКИ НА ECU
- Неработещ датчик за темп.на изгорели газове при DPF (стария собственик го е разкачил от буксата)
- Ламбда сонда
- Реле за свещите
НАБЛЮДЕНИЯ ОТ МЕН
На скоро, може би преди около 2 месеца ми се наложи да сменя термостата на EGR клапана. Преди това, колата не пушеше така или поне не ми е направило впечатление. След смяната (може би) при напълно загрял двигател пуши на място. Не е много, но пуши бял цвят.
Иначе, колата върви, като луда!
Не харчи масло, също и антифриз. Тъй като разбрах, че няма DPF и катализатор, скоро ще отида да ги премахнат и софтуерно, както и да се направи ремап.
ВЪПРОСИ НА ПРЪВ ПРОЧИТ
- Възможно ли е да е свързано с EGR клапана?
- Възможно ли е да е от Ламбда сондата?
- Кои модули се спират при софтуерното премахване на DPF?
БИХ СЕ РАДВАЛ ДА МЕ НАСОЧИТЕ ПОЕТАПНО, КОЕ ДА ПРОВЕРЯВАМЕ И ДА ОТПАДАТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ!
Благодаря Ви предварително!!!
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Здрасти,
Вероятна причина - охладителят на EGR-a - пука се отвътре и вкарва антифриз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вероятна причина - охладителят на EGR-a - пука се отвътре и вкарва антифриз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
MMG написа:Вероятна причина - охладителят на EGR-a - пука се отвътре и вкарва антифриз.
Много интересно. Казвам го, защото причината да сменя термостата на EGR клапана беше, че термостата се пръсна - буквално!
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Купи си един кит за премахване на ЕГР, и махни това ла**о от там, само проблеми създава и някъде ще те остави на пътя като се спука. Но след като го премахнеш ще трябва да се изключи софтуерно.
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
HackeD написа:Купи си един кит за премахване на ЕГР, и махни това ла**о от там, само проблеми създава и някъде ще те остави на пътя като се спука. Но след като го премахнеш ще трябва да се изключи софтуерно.
Благодаря за съвета. Обмислях го да го премахна, но това няма ли да доведе до някакви проблеми с изгорелите газове и по - бързото износване на двигателя?
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Здравей,колега.Много неща имаш за правене по колата и чак след това,ако все още го има проблема го мисли. Ако ДПФ-а не е премахнат софтуерно е сериозен проблем. Аз изобщо не бих карал колата така. На твое място бих направил следното:
1. Махни ЕГР-а и всичките му глупости механично,писано е много как става.
2. Отиди при някой изпитан да премахне ДПФ-а и ЕГР-а качествено. Не при бай Пешо или бай Гошо от квартала. Ако нямаш човек пиши ми на лично.
3. Щом имаш проблем с релето на подгрева го смени. Ако питаш мен смени си и свещите.
4. Щом ти дава грешка на ламбдата виж защо излиза.
5. След като плиключиш с тези неща,си смени маслото, от опитите на колата да прави регенерации вероятно е в ужасно състояние.
След това пиши какво е положението.
1. Махни ЕГР-а и всичките му глупости механично,писано е много как става.
2. Отиди при някой изпитан да премахне ДПФ-а и ЕГР-а качествено. Не при бай Пешо или бай Гошо от квартала. Ако нямаш човек пиши ми на лично.
3. Щом имаш проблем с релето на подгрева го смени. Ако питаш мен смени си и свещите.
4. Щом ти дава грешка на ламбдата виж защо излиза.
5. След като плиключиш с тези неща,си смени маслото, от опитите на колата да прави регенерации вероятно е в ужасно състояние.
След това пиши какво е положението.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
kikko написа:Здравей,колега.Много неща имаш за правене по колата и чак след това,ако все още го има проблема го мисли. Ако ДПФ-а не е премахнат софтуерно е сериозен проблем. Аз изобщо не бих карал колата така. На твое място бих направил следното:
1. Махни ЕГР-а и всичките му глупости механично,писано е много как става. - Това ще го направя, дори днес мисля да поръчам комплект за премахване на EGR.
2. Отиди при някой изпитан да премахне ДПФ-а и ЕГР-а качествено. Не при бай Пешо или бай Гошо от квартала. Ако нямаш човек пиши ми на лично. - Добре, че е песента на Хазарта "Имам човек" Имам човек, който се занимава със софтуерите на коли, с който съм се разбрал да го премахне.
3. Щом имаш проблем с релето на подгрева го смени. Ако питаш мен смени си и свещите. - Ще го направя, но ще бъде след като се премахне софтуерно всичко, защото едно от условията за регенерация на колата е именно работещо реле и 6 свещи. Дори не съм сигурен, дали не работи или по някакъв начин е изключено/шунтирано!
4. Щом ти дава грешка на ламбдата виж защо излиза. - Показва, че ламбда сондата не работи.
5. След като плиключиш с тези неща,си смени маслото, от опитите на колата да прави регенерации вероятно е в ужасно състояние. - Маслото го смених преди около 2 седмици
След това пиши какво е положението.
Аз мисля, че колата не прави регенерация, защото да стартира този процес има няколко фактора, които са задължителни, а именно:
- Работещ сензор за Температурата на изгорелите газове - В момента е изключен от буксата (За малкко щях да купувам нов, преди да разбера, че всичко е изтърбушено )
- Работещи свещи
Лошото в цялата ситуация е, че нямам връзка със стария собственик на автомобила да ми каже, какво е правено за да знам, какво да проверявам. Предстои премахването на DPF софтуерно.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
DPF и EGR софтуерно изключване, заедно с датчика за обратно налягане и ще спре да пуши.
ЕГР-а го махни и физически заедно с охладителя и малкия термостат.
Един ремап на кутията и ще заспи.
ЕГР-а го махни и физически заедно с охладителя и малкия термостат.
Един ремап на кутията и ще заспи.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
Това с изключването на датчици не решава проблемите с изтърбушения ДПФ иначе никой нямаше да се занимава да променя софтуер. Иначе действай както съм ти написал и ще имаш успех.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
kikko написа:Това с изключването на датчици не решава проблемите с изтърбушения ДПФ иначе никой нямаше да се занимава да променя софтуер. Иначе действай както съм ти написал и ще имаш успех.
Аз не казвам, че ще му реши проблема с пушенето точно изключването на датчика, но при положение, че му е повреден няма смисъл да го сменя при липсата на ДПФ.
Вероятно не е спрян правилно и си влиза в регенерация и затова пуши, друга причина няма при положение, че не губи антифриз и масло.
Освен ако дюзите не са зле.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 530d - бял пушек на кълбета при загрял двигател
vld написа:kikko написа:Това с изключването на датчици не решава проблемите с изтърбушения ДПФ иначе никой нямаше да се занимава да променя софтуер. Иначе действай както съм ти написал и ще имаш успех.
Аз не казвам, че ще му реши проблема с пушенето точно изключването на датчика, но при положение, че му е повреден няма смисъл да го сменя при липсата на ДПФ.
Вероятно не е спрян правилно и си влиза в регенерация и затова пуши, друга причина няма при положение, че не губи антифриз и масло.
Освен ако дюзите не са зле.
Мнението ми не беше към теб,а към автора. Теб те разбрах и си напълно прав.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани