KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 22.01.2016
Местоположение: Чехия
Кара: E61 LCI 525d
Мечтае да кара: M5 E60

KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от kopi » 17 Сеп 2019, 19:59

Здравейте колеги,
взех си нов акумулатор на VARTA H3 100Ah и регистрирах смяната чрез INPA, но в последствие неможах с NCS-a да сменя стойноста на капацитета от 90 на 100Ah :|
INPA-ата сега показва не 90 , а 91Ah, което ме изненада съвсмем?!
За първи път ми се налага да използвам NCS и затова следвъх въпросното видео - https://www.youtube.com/watch?v=6ur-itzUyvo&t

Въпросът ми е дали правя нещо грешно или просто има фиксирани стойности за капацитета различни от които ECU-то няма да приеме - .. 90 .. 110 и т.н.
Да отивам ли до магазина да се примоля да ми сменят акумулатора със 110?

Ако някой има опит и се наема веднага слизам с лаптопа до колата! :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 26.02.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Няма BMW ;-)
Мечтае да кара: Нова

KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от Venelin1111 » 17 Сеп 2019, 20:03

Аз също съм с Варта на БМВ -то . В сервиза в който го купих и смениха го регистрираха с лаптоп и ме накараха след 3 м. да мина , провериха го ОК беше. Аз нищо не съм правил. Гаранцията защото всичко те направиха е 3.5 год.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
Няма вече BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 22.01.2016
Местоположение: Чехия
Кара: E61 LCI 525d
Мечтае да кара: M5 E60

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от kopi » 24 Окт 2019, 19:29

Както и да е ... просто се върнах до магазина и замених 100ката с 110ка с обяснението,че немога да кодирам 100Ah и от магазина се оказаха разбрани :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от vld » 24 Окт 2019, 20:10

Колега дръпни си карли от темата в основния форум с него промяната на капацитета и вида на акумулатора се прави с два клика ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 22.01.2016
Местоположение: Чехия
Кара: E61 LCI 525d
Мечтае да кара: M5 E60

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от kopi » 27 Дек 2019, 17:41

Използвах Карли, но 100Ah не беше валидна опция. Както казах, просто се върнах до магазина и смених акумулатора с нов 110Ah и така реших проблема с кодирането, пък и сега въобще не го мисля.... 110Ah са си бая капацитет :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от Krasimir19 » 26 Яну 2020, 23:01

Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от vld » 27 Яну 2020, 10:03

Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително

90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от Krasimir19 » 29 Яну 2020, 22:18

vld написа:
Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително

90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.



Значи новия акумулатор който сложих не е АГМ, а обикновен. Има ли някаква опасност ако продължа да го ползвам, или трябва да го сменя? Търсех вече в няколко магазина и нашсякъде ми дават или 95 или 100 амперчаса. И 800 или 900 ампера. Просто не намирам със аобсолютно същите стойности като оригиналния. Не съм в България и просто търсех тук из магазините. Не получих отговор колко е нормалното напрежение при запален двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 22.01.2016
Местоположение: Чехия
Кара: E61 LCI 525d
Мечтае да кара: M5 E60

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от kopi » 31 Яну 2020, 12:28

При кодирането само капацитета (Ah) има значение и това дали е обикновен или AGM. Стартовия ток няма значение в случая.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор

Мнение от vld » 06 Фев 2020, 9:58

Krasimir19 написа:
vld написа:
Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително

90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.



Значи новия акумулатор който сложих не е АГМ, а обикновен. Има ли някаква опасност ако продължа да го ползвам, или трябва да го сменя? Търсех вече в няколко магазина и нашсякъде ми дават или 95 или 100 амперчаса. И 800 или 900 ампера. Просто не намирам със аобсолютно същите стойности като оригиналния. Не съм в България и просто търсех тук из магазините. Не получих отговор колко е нормалното напрежение при запален двигател.

От 12 до 14.8V. зависи от това колко е заредена батерията, колко е студено, колко е натоварен мотора и тн.
Интелигентна система за зареждане има в тези коли, не е фиксирано като на по старите.
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook