KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Здравейте колеги,
взех си нов акумулатор на VARTA H3 100Ah и регистрирах смяната чрез INPA, но в последствие неможах с NCS-a да сменя стойноста на капацитета от 90 на 100Ah
INPA-ата сега показва не 90 , а 91Ah, което ме изненада съвсмем?!
За първи път ми се налага да използвам NCS и затова следвъх въпросното видео - https://www.youtube.com/watch?v=6ur-itzUyvo&t
Въпросът ми е дали правя нещо грешно или просто има фиксирани стойности за капацитета различни от които ECU-то няма да приеме - .. 90 .. 110 и т.н.
Да отивам ли до магазина да се примоля да ми сменят акумулатора със 110?
Ако някой има опит и се наема веднага слизам с лаптопа до колата!
взех си нов акумулатор на VARTA H3 100Ah и регистрирах смяната чрез INPA, но в последствие неможах с NCS-a да сменя стойноста на капацитета от 90 на 100Ah
INPA-ата сега показва не 90 , а 91Ah, което ме изненада съвсмем?!
За първи път ми се налага да използвам NCS и затова следвъх въпросното видео - https://www.youtube.com/watch?v=6ur-itzUyvo&t
Въпросът ми е дали правя нещо грешно или просто има фиксирани стойности за капацитета различни от които ECU-то няма да приеме - .. 90 .. 110 и т.н.
Да отивам ли до магазина да се примоля да ми сменят акумулатора със 110?
Ако някой има опит и се наема веднага слизам с лаптопа до колата!
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Аз също съм с Варта на БМВ -то . В сервиза в който го купих и смениха го регистрираха с лаптоп и ме накараха след 3 м. да мина , провериха го ОК беше. Аз нищо не съм правил. Гаранцията защото всичко те направиха е 3.5 год.
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Няма вече BMW
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Както и да е ... просто се върнах до магазина и замених 100ката с 110ка с обяснението,че немога да кодирам 100Ah и от магазина се оказаха разбрани
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Колега дръпни си карли от темата в основния форум с него промяната на капацитета и вида на акумулатора се прави с два клика
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Използвах Карли, но 100Ah не беше валидна опция. Както казах, просто се върнах до магазина и смених акумулатора с нов 110Ah и така реших проблема с кодирането, пък и сега въобще не го мисля.... 110Ah са си бая капацитет
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително
90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
vld написа:Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително
90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.
Значи новия акумулатор който сложих не е АГМ, а обикновен. Има ли някаква опасност ако продължа да го ползвам, или трябва да го сменя? Търсех вече в няколко магазина и нашсякъде ми дават или 95 или 100 амперчаса. И 800 или 900 ампера. Просто не намирам със аобсолютно същите стойности като оригиналния. Не съм в България и просто търсех тук из магазините. Не получих отговор колко е нормалното напрежение при запален двигател.
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
При кодирането само капацитета (Ah) има значение и това дали е обикновен или AGM. Стартовия ток няма значение в случая.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: KLASSE_BATERIE, кодиране на различен акумулатор
Krasimir19 написа:vld написа:Krasimir19 написа:Здравейте, да използвам на колегата темата, аз също смених моя акумулатор само че от 90Ah, 720А оригинален го смених на 80Ah, 740 марка Bosch програмата която ползвам е iCarsoft уж професионална, но ми излиза грешка при регистрирането на смяна на акумулатора, не може да се регистрира, програмата изисква да си е със същите параметри като предния. Но понеже този го имам от др кола и е нов на 4 месеца, реших да ползвам него. Та въпроса ми е има ли проблем да ползвам този акумулатор? И въобще ако не го регистрирам какви са последствията? Като замерих напрежението, чрез програмата, изписа че напрежението е между 14,22 и 14,66, нормално ли е толко напрежение или е малко множко? Напрежението е замерено, при работещ двигател. Благодаря предварително
90Ah, 720А - обикновен
80Ah, 740А -АГМ
Трябва да се кодира, просто ще го скапе по бързо ако не го направиш.
С карли можеш да го направиш.
Значи новия акумулатор който сложих не е АГМ, а обикновен. Има ли някаква опасност ако продължа да го ползвам, или трябва да го сменя? Търсех вече в няколко магазина и нашсякъде ми дават или 95 или 100 амперчаса. И 800 или 900 ампера. Просто не намирам със аобсолютно същите стойности като оригиналния. Не съм в България и просто търсех тук из магазините. Не получих отговор колко е нормалното напрежение при запален двигател.
От 12 до 14.8V. зависи от това колко е заредена батерията, колко е студено, колко е натоварен мотора и тн.
Интелигентна система за зареждане има в тези коли, не е фиксирано като на по старите.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани