Не пали след профилактика на ЕГР, Колектор и Реле
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Suvandjiev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 525 177к.с.
Не пали след профилактика на ЕГР, Колектор и Реле
Здравейте, колеги,
Колата е е61 525d 177к.с. и не иска да запали. Нов внос е и сега я обслужвам. Преди около две седмици беше премахнат ДПФ-а малко след, което изписа increased emissions. Та след днес колата върти, но много странно (стартера върти, вала завърта и абсолютно никакви признаци да запали - неприкецва). Това, което е правено от последната работа на мотора, която беше миналата седмица е чистене на всмукателен колектор, егр-а и смяна на релето на подгревните свещи). Проверено е че датчиците (на рейла и колектора) са закачени, както и двата вакума. Сложено е за проба старото реле - същата работа. Тръбичката от термостата на егр-а към самия егр мирише на нафта. Инпата не дава никакви грешки, а тези които бяха изчистени и са били от 10км преди посочените процедури са: за релето, рейла, дебитомер.
Преди малко направихме следната проба - изчистени са всички грешки при закачени датчици, след което откачихме датчика на рейла и съответно набива грешка, закачихме и изчистихме. Също така грешката за релето,след смяната изтриването и не се записва, както и тази за дебитомера - той не е подменен.
Възможно ли е да е от слаб акумулатор, тъй като не е палена една седмица и днес направихме 10-на проби и видимо умря. Подадохме ток, но пак си личи, че не върти, както трябва. Ако го смъкна и закача да се зареди за една вечер ще се налага ли регистрирането му отново в системите на автомобила? За съжаление живи данни не можем да четем - някакви идеи или съвети?
Благодаря предварително!
Колата е е61 525d 177к.с. и не иска да запали. Нов внос е и сега я обслужвам. Преди около две седмици беше премахнат ДПФ-а малко след, което изписа increased emissions. Та след днес колата върти, но много странно (стартера върти, вала завърта и абсолютно никакви признаци да запали - неприкецва). Това, което е правено от последната работа на мотора, която беше миналата седмица е чистене на всмукателен колектор, егр-а и смяна на релето на подгревните свещи). Проверено е че датчиците (на рейла и колектора) са закачени, както и двата вакума. Сложено е за проба старото реле - същата работа. Тръбичката от термостата на егр-а към самия егр мирише на нафта. Инпата не дава никакви грешки, а тези които бяха изчистени и са били от 10км преди посочените процедури са: за релето, рейла, дебитомер.
Преди малко направихме следната проба - изчистени са всички грешки при закачени датчици, след което откачихме датчика на рейла и съответно набива грешка, закачихме и изчистихме. Също така грешката за релето,след смяната изтриването и не се записва, както и тази за дебитомера - той не е подменен.
Възможно ли е да е от слаб акумулатор, тъй като не е палена една седмица и днес направихме 10-на проби и видимо умря. Подадохме ток, но пак си личи, че не върти, както трябва. Ако го смъкна и закача да се зареди за една вечер ще се налага ли регистрирането му отново в системите на автомобила? За съжаление живи данни не можем да четем - някакви идеи или съвети?
Благодаря предварително!
- Suvandjiev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 525 177к.с.
Re: Не пали след профилактика на ЕГР, Колектор и Реле
Здравейте, колеги,
Тъй като няма дискусии, съвети, мнения по темата от своя страна ще продължа да пиша до разрешаването на възникналата ситуация (по един или друг начин) с цел, ако някой изпадне в подобна да има отправни точки.
Това, което беше направено след поста е:
1. Отново бяха свалени колектора с ЕГР-а и проверени всички стъпки по закачането на буксите и маркучите:
* бяха проверени отново всички уплътнения, болчета, гайки - няма липсващи или някое в повече;
* междувременно бяха подменени някои от вакуумните маркучи.
2. Акумулаторът беше свален и зареден (стойността след разкачането му от зарядното беше 13.09, а 20 часа по късно 13.05 - достатъчна колата да запали).
3. Компонентите по колата бяха отново сглобени, акумулатора закачен и ефекта отново същия - върти, но все едно няма компресия.
4. Свързах се с колега, който дойде да прочете колата и да види за какво става въпрос. Думите му бяха: "За мен колата е 6 точки от към електроника. Няма грешки и не виждам причина да не запали.. датчици, модули, стойности, гориво всичко е окау, но върти все едно няма компресия. Причината за мен е механичен проблем - или верига, или клапани..". Тъй като има собствен сервиз опциите, които ми описа накратко са:
* да смъкна колектора отново и да се погледне с камера (до колкото е възможно) през отворите, какво е положението към цилинтрите;
* да се отовори мотора поетапно, за да се видят цилиндри, бутала и т.н., ако там нещата са окау да се погледнат веригите;
* да си намеря гол мотор (525 или 530) с документи и да смени моя, тъй като ремонта на сегашния можело да излезе по-скъп от колкото подмяната му с друг.
Отново отбелязвам, че колата до последно е била в движение без признаци за проблем с мотора - не е изгасвала, претраквала, задавяла или каквото и да било, дори и при първото завъртане след сглобяването (от тогава до сега върти като "миксер" с признаци за липса на компресия).
Междувременно, моля ако някой знае читав сервиз в София, където ако реша да оставя колата за отваряне на мотора, смяна на вериги и т.н. да пише тук или на лично.
Поздрави!
Тъй като няма дискусии, съвети, мнения по темата от своя страна ще продължа да пиша до разрешаването на възникналата ситуация (по един или друг начин) с цел, ако някой изпадне в подобна да има отправни точки.
Това, което беше направено след поста е:
1. Отново бяха свалени колектора с ЕГР-а и проверени всички стъпки по закачането на буксите и маркучите:
* бяха проверени отново всички уплътнения, болчета, гайки - няма липсващи или някое в повече;
* междувременно бяха подменени някои от вакуумните маркучи.
2. Акумулаторът беше свален и зареден (стойността след разкачането му от зарядното беше 13.09, а 20 часа по късно 13.05 - достатъчна колата да запали).
3. Компонентите по колата бяха отново сглобени, акумулатора закачен и ефекта отново същия - върти, но все едно няма компресия.
4. Свързах се с колега, който дойде да прочете колата и да види за какво става въпрос. Думите му бяха: "За мен колата е 6 точки от към електроника. Няма грешки и не виждам причина да не запали.. датчици, модули, стойности, гориво всичко е окау, но върти все едно няма компресия. Причината за мен е механичен проблем - или верига, или клапани..". Тъй като има собствен сервиз опциите, които ми описа накратко са:
* да смъкна колектора отново и да се погледне с камера (до колкото е възможно) през отворите, какво е положението към цилинтрите;
* да се отовори мотора поетапно, за да се видят цилиндри, бутала и т.н., ако там нещата са окау да се погледнат веригите;
* да си намеря гол мотор (525 или 530) с документи и да смени моя, тъй като ремонта на сегашния можело да излезе по-скъп от колкото подмяната му с друг.
Отново отбелязвам, че колата до последно е била в движение без признаци за проблем с мотора - не е изгасвала, претраквала, задавяла или каквото и да било, дори и при първото завъртане след сглобяването (от тогава до сега върти като "миксер" с признаци за липса на компресия).
Междувременно, моля ако някой знае читав сервиз в София, където ако реша да оставя колата за отваряне на мотора, смяна на вериги и т.н. да пише тук или на лично.
Поздрави!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Не пали след профилактика на ЕГР, Колектор и Реле
Преди седмица някъде, бях попаднал на тема за скъсана верига, но не мога да си спомня в кой подфорум. Виж поразтърси се, може да излезе нещо. Но щем върти леко, като без компресия най- вероятно е верига. Но не искам да те заблудя.
Друго, което се сещам е да не би да има някакво скрито копче против кражба и без да сте разбрали да сте го натиснали. Или нещо по ключа да е станало. Ако имаш втори ключ, пробвай с него.
Друго, което се сещам е да не би да има някакво скрито копче против кражба и без да сте разбрали да сте го натиснали. Или нещо по ключа да е станало. Ако имаш втори ключ, пробвай с него.
- Suvandjiev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 525 177к.с.
Re: Не пали след профилактика на ЕГР, Колектор и Реле
Здравейте, колеги,
От вчера колата отново е в движение. Казусът се реши по следния начин:
* първо пробвахме с акумулатора на автомобила и подаване на ток от друг, но явно беше прекалено изтощен от опитите ни през предходните дни;
* сложихме друг акумулатор (макар и по-малък - 70Аh);
* подавахме ток с е39-та на един приятел по време на опитите за палене (общо не повече от 4-5 - всеки, от които по 10-15 секунди);
* преди да почнем да правим пробите около 10 минути само завъртахме на контакт за по минута, за да може помпата да прекара гориво през системата и да вдигне до рейла, тъй като имахме съмнение, че по някаква причина е празен (другия вариант е да се подаде 12V през бушона на помпата).
Още с първата проба видяхме, че колата върти по съвсем различен начин, а с втория знаехме и че е въпрос на няколко минути да запали - така и стана.
Поздрави!
От вчера колата отново е в движение. Казусът се реши по следния начин:
* първо пробвахме с акумулатора на автомобила и подаване на ток от друг, но явно беше прекалено изтощен от опитите ни през предходните дни;
* сложихме друг акумулатор (макар и по-малък - 70Аh);
* подавахме ток с е39-та на един приятел по време на опитите за палене (общо не повече от 4-5 - всеки, от които по 10-15 секунди);
* преди да почнем да правим пробите около 10 минути само завъртахме на контакт за по минута, за да може помпата да прекара гориво през системата и да вдигне до рейла, тъй като имахме съмнение, че по някаква причина е празен (другия вариант е да се подаде 12V през бушона на помпата).
Още с първата проба видяхме, че колата върти по съвсем различен начин, а с втория знаехме и че е въпрос на няколко минути да запали - така и стана.
Поздрави!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани