Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
Здравейте колеги,
Да се включа и аз към торбата от проблеми
При мен се получи нещо много странно, както си карах и усетих че колата не върви както трябва и изведнъж просто "умря" на сфетофар(на място) при подаване на гас нищо не се случва, колата не помръдва.
Закарах я на диагностика и излезна същата грешка, като на колегата 4501 Exhaust-gas Recirculation error
Смених дебитомер и егр, дросел клапата е нова и тя, няма промяна пак не може да се кара и нз от какво може да е проблема.
На даигностика показва само тази грешка.
Проверих и видях, че на място при подаване на гас до 3000 оборота продължава да има вакум, тоест все едно крапана държи постояно егр-а отворен
В момента съм изкаръл вакум маркуча от егр-а и съм го затапил до намиране на решение, така поне може да се кара колата( Е60 530XD LCI)
Да се включа и аз към торбата от проблеми
При мен се получи нещо много странно, както си карах и усетих че колата не върви както трябва и изведнъж просто "умря" на сфетофар(на място) при подаване на гас нищо не се случва, колата не помръдва.
Закарах я на диагностика и излезна същата грешка, като на колегата 4501 Exhaust-gas Recirculation error
Смених дебитомер и егр, дросел клапата е нова и тя, няма промяна пак не може да се кара и нз от какво може да е проблема.
На даигностика показва само тази грешка.
Проверих и видях, че на място при подаване на гас до 3000 оборота продължава да има вакум, тоест все едно крапана държи постояно егр-а отворен
В момента съм изкаръл вакум маркуча от егр-а и съм го затапил до намиране на решение, така поне може да се кара колата( Е60 530XD LCI)
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
Провери си електромагнитния преобразувател на налягане ,който управлява EGR'а.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
zerhanzenun написа:Провери си електромагнитния преобразувател на налягане ,който управлява EGR'а.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Колега за номер 1 на снимката ли става на въпрос
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2336
И как мога да разбера дали работи коректно, защото има вакум но ми се струва постоянен...
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
Да за номер 1 от снимката.Като подадеш газ след около 2000 оборота не трябва да има вакуум на EGR'а.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
zerhanzenun написа:Да за номер 1 от снимката.Като подадеш газ след около 2000 оборота не трябва да има вакуум на EGR'а.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Има постоянен вакум, до 3000/3500 я пробвах и си има вакум а очевидно не трябва, все едно нещо му подава ток да държи вакум, тоест мисълта ми е да не би който го управлява клапана там да е проблема а не в самият клапан или аз се бъркам че такъв му е принципа
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Много странен проблем с EGR-а E60 530xd LCI
Ако е изправен клапана, трябва да прекъсне вакуума след определени обороти с повишаване или намаляване на напрежението. Щом не прекъсва вакуума, значи клапана не е изправен.Balflear написа:zerhanzenun написа:Да за номер 1 от снимката.Като подадеш газ след около 2000 оборота не трябва да има вакуум на EGR'а.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Има постоянен вакум, до 3000/3500 я пробвах и си има вакум а очевидно не трябва, все едно нещо му подава ток да държи вакум, тоест мисълта ми е да не би който го управлява клапана там да е проблема а не в самият клапан или аз се бъркам че такъв му е принципа
С вакуум помпа пробвай дали задържа вакуум 0.5-0.7 бара за поне 30 сек. Пробвай и дали до клапана идва 0.6-0.7 бара. След клапана трябва да имаш 0.48-0.5 бара. Съпротивлението между крачетата трябва да е 28.5 Ом +/- 1.5. И напрежението на буксата да е 12-14В. Буксата я вади на без контакт.
А най-добре вземи един кит за премахване на егр-а и го 'фърли в кофата!
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани