Проверка двг. тампони вакуум управление 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проверка двг. тампони вакуум управление 530Д
Здравейте, искам да направя проверка дали вакуума към тампоните е ОК.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=22_0093
Видях червено-черния вакуум маркуч който минава покрай левия(откъм шофьора) тампон. Никъде обаче не виждам да влиза в electric valve като този на снимката номер 9. Червено-черния маркуч при мен влиза(доколкото мога да видя, че е на много завряно място под колектора) в нещо пластмасово ама не ми се вижда да е electric valve като това на снимката.
При мен също има пластмасова муфа за вакуум по червено-черния маркуч, разединих я и при запалена кола въобще не идва вакуум на ниски обороти.
П.С
Сега видях че червено-черния маркуч си влиза точно в този клапан както е по схемата но вакуум няма.
А това намерих за управелнието:
Engine Mount Control DDE 4.0
The controllable engine mounts are switched to "hard" or "soft" corresponding to operating conditions.
Function
The pressure converter connects the engine mounts to the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the engine mounts so that they switch to "soft".
The engine mounts are activated at:
•Road speed < 60 km/h and
•Engine speeds < a value which depends on the coolant temperature as follows:
Below -40 °C: 1200 rpm
From -40 °C to -10 °C: 1200 rpm to 1050 rpm
Above -10 °C: 1050
Troubleshooting
Fault code 3520 "Engine mount control" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter.
The engine mount control is switched off if one of the following faults occurs:
•0500, "Driving speed signal"
•0115, "Coolant temperature sensor"
Колата е 530д LCI. Някой може ли да даде някаква насока?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=22_0093
Видях червено-черния вакуум маркуч който минава покрай левия(откъм шофьора) тампон. Никъде обаче не виждам да влиза в electric valve като този на снимката номер 9. Червено-черния маркуч при мен влиза(доколкото мога да видя, че е на много завряно място под колектора) в нещо пластмасово ама не ми се вижда да е electric valve като това на снимката.
При мен също има пластмасова муфа за вакуум по червено-черния маркуч, разединих я и при запалена кола въобще не идва вакуум на ниски обороти.
П.С
Сега видях че червено-черния маркуч си влиза точно в този клапан както е по схемата но вакуум няма.
А това намерих за управелнието:
Engine Mount Control DDE 4.0
The controllable engine mounts are switched to "hard" or "soft" corresponding to operating conditions.
Function
The pressure converter connects the engine mounts to the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the engine mounts so that they switch to "soft".
The engine mounts are activated at:
•Road speed < 60 km/h and
•Engine speeds < a value which depends on the coolant temperature as follows:
Below -40 °C: 1200 rpm
From -40 °C to -10 °C: 1200 rpm to 1050 rpm
Above -10 °C: 1050
Troubleshooting
Fault code 3520 "Engine mount control" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter.
The engine mount control is switched off if one of the following faults occurs:
•0500, "Driving speed signal"
•0115, "Coolant temperature sensor"
Колата е 530д LCI. Някой може ли да даде някаква насока?
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Проверка двг. тампони вакуум управление 530Д
Диагностика правихте ли?
Re: Проверка двг. тампони вакуум управление 530Д
Имам ista-d но не мога да намеря такъв тест. Не знам дали въобще има. Като търся по гугъла виждам, че такава грешка е излизала при Е39. При Е60 не срещнах.
На много кофти място е заврян клапана за управление, трябва да се свали колектора. Иначе клапана е същия като този, който управлява клапите в бронята при фейс моделите за спирачките.
На много кофти място е заврян клапана за управление, трябва да се свали колектора. Иначе клапана е същия като този, който управлява клапите в бронята при фейс моделите за спирачките.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проверка двг. тампони вакуум управление 530Д
А защо не си купиш 1 манометър и го връзваш към единия тампон. Колата на лифт с изключено есп и някой гледа. Ако прави вакуум е ок.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани