Малко помощ за софтуера на 525д.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- w1nnerd
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.05.2019
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E60 525d xD 2008г
Малко помощ за софтуера на 525д.
Здравейте колеги. Наскоро закупих една Е60 2008г края 525д Xd . Сега проблема е че въпреки , че твърдя , че съм технически грамотен и се начетох с техническа информация някои неща бая ми убягват. Та проблема е следният. Фейслифтовата 525д е по спецификации 197 кс . Предният собственик в Германия сменя двигателя с такъв от 530д 235 кс. Обучават там колата да работи с него. До тук добре обаче след като направих пълно обслужване на колата вериги , помпи , масла свещи , релета , уплътнения и хидроусилватели на скоростната кутия ъпдейтнах софтуера на бмв то до последната версия с ICOM ISTA-P . ECU - то на колата не е сменяно с двигателя и предполагам софтуера му е настройван за 530 ката. Това добре ама след като програмата на БМВ ъпдейтна софтуера хал хабер си нямам по VIN ли го прочете и върна ли заводските настройки на 525 ECU или комуникира с двигателя и си му настои ECU то спрямо двигателя. И ся понеже не съм го карал кой знае колко преди ъпдейта да направя разлика и тва остана мистерия.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
Двигателя на 525D LCI и 530D LCI са еднакви - 3000 кубика.
Разликата идва от по големи дюзи, турбо и други карантии.
При теб явно стария двигател е избушил и собственика й е намерил от 530D.
Но реално той е същия - гледат се буквите на мотора а не това дали е 525 или 530.
Ти си си със същия двигател и същата сила на мотора, стига да не го е ремапвал.
Най често тази манипулация се прави при N47 моторите, защото късат вериги и трошат всичко.
Наскоро на една 320D 2011г. 184 коня й купих двигател от 318D 143 коня.
Всичко пасна и колата тръгна
Разликата идва от по големи дюзи, турбо и други карантии.
При теб явно стария двигател е избушил и собственика й е намерил от 530D.
Но реално той е същия - гледат се буквите на мотора а не това дали е 525 или 530.
Ти си си със същия двигател и същата сила на мотора, стига да не го е ремапвал.
Най често тази манипулация се прави при N47 моторите, защото късат вериги и трошат всичко.
Наскоро на една 320D 2011г. 184 коня й купих двигател от 318D 143 коня.
Всичко пасна и колата тръгна
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
Не съм сигурен дали еку-то ти може да поеме софта от 530д, в такъв случай може да е правил ремап на текущото еку. Може с winkfp да пробваш да флашнеш софт от 530д 235кс.
П.С: Купи си цял ICOM, за да си флашнеш колата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.С: Купи си цял ICOM, за да си флашнеш колата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
w1nnerd написа:...програмата на БМВ ъпдейтна софтуера хал хабер си нямам по VIN ли го прочете и върна ли заводските настройки на 525 ECU или комуникира с двигателя и си му настрои ECU то спрямо двигателя..
Няма как ЕКУ-то да комуникира с двигателя,тъй като двигателя е само 'железарията'. Всичко по управлението му се съдържа в ЕКУ-то.По-скоро е възможно данните за двигателя,като железария и тип, да се съдържа и в други модули или във ВИН-а и ЕКУ-то да разбира така,може би,каква железария има закачена от другата страна на проводниците!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- w1nnerd
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.05.2019
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E60 525d xD 2008г
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
Един мой приятел има последна версия на ISTA - P и STA - D ICOM така че не се налага да го купувам а само като му се бъгне компа да го оправям че губя някакви файлове там от програмата ако не го затвориш правилно. Сега значи без значевние че двигателя има по големи дюзи и турбо екуто като е на 525 си остава 197 коня. Че е ремапнато ремапнато веднага след качване на ъпдейта на всички модули по БМВ - то. Отворихме компа прочетахме го директно от платката по BDM и пратихме файла за ремап Stage 1 премахване на софтуерно на вихровите клапите щото ги махнахме хардуерно и махане на ДПМ. Знам че двигателя е същия възпроса е дали след упдейта на софтуера екуто го боли х..я и си задава настройките за 197 коня въпреки че двигателя е 235 примерно.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
w1nnerd написа:Един мой приятел има последна версия на ISTA - P и STA - D ICOM така че не се налага да го купувам а само като му се бъгне компа да го оправям че губя някакви файлове там от програмата ако не го затвориш правилно. Сега значи без значевние че двигателя има по големи дюзи и турбо екуто като е на 525 си остава 197 коня. Че е ремапнато ремапнато веднага след качване на ъпдейта на всички модули по БМВ - то. Отворихме компа прочетахме го директно от платката по BDM и пратихме файла за ремап Stage 1 премахване на софтуерно на вихровите клапите щото ги махнахме хардуерно и махане на ДПМ. Знам че двигателя е същия възпроса е дали след упдейта на софтуера екуто го боли х..я и си задава настройките за 197 коня въпреки че двигателя е 235 примерно.
След ъпдейт с ИСТА ремапа заминава и софтуера на ДДЕ става фабричния
Освен това вихровите клапи на точно тоя модел си липсват още от завода, 525д 197кс. излиза фабрично без тях, та не знам какво сте махнали, ама ако не си бил там да гледаш си дал парите на вятъра
И на тия М57 мотори вихровите клапи не се изключват софтуерно...
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
vld написа:w1nnerd написа:Един мой приятел има последна версия на ISTA - P и STA - D ICOM така че не се налага да го купувам а само като му се бъгне компа да го оправям че губя някакви файлове там от програмата ако не го затвориш правилно. Сега значи без значевние че двигателя има по големи дюзи и турбо екуто като е на 525 си остава 197 коня. Че е ремапнато ремапнато веднага след качване на ъпдейта на всички модули по БМВ - то. Отворихме компа прочетахме го директно от платката по BDM и пратихме файла за ремап Stage 1 премахване на софтуерно на вихровите клапите щото ги махнахме хардуерно и махане на ДПМ. Знам че двигателя е същия възпроса е дали след упдейта на софтуера екуто го боли х..я и си задава настройките за 197 коня въпреки че двигателя е 235 примерно.
След ъпдейт с ИСТА ремапа заминава и софтуера на ДДЕ става фабричния
Освен това вихровите клапи на точно тоя модел си липсват още от завода, 525д 197кс. излиза фабрично без тях, та не знам какво сте махнали, ама ако не си бил там да гледаш си дал парите на вятъра
И на тия М57 мотори вихровите клапи не се изключват софтуерно...
В първия пост колегата е написал, че двигателя е сменян с такъв от 530д, а той е с вихрови клапи.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Малко помощ за софтуера на 525д.
Разликата е основно в дюзите и главата.
Може да се аднат дюзите в еку-то на 525 и да бачка. но вероятно са и сменили и компа в германия.
Всъщност проблем има ли няма ли не се рабира или просто си питаш?
Може да се аднат дюзите в еку-то на 525 и да бачка. но вероятно са и сменили и компа в германия.
Всъщност проблем има ли няма ли не се рабира или просто си питаш?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани