530д 218кс спря да пали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
530д 218кс спря да пали
Колата както си работеше на място и угасна,и няма палене въобще. На диагностика при въртене на ключа излизар 8 грешки на рейли,нафти и т.н... Общо взето не показва никакво налягане при въртене в рейла.. Подкачващата помпа се чува,нафта в гнп се чува да върви,пробвах с друг датчик на клапана и двата на рейла и никакъв ефект.Някой,ако има идея,нека е сподели,защото вече не знам какво да гледам... Взех си манометър,но не знам как да премеря налягане в гнп или рейл.
Re: 530д 218кс спря да пали
Помпата в резервоара чуваш ли я?
Аз имах подобен проблем, но при мен се оказа в имобилайзера, които е към каско-то.
Аз имах подобен проблем, но при мен се оказа в имобилайзера, които е към каско-то.
Re: 530д 218кс спря да пали
Чувам я помпата в резервоара и качва нафта до гнп-то.На диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,ама едва ли така рязко ще умре и не знам дали играе с роля с подаването на налягане на гориво.Показва 4-6 бара и ги мени така постоянно,а като откача датчика за налягане на рейла показва 390 бара по default явно...
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: 530д 218кс спря да пали
Свали маркуча на подкачащата помпа, даваш на контакт и гледаш дали хвърля нафта, ако хвърля трябва да е наред, тръгваш по веригата, пробвал си с други датчици, след това вадиш маркучите за излишната нафта на дюзите, въртиш ако някоя дюза не е наред ще хвърля много нафта през излишната, при мен се оказа дюза, през излишната нафта хвърляне като фонтан, беше счупено бурето в дюзата където се намира над съчмата.
Re: 530д 218кс спря да пали
През излишната нафта всички хвърлят едновременно.Днес пробвах датчик разпределителен понеже ми го дава като грешка в диагностиката и от него не е проблема.Ще я карам в сервиз в понеделник,но просто имах желание сам да е разгадая,ама вече не знам какво друго може да е... Колата не е имала букви симптоми,проблеми и т н. До последно
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530д 218кс спря да пали
Синьото реле на ДДЕ провери ли го ?
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 530д 218кс спря да пали
Барса, измери съпротивлението на всички дюзи. Има случаи при които една дюза дава на късо (окъсява и намотката) и от там нататък гаси компютъра на мотора и няма палене.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530д 218кс спря да пали
barCa написа:Оказа се верига...
Е добре де тя като скъса верига мотора на стартер върти като електродвигател, в смисъл не се ли светна веднага че нещо не е наред
Re: 530д 218кс спря да пали
Без никакви симптоми,без тракания и губерния на мощност скъса ( още не е отваряна,но така ми казаха ). Върти бързо на стартер,но нормално видях,че няма налягане в рейла при въртене и си помислих помпа
Re: 530д 218кс спря да пали
Колега,пиши когато отворят мотора да казеш причината като си на 100% сигорен вече.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530д 218кс спря да пали
barCa написа:Без никакви симптоми,без тракания и губерния на мощност скъса ( още не е отваряна,но така ми казаха ). Върти бързо на стартер,но нормално видях,че няма налягане в рейла при въртене и си помислих помпа
Нормално е да няма налягне в рейла, обикновено се къса долната верига, тази от коляновия вал до ГНП и като няма кой да върти ГНП от къде ще дойде налягането.
На тези мотори няма симптоми, просто по някое време ги къса, има тема за веригите в която има описани стотици случаи на скъсани вериги без симптоми.
Важи за всички М57 мотори в е6х/е9х/е7х.
Re: 530д 218кс спря да пали
vld написа:barCa написа:Без никакви симптоми,без тракания и губерния на мощност скъса ( още не е отваряна,но така ми казаха ). Върти бързо на стартер,но нормално видях,че няма налягане в рейла при въртене и си помислих помпа
Нормално е да няма налягне в рейла, обикновено се къса долната верига, тази от коляновия вал до ГНП и като няма кой да върти ГНП от къде ще дойде налягането.
На тези мотори няма симптоми, просто по някое време ги къса, има тема за веригите в която има описани стотици случаи на скъсани вериги без симптоми.
Важи за всички М57 мотори в е6х/е9х/е7х.
Като се къса веригата, която задвижва ГНП-то, това значи ли, че двигателя не се чупи ?
Смисъл не се удрят буталата и клапаните ?
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 530д 218кс спря да пали
Зъбчатката на ГНП-то е двойна и върти веригата за разпределителния вал - удрят се пак клапаните. Само ако се скъса веригата за маслената помпа няма да удари клапани, но тя не се къса, понеже е най-малко натоварена.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани