Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Здравейте колеги, когато колата е на място се чува едно леко вибриране наподобяващо сякаш кората под чистачките вибрира в челния прозорец. Чува се централно, натисках таблото, копчетата на волана, стъклото, огледалото, страничните колонки и всичко що е в купето го натисках, после отвън натисках кората под чистачките, двигателя, пластмасовите кутии за филтрите купе и няма и няма вибрацията се чува. Сменял съм разпънката, защото старата скърцаше обаче тая вибрация остана, когато леко чукна педала за газта да вдигне 100 оборота вибрацията изчезва, пусна ли газта отново се появява много ме дразни. Има я и в движение, когато пусна газта пак се чува. Мнения ?
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
memorex написа:А има ли разлика при студен и загрял двигател?
бих казал да, при студен се чува, но една идея по-малко, при хубаво загрят се чува повечко.
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Не, но е в перфектно състояние, а и не смятам, че вибрацията в купето е от товаmemorex написа:Вериги сменяни ли са?
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Не искам да го приемеш като заяждане, но как разбираш, че са в перфектно здраве?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Nikolaev23
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 9.01.2019
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 / E46
- Мечтае да кара: M4
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
До колкото знам на някои мотори се усеща когато веригата е за смяна ,но на други никакви симптоми и направо се къса.
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Минала е необходимите прегледи в доверен сервиз затова съм сигурен, че няма верига за смянаZubcho написа:Не искам да го приемеш като заяждане, но как разбираш, че са в перфектно здраве?
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
- Nikolaev23
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 9.01.2019
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 / E46
- Мечтае да кара: M4
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
По какъв начин са разбрали,че всичко е както трябва ? Мен наскоро ме филмираха в един сервиз ,че моята е за смяна на 170к км реални ..
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Отваряха мотора и там какво-що те си знаят не съм питал, но ми казаха, че всичко е перфектNikolaev23 написа:По какъв начин са разбрали,че всичко е както трябва ? Мен наскоро ме филмираха в един сервиз ,че моята е за смяна на 170к км реални ..
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Вакуума към тампоните на двигателя сигурно също са проверили?!?
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
memorex написа:Вакуума към тампоните на двигателя сигурно също са проверили?!?
Хмм, нямам представа какво е това ? Може ли малко жокери и ще питам
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0093
Тампоните 4 и 5 се регулират с вакуум.Отделно от това при работа на различни режими на двигателя вакуума се мени от ЕКУ то посредством клапан (PIERBURG) и ако вакуум помпа не е наред или има пропуск по маркучите идват проблеми.
Тампоните 4 и 5 се регулират с вакуум.Отделно от това при работа на различни режими на двигателя вакуума се мени от ЕКУ то посредством клапан (PIERBURG) и ако вакуум помпа не е наред или има пропуск по маркучите идват проблеми.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Ето това исках да знам. Ама щом са сваляли капака на ангренажен, защо не го сменихте? Просто профилактично и да знаеш, че 150-200К няма да пипаш.washky написа:Отваряха мотора и там какво-що те си знаят не съм питал, но ми казаха, че всичко е перфектNikolaev23 написа:По какъв начин са разбрали,че всичко е както трябва ? Мен наскоро ме филмираха в един сервиз ,че моята е за смяна на 170к км реални ..
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Лека вибрация откъм таблото Е60 530D
Защото преди фейса 218 коня "уж" не страдат от вериги, а и е на малко реални километри. Но не това е темата, днес забелязах, че гъмата на челното стъкло се е поизпекла и обелила в средата. Ще я сменя да видя дали не е от там вибрацията, иначе чакам още предположения за проблемаZubcho написа:Ето това исках да знам. Ама щом са сваляли капака на ангренажен, защо не го сменихте? Просто профилактично и да знаеш, че 150-200К няма да пипаш.washky написа:Отваряха мотора и там какво-що те си знаят не съм питал, но ми казаха, че всичко е перфектNikolaev23 написа:По какъв начин са разбрали,че всичко е както трябва ? Мен наскоро ме филмираха в един сервиз ,че моята е за смяна на 170к км реални ..
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани