Въпрос за автоматични фарове
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Въпрос за автоматични фарове
Колега нека не си мерим пи@ките кой какво дава и колко има. Карай си полираните фарове с крушки за 80лв и си мисли че светят (щото няма рефлектор според теб), други ще си карат с крушки за по 200лв бройката и ще ги пазят. както тях, така и рефлектора.
Според тълкуването ти не трябва да си карам колата на рингове, които са ОРИГИНАЛНИ ДНЕВНИ, щото видиш ли не отстояват сигурно на разстоянията които си цитирал или дългите, които също се водят ДРЛ когато са на %( и в кодоровката си го пише), ако не ти е известно
Според тълкуването ти не трябва да си карам колата на рингове, които са ОРИГИНАЛНИ ДНЕВНИ, щото видиш ли не отстояват сигурно на разстоянията които си цитирал или дългите, които също се водят ДРЛ когато са на %( и в кодоровката си го пише), ако не ти е известно
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Въпрос за автоматични фарове
Това какво пише в кодировката можеш да ходиш да го обясняваш в КАТ. Фабрично опцията за дневни е ясна(ое менюто, ако не ти е известно) и това са късите. Опцията за пускане на дневни на % в кодировката е направена за държави като Канада и Норвегия, където за известно време това беше позволено през далечната 2003-2004-та.
У анс ситуацията не е "моето тълкувание", а закона, просто и ясно.
Сигурен съм, че всички тук карат с крушки за 200лв, но това какво те прави, по-голям гъзар или? Би ли ми обяснил какви са и с какво точно са по-добри от Осрам и Хела и как точно ще ти пазят рефлектора повече?
Ринговете отговарят на отстоянието и светлостта при LCI според изискванията на ЕС, ако не ти е известно.
У анс ситуацията не е "моето тълкувание", а закона, просто и ясно.
Сигурен съм, че всички тук карат с крушки за 200лв, но това какво те прави, по-голям гъзар или? Би ли ми обяснил какви са и с какво точно са по-добри от Осрам и Хела и как точно ще ти пазят рефлектора повече?
Ринговете отговарят на отстоянието и светлостта при LCI според изискванията на ЕС, ако не ти е известно.
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Въпрос за автоматични фарове
nickem - очевидно има огромно неразбиране от твоя страна за устройството на ксенонов фар и наличието на рефлектор. От тука натам разговора е малко безмислен, но все пак - моля те да обясниш как точно закона забранява използването на дълги на % за дневни светлини. Също така, покажи ни ти къде в закона пише, че дългите на % не могат да са дневни. Последно - законът, който важи тука в България и има отношение към темата е ЗДвП.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Въпрос за автоматични фарове
Wierdo написа:nickem - очевидно има огромно неразбиране от твоя страна за устройството на ксенонов фар и наличието на рефлектор. От тука натам разговора е малко безмислен, но все пак
Но моля те, обясни ми в такъв случай. Обясни ми къде точно е проблемът да караш на къси(с факти, а не измислени доводи) за дневни и ми обясни защо БМВ не са прави като са решили това да са дневните светлини на модела?
И с реплики от 4-ми клас като "очевидно не знаеш нищо" и "спора е безмислен, аз съм прав" трудно ще убедиш някой. Не твърдя, че знам всичко, ако някъде греша, ще се радвам да бъда поправен с факти, но не и със заядливи детински подмятания. И разбира се, се постарай да не тълкуваш думите ми както ти е удобно.
Очевидно не си си направил труда да прочетеш нито закона, нито какво писах до тук а просто искаш да се заяждаш, но няма проблем:
- моля те да обясниш как точно закона забранява използването на дълги на % за дневни светлини. Също така, покажи ни ти къде в закона пише, че дългите на % не могат да са дневни. Последно - законът, който важи тука в България и има отношение към темата е ЗДвП.
Първо, ето ти извадката от закона:
(2) Използването на дългите светлини е забранено:
(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
59. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) "Дневни светлини" са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.
Също така - https://rta.government.bg/images/Image/ ... ba_086.pdf
Чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2006 г.) (1) Всяка дневна светлина трябва да отговаря на
изискванията, определени в т. 7, 8, 9 и 11 на Правило № 87 на ИКЕ/ООН.
И тук стигаме до това, което постнах в предишния пост.
Спореа стана доста безмислен, всеки си кара на каквито фарове иска и на негова отговорност, но за мен и закона и решението на БМВ са пределно ясни. Но щом са ви толкова скъпи ксеноновите крушки е по-добре да си ги пазите.
Re: Въпрос за автоматични фарове
Крушките ще ги прежалим някак си, ама ти си добре щом твоите фарове са без рефлектор и ще светят цял живот, а ние с рефекторите ще ги пазим.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Въпрос за автоматични фарове
Карам от 4г с дълги на процент, защото 90-ката ми е преди фейса. Никакви проблеми със закона!
Предишният собственик е карал постоянно на ксенон, а като светне ксенона, светва всичко друго като задни светлини и интериорно осветление.
Оттам имаш и драстично завишена консумация на ток, натоварване ел системата на колата, да не говорим, че дори в стоповете от постоянно отдаваната топлина от крушките, стените между преградите започват да се разтапят/поне на Е90/.
Отделно при ВАГ модели 2015-та базови пак са с дългите на %, така че законът е ясен и проблем няма.
А всички преди фейсови, дето ми карате на заводските ангелски - изглежда жалко, не го правете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Предишният собственик е карал постоянно на ксенон, а като светне ксенона, светва всичко друго като задни светлини и интериорно осветление.
Оттам имаш и драстично завишена консумация на ток, натоварване ел системата на колата, да не говорим, че дори в стоповете от постоянно отдаваната топлина от крушките, стените между преградите започват да се разтапят/поне на Е90/.
Отделно при ВАГ модели 2015-та базови пак са с дългите на %, така че законът е ясен и проблем няма.
А всички преди фейсови, дето ми карате на заводските ангелски - изглежда жалко, не го правете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Въпрос за автоматични фарове
Да не говорим, че при слънчево време дългите на % се виждат много по отчетливо от ксенона. Същото важи и за обикновения халогенен фар, т.е. и той се вижда по-ясно: 1) заради по-голямата площ на рефлектора спрямо лупата и 2) заради спектъра на светлината.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Въпрос за автоматични фарове
Им али някаква причина да не ми работят дневните, а само ксеноните? Както и да завъртя копчето все късите се пускат?
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани