Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Привет група,интересува ме процедурата за смяна на демпферната шайба.Искам да я сменим преди да даде фира.Знам че от горе може да се работи доста лесно,сваляйки пластмасите и перката.Въпроса ми какво може да се прави за да се блокира вала и да не върти без специални “уреди” ? Чувал съм че има някаква дупка която малко трудно се намира и работи.Благодаря предварително!Поздрави
- Gancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Моята е смениха с пневматичен гайковер.Става без проблем.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
И без пневматичен става.. сменял съм на пътя на едно момче... стига бай ганьо да не е барал вече там и да е стягал до късане...
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
горе долу колко се стяга?нямам динаметеичен ключ или нещо подобно
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Не съм го пробвал, но е интересна идея:
https://youtu.be/7G-adEVjfWI
При шайба с 4 болта обаче може да стане беля...
https://youtu.be/7G-adEVjfWI
При шайба с 4 болта обаче може да стане беля...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Шайбата с 4 болта се стяга на 60Nm, съответно се развива и много по лесно от тези с един болт, те се стягат на 180Nm.
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
vld написа:Шайбата с 4 болта се стяга на 60Nm, съответно се развива и много по лесно от тези с един болт, те се стягат на 180Nm.
на 40нм видях някъде за м57 и толкова ги стегнах
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Атанас13 написа:vld написа:Шайбата с 4 болта се стяга на 60Nm, съответно се развива и много по лесно от тези с един болт, те се стягат на 180Nm.
на 40нм видях някъде за м57 и толкова ги стегнах
Може и да бъркам колега, в ИСТА го пише и може да се провери.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
В средата на снимката е набраздената част на шайбата, която , след скъсване на гумата, се е изхлузила от гладката част, която е твърдо закрепена. Интересното е, че пистовят ремък се е наместил на гладката част и си се върти без проблеми. Късмет
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Смяна демпферна шайба 530д 218кс (м57n)
Късметлия си
ПС: Слагат се нови болтове и после на 40 нютона плюс 120 градуса се стяга шайбата. (поне толкова дават кортеко за тяхната)
https://photos.app.goo.gl/mNyKC8Ycdm9jqJ8w9
ПС: Слагат се нови болтове и после на 40 нютона плюс 120 градуса се стяга шайбата. (поне толкова дават кортеко за тяхната)
https://photos.app.goo.gl/mNyKC8Ycdm9jqJ8w9
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани