Каква е тази магия?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Каква е тази магия?

Мнение от pinko_23 » 22 Фев 2019, 21:35

andy написа:
pinko_23 написа:
ilkata написа:Никакви клеми никакви релета нов акумулатор и да кара


:yes: мъртва клетка, само не си купувай BANER AGM


4г започнах с него - Banner buffalo AGM и съм много доволен за сега


Колега купих си running bull AGM чисто нов изкара 8 месеца и умря, с голяма мъка си взех парите, и най интересното беше че продавачите по всякакъв начин се опитваха да продават основно тази марка. Аз лично повече никога банер и няма да го препоръчам на никой
Няма начин да няма начин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Каква е тази магия?

Мнение от Vasko » 26 Фев 2019, 23:36

Ненко Вранков написа:С този акумулатор, който си сложил, проблемите ти тепърва ще започнат...


Колега, какво му е лошото на VARTA-110 Аh , стартовия ток му е някъде към 900 а,на стария който досега беше 800а и е изкарал 5 години..
Има две години гаранция, пък и аз едва ли още две години ще се задържа на това е60 ,че както започнах да въртя по 13 000 за два месеца....
Просто да нямам проблеми ,че много често съм по Турция и Гърция и ще е проблем ако там се случи нещо и не мога да мръдна автомобила..
Какво има и какво му е лошото на този акумулатор ?
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Каква е тази магия?

Мнение от Ненко Вранков » 27 Фев 2019, 9:25

На самия акумулатор нищо му няма.. стига да го караш на кола до 2001-ва година... дето има 15 модула и заспива на 5-тата минута.
Варта нямат 110 агм акумулатор, което ме навява на мисълта че това е обикновен акумулатор , който си закупил за 260лв..
Пробвано е многократно... при едни изкарва няколко месеца...при други почти година... ако не започнат да светят всякакви лампи по таблото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Каква е тази магия?

Мнение от Vasko » 01 Мар 2019, 0:37

Ненко Вранков написа:На самия акумулатор нищо му няма.. стига да го караш на кола до 2001-ва година... дето има 15 модула и заспива на 5-тата минута.
Варта нямат 110 агм акумулатор, което ме навява на мисълта че това е обикновен акумулатор , който си закупил за 260лв..
Пробвано е многократно... при едни изкарва няколко месеца...при други почти година... ако не започнат да светят всякакви лампи по таблото.



Е, нали е в гаранция ? Пък и аз едва ли още две години ще се задържа на това е60?
По-вероятно е да го разкарам и да се метна на една 5-чка ГТ :)
Просто искам в момента за където и да тръгна да знам ,че пали , че последния път докато бях със стария акумулатор познай след 20 минутно светене на лампите в багажника и отворени врати и се налагаше да ми дават ток за да запаля ,че този автоматик - няма палене иначе... Представяш ли си това да ми се случи някъде на път ?
Е, затова нов акумулатор и да сме спокойни !:)
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Каква е тази магия?

Мнение от vld » 01 Мар 2019, 11:34

Vasko написа:
Ненко Вранков написа:На самия акумулатор нищо му няма.. стига да го караш на кола до 2001-ва година... дето има 15 модула и заспива на 5-тата минута.
Варта нямат 110 агм акумулатор, което ме навява на мисълта че това е обикновен акумулатор , който си закупил за 260лв..
Пробвано е многократно... при едни изкарва няколко месеца...при други почти година... ако не започнат да светят всякакви лампи по таблото.



Е, нали е в гаранция ? Пък и аз едва ли още две години ще се задържа на това е60?
По-вероятно е да го разкарам и да се метна на една 5-чка ГТ :)
Просто искам в момента за където и да тръгна да знам ,че пали , че последния път докато бях със стария акумулатор познай след 20 минутно светене на лампите в багажника и отворени врати и се налагаше да ми дават ток за да запаля ,че този автоматик - няма палене иначе... Представяш ли си това да ми се случи някъде на път ?
Е, затова нов акумулатор и да сме спокойни !:)

Колегата е прав с този акумулатор ако направиш същото, тоест 20 минути изгасен мотор с пуснати плафони и пусната музика и дневни светлини, ще стигнеш до същата ситуация, ако не първия път то на втория със сигурност.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Каква е тази магия?

Мнение от landolin » 01 Мар 2019, 16:12

Колега, ако ти продължава проблема си провери инсталацията за допълнително слаган имобилайзер или прекъсвач на стартера, който не контактува добре.

Аз имах точно същите симптоми и заради непостоянния характер си мислех, че е акумулатор, стартер, алтернатор и т.н. но накрая се оказа прецакан допълнителен прекъсвач на стартера (скрит ключ).

Положителното при мен е че заради този проблем подмених четките на стартера и алтернатора и сега поне тях няма да ги мисля (бяха останали около 1/3 и на двете).

Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Каква е тази магия?

Мнение от Vasko » 02 Мар 2019, 1:19

landolin написа:Колега, ако ти продължава проблема си провери инсталацията за допълнително слаган имобилайзер или прекъсвач на стартера, който не контактува добре.

Аз имах точно същите симптоми и заради непостоянния характер си мислех, че е акумулатор, стартер, алтернатор и т.н. но накрая се оказа прецакан допълнителен прекъсвач на стартера (скрит ключ).

Положителното при мен е че заради този проблем подмених четките на стартера и алтернатора и сега поне тях няма да ги мисля (бяха останали около 1/3 и на двете).

Поздрави.



Колега, понеже при мен отново направи същия проблем като врътнеш и пак няма никой все едно няма ток ,а беше с нов акумулатор , ми писна и я закарах да я прочетат. Резултата се оказа, че като слагали GPS-а, взели ток от стартера и там го прекъснали и в един момент се прецаква батерията на GPS-а и ... познай - няма палене на автомобила ....
Положително и при мен беше, че смених акумулатора !!!
Сега вече всичко е оки !
Относно GPS-а те хубаво го измислили ,че като я откраднат и получаваш смс на телефона и благодарение на GPS-а прекъсваш захранването ,като замисъл добре, ама ето в случая прецаква се батерията на GPS-а и автомобила няма палене и това ако ти се случи в Турция или Гърция ...Сигурно ще се самоубиеш,защото посмъртно няма да се сетиш ,че има прекъсване някъде по веригата и че тия умници взели захранването за GPS-а от кабелите, които отиват към стартера !!!!
НАПРАВО !!!! НЯМАМ ДУМИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.05.2019
Пол: Мъж

Re: Каква е тази магия?

Мнение от dsyusein » 13 Сеп 2019, 17:53

Колеги и аз имам същия проблем,обаче нямам допълнителен GPS и съм бензин.
Колата е е61 523 . Знаете ли къде е това реле за стартера,къде да го търся , гледах в жабката но уви , помагайте.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BWM e61 535d
Мечтае да кара: Валяк

Re: Каква е тази магия?

Мнение от borke_ » 07 Дек 2019, 17:07

Vasko написа:
landolin написа:Колега, ако ти продължава проблема си провери инсталацията за допълнително слаган имобилайзер или прекъсвач на стартера, който не контактува добре.

Аз имах точно същите симптоми и заради непостоянния характер си мислех, че е акумулатор, стартер, алтернатор и т.н. но накрая се оказа прецакан допълнителен прекъсвач на стартера (скрит ключ).

Положителното при мен е че заради този проблем подмених четките на стартера и алтернатора и сега поне тях няма да ги мисля (бяха останали около 1/3 и на двете).

Поздрави.



Колега, понеже при мен отново направи същия проблем като врътнеш и пак няма никой все едно няма ток ,а беше с нов акумулатор , ми писна и я закарах да я прочетат. Резултата се оказа, че като слагали GPS-а, взели ток от стартера и там го прекъснали и в един момент се прецаква батерията на GPS-а и ... познай - няма палене на автомобила ....
Положително и при мен беше, че смених акумулатора !!!
Сега вече всичко е оки !
Относно GPS-а те хубаво го измислили ,че като я откраднат и получаваш смс на телефона и благодарение на GPS-а прекъсваш захранването ,като замисъл добре, ама ето в случая прецаква се батерията на GPS-а и автомобила няма палене и това ако ти се случи в Турция или Гърция ...Сигурно ще се самоубиеш,защото посмъртно няма да се сетиш ,че има прекъсване някъде по веригата и че тия умници взели захранването за GPS-а от кабелите, които отиват към стартера !!!!
НАПРАВО !!!! НЯМАМ ДУМИ !


Колега,
И аз взех такъв GPS и майсторчето дето ми го връзва се справи що годе добре. Обаче има един проблем. Трябваше да хванем някакво захранване като се отвори врата да индикира.И майстора реши да вземе + от плафоните.Проблем е,че когато колата заспи след 10-ина минути,изключва захранването в плафона и индикира,че вратата е отворена. Искам да те питам от къде взе захранване за вратите,да отчита че са затворени?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook