535d LCI Проблем с турбо маркуч
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
535d LCI Проблем с турбо маркуч
Здравейте, колеги.
От както купих колата имам малки проблеми с маркуча от снимката. Проблема се състои в омасляване и омазване на съвсем леко кората отдолу, един път ходих на преглед когато я взех, там видяхме, че скобата към интеркулера беше леко отхлабена, затегнахме я. Смених интеркулера, защото питата изпускаше, тогава отново маркуча беше ваден, затегнат. Омасляването спря за около 2-3 дена и отново започна, карах така около 2 месеца до онзи ден, скобата тотално изпусна и маркуча излезе, та вкарах колата в сервиз. Сложиха нова скоба, но днес видях, че пак има омасляване около пружината в средата на маркуча. Маркуча е на тази кола от около 1 месец преди да я взема, стария и оригинален се бил сцепил. Този в момента не е оригинален заради което може би имам такива драми.
Някой правил ли е такъв къстъм по-усилен маркуч? Оригиналния е близо 600лв, но ако няма никаква алтернатива ще стигна и до него.
Колата има много лек софтуер, който не би трябвало да влияе.
Поздрави!
От както купих колата имам малки проблеми с маркуча от снимката. Проблема се състои в омасляване и омазване на съвсем леко кората отдолу, един път ходих на преглед когато я взех, там видяхме, че скобата към интеркулера беше леко отхлабена, затегнахме я. Смених интеркулера, защото питата изпускаше, тогава отново маркуча беше ваден, затегнат. Омасляването спря за около 2-3 дена и отново започна, карах така около 2 месеца до онзи ден, скобата тотално изпусна и маркуча излезе, та вкарах колата в сервиз. Сложиха нова скоба, но днес видях, че пак има омасляване около пружината в средата на маркуча. Маркуча е на тази кола от около 1 месец преди да я взема, стария и оригинален се бил сцепил. Този в момента не е оригинален заради което може би имам такива драми.
Някой правил ли е такъв къстъм по-усилен маркуч? Оригиналния е близо 600лв, но ако няма никаква алтернатива ще стигна и до него.
Колата има много лек софтуер, който не би трябвало да влияе.
Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
Гледам разни такива варианти:
https://mtcmotorsport.co.uk/mtc-motorsp ... boost-hose
Какво мислите? Ако има някой, който да ги предлага в БГ ще е най-добре.
https://mtcmotorsport.co.uk/mtc-motorsp ... boost-hose
Какво мислите? Ако има някой, който да ги предлага в БГ ще е най-добре.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
Колега пишеш за омасляване на фланеца който се закача на интеркулера, а си дал снимка на фланеца който се закача на дроселовата клапа.
Къде точно ти омаслява?
И на двете места има о пръстен който се продава като резервна част и ако са здрави фланците и им е на място заключващата скоба след смяна на О-пръстените няма от какво да тече.
Иначе аз сложих на моята силиконово коляно точно на маркуча който си дал на сника в първото мнение поради сцепване, в комбинация със сменени О пръстени на бързите връзки всичко заспа.
Къде точно ти омаслява?
И на двете места има о пръстен който се продава като резервна част и ако са здрави фланците и им е на място заключващата скоба след смяна на О-пръстените няма от какво да тече.
Иначе аз сложих на моята силиконово коляно точно на маркуча който си дал на сника в първото мнение поради сцепване, в комбинация със сменени О пръстени на бързите връзки всичко заспа.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
При мен имаше същия проблем, стандартна болежка си е за наще мотори, О-пръстена решава проблема с 95% от случаите. Дару ме почнаха директно със смяна на маркуч(370лв беше тогава), ама като ги сръчках смениха само пръстена и омасляването спря.
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
Омасляването идва някъде отгоре по червения маркуч и се стича по него, самия маркуч виждам, че е омаслен около пружината, която го държи, но не виждам надолу, а в същото време имам малко омаслявне и по кората, което се пада точно в долния край на червения маркуч. Мога да прикача снимка довечера.
- landolin
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
Май ще се заформи преброяване, на колко от нас им омаслява там и на колко не
При мен е абсолютно същото - първо смених само о пръстените с оригианлни и не се оправи, сега съм с нов афтермаркет маркуч но гледам пак е взел да омаслява. Остава ми да пробвам новия маркуч с нови оригинални о пръстени да не би с тези, с които дойде да не уплътняват добре.
Стария маркуч след детайлно почистване видимо няма никакви скъсвания или напуквания и почвам да си мисля, че всичко е от износване на металните/пластмасовите фланци.
Общо взето е малко кофти измислено тези уплътнения да работят основно при подаване на газ а на празен ход да има подобни луфтове - аз съм най вече градско и то на съвсем кратки разстояния и съответно всичко там постоянно е в масло.
Мисля да пробвам с някакъв допълнителен о пръстен към оригиналните да видя какво ще стане и ако има резултат ще пиша.
При мен е абсолютно същото - първо смених само о пръстените с оригианлни и не се оправи, сега съм с нов афтермаркет маркуч но гледам пак е взел да омаслява. Остава ми да пробвам новия маркуч с нови оригинални о пръстени да не би с тези, с които дойде да не уплътняват добре.
Стария маркуч след детайлно почистване видимо няма никакви скъсвания или напуквания и почвам да си мисля, че всичко е от износване на металните/пластмасовите фланци.
Общо взето е малко кофти измислено тези уплътнения да работят основно при подаване на газ а на празен ход да има подобни луфтове - аз съм най вече градско и то на съвсем кратки разстояния и съответно всичко там постоянно е в масло.
Мисля да пробвам с някакъв допълнителен о пръстен към оригиналните да видя какво ще стане и ако има резултат ще пиша.
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
landolin написа:Май ще се заформи преброяване, на колко от нас им омаслява там и на колко не
Имаш ли омасляване по кората или ти е само на маркуча?
- landolin
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
[/quote]
Имаш ли омасляване по кората или ти е само на маркуча?
Тя кората ми е за смяна, защото от друг теч при предишния собственик е била напоявана редовно и вече няма чистене. По маркуча си личи стичане и се образуват капки отдолу, така че си изпуска сериозно.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Имаш ли омасляване по кората или ти е само на маркуча?
Тя кората ми е за смяна, защото от друг теч при предишния собственик е била напоявана редовно и вече няма чистене. По маркуча си личи стичане и се образуват капки отдолу, така че си изпуска сериозно.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч
Свързах се с колега Мартин, който има магазин в Плевен за тунинг части. Може да ми достави маркуча на "Forge", аз ще изчакам да мине малко време да видя как се държи с новата скоба и най-вероятно ще го сменя, ако продължи да изпуска.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани