535d LCI Проблем с турбо маркуч

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.11.2018
Кара: E60 535d LCI

535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от kkashev » 05 Фев 2019, 18:43

Здравейте, колеги.

От както купих колата имам малки проблеми с маркуча от снимката. Проблема се състои в омасляване и омазване на съвсем леко кората отдолу, един път ходих на преглед когато я взех, там видяхме, че скобата към интеркулера беше леко отхлабена, затегнахме я. Смених интеркулера, защото питата изпускаше, тогава отново маркуча беше ваден, затегнат. Омасляването спря за около 2-3 дена и отново започна, карах така около 2 месеца до онзи ден, скобата тотално изпусна и маркуча излезе, та вкарах колата в сервиз. Сложиха нова скоба, но днес видях, че пак има омасляване около пружината в средата на маркуча. Маркуча е на тази кола от около 1 месец преди да я взема, стария и оригинален се бил сцепил. Този в момента не е оригинален заради което може би имам такива драми.
Някой правил ли е такъв къстъм по-усилен маркуч? Оригиналния е близо 600лв, но ако няма никаква алтернатива ще стигна и до него.

Колата има много лек софтуер, който не би трябвало да влияе.

Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.11.2018
Кара: E60 535d LCI

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от kkashev » 06 Фев 2019, 8:23

Гледам разни такива варианти:

https://mtcmotorsport.co.uk/mtc-motorsp ... boost-hose

Какво мислите? Ако има някой, който да ги предлага в БГ ще е най-добре.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от vld » 06 Фев 2019, 9:26

Колега пишеш за омасляване на фланеца който се закача на интеркулера, а си дал снимка на фланеца който се закача на дроселовата клапа.
Къде точно ти омаслява?
И на двете места има о пръстен който се продава като резервна част и ако са здрави фланците и им е на място заключващата скоба след смяна на О-пръстените няма от какво да тече.
Иначе аз сложих на моята силиконово коляно точно на маркуча който си дал на сника в първото мнение поради сцепване, в комбинация със сменени О пръстени на бързите връзки всичко заспа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от nickem » 06 Фев 2019, 10:05

При мен имаше същия проблем, стандартна болежка си е за наще мотори, О-пръстена решава проблема с 95% от случаите. Дару ме почнаха директно със смяна на маркуч(370лв беше тогава), ама като ги сръчках смениха само пръстена и омасляването спря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.11.2018
Кара: E60 535d LCI

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от kkashev » 06 Фев 2019, 11:30

Омасляването идва някъде отгоре по червения маркуч и се стича по него, самия маркуч виждам, че е омаслен около пружината, която го държи, но не виждам надолу, а в същото време имам малко омаслявне и по кората, което се пада точно в долния край на червения маркуч. Мога да прикача снимка довечера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от landolin » 06 Фев 2019, 15:50

Май ще се заформи преброяване, на колко от нас им омаслява там и на колко не :mhihi:

При мен е абсолютно същото - първо смених само о пръстените с оригианлни и не се оправи, сега съм с нов афтермаркет маркуч но гледам пак е взел да омаслява. Остава ми да пробвам новия маркуч с нови оригинални о пръстени да не би с тези, с които дойде да не уплътняват добре.

Стария маркуч след детайлно почистване видимо няма никакви скъсвания или напуквания и почвам да си мисля, че всичко е от износване на металните/пластмасовите фланци.

Общо взето е малко кофти измислено тези уплътнения да работят основно при подаване на газ а на празен ход да има подобни луфтове - аз съм най вече градско и то на съвсем кратки разстояния и съответно всичко там постоянно е в масло.


Мисля да пробвам с някакъв допълнителен о пръстен към оригиналните да видя какво ще стане и ако има резултат ще пиша.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от andy » 06 Фев 2019, 16:07

- 1 :yes: при мен няма

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.11.2018
Кара: E60 535d LCI

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от kkashev » 06 Фев 2019, 16:24

landolin написа:Май ще се заформи преброяване, на колко от нас им омаслява там и на колко не :mhihi:



Имаш ли омасляване по кората или ти е само на маркуча?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от landolin » 07 Фев 2019, 22:35

[/quote]

Имаш ли омасляване по кората или ти е само на маркуча?



Тя кората ми е за смяна, защото от друг теч при предишния собственик е била напоявана редовно и вече няма чистене. По маркуча си личи стичане и се образуват капки отдолу, така че си изпуска сериозно.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.11.2018
Кара: E60 535d LCI

Re: 535d LCI Проблем с турбо маркуч

Мнение от kkashev » 08 Фев 2019, 8:09

Свързах се с колега Мартин, който има магазин в Плевен за тунинг части. Може да ми достави маркуча на "Forge", аз ще изчакам да мине малко време да видя как се държи с новата скоба и най-вероятно ще го сменя, ако продължи да изпуска.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook